Weet ik niet. Doordat er naar allerlei zaken wordt gewezen die antisemitisch zouden zijn, is het wel heel lastig geworden om echt antisemitisme nog op te merken. Maar welke 'sommige mensen' bedoel je precies?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel dit helemaal klopt werkt dat ook de andere kant op. Voor sommige mensen is dit het moment om hun antisemisme te uiten en soms zelfs om er naar te handelen.
Visieloos rechts.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:22 schreef -XOR- het volgende:
Ongeleid rechts was een mooiere tt geweest.
En in het verlengde van bovenstaande vraag ik me ook wel eens af of we niet voor de gek gehouden worden door de grote spelers op mediagebied.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik lees zelf een krant van DPG ik denk niet dat het helemaal vreselijk is ofzo, kan het beter ja zeker.
......
Dat media steeds meer gecentraliseerd worden is toch ook een reeel gevaar voor democratie. Als de informatievoorziening te gecentraliseerd is bijvoorbeeld bij Google hebben ze veel te veel macht. Dat denk ik ook over DPG ik zou liever zien dat de toezichthouder ze laat opbreken. ...
Geen idee waarom je dat in aanhalingstekens zet. Ik doel op voorvallen als dat Isralische gezin dat belaagd werd in het restaurant. Volgens mij was dat in Frankrijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Doordat er naar allerlei zaken wordt gewezen die antisemitisch zouden zijn, is het wel heel lastig geworden om echt antisemitisme nog op te merken. Maar welke 'sommige mensen' bedoel je precies?
Een echte (oud) sociaal-democraat leest De Telegraaf... de grootste desinformatiekrant van Nederland.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:29 schreef quo_ het volgende:
En voor minder ergernis heb ik altijd nog de Telegraaf.
Ik zet dat tussen aanhalingstekens omdat ik je citeer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat in aanhalingstekens zet.
Was dat om hun joods-zijn of omdat ze Isralisch zijn? Voor de goede orde: allebei verwerpelijk, maar het een is antisemitisch en het andere niet.quote:Ik doel op voorvallen als dat Isralische gezin dat belaagd werd in het restaurant.
Ja het is bar en boos. Zelfs de NOS is vaak partijdig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een echte (oud) sociaal-democraat leest De Telegraaf... de grootste desinformatiekrant van Nederland.
Mwah, Singapore en Milei als voorbeeld nemen is helaas niet ongeleid.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:22 schreef -XOR- het volgende:
Ongeleid rechts was een mooiere tt geweest.
Uit het bericht toentertijd haalde ik dat het kwam omdat ze een keppeltje droegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zet dat tussen aanhalingstekens omdat ik je citeer.
[..]
Was dat om hun joods-zijn of omdat ze Isralisch zijn? Voor de goede orde: allebei verwerpelijk, maar het een is antisemitisch en het andere niet.
Is dit nou gewoon een leugen of denk je dit echt?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat de meeste Nederlanders nou niets kan schelen is asiel en migratie.
Natuurlijk komt antisemitisme echt voor. Mocht het idee zijn ontstaan dat ik dat zou ontkennen: dat doe ik absoluut niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Uit het bericht toentertijd haalde ik dat het kwam omdat ze een keppeltje droegen.
Verder klopt het wel dat er veel te gemakkelijk voorvallen onder antisemitisme weg worden gezet. Maar het komt dus wel voor.
Nee dat idee had ik niet, geen zorgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Natuurlijk komt antisemitisme echt voor. Mocht het idee zijn ontstaan dat ik dat zou ontkennen: dat doe ik absoluut niet.
Naar rechts ja, naar de macht.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:38 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja het is bar en boos. Zelfs de NOS is vaak partijdig.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Naar rechts ja, naar de macht.
En het wordt nog gekker, ik lees ook nu en joop. Uiteindelijk ben je zelf baas over wat je wel of niet aanneemt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een echte (oud) sociaal-democraat leest De Telegraaf... de grootste desinformatiekrant van Nederland.
De NOS was er vroeg bij om artikelen over George Soros en zijn octopus tentakels te plaatsen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |