Helaas wel met een matige KO-opzet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk een toernooi met een logische uitbreiding: van een onlogisch aantal naar een logisch aantal.
Het is ook een tv-uitzending, dus die kun je wel terugkijken toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas vallen alle relevante wedstrijden op kantoordagen. Hier gaan we dus weer geen reet van meekrijgen, flopshow
NOS doe eens wat aan de mogelijkheid om streams 24 uur lang terug te kijken
Oh is het live op de televee? Dat verbaast me, maar mooi. Dan kijken we die vanavond even terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is ook een tv-uitzending, dus die kun je wel terugkijken toch?
Als dat mis was gegaan had ik dat wel een sjook durven noemen.quote:
Dank.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speciaal voor @:Dagoduck deze supporters
Bookies zeggen 50/50, je kunt dus rijk worden. Eindigden in de Nations League ook onder Nederland.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Tegen de regerend kampioen. Kansloos.
Ben al rijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bookies zeggen 50/50, je kunt dus rijk worden. Eindigden in de Nations League ook onder Nederland.
Servië was in de WL ook al onder NL geëindigd. Misschien daar wisseling van de wacht geweest na OS?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
Volg het Volleybal niet meer intensief maar dit is toch wel verrassend? Of zijn de verhoudingen heel erg anders geworden?
Waarschijnlijk statistische analyse van heel veel wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die win-prediction, waar is dat op gebaseerd? Lijkt heel willekeurig
Ik volg het nog wel een beetje (al heb ik van de WL niks gezien), maar ik had dit eigenlijk ook niet verwacht met het verjongde oranje. Maar wellicht is Servië inderdaad ook aan een nieuw team aan het bouwen - en als de speelster die er tien+ punten per set in kam beuken geblesseerd is maakt dat natuurlijk ook wel wat uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
Volg het Volleybal niet meer intensief maar dit is toch wel verrassend? Of zijn de verhoudingen heel erg anders geworden?
Ja, volgens mij wel. Je zag in het verleden in wedstrijden waar ze wel in het veld stond ook het verschil als ze wel of niet lekker draaide. Als die vol aan het rammen is, is het heel moeilijk te verdedigen. Een soort Nimir bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vraag me af of een geblesseerde Boskovic nou echt het verschil maakt
In juni was het kansloos iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:44 schreef Pedroso het volgende:
Kwartfinale tegen Japan, winnen met 3-0 van Thailand.
Dat gaat 'm niet worden ga ik vanuit maar ik laat me graag verrassen.
Dan is het een uitdaging om het in ieder geval spannend te houden en wellicht een set te pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:52 schreef borisz het volgende:
[..]
In juni was het kansloos idd
Netherlands 0–3 Japan 17–25 15–25 16–25
Natuurlijk, dan verlies je hier gewoon. Maar Servië zonder haar is nog steeds een topteam, ook al draait het wat minder daar de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vraag me af of een geblesseerde Boskovic nou echt het verschil maakt
We hebben het niet over een Olympische finale he.quote:
Van 10-7 naar 10-15quote:
Gaat meteen weer goedquote:Op woensdag 3 september 2025 12:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Van 10-7 naar 10-15
Ik zeg al niks meer
En in set 2 krijg je ook 7 punten tegen op een bepaald moment. Ontzettend jammer, maar gezien de onervarenheid van dit team ook niet heel gek dat je het op momenten van druk laat liggen. Er gaat wel een moment komen dat het wel valt.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:33 schreef RealistAtheist het volgende:
Gezien het wedstrijdbeeld een totaal onnodig verlies. In zoveel de 4 als de 5 set meerdere momenten waar ze hun slag hadden kunnen slaan. Zelf vergooid dit.
Het is niet echt goed maar ze winnen welquote:Op maandag 15 september 2025 13:56 schreef borisz het volgende:
3-0. Met L16 is het seizoen al een iets minder drama. Maar top 8 zou wel wenselijk zijn.
Had geen zin.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is die Abdelaziz eigenlijk
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker dan, nooit meer oproepen.
quote:Nimir hecht er waarde aan om te zeggen dat Oranje voor hem zekere geen gesloten boek is, maar dat het WK nu te vroeg komt. "Ik heb na een zwaar seizoen en aantal jaren waarin ik nauwelijks die rust heb kunnen pakken, bewust een lange zomerperiode genomen. Dat had ik nodig. Ik ben inmiddels weer in training, maar ik wil bij Oranje de beste Nimir zijn die ik kan zijn en daarvoor is de tijd te kort.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |