Ai, ze kijkt er zelf ook verschrikt van.quote:
Ze heeft nog wel haar sproetjes, op haar benen bij de vlinders…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, ze kijkt er zelf ook verschrikt van.
Ik zou persoonlijk een wat langer jurkje aan hebben gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel haar sproetjes, op haar benen bij de vlinders…
Ik geloof dat dat haar huidige image is, alles is kort en zwart…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk een wat langer jurkje aan hebben gedaan.
Ja, het is heftig allemaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer na wat er gisternacht is gebeurd…
Nou...... het zal je dochter maar zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer na wat er gisternacht is gebeurd…
Die idioot mogen ze van mij in stukken hakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou...... het zal je dochter maar zijn.![]()
Hoop dat ze de dader snel pakken.
Tja, de doodstraf kennen we helaas niet meer. Maar in sommige gevallen......quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die idioot mogen ze van mij in stukken hakken.
Walgelijk…
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Kiki Dee - I've Got The Music In Me
Groot gelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is vanavond naar een concert in Caprera, die ga ik straks toch maar even daar ophalen…
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
Die in Zeist is inmiddels wel opgepakt. Ik liep/loop vaak in dat stuk waar die vrouw is aangevallen. Vanuit het bos loop je dan over die weg naar het station.
Snap ik!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is vanavond naar een concert in Caprera, die ga ik straks toch maar even daar ophalen…
Je verwacht het daar echt niet. Je loopt daar zo een woonwijk in. Lopen bijna altijd wel andere mensen, zelfs 's avonds. Ik heb me daar nog nooit onveilig gevoeld (onterecht dus).quote:
Ik ben niet zo zeer bang dat haar wat overkomt, maar het is daar wel in een bosgebied.quote:
Ik moest lang wachten tot ze het zong. Ik dacht de hele tijd aan Thank God I'm a woman.quote:
Net aangezet, ik heb toch geen vergaderingen meer vanmiddagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag wel gezellig meeluisteren.
Ja, en de show duurt nog maar tot 21.00. Maar wel leuk dat je er bent!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Net aangezet, ik heb toch geen vergaderingen meer vanmiddag![]()
Ik gok dat ik luisteraar 5 ben
Vanmiddag?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Net aangezet, ik heb toch geen vergaderingen meer vanmiddag![]()
Ik gok dat ik luisteraar 5 ben
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en de show duurt nog maar tot 21.00. Maar wel leuk dat je er bent!
Ik woon aan de oostkust van de USA, het is hier 14:54quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanmiddag?
En ik draai nog maar 10 minuutjes.
Dat is een eind van hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik woon aan de oostkust van de USA, het is hier 14:54
Mijn broer woont in Bonaire, dus hij is ook nog volop aan het werk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik woon aan de oostkust van de USA, het is hier 14:54
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Olivia Newton John en John Travolta - Summer nights
Zelfde tijdzone inderdaad…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer woont in Bonaire, dus hij is ook nog volop aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |