"Weer" uit een AZC? Want het merendeel van de moorden in NL wordt gepleegd door een asielzoeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze moeten nog bedenken hoe ze gaan uitleggen dat de dader weer uit een AZC komt. En dit meisje onnodig is gestorven, zonder Wilders in de kaart te spelen.
Misschien op jouw ebike maar op die van mij blokkeert gewoon bij 25 km . Dan kan je harder trappen maar kom je niet vooruit . Moter werkt hard tegen .quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nou al de zoveelste keer dat ik zoiets lees.
WAT EEN GELUL.
Ik heb een ebike die tot 25 km/h ondersteunt. Maar als ik mijn best doe, en als je achterna gezeten wordt doe je echt wel je best, ga ik daar 35 km/h op. En dan ben ik iemand met een conditie van niks.
Dus hou eens op met dat gezeur dat een ebike nauwelijks harder dan 25 kan.
Edit: Niet persoonlijk maar het is de zoveelste keer dat iemand dat zegt.
https://www.instagram.com/p/DNfzdzAMMy-quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Weer" uit een AZC? Want het merendeel van de moorden in NL wordt gepleegd door een asielzoeker?
Poolse vrouwen zijn niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DNfzdzAMMy-
Niet mee eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn niet aantrekkelijk.
Even afwachten dus. Hopelijk is het dezelfde, anders betekend het dat er nog een gevaarlijke gek vrij rondloopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:14 schreef Landgeld het volgende:
Vreselijk, een asielzoeker:
https://www.at5.nl/nieuws(...)isdrijf-weesperzijde
Vrij aannemelijk dat dit ook de dader is van Lisa.
Via DNA onderzoek zal snel duidelijk zijn of hij ook de dader van Lisa is. Dat is zo uit te sluiten denk ik .
Ik denk dat er wel meer dan 1 gevaarlijke gek rondloopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even afwachten dus. Hopelijk is het dezelfde, anders betekend het dat er nog een gevaarlijke gek vrij rondloopt.
Aan de ene kant hoop je dat het dezelfde is, aan de andere kant bekruipt mij dan ook het gevoel van de angst van Lisa's ouders, met het Weesperzijde verhaal in hun achterhoofd, die hun dochter nog extra benadrukken om voorzichtig te doen. En dan pakt juist díe griezel haar. Ik zou het amper kunnen verwerkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even afwachten dus. Hopelijk is het dezelfde, anders betekend het dat er nog een gevaarlijke gek vrij rondloopt.
En waarschijnlijk weten we beiden niet hoe zo'n Cowboy dat doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Misschien op jouw ebike maar op die van mij blokkeert gewoon bij 25 km . Dan kan je harder trappen maar kom je niet vooruit . Moter werkt hard tegen .
Haha ja dat zal het verschil zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn niet aantrekkelijk.
Uiteraard, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer dan 1 gevaarlijke gek rondloopt.
Dus je hebt niet een rapport of onderbouwing dat het aantal gevallen van sexueel misbruik stijgt door immigratie of asielzoekers. Je hebt alleen een plaatje met getallen waarbij de exorbitante stijging bij het VK en Frankrijk al deels verklaard kan worden omdat ze daar de juridische definite van verkrachting verruimd hebben. Lekker niveautje lospedrosaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DNfzdzAMMy-
Dan kunnen we het verdedigingsmateriaal "psychose" ook gelijk in de kast houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Als het dezelfde dader is dan is dat 112 belletje dat meisje fataal geworden.
Hij had ook kunnen vluchten. Haar doodslaan of steken betekent dat er een enorme woede, agressie en wraak in zo’n persoon zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Als het dezelfde dader is dan is dat 112 belletje dat meisje fataal geworden.
Dat meisje had de politie al aan de lijn en zou hem bijna live kunnen beschrijven en aanwijzen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen vluchten. Haar doodslaan of steken betekent dat er een enorme woede, agressie en wraak in zo’n persoon zit.
Jij durft!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer dan 1 gevaarlijke gek rondloopt.
Nu overdrijf je “krioelt het van debielen, moord en schietpartijen “. Het is geen ghetto van Chicago oid .quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:36 schreef roos94 het volgende:
Waarom zou het dezelfde dader moeten zijn?
Het enige wat we weten is dat eentje zeden is en de ander moord.
We weten niet of lisa ook slachtoffer van zedendelict is.
In dat gebied krioelt het van de debielen, moord en schietpartijen, aanrandingen lastig gevallen meisjes , criminelen en weet ik veel wat.
En nu moet het ineens dezelfde dader zijn
Hij had op het moment kunnen kiezen te vluchten, eer dat je de politie aan de lijn hebt en je verhaal hebt gedaan zijn er al een paar minuten voorbij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje had de politie al aan de lijn en zou hem bijna live kunnen beschrijven en aanwijzen.
Dat zal ook wel de reden zijn geweest dat die gek woest werdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat meisje had de politie al aan de lijn en zou hem bijna live kunnen beschrijven en aanwijzen.
Of kopieergedrag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nu overdrijf je “krioelt het van debielen, moord en schietpartijen “. Het is geen ghetto van Chicago oid .
Het is vrij aannemelijk dat dit dezelfde dader is. En ook aannemelijk dat hij bij Lisa ook een zedendelict wilde toepassen, maar omdat zij 112 belde hij geflipt is en dus haar heeft omgebracht uit woede.
Beide ernstig geweld . Dat gebeurd niet zomaar , en in dezelfde buurt en hetzelfde tijdsbestek geen toeval vermoed ik. Dit soort figuren durven veel en hebben grote kans op herhaling .
Maar als hij getraumatiseerd is door oorlogsgeweld redeneert hij niet meer logisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had op het moment kunnen kiezen te vluchten, eer dat je de politie aan de lijn hebt en je verhaal hebt gedaan zijn er al een paar minuten voorbij.
Daar gaat de rechter niet in mee hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar als hij getraumatiseerd is door oorlogsgeweld redeneert hij niet meer logisch.
Bron graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
De man is aangehouden in arbeids migranten villa en niet azc lees ik op het algemeen dagblad
Ik denk dat het een Pool kan zijn
noord of zuidquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
De man is aangehouden in arbeids migranten villa en niet azc lees ik op het algemeen dagblad
Nou niet meteen gaan polariserenquote:
Klopt , en dan maakt het weer aannemelijk dat het gaat om een dader met enorme trauma’s afkomstig uit een oorlogsgebied. Lees : verbleef in COA.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen vluchten. Haar doodslaan of steken betekent dat er een enorme woede, agressie en wraak in zo’n persoon zit.
Linkje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Denk dat dat gaat over de verkrachting in Zeist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Linkje?
Want er zijn de afgelopen 48 uur zoveel vrouwen aangevallen dat je even goed moet kijken over welk 'incident' je het hebt.
Kan , kans acht ik klein . Dit zijn wel extreme vergrijpen waar je je alleen aan waagt als je helemaal niets meer te verliezen hebt . Of krankzinnig gek bent . Of beide .quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ADquote:De verdachte is aangehouden in een asielzoekerscentrum van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA).
DIT GAAT OVER WAT ANDERSquote:
dat is die in zeist mega debielquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
een ARBEIDSMIGRANTEN VILLA
groter kans dat het een pool
Ze hebben al een huisgenoot gesproken
Zeist!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
Een Pool met donkere huidskleur? Kan natuurlijk, maar is toch niet de eerste gedachte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat is die uit Zeist, twee verschillende steden en zaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
quote:
ja sorry hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeist!!!!
Dat is geen Duivendrecht/ Amsterdam.
Klaas, rot eens op dit topic te vervuilen met je domme posts.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
free pictures
Staat er heel duidelijk
Ik denk soms wel eens dat die mensen ook psychotisch worden door onverwerkte oorlogstrauma's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Kan , kans acht ik klein . Dit zijn wel extreme vergrijpen waar je je alleen aan waagt als je helemaal niets meer te verliezen hebt . Of krankzinnig gek bent . Of beide .
En daar lopen er ook geen tientallen van rond in zo’n gebied .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |