SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dan loop je een kas inquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zou wel wat meer bossen willen zien, heb de zee nu al vaak genoeg gezienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag wel ok
ben wel echt weer in shock van het 17 jarig meisje
waar gaat het verdomme heen
How can I make this topic about me?![]()
Het is Groningenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hopen dat er niet teveel methaan in de lucht hangt
De ene gasbel of de andere maakt ook niet meer uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die schijn ik ook wel regelmatig van de binnenkant te zienquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Efteling heeft ook geurkaarsen nu
Ik wil ze allemaal
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Over 2 wekenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Efteling heeft ook geurkaarsen nu
Ik wil ze allemaal
En ik zou wel wat meer de zee willen zien. Hier is heel veel bos.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zou wel wat meer bossen willen zien, heb de zee nu al vaak genoeg gezienHow can I make this topic about me?![]()
Lekker langs de zee lopen, op het strand.... Het geruis van de golven, zand, zon....How can I make this topic about me?![]()
nou nou nou...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is Groningen
De ene gasbel of de andere maakt ook niet meer uit
Het strand heeft mij wel veel geholpen na m'n burnout, dat dan weer welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker langs de zee lopen, op het strand.... Het geruis van de golven, de zeelucht, zand, zon....
Maar zodra je een tosti in een strandtent neemt, dan ben je faillietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt. En anders produceer ik het zelf wel...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is Groningen
De ene gasbel of de andere maakt ook niet meer uit![]()
De prijzen zijn behoorlijk ja. Maar waar niet.... Doe hier een terrasje (12 uurtje met wat te drinken) en je ook al snel op de 20 euroquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het strand heeft mij wel veel geholpen na m'n burnout, dat dan weer wel
Maar zodra je een tosti in een strandtent neemt, dan ben je faillietHow can I make this topic about me?![]()
Yep, gaat nergens meer over. Ik kocht hier gisteren een traytje bier, moest er 50 euro voor betalenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De prijzen zijn behoorlijk ja. Maar waar niet.... Doe hier een terrasje (12 uurtje met wat te drinken) en je ook al snel op de 20 euro
Ik ging/ga vaak even naar zo'n meer in Friesland. Of bizar veel sporten. Elke dag 2 uur....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het strand heeft mij wel veel geholpen na m'n burnout, dat dan weer welHow can I make this topic about me?![]()
Heerlijk, ff verstand op nul, en gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ging/ga vaak even naar zo'n meer in Friesland. Of bizar veel sporten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daarom ook gewoon schultenbraü kopen. Tree kost een tientjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, gaat nergens meer over. Ik kocht hier gisteren een traytje bier, moest er 50 euro voor betalen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was bij een soort van festival, denk niet dat ze het echt zouden waarderen als ik met een traytje schultenbrau aankom lopenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon schultenbraü kopen. Tree kost een tientje
Lopen op een loopband een half uur, 2 km roeien, dan nog wat apparaten en je bent zo ruim 2 uur in de sportschool. De tijd vliegt om.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heerlijk, ff verstand op nul, en gaanHow can I make this topic about me?![]()
De dader van het zedenmisdrijf in Zeist op 15 aug. is gepakt in elk geval!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag wel ok
ben wel echt weer in shock van het 17 jarig meisje
waar gaat het verdomme heen
Omdat de verdachte herkenbaar in beeld werd gebracht.
Toch een klein succesje...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
nu deze randdebiel nogquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:13 schreef Sally het volgende:
[..]
De dader van het zedenmisdrijf in Zeist op 15 aug. is gepakt in elk geval!
Omdat de verdachte herkenbaar in beeld werd gebracht.
Toch een klein succesje...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nog niemand specifiek op de korrelquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oeh, mogen we weten wie?![]()
Jaquote:
en dat er dan nog mensen zijn die zeggenquote:
ja dan moet je daar niet fietsen
woest!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is niet te voorkomen, ze heeft gewoon ontzettende pech gehad.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat er dan nog mensen zijn die zeggen
woest!!![]()
Het is net als de serieverkrachter ooit in mijn studententijd in Utrecht (tussen Utrecht en... Zeist...)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat er dan nog mensen zijn die zeggen
woest!!
Nu was de 17-jarige die omgebracht was, in Duivendrecht hoor.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik woon buitenafquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is net als de serieverkrachter ooit in mijn studententijd in Utrecht (tussen Utrecht en... Zeist...)
mocht eigenlijk niet alleen naar huis fietsen toen ik jong was
natuurlijk deed ik dat wel want anders kwam je of niet thuis of kon niet uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of om en om leven. De ene dag komen de vrouwen buiten de andere dag de mannen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Avondklok voor mannen invoeren. Klaar![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Avondklok voor mannen invoeren. Klaar![]()
Valt me nog mee dat je niet zegt chemische castratie voor alle mannen....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Chemisch? Gewoon preventief afhakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Valt me nog mee dat je niet zegt chemische castratie voor alle mannen....
Trotste mama van Ambar
Het officiėle liefje van @Monitor O+![]()
Gezellig hč?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Doei en hallo?
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam alleen SpAmbar posten dus tja
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik kan het wel gebruiken, want ik heb net mijn naam op een muur gespoten In de East Sidequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb je drugs gestuurd "the real" @:devzero![]()
![]()
Man3 14 uur het ziekenhuis inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pickpocket gone wrongquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, ik ben gerevivedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bedankt voor de EHBO-doos!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In het oranje?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het wel gebruiken, want ik heb net mijn naam op een muur gespoten In de East Side
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mooi!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige kleur die ik heb
Dottie bolkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Opstellen in rijen van driequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AUwssss dat doet weer pijnquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik had je al toegevoegdquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
zelf
Maar als het goed is, zijn we nu vrienden in Torn. Denk ik
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke bolken? Ja hoor. Kommaaar
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja hier wel, morgen sollicitatiegesprek. Ben me daar een beetje op aan het voorbereiden. En hoe is het met jou?quote:![]()
Best wel goed! En daar?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej man, hoe gaat het met je?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Succes man! Het is je gegund!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier wel, morgen sollicitatiegesprek. Ben me daar een beetje op aan het voorbereiden. En hoe is het met jou?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Thanks broeder.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Succes man! Het is je gegund!![]()
Waar ga je op solliciteren? Hoeft niet te specifiek te zijn uiteraard...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ICT'er bij de gemeente. In eerste instantie een communicatieve rol.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Waar ga je op solliciteren? Hoeft niet te specifiek te zijn uiteraard...![]()
Eurojackpot of Staatsloterij miljonairquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Waar ga je op solliciteren? Hoeft niet te specifiek te zijn uiteraard...![]()
![]()
Op een of andere manier had ik dat al vermoeden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ICT'er bij de gemeente. In eerste instantie een communicatieve rol.
Tip: Als er updates aan het systeem zijn geweest, stel een lijstje samen met dingen die er door veranderd kunnen zijn en TEST ALLES.
Niets is zo frustrerend als werknemer na een update en tot de conclusie komen zaken werken niet meer.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Thanks, ben echt benieuwd waar ik terecht kom. Ik ben eigenlijk software ontwikkelaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Op een of andere manier had ik dat al vermoeden.
Tip: Als er updates aan het systeem zijn geweest, stel een lijstje samen met dingen die er door veranderd kunnen zijn en TEST ALLES.
Niets is zo frustrerend als werknemer na een update en tot de conclusie komen zaken werken niet meer.![]()
Spannend!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks, ben echt benieuwd waar ik terecht kom. Ik ben eigenlijk software ontwikkelaar.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
dat noemen we een regressietestquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Op een of andere manier had ik dat al vermoeden.
Niets is zo frustrerend als werknemer na een update en tot de conclusie komen zaken werken niet meer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij ons hebben ze de afdeling PA. Oke niet hetzelfde. Maar ipv proces automatisering moeten we soms het meer afkorten als "Perongeluk Aangenomen"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat noemen we een regressietest
Damn ")Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1990 / +115 / +64 / 4695 / 5528 / 0.36
2. FreshFruit / 1284 / +0 / +42 / 1514 / 2075 / 0.62
3. _UserName_ / 924 / +10 / +32 / 733 / 984 / 0.94
4. KillemWieft / 873 / +99 / +160 / 372 / 633 / 1.38
5. Vino_Tinto / 831 / +39 / +56 / 2089 / 2497 / 0.33
6. MooieTop6 / 667 / +34 / +26 / 2621 / 3036 / 0.22
7. Dotteke / 652 / +26 / +14 / 1300 / 1599 / 0.41
8. gebrokenglas / 629 / +35 / +29 / 1405 / 1757 / 0.36
9. KoningWouter / 580 / +50 / +159 / 927 / 1197 / 0.48
10. JustinK / 494 / +17 / +46 / 1628 / 1715 / 0.29
11. hemarookworst / 451 / +13 / +33 / 788 / 1014 / 0.44
12. Masberum / 404 / +27 / +5 / 354 / 445 / 0.91
13. Dr.Mikey / 388 / +53 / +34 / 151 / 267 / 1.45
14. mario390 / 359 / +101 / +4 / 205 / 308 / 1.17
15. Bargehassus / 350 / +7 / +6 / 861 / 997 / 0.35
16. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 172 / 240 / 1.41
17. devzero / 326 / +4 / +7 / 449 / 561 / 0.58
18. MizzezAmy / 293 / +10 / +9 / 1331 / 1513 / 0.19
19. ToT / 286 / +11 / +0 / 1504 / 1716 / 0.17
20. greysbones / 271 / +40 / +11 / 980 / 1063 / 0.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nu je het er toch over hebt, naast de slagersafdeling in mijn supermarkt zit de visboer. Oke niet hetzelfde. Maar toch iets om te vermeldenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze de afdeling PA. Oke niet hetzelfde. Maar ipv proces automatisering moeten we soms het meer afkorten als "Perongeluk Aangenomen"
Damn ")![]()
hoho gaan we ineens serieus doenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt, naast de slagersafdeling in mijn supermarkt zit de visboer. Oke niet hetzelfde. Maar toch iets om te vermelden
Do what you love, love what you do!![]()
[quote]Op donderdag 21 augustus 2025 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 augustus 2025 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
piemellengte
[/quote
Z)
/quote]
Goede quote!![]()
[quote]Op donderdag 21 augustus 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 augustus 2025 21:30 schreef Koen66 het volgende:Dit wordt er ook niet beter op zoquote:[ afbeelding ] Op donderdag 21 augustus 2025 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
piemellengte
[/quote
Z)
/quote]
Goede quote!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb ook een zere neus.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Z)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit wordt er ook niet beter op zo![]()
In je profiel staat iets andersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:29 schreef kree het volgende:
ik wordt binnenkort 42 ook. 10 september, LOL niet vergeten he
En "ik wordt"![]()
![]()
Don't care. Vind het gewoon leuk hier.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
let it gooooquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
In je profiel staat iets anders
En "ik wordt"![]()
gaat niet meer veranderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Don't care. Vind het gewoon leuk hier.
Bekijk deze YouTube-video![]()
je bent zellufquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Don't care. Vind het gewoon leuk hier.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat vind je erger, dat hij niet weet wanneer je dan of als moet gebruiken of dat hij niet weet wanneer je wel of niet een "t" achter het werkwoord moedt plakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
In je profiel staat iets anders
En "ik wordt"![]()
![]()
Als hij dat wel zou wetenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat vind je erger, dat hij niet weet wanneer je dan of als moet gebruiken of dat hij niet weet wanneer je wel of niet een "t" achter het werkwoord moedt plakken
betekent het niet dat zijn inhoudt dan beter wordt
Dat hij jokt over zijn verjaardag ...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat vind je erger, dat hij niet weet wanneer je dan of als moet gebruiken of dat hij niet weet wanneer je wel of niet een "t" achter het werkwoord moedt plakken![]()
ToTpeepquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
Ik wordt best wel moe van wandelingen zoals die van vandaag!
En hee peeps!![]()
![]()
10 september of 8 november, scheelt maar een maandje of 2quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hij jokt over zijn verjaardag ...![]()
![]()
Oh jee, vertel!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ben tevreden![]()
Jij ook? Afgezien van het wandelen.
Ja hoor, hier is het ook wel okee, op wat problemen na. Maar ja; die hou je altijd he.
Vandaag naar die dikke eik in Laren geweest! Mini-ToT was echt diep, diep onder de indruk!
We zijn er zeker een uur geweest en zijn daarna naar andere plaatsen gegaan, maar aan het eind van de dag moest hij absoluut nog terug daar naar toe en hebben we er NÓG een uur gespendeerd!![]()
![]()
Ik denk dat chatgpt het wat makkelijker heeft om te ontcijferen wat hij bedoelt als alles goed gespeld isquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij dat wel zou weten
betekent het niet dat zijn inhoudt dan beter wordt
![]()
![]()
denk je dat echtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat chatgpt het wat makkelijker heeft om te ontcijferen wat hij bedoelt als alles goed gespeld is![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Erger is de 'ik wordt'. Maar als de als en dan goed gedaan wordt, dan (of als) is dat wel beter ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat vind je erger, dat hij niet weet wanneer je dan of als moet gebruiken of dat hij niet weet wanneer je wel of niet een "t" achter het werkwoord moedt plakken
Als de hemel naar beneden valt, dan hebben we allemaal een blauw mutsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erger is de 'ik wordt'. Maar als de als en dan goed gedaan wordt, dan (of als) is dat wel beter ja.![]()
Waar bij mij de nekharen van overeind gaan staan is dat "Ik ben dat nodig" zoals ze het hier tussen de hunebedden zeggen!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erger is de 'ik wordt'. Maar als de als en dan goed gedaan wordt, dan (of als) is dat wel beter ja.Het hele werkwoord "hebben" lijkt hier volkomen onbekend te zijn!
Hoe geven ze hier les? "Jantje is 5 appels, hij geeft er 3 weg. Hoeveel appels is Jantje dan?"![]()
Hoiquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De deur losmaken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
Het hele werkwoord "hebben" lijkt hier volkomen onbekend te zijn!
Oh, mijn ogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Bolken is een onregelmatig werkwoord.
ik bolkt
jij bolkt
wij bolktenHow can I make this topic about me?![]()
Ik ben bolkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar bij mij de nekharen van overeind gaan staan is dat "Ik ben dat nodig" zoals ze het hier tussen de hunebedden zeggen!Het hele werkwoord "hebben" lijkt hier volkomen onbekend te zijn!
Hoe geven ze hier les? "Jantje is 5 appels, hij geeft er 3 weg. Hoeveel appels is Jantje dan?"Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hiawatha misschien?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet "je zijnt" ?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ziet er vrij regelmatig uit juist?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
ik bolkt
jij bolkt
wij bolkten
Anders zou de verleden tijd iets van "Ik balk" zijn of zo?![]()
Ik hept gebolkdtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
ik bolkt
jij bolkt
wij bolktenSame shit, different day
SC hopper present![]()
En nu in het Nederlandischquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat is correct en tevens juisdtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er vrij regelmatig uit juist?
Anders zou de verleden tijd iets van "Ik balk" zijn of zo?![]()
juisdts bedoel je!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juisdt![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kan ik dat bij jou bestellen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Vröt'n dus!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb lege mond gevoel
vet sip![]()
![]()
Heb je het recepd anders?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
3 kilo @:bargehassus + wat kruiden.....
Varkenstong?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
3 kilo @:bargehassus + wat kruiden.....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
door de vleesmolen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
3 kilo @:bargehassus + wat kruiden.....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gezocht. Het is niet een soort fudge
Originating from Pampanga, traditional sisig uses parts of livestock that are usually discarded like chicken liver, the pig's face and ears, and sometimes even the pig's brain.
Smaakt echt fucking lekker!![]()
![]()
(1 van de weinige Filipijnse gerechten waar ik oprecht dol op ben!)
![]()
Vlees roken, dan etenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het vlees zo oud dat je er veiligheidshalve aan moest ruiken?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Geen idee wat dat is...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat aan sizzling sisig te denken......Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ah!quote:
Ik heb een smoke gun, maar voordat vlees daarmee echt een rokerige smaak krijgt, ben je echt een hele tijd verder.
Met de bbq gaat het een heel stuk beter.![]()
![]()
Hoe schrijf je bbq voluit?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ik heb een smoke gun, maar voordat vlees daarmee echt een rokerige smaak krijgt, ben je echt een hele tijd verder.
Met de bbq gaat het een heel stuk beter.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb beef jerky
[ Bericht 2% gewijzigd door drakin op 21-08-2025 22:17:22 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En niet die vieze uit de supermarktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Barbecue. Komt geen q aan te pas.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
que?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:14 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Barbecue. Komt geen q aan te pas.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I'm from Barcelona.quote:
Maar dat dus.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
I had this perfect dream
This dream was me and you
I want all the world to see
A miracle sensation
My guide and inspiration
Now my dream is slowly coming trueHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee dat ook weer niet.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
The wind is a gentle breeze
The bells are ringing out
They're calling us together
Guiding us forever
Wish my dream would never go awayHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
"wss" vind ik vele malen erger als afkorting!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:14 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Barbecue. Komt geen q aan te pas.![]()
![]()
primquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"wss" vind ik vele malen erger als afkorting!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt het waarschijnlijk niet over mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
I had this perfect dream
This dream was me and you
I want all the world to see
A miracle sensation
My guide and inspiration
Now my dream is slowly coming true
Wie is de "gelukkige"?.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wss?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"wss" vind ik vele malen erger als afkorting!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Barcelona it was the first time that we metquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk niet over mij.
Wie is de "gelukkige"?.
Barcelona how can I forget
The moment that you stepped into the room you took my breath awayHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
in Larenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT en ik waren vandaag hier!
las ik
je had hier in de buurt langs moeten komen
we hebben gewoon de sprookjesboom
Let the songs begin
Let the music play
Make the voices sing
Start the celebration
And cry
Come alive
And shake the foundations from the skies
Ah, Ah, Shaking all our livesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
"Waarschijnlijk".quote:
Aangezien "mss" een afkorting voor "misschien" is, dacht één of andere klapjosti met een mentale achterstand dat "wss" een goede afkorting voor "waarschijnlijk" zou zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
Barcelona such a beautiful horizon
Barcelona like a jewel in the sun
If God is willing
Friends until the end
Viva, BarcelonaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wrsnlkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk".
Aangezien "mss" een afkorting voor "misschien" is, dacht één of andere klapjosti met een mentale achterstand dat "wss" een goede afkorting voor "waarschijnlijk" zou zijn!![]()
![]()
(zoiets)How can I make this topic about me?![]()
Ja ik had dat berichtje dus gestuurd omdat ik het idee had dat wel wel ff op de koffie konden komen!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Laren
las ik
je had hier in de buurt langs moeten komen
we hebben gewoon de sprookjesboom![]()
![]()
oww heb ik helemaal niet gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had dat berichtje dus gestuurd omdat ik het idee had dat wel wel ff op de koffie konden komen!![]()
![]()
![]()
was aan het schilderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:21 schreef ToT het volgende:
Ik wilde nog naar dat spookkasteel in Brummen gaan. Volgens mij is die inmiddels weer opgeknapt?![]()
![]()
En mij dan wel helemaal in elkaar gaan zitten rammen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
oww heb ik helemaal niet gezien![]()
![]()
![]()
was aan het schilderenquote:![]()
![]()
oehquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
En mij dan wel helemaal in elkaar gaan zitten rammen?
[..]
See a red door and want to paint it black?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
oww heb ik helemaal niet gezien![]()
![]()
![]()
was aan het schilderenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hey Jussiequote:
Zondagmorgen wat te doen?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hey GG,quote:
Raar. ik kort waarschijnlijk af als wsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk".
![]()
Waarom zou je wss typen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hihi LOLquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk".
![]()
mss wss gwn niet moeilijk ovr doen. Wat vindten jullie?
![]()
gebruik daar eigenlijk nooit een afko voorquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Raar. ik kort waarschijnlijk af als ws
Waarom zou je wss typen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor jou een vraagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je wss typen?
en voor mij ook![]()
![]()
mssquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je wss typen?
wss
Één of ander senieltje dacht zeker dat hier logica achter zat.![]()
^ Ditquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gebruik daar eigenlijk nooit een afko voor![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wandeling hier in de bergen. Wat was jij van plan?![]()
![]()
Ik doe dat al sinds weetikveel hoelang. Jaren 80 ergens denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor jou een vraag
en voor mij ook
Maar misschien typ ik wel voluitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wandelen in de bergen! Daar kan ik niet tegen op.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wandeling hier in de bergen. Wat was jij van plan?
Ben vrij voor een potje touwtrekken, though...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sorryyyquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
En mij dan wel helemaal in elkaar gaan zitten rammen?
[..]![]()
Beigequote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
See a red door and want to paint it black?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In mss zie ik eerder missis, al is dat Engelsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
mss
wss
Één of ander senieltje dacht zeker dat hier logica achter zat.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Elders nodig
Denk niet wit, denk niet zwart, denk beige?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
“wss” wordt meestal gebruikt als afkorting van “waarschijnlijk”. Maar je zou het ook kunnen zien als een soort samenvoeging van waarschijnlijk en soms: het drukt namelijk uit dat iets meestal wel zo zal zijn, maar toch niet helemaal zeker. In die zin ligt het precies tussen die twee woorden in – het klinkt sterker dan “soms”, maar minder stellig dan “waarschijnlijk”.
Voila!![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
“wss” wordt meestal gebruikt als afkorting van “waarschijnlijk”. Maar je zou het ook kunnen zien als een soort samenvoeging van waarschijnlijk en soms: het drukt namelijk uit dat iets meestal wel zo zal zijn, maar toch niet helemaal zeker. In die zin ligt het precies tussen die twee woorden in – het klinkt sterker dan “soms”, maar minder stellig dan “waarschijnlijk”.
Voila!Helder!
![]()
Ik had het volgende opgegeven in chatgptquote:
schrijf een kort berichtje waarom "wss" een samenvoeging is van waarschijnlijk en soms![]()
Ow je had het dus zelf bedacht?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het volgende opgegeven in chatgpt
schrijf een kort berichtje waarom "wss" een samenvoeging is van waarschijnlijk en soms![]()
Oh haha, denk niet dat ik daar veel tijd voor ga hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wandelen in de bergen! Daar kan ik niet tegen op.
Ben vrij voor een potje touwtrekken, though...![]()
![]()
* gebrokenglas probeert dit tot zich te nemen, maar dat lukt niet helemaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
Voila!How can I make this topic about me?![]()
Greys gaat zondag bezig met de vijver, kom je haar helpen?quote:How can I make this topic about me?![]()
Zoals die zangeres stel ik me jouw soms voor: een zingende femme fatalquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
1:37![]()
![]()
AmieKusquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
1:37![]()
![]()
![]()
Ik vond een combinatie van waarschijnlijk en soms wel goed gevondenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas probeert dit tot zich te nemen, maar dat lukt niet helemaal.![]()
![]()
Mentaalquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys gaat zondag bezig met de vijver, kom je haar helpen?![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: