Noem je haar nu een k*twijf?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:00 schreef golfer het volgende:
De V van fantastisch, zegt Rob.
Ik weet nog wel een V., de V van vagina.
Volgens mij duurt het nog twee weken ongeveer, de mannen zijn daar op dacht ik. En bij Daniel zijn het er ook maar drie. Dick heeft nog een hele mis Holland parade die langs komt . Bij Rob ook de laatste. Ben benieuwd hoe de invulling gaat worden verder.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Zou Magda nog leven, ik heb het idee dat ik haar al een paar afleveringen niet heb gezien.
Volgende week donderdag is de laatste aflevering, de reunie op 10 september.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het nog twee weken ongeveer, de mannen zijn daar op dacht ik. En bij Daniel zijn het er ook maar drie. Dick heeft nog een hele mis Holland parade die langs komt . Bij Rob ook de laatste. Ben benieuwd hoe de invulling gaat worden verder.
Oh nog één week ok.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week donderdag is de laatste aflevering, de reunie op 10 september.
Er zijn er niet veel geweest bij Daniel, maar misschien de komende week nog.
Ik moet zo lachen om die kop van Monique elke keer, ik vind haar best leukquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
Oh dus Sylwia liep eerst nog in een spijkerbroek en heeft zich omgekleed voor haar entrée, het leek ook net een John Lanting klucht.
Ja ik ook, en ik verbaas me dat Ilya de tijd voor haar neemt en rustig is. Lijkt alsof het langzaam doordringt bij hem dat een mooi plaatje niet alles is.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om die kop van Monique elke keer, ik vind haar best leuk
Ja dat valt mij ook 100% mee, zo snel als hij Karine liet vallen, nu neemt hij wel de tijd voor Monique.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook, en ik verbaas me dat Ilya de tijd voor haar neemt en rustig is. Lijkt alsof het langzaam doordringt bij hem dat een mooi plaatje niet alles is.
Met Karine ging hij 50 km. per uur door het dorpjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook 100% mee, zo snel als hij Karine liet vallen, nu neemt hij wel de tijd voor Monique.
Zwaar oneens. Dick is veel sympathieker en gaat respectvol met de vrouwen bij hem om. En ze doen tenminste leuke dingen ipv in dat creepy hotel hangen. Dick lijkt me ook gevoeliger en weet gewoon niet goed wat hij wil, maar daar is 'ie wel eerlijk over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Renske al een maand bij hem, sneu voor haar maar ik denk dat Daniel vanaf dag 1 al wist dat dit niet wat zou worden.
Ik vind het verschil in type vrouwen die voor Dick en Daniel hebben geschreven echt gigantisch. Snap het natuurlijk wel dat Dick de mooie globetrotters aantrekt, maar die man blijft maar in clichés praten met zijn enge lach. Dan vind ik Daniel een stuk echter overkomen.
Dit ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zwaar oneens. Dick is veel sympathieker en gaat respectvol met de vrouwen bij hem om. En ze doen tenminste leuke dingen ipv in dat creepy hotel hangen. Dick lijkt me ook gevoeliger en weet gewoon niet goed wat hij wil, maar daar is 'ie wel eerlijk over.
En dan al die Harry Potter dingen aan haar laten zien. Echt leuk!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook, en ik verbaas me dat Ilya de tijd voor haar neemt en rustig is. Lijkt alsof het langzaam doordringt bij hem dat een mooi plaatje niet alles is.
Respectloos naar kapitein Rob en aandachtshoer in 1.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
Irritant zeg Ingrid die tijdens het loopje/gesprek met Rob iedereen toeschreeuwt "Kalimera haha" Kan het wel een lul zijn maar hou je even in zeg.
De doorlooptijd van de kandidaten speelt ook een rol bij de spreiding.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het nog twee weken ongeveer, de mannen zijn daar op dacht ik. En bij Daniel zijn het er ook maar drie. Dick heeft nog een hele mis Holland parade die langs komt . Bij Rob ook de laatste. Ben benieuwd hoe de invulling gaat worden verder.
Ik begreep dat ze iig 3 dagen (2 nachten) moesten blijven maar dat zal ook wel afhangen van of je de eerste of alleen bent.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:24 schreef kibo het volgende:
[..]
De doorlooptijd van de kandidaten speelt ook een rol bij de spreiding.
Ik denk dat de productie hier ook een beetje op stuurt, dat je bijv nieuwe kandidaten niet meteen bij aankomst al weg mag sturen ...
Er zijn genoeg deelnemers al na 1 dag/nacht weggestuurd.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
Ik begreep dat ze iig 3 dagen (2 nachten) moesten blijven maar dat zal ook wel afhangen van of je de eerste of alleen bent.
Ja maar dan zijn er al andere aanwezig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg deelnemers al na 1 dag/nacht weggestuurd.
Ik zat ook al te denken aan een borderline stoornis. Ze vinkt daarvoor aardig wat af. Maar goed, ik ben ook geen deskundige. 🙂quote:Op donderdag 28 augustus 2025 06:55 schreef jaha het volgende:
[..]
Zelf heb ik er geen verstand van, maar Renske lijkt me bijna een bipolair persoonlijkheid te hebben. Ik ben natuurlijk niet Daniël, maar Renske in 'normale' doen leek me ook een leuke dame; alleen die onnodige sneren, en het extreem bezitterige; ik zou daar al lang klaar mee zijn. Zelf heb ik het idee dat hij, zoals Ilya het zo mooi verwoorde, haar veel te veel het voordeel van de twijfel heeft gegeven.
In eerdere seizoenen was er bijvoorbeeld bij Leendert en bij Petri ook tijd tussendoor dat ze alleen waren. Leendert ging dan altijd treurig piano spelen en Petri reflecterend strijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn er al andere aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |