Servië was in de WL ook al onder NL geëindigd. Misschien daar wisseling van de wacht geweest na OS?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
Volg het Volleybal niet meer intensief maar dit is toch wel verrassend? Of zijn de verhoudingen heel erg anders geworden?
Waarschijnlijk statistische analyse van heel veel wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die win-prediction, waar is dat op gebaseerd? Lijkt heel willekeurig
Ik volg het nog wel een beetje (al heb ik van de WL niks gezien), maar ik had dit eigenlijk ook niet verwacht met het verjongde oranje. Maar wellicht is Servië inderdaad ook aan een nieuw team aan het bouwen - en als de speelster die er tien+ punten per set in kam beuken geblesseerd is maakt dat natuurlijk ook wel wat uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
Volg het Volleybal niet meer intensief maar dit is toch wel verrassend? Of zijn de verhoudingen heel erg anders geworden?
Ja, volgens mij wel. Je zag in het verleden in wedstrijden waar ze wel in het veld stond ook het verschil als ze wel of niet lekker draaide. Als die vol aan het rammen is, is het heel moeilijk te verdedigen. Een soort Nimir bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vraag me af of een geblesseerde Boskovic nou echt het verschil maakt
In juni was het kansloos iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:44 schreef Pedroso het volgende:
Kwartfinale tegen Japan, winnen met 3-0 van Thailand.
Dat gaat 'm niet worden ga ik vanuit maar ik laat me graag verrassen.
Dan is het een uitdaging om het in ieder geval spannend te houden en wellicht een set te pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:52 schreef borisz het volgende:
[..]
In juni was het kansloos idd
Netherlands 0–3 Japan 17–25 15–25 16–25
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |