Geen idee wat bio dansen is, maar Pettra trekt wel vreemde types aanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Pettrra vind alles wel prima lijkt wel, ook dat sterrenbeelden gezeik. Ik zie haar wat meer nuchter. Ingeborg doet ook aan bio dansen(flasback naar een Ik vertrek aflevering) Ik krijg echt jeuk van dat soort mensen.
Helemaal mee eens. Snap ook niet zo goed dat er mensen zijn die Renske haar gedrag 'normaal' vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 06:55 schreef jaha het volgende:
[..]
Zelf heb ik er geen verstand van, maar Renske lijkt me bijna een bipolair persoonlijkheid te hebben. Ik ben natuurlijk niet Daniël, maar Renske in 'normale' doen leek me ook een leuke dame; alleen die onnodige sneren, en het extreem bezitterige; ik zou daar al lang klaar mee zijn. Zelf heb ik het idee dat hij, zoals Ilya het zo mooi verwoorde, haar veel te veel het voordeel van de twijfel heeft gegeven.
Het is biodanza. Google maar eens als je wil lachen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:57 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Geen idee wat bio dansen is, maar Pettra trekt wel vreemde types aan
Een hysterisch lachende Lieske, een zweverige Petra, en nu weer deze Ingeborg, die foto's van haar hondje wil laten zien zoals een kind van 6 een spreekbeurt doet over haar konijn.
Dit vond ik nou ook! Soms een hele enge, rare Karbonkel blik opeensquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:02 schreef Bever_NL het volgende:
Dat oog dat steeds naar linker plafond hoek staart, leidt overigens ook behoorlijk af.
Ik heb er wel verstand van en Renske zou ik een goeie behandeling op het gebied van persoonlijkheidsproblematiek sterk aanraden (op basis van wat ze op tv laat zien).quote:Op donderdag 28 augustus 2025 06:55 schreef jaha het volgende:
[..]
Zelf heb ik er geen verstand van, maar Renske lijkt me bijna een bipolair persoonlijkheid te hebben. Ik ben natuurlijk niet Daniël, maar Renske in 'normale' doen leek me ook een leuke dame; alleen die onnodige sneren, en het extreem bezitterige; ik zou daar al lang klaar mee zijn. Zelf heb ik het idee dat hij, zoals Ilya het zo mooi verwoorde, haar veel te veel het voordeel van de twijfel heeft gegeven.
Deze is nog erger (en valser) dan die vorige oostblokse...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef De_Melkboer het volgende:
Ilya krijgt gratis theater in de keuken
WTFquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:50 schreef De_Melkboer het volgende:
Ilya krijgt gratis theater in de keuken
Hij houdt wel rekening met haar, morgen een etentje van 3 gangen ipv 8quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:30 schreef golfer het volgende:
Leonora heeft vast een flinke voedselvergiftiging opgelopen van het eten van JP.
De evolutietheorie bespreken met je tijgermuts op en knalgeel shirt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:43 schreef golfer het volgende:
Wat een aansteller met z'n kleding, die Rob bij Ingrid.
Ik moest aan een minion denkenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
De evolutietheorie bespreken met je tijgermuts op en knalgeel shirt.
Die moet even bijkomen na een paar wilde nachten met Gène.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Zou Magda nog leven, ik heb het idee dat ik haar al een paar afleveringen niet heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |