SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, woon je nu niet begeleid dan?Werewolf![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O. Als je begeleid gaat wonen, woon je dan ook dichtbij je ouders?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Als je begeleid gaat wonen, woon je dan ook dichtbij je ouders?Werewolf![]()
O dat is wel fijn.quote:
Hoe is het nu met je vader?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar de teken hoef ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat mag altijd, tuin is beetje puinhoop op het moment
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Om 10u punctie buik want weer dik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn.
Hoe is het nu met je vader?
Het gaat echt op en neer.Werewolf![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Snap ik, ik liever ook niet... Ben wel vaak de sjaak helaas, moet ook altijd controleren als ik in de tuin heb gewerkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar de teken hoef ik niet![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog nooit een gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Snap ik, ik liever ook niet... Ben wel vaak de sjaak helaas, moet ook altijd controleren als ik in de tuin heb gewerkt.
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Twee knuffel poezen
Moet opstaan en bestellingen doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Het was theequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb liever koffie ben niet zo thee mensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:
Misschien ook maar een bakje zetten hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
![]()
Wees er blij om, zijn altijd risico's wat op te lopen waar je niet op zit te wachten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Koffie voor DJMOen een goedemorgen deze morgen
TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
KoffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie en theeleutDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Weekend een overdosis koffie gehad, nu weer een beetje afkickenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Drink jij wel koffie, of alleen thee?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rare vraagquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink jij wel koffie, of alleen thee?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga weer liggen. Was iets te vroeg vanmorgenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik plaats een bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Er was iets na twee ik de nacht niet een kat keihard aan het gillen dus ik schrok wakkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:16 schreef drakin het volgende:
Ik ga weer liggen. Was iets te vroeg vanmorgen
Was buiten dus niet onze katten
Daarna wekkers maar uit gezetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand is het er niet mee eens dat ik zo nodig op moest staan
madBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Terecht welquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand is het er niet mee eens dat ik zo nodig op moest staanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mogge Stevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
slaapt ook lastig op zo'n vlucht naar hawaiiquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh jij ook al? Ik kon niet in slaap komen tot 4 of zo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat kan nietttquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is nog een milde mad look van hemBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik viel denk ik rond half vier in slaap. Werd om tien over vijf wakker omdat mijn moeder een deur lomp dicht deed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh jij ook al? Ik kon niet in slaap komen tot 4 of zo.
Daarna misschien nog een uurtje kunnen slapen.
Ja das nie genoeg.
🐙![]()
Ja en toen kwam ik daar aan werd ik direct gemugged.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
slaapt ook lastig op zo'n vlucht naar hawaii![]()
![]()
Nee dat is wel erg weinig ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik viel denk ik rond half vier in slaap. Werd. Om tien over vijf wakker omdat mijn moeder een deur lomp dicht deed.
Daarna misshciennnog een uurtje kunnen slapen.
Ja das nie genoeg.![]()
hihiquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en toen kwam ik daar aan werd ik direct gemugged.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier ook een kut nacht. Ergens ook een beetje mijn eigenschuld om nog met hitte te gaan hardlopen en inspanningskoppijn te krijgen. Maar verder was het wel fijn om weer na lange tijd te sporten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
vandaag wel sporten
kan natuurlijk zaterdag en zondag al nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawel, straks ga ik hem ophalen, mijn andere kat afscheid laten nemen en dan begravenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Morge mooitopke. Gaat het een beetje met je?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vanochtend beetje stofzuigen, netflixen en gamen. Vanmiddag boodschappen, koken en voor de rest veel me-time hoop ik.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heel verdrietig kerelquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, straks ga ik hem ophalen, mijn andere kat afscheid laten nemen en dan begravenDikke knuffel voor jou en sterkte straks
hoeveel meer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
En een donatorpack aanschaffen. Veel meer energy.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zie nu pas je antwoord, was mijn vraag aan het typen voor jij hem gepost had, onder het typen door heb jij je post gezetquote:
Morguh Stevenquote:
Morguh KWquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh nicequote:
ik vroeg me al af hoe je een chain van 10 kunt halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Chain doe je vooral met de faction.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nice
ik vroeg me al af hoe je een chain van 10 kunt halen
In wars is dat een belangrijke om de score te vergroten.
Laatste war hadden we een chain van 100.Maar kan ook tot 1000 en nog meer.
![]()
oh coolquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Chain doe je vooral met de faction.
In wars is dat een belangrijke om de score te vergroten.
Laatste war hadden we een chain van 100.Maar kan ook tot 1000 en nog meer.
ja het kwam er opeens bij dus ik denk oke lets go maar kom niet verder dan 5Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We kunnen wel eens samen proberen als we volle energy hebben. Als we er dan allebei 5 doen hebben we een chain van 10. Geen idee wat we dan krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh cool
ja het kwam er opeens bij dus ik denk oke lets go maar kom niet verder dan 5![]()
komt vanzelf wel een keerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We kunnen wel eens samen proberen als we volle energy hebben. Als we er dan allebei 5 doen hebben we een chain van 10. Geen idee wat we dan krijgen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja precies, komt welquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
komt vanzelf wel een keer![]()
Veel sterkte straks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, straks ga ik hem ophalen, mijn andere kat afscheid laten nemen en dan begravenMooi dat je je andere kat afscheid laat nemen.
![]()
![]()
Thanks maatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heel verdrietig kerelDikke knuffel voor jou en sterkte straks
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Veel sterkte straks.Mooi dat je je andere kat afscheid laat nemen.
Bedankt!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sterkte broeder. Heb je een mooi plekje gevonden waar je hem gaat begraven?
Yep, onder een boom waar al onze huisdieren liggen / komen te liggenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed idee. Ik heb hier ook een plekje waar ik als kind altijd speelde, ook onder een boom. Daar wil ik de mijne gaan begraven als het hun tijd is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bedankt!
Yep, onder een boom waar al onze huisdieren liggen / komen te liggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sow hebbie weer in je nest gezeke?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Met?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, weer klaar tot 12 septemberUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mayo ophalen
Ikben te lui
Ik wil opruimen en een kast uit elkaar halen
Maar wil ook gamenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik wil sporten en wandelen maar ik wil ook gewoon helemaal niets
en ik moet nog was doen en brillen bestickerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maya ook helemaal zielig nu
Nice had je een blessure?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik mag maandag weer sporten
Wandelen doe ik vanavondBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gesteren hier große hupf gemakt 135 puntenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik mag maandag weer sporten
Wandelen doe ik vanavond![]()
![]()
Yep denk het wel. Maar is goed dat ze het door heeft, anders blijft ze maandenlang zoeken naar hemquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah wat sneu, heeft ze het door?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
de strijd is gestreden lijkt hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:50 schreef StevenHyde het volgende:
Zijn de punten stuk (omdat bijna niemand meer bolkt)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
die heeft ook een rouw periodequote:
poezen hier gingen ook op zoek naar de hondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maya heeft iig een lief baasje. Heel zwaar, maar het komt uiteindelijk goed
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
je kunt ook een beetje vacht bewaren en in een potje stoppen
kunnen ze soms nog ruikenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Boven ooglidcorrectie gedaan.quote:Ja goed bezig marioquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
gesteren hier große hupf gemakt 135 punten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker gamenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
braafquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Brave browser doet weer normaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
9 maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Awwww. Hoe oud is mayo geworden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
9 maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Awwww. Hoe oud is mayo geworden?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is vandaag dan eindelijk de laatste warme dag voor voorlopig?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanaf morgen tot maandag onder de 20 graden wat ook warm genoeg is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is vandaag dan eindelijk de laatste warme dag voor voorlopig?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier geeft hij aan van donderdag tot donderdag morgen nog een keer 24.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
Vanaf morgen tot maandag onder de 20 graden wat ook warm genoeg isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Langzaam richting de herfstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien daar wel droog.. kan zo ook weer heel anders zijn hé..quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
de 28e ga ik naar de efteling.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je merkt nu al wel, dat het weer eerder donker isquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien daar wel droog.. kan zo ook weer heel anders zijn hé..
Ik ga 4 september
nog steeds geen roze en paarsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Bestelling binnen, ik kan weer even vooruit![]()
[ afbeelding ]
hopen dat het in het verre zuiden van duitsland ook goed weer isUw ADH vitamine Worst
Daar ga jij heen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
hopen dat het in het verre zuiden van duitsland ook goed weer is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bij regen misschien minder druk daar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zuiden idd, volgende week noorden en een week laten midden weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
best vroeg eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
vakantie is ook klaar in een paar gebiedenUw ADH vitamine Worst
Ik vond het vroeger verschrikkelijk als wij als eerste de zomervakantie eindigdenUw ADH vitamine Worst
Hier hebben de supermarkten nog kleine 2 weken goedkope vakkenvullers![]()
Al moet ik wel zeggen dat ik het Belgische school vakantie systeem veel duidelijker vind. Vaste start en eind datums voor het hele land. Geen gezeur en geen gezeik.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ze hebben ook maar de helft aan mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
Hier hebben de supermarkten nog kleine 2 weken goedkope vakkenvullers![]()
Al moet ik wel zeggen dat ik het Belgische school vakantie systeem veel duidelijker vind. Vaste start en eind datums voor het hele land. Geen gezeur en geen gezeik.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
11,8 miljoen tov 18 miljoen is dichter bij 2/3 dan de helft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben ook maar de helft aan mensen
ik zat als klein kind met gezicht op onweer toen ik weer halverwege augustus weer naar school moest![]()
voor mijn gevoel was het nog hartje zomer en dan hoor je niet op school te zittenUw ADH vitamine Worst
Beste momentquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga juist als iedereen terug is![]()
![]()
Kleine Hema was slimIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En ook nog lang licht enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
ik zat als klein kind met gezicht op onweer toen ik weer halverwege augustus weer naar school moest![]()
voor mijn gevoel was het nog hartje zomer en dan hoor je niet op school te zitten![]()
![]()
ze zijn kleiner (in lengte)quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
11,8 miljoen tov 18 miljoen is dichter bij 2/3 dan de helft.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
voor mijn gevoel was het nog hartje zomer en dan hoor je niet op school te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
oke even lunchen
ging sporten
ben gaan photoshoppenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en het was nog best warm en iedereen in zomerkleren, daar kon mijn autistenbrein niet tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En ook nog lang licht enzoUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]je zusje lekker huiswerk en jij chillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uw ADH vitamine Worst
In sommige opzichten zijn Belgen wel slimmer dan Hollanders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze zijn kleiner (in lengte)
Nederland geeft miljoenen uit om de wegen zo strak als biljard lakens te krijgen om vervolgens weer grof geld uit te geven aan verkeersdrempels en zulks om de snelheid eruit te halen.
België laat gewoon het wegdek verpauperen zodat je niet harder dan 100km/u kan rijden zonder dat je tanden uit de bek en de vering onder je wagen uit ratelen![]()
6 week is meer dan genoegquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en het was nog best warm en iedereen in zomerkleren, daar kon mijn autistenbrein niet tegen![]()
Vergelijk het eens met wat je nu aan vakantiedagen hebt![]()
![]()
De mooie jeugdherinneringenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je zusje lekker huiswerk en jij chillen![]()
![]()
iedereen is toch slimmer dan een hollander?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige opzichten zijn Belgen wel slimmer dan Hollanders.
Nederland geeft miljoenen uit om de wegen zo strak als biljard lakens te krijgen om vervolgens weer grof geld uit te geven aan verkeersdrempels en zulks om de snelheid eruit te halen.
België laat gewoon het wegdek verpauperen zodat je niet harder dan 100km/u kan rijden zonder dat je tanden uit de bek en de vering onder je wagen uit ratelen
*Lust geen koffie*![]()
heb inmiddels zoveel spaarverlof dat ik ook wel maanden weg kanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
6 week is meer dan genoeg![]()
Vergelijk het eens met wat je nu aan vakantiedagen hebt
maar ik vond 6 weken best kort toen ik op de bassischool zat
middelbare leek zomervakantie langer te zijn omdat de twee weken voor zomervakantie weinig les had en geen toetsen meerUw ADH vitamine Worst
Ik had het hele jaar door weinig les.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb inmiddels zoveel spaarverlof dat ik ook wel maanden weg kan
middelbare leek zomervakantie langer te zijn omdat de twee weken voor zomervakantie weinig les had en geen toetsen meerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
van school getrapt worden telt niet hequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had het hele jaar door weinig les.Uw ADH vitamine Worst
Ah, een stuwmeer aan vakantiedagen... Was ik ook altijd goed in, echter kan dat nu niet meer omdat: https://www.hrpraktijk.nl(...)-van-nieuwe-cultuur/quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
middelbare leek zomervakantie langer te zijn omdat de twee weken voor zomervakantie weinig les had en geen toetsen meer![]()
Nee ik ben nooit van school getrapt. Zelfs nooit geschorst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van school getrapt worden telt niet he
Ik heb ooit ontslag genomen bij een bedrijf en toen bijna 3 maanden doorbetaald gekregen voor ik bij de volgende begon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
middelbare leek zomervakantie langer te zijn omdat de twee weken voor zomervakantie weinig les had en geen toetsen meer
Je ging gewoon niet naar 90% van de lessen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee ik ben nooit van school getrapt. Zelfs nooit geschorst.
lekker man, soort uitkeringtrekken voor gevorderdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit ontslag genomen bij een bedrijf en toen bijna 3 maanden doorbetaald gekregen voor ik bij de volgende begon.
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb die overuren er wel ingeklopt toen ik er werkte, maar voelde me toen wel beetje een New Kid die gratis geld kreegquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker man, soort uitkeringtrekken voor gevorderden![]()
Klopt. Was vaak wel ergens in het gebouw (andere dingen aan het doen).quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je ging gewoon niet naar 90% van de lessen?
Merde!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet helemaalOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
zalm in mosterddilleroomsaus, met sperziebonen en opperdoezer aardappelen
nog van gisteravond
Uw ADH vitamine Worst
Je ne suis pas une petite souris, je suis une souris extrêmement grosseTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Genieten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
nog van gisteravond![]()
Haute cuisinequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
nog van gisteravond
Zonde naar PSV was nog ergerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Orrie gaat ons naaien. Bilal naar Besiktas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
valt mee, simpel en snel te maken, maar niet minder lekkerquote:
Uw ADH vitamine Worst
ienimegamuisquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Je ne suis pas une petite souris, je suis une souris extrêmement grosse🐙![]()
Lekker eten hoeft niet moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee, simpel en snel te maken, maar niet minder lekker![]()
Michelin sterren voer is voornamelijk presentatie en ambiance.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En een hele mooie grote sterquote:![]()
Slide smooth Hema's DM in als je dat echt wil uitvinden en je graag van Jos Brinkies houdquote:
Sorry @hemarookworst ik wil niet impliceren dat jij jos brinkies voorschotelt aan mensen
Ik ben niet bekend met gay lingo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slide smooth Hema's DM in als je dat echt wil uitvinden en je graag van Jos Brinkies houdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Ben net gebeld door de dierenarts, Mayo is er niet meer![]()
Sterkte...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1761 / +176 / +80 / 4396 / 5158 / 0.34
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 882 / +15 / +18 / 729 / 967 / 0.91
4. Vino_Tinto / 727 / +23 / +29 / 1996 / 2367 / 0.31
5. KillemWieft / 611 / +2 / +16 / 348 / 578 / 1.06
6. MooieTop6 / 609 / +41 / +14 / 2458 / 2839 / 0.21
7. gebrokenglas / 521 / +56 / +29 / 1305 / 1612 / 0.32
8. JustinK / 432 / +1 / +0 / 1577 / 1648 / 0.26
9. hemarookworst / 389 / +24 / +20 / 719 / 916 / 0.42
10. Masberum / 372 / +46 / +86 / 291 / 372 / 1
11. KoningWouter / 371 / +78 / +54 / 778 / 977 / 0.38
12. HappyCharly / 337 / +0 / +26 / 158 / 226 / 1.49
13. Bargehassus / 328 / +10 / +0 / 792 / 914 / 0.36
14. devzero / 317 / +54 / +52 / 412 / 508 / 0.62
15. Dr.Mikey / 290 / +28 / +95 / 143 / 233 / 1.24
16. ToT / 270 / +17 / +0 / 1387 / 1589 / 0.17
17. MizzezAmy / 257 / +2 / +3 / 1285 / 1452 / 0.18
18. mario390 / 253 / +135 / +4 / 185 / 271 / 0.93
19. greysbones / 216 / +0 / +0 / 792 / 844 / 0.26
20. maily / 208 / +27 / +2 / 989 / 1132 / 0.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
1 ster reviewsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Review bolkingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh oquote:The ranked war between Embers HQ and The Wild Dragons will begin in 102 hours on Sat 18:00:00 - 23/08/25Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoor, ze moeten alleen gewoon goed rijp worden, die bramen van de Tamme Braamquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kleine bramen van de wilde struik (met doorns) zijn vele malen lekkerder dan die supergrote, sappige edoch mokerzure vruchten van de doornloze variant.![]()
Wij hadden ze in de tuin, naast het huis. Plukten er elk jaar kilo's van en mijn moeder maar jam, gelei en sap ervan maken![]()
![]()
En als eigengemaakte bramentaart en zo, of in en op de kwarktaart!![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh ja en Wouter ook niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ook echt geen tijd zaterdag
Ik denk dat ik niet ga, heb echt 0 energie momenteel en dan allemaal vreemde mensen, dat zie ik nog niet zo zitten
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Vreemde mensen zou ik niet aan beginnen nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja en Wouter ook niet natuurlijk.
Ik denk dat ik niet ga, heb echt 0 energie momenteel en dan allemaal vreemde mensen, dat zie ik nog niet zo zitten🐙![]()
Iehl mensen en dan helemaal vreemde mensenTrotste mama van Ambar
Weirdo's ver op afstand houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Iehl mensen en dan helemaal vreemde mensen
🐙![]()
Nee, rare mensen is nog tot daar aan toe, maar vreemdequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vreemde mensen zou ik niet aan beginnen nee.![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat is ongeveer 95% van de bevolkingquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weirdo's ver op afstand houden.Trotste mama van Ambar
Rare vreemde onbekende mensen zou ik al helemaal niet aan beginnenquote:Trotste mama van Ambar
We hebben allemaal wat we zijn allemaal raar
En toch zijn we broertjes en zusjes
We hebben allemaal wat we zijn allemaal raar
En toch houden we van elkaar
Uw ADH vitamine Worst
Het lukt je aardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag het hopen, ik doe zo m'n best.
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vreemde mensen zou ik niet aan beginnen nee.![]()
![]()
Nja je zit al in DTSquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag het hopen, ik doe zo m'n best.![]()
"je bent raar"
"dank je wel"
"ja maar zo bedoel ik dat niet"Trotste mama van Ambar
Sowiesoquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar; dat vinden wij bijzonder![]()
Nee, dus vandaar dat ik beter thuisblijfquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rare vreemde onbekende mensen zou ik al helemaal niet aan beginnen
Kon ik maar alle dagen thuisblijven....I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: