Ik zou ook denken dat de dader een scooter zou hebben of ook een etiket.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:10 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de dader. Eigenlijk bedoelde ik vooral dat een ebike wel harder kan dan 25km per uur, maar misschien die van haar niet en die van de dader wel. Maar dat is allemaal pure speculatie.
Ik fiets vaak snachts. Heb daar echt geen moeite mee. Tenzij het echt in gebied is zonder straatverlichting, dan wordt het wel een ander verhaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk om dat in het donker te zien. Nee, dit is niet grappig bedoeld.. Ik heb het nu over dat signalement van de dader.
Als ik het gevoel heb dat ik door een eng iemand wordt achtervolgd , kijk ik niet meer om en fiets ik voor mijn leven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:45 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik fiets vaak snachts. Heb daar echt geen moeite mee. Tenzij het echt in gebied is zonder straatverlichting, dan wordt het wel een ander verhaal.
De ondersteunibg van een ebike gaat er bij 25/28km vanaf. Een fietser met een beetje conditie trapt dat ook makkelijk weg hoor als ie een sprintje maakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik zou ook denken dat de dader een scooter zou hebben of ook een etiket.
Want op een normale fiets hou je iemand die vlucht op een e bike niet bij. Ik vind t ook wel knap dat t haar lukte om te bellen terwijl ze fietste.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat de kans redelijk groot is dat het dezelfde debiel is. Zou wat zijn als er twee van dat soort gekken op vrijwel dezelfde plek rondlopen.
Over een paar dagen weten we het. Dr zal echt wel heel snel dna worden afgenomen en vergeleken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:32 schreef Momo het volgende:
Het is te hopen dat ze dus ook meteen de dader hier te pakken hebben....
Nou wel weer iemand die wij hebben binnengelaten die een vrouw voor het leven heeft getraumatiseerd. Maar ander topic..quote:
Die personen denken dat wanneer ze een vrouw lastig vallen, dat ze dan een hoer van de overheid krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:55 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Nou wel weer iemand die wij hebben binnengelaten die een vrouw voor het leven heeft getraumatiseerd. Maar ander topic..
Ah weer zo'n kansparel uit COA - totaal onverwacht dit. Hoe ver moet dit land nog verder de afgrond in zinken? En dan wil die bolle tuinkabouter de grenzen lekker ophoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:00 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ah, weer een cultuurverrijker
Hup, twee zetels erbij voor Wilders!
Mailtje geschreven aan de NOS (tikfout@nos.nl, hopelijk de juiste ingang) n.a.v. onze constateringen dat die conclusies van hoogleraar Marieke Liem toch wel héél kort door de bocht en feitelijk niet geheel juist zijn (lees: een beetje misleidend zijn). Hopelijk doen ze er iets meequote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk zeldzaam, maar als we Vlaanderen meetellen en de leeftijdsgrens omhoogbrengen naar 25 jaar dan komen we in de afgelopen tien jaar al op (waarschijnlijk) 3 gevallen uit met een onbekende dader uit. (Op basis van de huidige informatie kunnen we er vanuit gaan dat de moordenaar van Lisa een onbekende is.) Dat geeft alweer een heel ander perspectief dan nul gevallen. Mijns inziens had de NOS hier wel wat meer nuance in kunnen geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Gretzl op 22-08-2025 01:06:54 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
DNA zal dat wel kunnen uitsluiten ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:39 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat we morgen wel horen van de politie of ze ook de verdachte van deze zaak daarmee hebben opgepakt.
Evenzo zullen leiders van diverse politieke partijen hopen dat het hier gaat om een roomblanke, autochtone dader omdat ze met het oog op de komende verkiezingen bang zijn dat als het wel een geimporteerde kansenparel is met een verblijfsvergunning dat dit Geert Wilders wederom stemmen gaat opleveren en het hun droomvisie van nog meer import van cultuurverrijkers naar Nederland in de weg staat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 01:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Het is eigenlijk ook wel bizar om te beseffen dat de leiders van een serieus aantal politiek partijen nu stiekem hopen dat de moordenaar van Lisa een migratie-achtergrond heeft, het liefst een buitenlandse jongeman die pas betrekkelijk kort in Nederland is en nog geen permanente verblijfsvergunning heeft. Dat zou koren op de molen zijn voor PVV, JA21, FvD, BBB, NSC en de VDD (en wellicht zie ik er nog een paar over het hoofd.)
Vlak niet uit dat de uitkomsten van het onderzoek van politie en OM een serieuze invloed gaan hebben op de aankomende Tweede Kamerverkiezingen. Gaat het mogelijk weer alleen maar over migratie
Omdat het geile donders zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:40 schreef roos94 het volgende:
Waarom is de dader eigenlijk altijd man in dit soort zaken?
Ik kan heel dit bericht niet op Twitter pagina van at5 vindenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 01:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mailtje geschreven aan de NOS (tikfout@nos.nl, hopelijk de juiste ingang) n.a.v. onze constateringen dat die conclusies van hoogleraar Marieke Liem toch wel héél kort door de bocht en feitelijk niet geheel juist zijn (lees: een beetje misleidend zijn). Hopelijk doen ze er iets mee![]()
Gewoon echt heel frappant dat Liem een categorisering kiest waarbij de prominentste moordzaak van deze eeuw (Anne Faber) kan weglaten, terwijl er juist zoveel parallellen (lijken te) zijn met de moord op Lisa uit Abcoude. Ik weet zeker dat bij het gros van lezers van die alinea al snel de gedachte opborrelt: 'En Anne Faber dan?'. De overeenkomsten zijn niet te missen.Tijdstip van delict en leeftijd verschillen, maar dat is van secundair belang. Vrouwen/meisjes moeten gewoon veilig naar huis kunnen fietsen, of ze nu midden 20 zijn of bijna volwassen. En we weten dat de extreem botte pech (verkeerde moment, verkeerde plaats) zich net zo goed overdag als in de nacht kan voltrekken.
Voor een zedendelinquent die opnieuw op pad is gegaan maakt het niet uit of het potentiële slachtoffer 17, 23 of 25 is. Allen zijn even weerloos als de dader fysiek in alles haar meerdere is. Die grens van 20 jaar is gewoon raar. En misschien dat er relatief wat minder aandacht is geweest voor de moord op Sohani jl. februari, maar een hoogleraar die hier studies naar doet zou zo'n recente tragiek toch niet moeten kunnen missen?Als je dan toch wil corrigeren, doe het dan goed: https://www.molenkruier.n(...)euwegein-betuigt-spiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
https://www.at5.nl/artike(...)ndelict-weesperzijdequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 03:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik kan heel dit bericht niet op Twitter pagina van at5 vinden
Heb je dit zelf in elkaar geknutseld?????
https://nos.nl/artikel/25(...)isdrijf-weesperzijdequote:De politie heeft een verdachte aangehouden voor een ernstig zedendelict vorige week aan de Weesperzijde in Amsterdam. Het gaat om een 22-jarige man die verbleef op een locatie van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers in de hoofdstad.
Okquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 03:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ndelict-weesperzijde
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)isdrijf-weesperzijde
Ik was de eerste die dat debiele bericht van mafkees professor ter discussie stelde en gelijk aangevallen werd door al die clowns hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 03:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je dan toch wil corrigeren, doe het dan goed: https://www.molenkruier.n(...)euwegein-betuigt-spi
Libby Squire in februari 2019 ook door een onbekende verkracht en vermoord. Zeldzaam of zeer uitzonderlijk vind ik niet de juiste benaming. Dit soort rapemurders komen in de Westerse wereld af en toe voor (in heel West-Europa gemiddeld vermoedelijk meer dan 1 zaak per jaar), en krijgen meestal grote media-aandacht omdat vrijwel iedereen het beklijft dat zoiets jou of een van je naasten ook had kunnen overkomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En bij ons niet of nauwelijks in het nieuws geweest destijds, maar deze Zweedse zaak is van 10 jaar geleden doet in meerdere aspecten denken aan de moord op Lisa uit Abcoude. Niet alleen dezelfde voornaam en leeftijd, maar ook op de (brom)fiets naar huis door haar verkrachter/moordenaar overvallen.
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Lisa_Holm
Alsjeblieft niet alle migranten over 1 kam scheren en doen alsof de grote meerderheid voor de problemen zorgt die steeds benoemd worden. Lees liever het boek van Hein De Haas over Hoe migratie echt werkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 01:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Al die wegkijkende en linkse politici die criminele nieuwkomers liever knuffelen dan uitgezet zien worden naar het
land van herkomst .. BRrrrrrrr.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 01:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mailtje geschreven aan de NOS (tikfout@nos.nl, hopelijk de juiste ingang) n.a.v. onze constateringen dat die conclusies van hoogleraar Marieke Liem toch wel héél kort door de bocht en feitelijk niet geheel juist zijn (lees: een beetje misleidend zijn). Hopelijk doen ze er iets mee![]()
Gewoon echt heel frappant dat Liem een categorisering kiest waarbij de prominentste moordzaak van deze eeuw (Anne Faber) kan weglaten, terwijl er juist zoveel parallellen (lijken te) zijn met de moord op Lisa uit Abcoude. Ik weet zeker dat bij het gros van lezers van die alinea al snel de gedachte opborrelt: 'En Anne Faber dan?'. De overeenkomsten zijn niet te missen.Tijdstip van delict en leeftijd verschillen, maar dat is van secundair belang. Vrouwen/meisjes moeten gewoon veilig naar huis kunnen fietsen, of ze nu midden 20 zijn of bijna volwassen. En we weten dat de extreem botte pech (verkeerde moment, verkeerde plaats) zich net zo goed overdag als in de nacht kan voltrekken.
Voor een zedendelinquent die opnieuw op pad is gegaan maakt het niet uit of het potentiële slachtoffer 17, 23 of 25 is. Allen zijn even weerloos als de dader fysiek in alles haar meerdere is. Die grens van 20 jaar is gewoon raar. En misschien dat er relatief wat minder aandacht is geweest voor de moord op Sohani jl. februari, maar een hoogleraar die hier studies naar doet zou zo'n recente tragiek toch niet moeten kunnen missen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
Dat gaat over een andere zaak Harryquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 04:02 schreef klaasweetalles het volgende:
De vraag is nog altijd of ze de goede dader hebben en hoe ze hem zo snel hebben kunnen achterhalen
Die user had het over criminele nieuwkomers, niet alle nieuwkomers. Dat is iets wat jij ervan maakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 03:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet alle migranten over 1 kam scheren en doen alsof de grote meerderheid voor de problemen zorgt die steeds benoemd worden. Lees liever het boek van Hein De Haas over Hoe migratie echt werkt.
Ebike die begrenst was , kan die maximaal 25 km per uur .als je op een normale fiets flink aanzet dan houd je dat wel bij hoor . Ga je zelfs harder .quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik zou ook denken dat de dader een scooter zou hebben of ook een etiket.
Want op een normale fiets hou je iemand die vlucht op een e bike niet bij. Ik vind t ook wel knap dat t haar lukte om te bellen terwijl ze fietste.
Dit is zeer bijzonder inderdaad . Met 110 man op de zaak en een dader die notabene op zijn fiets moest wegkomen op zo’n bedrijventerrein en verlaten gebiedquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:41 schreef Twiitch het volgende:
Hebben ze al iemand opgepakt? Zo nee vind ik het toch erg frappant dat deze gozer nog steeds rondloopt aangezien het godbetert bijna een heterdaadje was gezien het geschetste scenario.
Is hij werkelijk weggefietst of is hij te voet ervandoor gegaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is zeer bijzonder inderdaad . Met 110 man op de zaak en een dader die notabene op zijn fiets moest wegkomen op zo’n bedrijventerrein en verlaten gebied
Die van de Weesperzijde is vannacht opgepakt. Dat is vermoedelijk dezelfde dader.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:41 schreef Twiitch het volgende:
Hebben ze al iemand opgepakt? Zo nee vind ik het toch erg frappant dat deze gozer nog steeds rondloopt aangezien het godbetert bijna een heterdaadje was gezien het geschetste scenario.
Bron?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk dezelfde dader.
maar op een ebike kan je dat een uur of langer volhouden, de meeste mensen kunnen dat op een normale fiets misschien een kwartiertje volhoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ebike die begrenst was , kan die maximaal 25 km per uur .als je op een normale fiets flink aanzet dan houd je dat wel bij hoor . Ga je zelfs harder .
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die van de Weesperzijde is vannacht opgepakt. Dat is vermoedelijk dezelfde dader.
Vermoedelijk volgens wie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die van de Weesperzijde is vannacht opgepakt. Dat is vermoedelijk dezelfde dader.
Ein-de-lijk iemand die iets zinnigs zegt in dit topic.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik het gevoel heb dat ik door een eng iemand wordt achtervolgd , kijk ik niet meer om en fiets ik voor mijn leven
Dat is nou al de zoveelste keer dat ik zoiets lees.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ebike die begrenst was , kan die maximaal 25 km per uur .als je op een normale fiets flink aanzet dan houd je dat wel bij hoor . Ga je zelfs harder .
OKE IK ZEG HET FOUTquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vermoedelijk volgens wie?
Ik vind het ook wel aannemelijk. Maar daar wordt verder in nieuwsartikelen niet over gerept
Auw, m'n orenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
OKE IK ZEG HET FOUT
ER STAAT OVERAL DAT EEN VERBAND NIET WORDT UITGESLOTEN
Haha wat is dit voor aids om ChatGPT voor te gebruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Chatgtp:
Je vraag: Waarom geeft de politie op dit moment geen signalement van de dader van Lisa uit Abcoude?
De politie heeft nog géén signalement van de dader vrijgegeven. Dat is niet ongewoon in het vroege stadium van een gevoelig strafrechtelijk onderzoek. Er zijn enkele duidelijke redenen waarom dat in dit specifieke geval zo is:
1. Strategisch bepaald om het onderzoek niet te schaden
In zwaar beladen zaken als deze (het overlijden van een 17‑jarig meisje) kan het delen van te veel details het onderzoek belemmeren. Het kan bijvoorbeeld:
getuigen beïnvloeden (door een vooropgesteld beeld),
een mogelijke verdachte gewaarschuwd in kennis stellen,
of anderszins de kwaliteit van getuigenverklaringen beïnvloeden.
Ehh dit is gewoon zo. Boven de 25 gaat die hulpmotor zo hard tegenwerken, dat je als meisje van 17 echt never naar de 30 krijgt. Niet iedere ebike is dezelfde als jouw Gazelle.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nou al de zoveelste keer dat ik zoiets lees.
WAT EEN GELUL.
Ik heb een ebike die tot 25 km/h ondersteunt. Maar als ik mijn best doe, en als je achterna gezeten wordt doe je echt wel je best, ga ik daar 35 km/h op. En dan ben ik iemand met een conditie van niks.
Dus hou eens op met dat gezeur dat een ebike nauwelijks harder dan 25 kan.
Edit: Niet persoonlijk maar het is de zoveelste keer dat iemand dat zegt.
de bosch middenmotoren slaan merkbaar af, niks tegenwerkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:06 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Ehh dit is gewoon zo. Boven de 25 gaat die hulpmotor zo hard tegenwerken, dat je als meisje van 17 echt never naar de 30 krijgt. Niet iedere ebike is dezelfde als jouw Gazelle.
"Weer" uit een AZC? Want het merendeel van de moorden in NL wordt gepleegd door een asielzoeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze moeten nog bedenken hoe ze gaan uitleggen dat de dader weer uit een AZC komt. En dit meisje onnodig is gestorven, zonder Wilders in de kaart te spelen.
Misschien op jouw ebike maar op die van mij blokkeert gewoon bij 25 km . Dan kan je harder trappen maar kom je niet vooruit . Moter werkt hard tegen .quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nou al de zoveelste keer dat ik zoiets lees.
WAT EEN GELUL.
Ik heb een ebike die tot 25 km/h ondersteunt. Maar als ik mijn best doe, en als je achterna gezeten wordt doe je echt wel je best, ga ik daar 35 km/h op. En dan ben ik iemand met een conditie van niks.
Dus hou eens op met dat gezeur dat een ebike nauwelijks harder dan 25 kan.
Edit: Niet persoonlijk maar het is de zoveelste keer dat iemand dat zegt.
https://www.instagram.com/p/DNfzdzAMMy-quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Weer" uit een AZC? Want het merendeel van de moorden in NL wordt gepleegd door een asielzoeker?
Poolse vrouwen zijn niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DNfzdzAMMy-
Niet mee eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn niet aantrekkelijk.
Even afwachten dus. Hopelijk is het dezelfde, anders betekend het dat er nog een gevaarlijke gek vrij rondloopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:14 schreef Landgeld het volgende:
Vreselijk, een asielzoeker:
https://www.at5.nl/nieuws(...)isdrijf-weesperzijde
Vrij aannemelijk dat dit ook de dader is van Lisa.
Via DNA onderzoek zal snel duidelijk zijn of hij ook de dader van Lisa is. Dat is zo uit te sluiten denk ik .
Ik denk dat er wel meer dan 1 gevaarlijke gek rondloopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even afwachten dus. Hopelijk is het dezelfde, anders betekend het dat er nog een gevaarlijke gek vrij rondloopt.
Aan de ene kant hoop je dat het dezelfde is, aan de andere kant bekruipt mij dan ook het gevoel van de angst van Lisa's ouders, met het Weesperzijde verhaal in hun achterhoofd, die hun dochter nog extra benadrukken om voorzichtig te doen. En dan pakt juist díe griezel haar. Ik zou het amper kunnen verwerkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even afwachten dus. Hopelijk is het dezelfde, anders betekend het dat er nog een gevaarlijke gek vrij rondloopt.
En waarschijnlijk weten we beiden niet hoe zo'n Cowboy dat doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Misschien op jouw ebike maar op die van mij blokkeert gewoon bij 25 km . Dan kan je harder trappen maar kom je niet vooruit . Moter werkt hard tegen .
Haha ja dat zal het verschil zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn niet aantrekkelijk.
Uiteraard, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer dan 1 gevaarlijke gek rondloopt.
Dus je hebt niet een rapport of onderbouwing dat het aantal gevallen van sexueel misbruik stijgt door immigratie of asielzoekers. Je hebt alleen een plaatje met getallen waarbij de exorbitante stijging bij het VK en Frankrijk al deels verklaard kan worden omdat ze daar de juridische definite van verkrachting verruimd hebben. Lekker niveautje lospedrosaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DNfzdzAMMy-
Dan kunnen we het verdedigingsmateriaal "psychose" ook gelijk in de kast houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Als het dezelfde dader is dan is dat 112 belletje dat meisje fataal geworden.
Hij had ook kunnen vluchten. Haar doodslaan of steken betekent dat er een enorme woede, agressie en wraak in zo’n persoon zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Als het dezelfde dader is dan is dat 112 belletje dat meisje fataal geworden.
Dat meisje had de politie al aan de lijn en zou hem bijna live kunnen beschrijven en aanwijzen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen vluchten. Haar doodslaan of steken betekent dat er een enorme woede, agressie en wraak in zo’n persoon zit.
Jij durft!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer dan 1 gevaarlijke gek rondloopt.
Nu overdrijf je “krioelt het van debielen, moord en schietpartijen “. Het is geen ghetto van Chicago oid .quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:36 schreef roos94 het volgende:
Waarom zou het dezelfde dader moeten zijn?
Het enige wat we weten is dat eentje zeden is en de ander moord.
We weten niet of lisa ook slachtoffer van zedendelict is.
In dat gebied krioelt het van de debielen, moord en schietpartijen, aanrandingen lastig gevallen meisjes , criminelen en weet ik veel wat.
En nu moet het ineens dezelfde dader zijn
Hij had op het moment kunnen kiezen te vluchten, eer dat je de politie aan de lijn hebt en je verhaal hebt gedaan zijn er al een paar minuten voorbij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje had de politie al aan de lijn en zou hem bijna live kunnen beschrijven en aanwijzen.
Dat zal ook wel de reden zijn geweest dat die gek woest werdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje had de politie al aan de lijn en zou hem bijna live kunnen beschrijven en aanwijzen.
Of kopieergedrag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nu overdrijf je “krioelt het van debielen, moord en schietpartijen “. Het is geen ghetto van Chicago oid .
Het is vrij aannemelijk dat dit dezelfde dader is. En ook aannemelijk dat hij bij Lisa ook een zedendelict wilde toepassen, maar omdat zij 112 belde hij geflipt is en dus haar heeft omgebracht uit woede.
Beide ernstig geweld . Dat gebeurd niet zomaar , en in dezelfde buurt en hetzelfde tijdsbestek geen toeval vermoed ik. Dit soort figuren durven veel en hebben grote kans op herhaling .
Maar als hij getraumatiseerd is door oorlogsgeweld redeneert hij niet meer logisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had op het moment kunnen kiezen te vluchten, eer dat je de politie aan de lijn hebt en je verhaal hebt gedaan zijn er al een paar minuten voorbij.
Daar gaat de rechter niet in mee hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar als hij getraumatiseerd is door oorlogsgeweld redeneert hij niet meer logisch.
Bron graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
De man is aangehouden in arbeids migranten villa en niet azc lees ik op het algemeen dagblad
Ik denk dat het een Pool kan zijn
noord of zuidquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
De man is aangehouden in arbeids migranten villa en niet azc lees ik op het algemeen dagblad
Nou niet meteen gaan polariserenquote:
Klopt , en dan maakt het weer aannemelijk dat het gaat om een dader met enorme trauma’s afkomstig uit een oorlogsgebied. Lees : verbleef in COA.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen vluchten. Haar doodslaan of steken betekent dat er een enorme woede, agressie en wraak in zo’n persoon zit.
Linkje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Denk dat dat gaat over de verkrachting in Zeist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Linkje?
Want er zijn de afgelopen 48 uur zoveel vrouwen aangevallen dat je even goed moet kijken over welk 'incident' je het hebt.
Kan , kans acht ik klein . Dit zijn wel extreme vergrijpen waar je je alleen aan waagt als je helemaal niets meer te verliezen hebt . Of krankzinnig gek bent . Of beide .quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ADquote:De verdachte is aangehouden in een asielzoekerscentrum van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA).
DIT GAAT OVER WAT ANDERSquote:
dat is die in zeist mega debielquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
een ARBEIDSMIGRANTEN VILLA
groter kans dat het een pool
Ze hebben al een huisgenoot gesproken
Zeist!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
Een Pool met donkere huidskleur? Kan natuurlijk, maar is toch niet de eerste gedachte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat is die uit Zeist, twee verschillende steden en zaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
quote:
ja sorry hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeist!!!!
Dat is geen Duivendrecht/ Amsterdam.
Klaas, rot eens op dit topic te vervuilen met je domme posts.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
Ik denk soms wel eens dat die mensen ook psychotisch worden door onverwerkte oorlogstrauma's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Kan , kans acht ik klein . Dit zijn wel extreme vergrijpen waar je je alleen aan waagt als je helemaal niets meer te verliezen hebt . Of krankzinnig gek bent . Of beide .
En daar lopen er ook geen tientallen van rond in zo’n gebied .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |