Toch nog even hierquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog even de Netta video voor de sfeer. Het is eigenlijk wel duidelijk dat ze het dit jaar wist maar ik kan er om lachen
Als het goed is nu wel een reeks.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat ik op 'Nieuw deel openen' had geklikt. Maar hij reeks hem niet
De VS doen blijkbaar ook meequote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:18 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Scheelt al dat Azerbaijan niet aan deze onzin meedoet, nu Servië nog. Al hebben die al wel een artiest gekozen.
Ja, die sturen deze hansworst hebben ze aangekondigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De VS doen blijkbaar ook mee.
Het is meer dan eerst, maar kan net zo goed weer lekker uitstellen zijn tot het te laat is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef Greys het volgende:
[ x ]
We will see en daarna will we see some more. Ofzo. Kennelijk.
I have persoonlijk wel seen enough de laatste jaren, maar anderen nog niet misschien. Ach ja.
Nou ja, ik zal de laatste zijn om Martin Green en de EBU te steunen, maar als bijv. Netanyahu volgende maand opbokt en de oorlog in Gaza wordt beëindigd, dan heb je wat dat betreft weinig grond om ze te weigeren. Nog even los van het hele poltieke stemmenkapen natuurlijk.... dus ik snap ergens wel dat ze hun kruit zo lang mogelijk droog willen houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef Greys het volgende:
[ x ]
I have persoonlijk wel seen enough de laatste jaren, maar anderen nog niet misschien. Ach ja.
Hij heeft een nieuwe bril nodig met nog sterkere glazen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Vorig jaar deden ze ook niks toen alles zoals nu nog in volle gang was. Het jaar ervoor ook niet. Dus dit 'we zullen zien' en dat ze daarna nog wat verder zien is puur voor de bühne. Tenminste, ik heb er nul geloof meer in, anders hadden ze vorig jaar en het jaar ervoor al ingegrepen toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal de laatste zijn om Martin Green en de EBU te steunen, maar als bijv. Netanyahu volgende maand opbokt en de oorlog in Gaza wordt beëindigd, dan heb je wat dat betreft weinig grond om ze te weigeren. Nog even los van het hele poltieke stemmenkapen natuurlijk.... dus ik snap ergens wel dat ze hun kruit zo lang mogelijk droog willen houden.
Ik verwacht niet dat de EBU Israel gaat uitsluiten als ze wel gewoon welkom zijn bij andere events zoals in de sportwereld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze ook niks toen alles zoals nu nog in volle gang was. Het jaar ervoor ook niet. Dus dit 'we zullen zien' en dat ze daarna nog wat verder zien is puur voor de bühne. Tenminste, ik heb er nul geloof meer in, anders hadden ze vorig jaar en het jaar ervoor al ingegrepen toch.
Ik verwacht het ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de EBU Israel gaat uitsluiten als ze wel gewoon welkom zijn bij andere events zoals in de sportwereld.
quote:De vakbond van Italiaanse voetbaltrainers AIAC roept op tot het weren van Israël bij internationale competities. Aanleiding daarvoor is de aanhoudende oorlog in Gaza.
Dat doet de vakbond ruim twee weken voor het WK-kwalificatieduel tussen Italië en Israël. In een brief aan de Italiaanse voetbalbond schrijft de AIAC: "Israël moet stoppen. Het voetbal kan daar iets aan doen." AIAC is een van de eerste organisaties in het voetbal die zich openlijk uitspreekt tegen de oorlog.
De brief, waarin om een schorsing van Israël als deelnemer aan het WK-kwalificatietoernooi wordt verzocht, is ook doorgestuurd naar de Europese voetbalbond UEFA en de wereldvoetbalbond FIFA.
"Het bestuur van AIAC is unaniem van mening dat, gegeven de dagelijkse bloedbaden die ook al honderden voetballers en trainers het leven hebben gekost, het legitiem is, zelfs een plicht, aan dit verzoek de prioriteit te geven", zo luidt de verklaring van AIAC.
Zou mooi zijn als Hongarije terug zou kunnen keren, toch altijd wel fijne inzendingen en voorronde.quote:Hungary: Opposition Leader wants the country back in Eurovision!
Hungary hasn’t been part of the Eurovision Song Contest since its withdrawal, after the 2019 contest, and since then, there have been no news regarding Eurovision from the country, not even any rumours about a possible return.
Despite the official explanation regarding the withdrawal from Eurovision 2020, a great amount of people, both in and out of Hungary, say that this is an action of Orbán’s ultra-conservative government. MTVA, the country’s public broadcaster, said at that time, that they would rather support the local talents that will come out of A Dal (the contest that the country used as a national final for Eurovision) and that they would use the whole budget that was supposed for the Contest, in this action.
Back in the present, Hungary is a little less than a year away from its Parliamentary Elections in April 2026, with Viktor Orbán and his conservative party, Fidesz, having dropped to 39% in the polls.
On the other hand, the Leader of the Opposition Party, Péter Magyar (member of the European People’s Party) and his centre-right party, Tisza, have risen to 46%.
Ik meen me te herinneren dat ze in de ESF-week hadden aangegeven voor minimaal drie jaar terug te keren, en dan de zaak te evalueren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:25 schreef NailQueen het volgende:
Dat Montenegro weer meedoet verbaast me toch een beetje.
Dit jaar ging hun rentree nou niet van een leien dakje. Hun deelname zag er daarom niet rooskleurig uit. Maar respect dat ze niet opgeven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze in de ESF-week hadden aangegeven voor minimaal drie jaar terug te keren, en dan de zaak te evalueren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |