SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Gelukkig hoeft zorro niet zelf de afwas te doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, jij zal wel een flinke kater hebben of niet.
Ik klaag nog wel wat meer. Ik probeer nu lay-out dingen te doen in OnlyOffice en da's best kutquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
En nou ben ik er helemaal klaar mee. Een beetje doorposten allemaal![]()
![]()
Heel goed!! Ik weet niet eens wat OnlyOffice isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik klaag nog wel wat meer. Ik probeer nu lay-out dingen te doen in OnlyOffice en da's best kutVooral als je dingen wil verplaatsen
![]()
Gratis officepakket. Ik heb voor eigen gebruik zo weinig zo'n pakket nodig dat het vrij onzinnig lijkt om er een aan te schaffenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed!! Ik weet niet eens wat OnlyOffice is
Ja hallo, wij lopen niet steeds maar allerlei siësta's te liggen te houden en zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
![]()
HET IS VERDOMME WEER GEEN ED SHEERAN-VRIJE DAG!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
![]()
Ik dacht meteen aan OnlyFans, wat op zich ook klachtwaardig isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed!! Ik weet niet eens wat OnlyOffice is
Hier wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
HET IS VERDOMME WEER GEEN ED SHEERAN-VRIJE DAG!!![]()
Heb je al eens een andere radiozender geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
HET IS VERDOMME WEER GEEN ED SHEERAN-VRIJE DAG!!![]()
@NailQueen ja! Luister naar Joequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al eens een andere radiozender geprobeerd?
Sterker nog ik hoorde hem op 3 zenders tegelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al eens een andere radiozender geprobeerd?
Wij hebben daar een hele collectie van, die postcodeloterij boeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:43 schreef Arizona het volgende:
Ok dit was wel leuk, er waren hier net kinderen aan de deur die wat wilden ruilen. Dus ik heb een gaar postcodeloterij boek over wilde dieren en paddestoelen in ontvangst genomen en ze een of andere puzzel gedaan die wij toch nooit gaan maken
Initiatieven als dit moeten beloond worden vind ik!
Wij ook, ik heb dit boek nu dus ook dubbelquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij hebben daar een hele collectie van, die postcodeloterij boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nieuwe laptop bestellen, omdat de huidige nukkingen heeft na 7 jaar intensief gebruik.
Ziekenhuis:7 jaar is inderdaad een respectabele leeftijd voor een laptop om met pensioen te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
7 jaar is inderdaad een respectabele leeftijd voor een laptop om met pensioen te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend liep windows helemaal vast en maakte raar geluid. Dus ik denk niet dat mijn huidige laptop lang volhoudt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |