Yep en hij was vandaag jarig. Ik moest even rekenen wanneer hij nou daadwerkelijk jarig was, maar ik heb hem om 06.00 gefeliciteerd.quote:
Ze zitten een tijdzone naar het oosten, maar omdat ze in Bonaire niet aan zomertijd doen, is het daar dus nu even laat als hier.quote:
Ah, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zitten een tijdzone naar het oosten, maar omdat ze in Bonaire niet aan zomertijd doen, is het daar dus even laat als hier.
Vanwege onze vrienden op de Antillen heb ik die tijdzone tegenwoordig standaard op het scherm van mijn smartwatch ingesteld staan. Omdat ze daar geen zomertijd hebben, vergiste ik me nog wel eens een uurtje…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Yep en hij was vandaag jarig. Ik moest even rekenen wanneer hij nou daadwerkelijk jarig was, maar ik heb hem om 06.00 gefeliciteerd.
Dat dus…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zitten een tijdzone naar het oosten, maar omdat ze in Bonaire niet aan zomertijd doen, is het daar dus nu even laat als hier.
Ja, dat is wel handig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege onze vrienden op de Antillen heb ik die tijdzone tegenwoordig standaard op het scherm van mijn smartwatch ingesteld staan. Omdat ze daar geen zomertijd hebben, vergiste ik me nog wel eens een uurtje…
Fijne avond Madmasterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting en een fijne avond/middag verder…
Omdat zomertijd hier meestal een paar weken eerder ingaat dan in Nederland, zit ik ook een paar weken om te rekenen als ik mijn ouders bel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege onze vrienden op de Antillen heb ik die tijdzone tegenwoordig standaard op het scherm van mijn smartwatch ingesteld staan. Omdat ze daar geen zomertijd hebben, vergiste ik me nog wel eens een uurtje…
Het waren een leuke 15 minutenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:03 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en wellicht tot zaterdagavond.
[ afbeelding ]
Ik draai eigenlijk elke donderdag- en zaterdagavond.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Het waren een leuke 15 minutenIk ga proberen dit topic wat beter in de gaten te houden. Misschien kan die rakker van een @:homijn mij ook op andere DJs attenderen
Heb de overgang van zomer- naar wintertijd in de USA ook wel eens meegemaakt en als je dan ook nog eens tussen staten reist waar een tijdzonegrens is, word je knettergek.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat zomertijd hier meestal een paar weken eerder ingaat dan in Nederland, zit ik ook een paar weken om te rekenen als ik mijn ouders bel.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Het waren een leuke 15 minutenIk ga proberen dit topic wat beter in de gaten te houden. Misschien kan die rakker van een @:homijn mij ook op andere DJs attenderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:28 schreef Tjoent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helaas moet ik de Sail (zowel in Asterdam als hier online) aan me voorbij laten gaan. Misschien dat ik vanavond later wel nog kan intunen bij Melting.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Jammer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas moet ik de Sail (zowel in Asterdam als hier online) aan me voorbij laten gaan. Misschien dat ik vanavond later wel nog kan intunen bij Melting.
Vooraf-tracks rond 17:52 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: DJ11 - Sail Away
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Dan doe je net of je op de Mediteeriaanse zee bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:44 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt best een rare uitzending, trouwens. Het merendeel van de nummers is nogal rustig en ingetogen.![]()
Dat krijg je bij zo'n thema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |