SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Spekfakkelsquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat was het beste vleesje?![]()
![]()
Oeps. Even wat verder van het randje af gaan staan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind deze grap op het randje van zelfspot
im watching you
🐙![]()
Dus mario mag wel foto's plaatsen van een vrouw met 2 borsten, maar een man met 2 piemels moet onder een spoiler? Dat is toch wel een beetje met 2 maten metenquote:![]()
![]()
ah ja ken meer mensen die daar fan van zijnquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat een vrouw met 4 borsten dan wel weer onder een spoilertje kan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus mario mag wel foto's plaatsen van een vrouw met 2 borsten, maar een man met 2 piemels moet onder een spoiler? Dat is toch wel een beetje met 2 maten meten![]()
Lekker doorbakken totdat ze knapperig zijn, beste wat er is. Speklappen staan op 2e plek.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja ken meer mensen die daar fan van zijn![]()
ik maak de regels niet, blijkbaar is boven de gordel toegestaanquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus mario mag wel foto's plaatsen van een vrouw met 2 borsten, maar een man met 2 piemels moet onder een spoiler? Dat is toch wel een beetje met 2 maten meten
nou kan ik toch niet zien wat mario post dus wist niet dat hij dat had gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hou zelf meer van een goede burger
zalm vorige keer was ook goeieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In dat geval zouden het er 4 borsten moeten zijn. Niet mooi denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus mario mag wel foto's plaatsen van een vrouw met 2 borsten, maar een man met 2 piemels moet onder een spoiler? Dat is toch wel een beetje met 2 maten meten![]()
![]()
Anders wordt lilak boos.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien is dat ook maar beter ja🐙![]()
Oeh, ook dat is erg lekker inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
hou zelf meer van een goede burger
zalm vorige keer was ook goeie![]()
![]()
Dan zal ik die ene hit van reddit maar niet hier postenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw met 4 borsten dan wel weer onder een spoilertje kan.![]()
![]()
Hmm. Misschien Total Recall weer eens kijken deze week.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In dat geval zouden het er 4 borsten moeten zijn. Niet mooi denk ik🐙![]()
Die referentie ken ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Misschien Total Recall weer eens kijken deze week.![]()
![]()
ik heb mijn momentenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lilak boos? Kan me het niet voorstellen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
FOK! is gewoon anti- voetfetisjquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik maak de regels niet, blijkbaar is boven de gordel toegestaan![]()
![]()
Zit een vrouw in met 3 borsten. Ik ga het gifje er niet op wagen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die referentie ken ik niet🐙![]()
Tuurlijk, zijn we menselijk voor. Maar dan nog, lastig voor te stellen. Voor mij ben je gewoon een lieverdquote:![]()
![]()
geen fotos van mij posten neequote:Op maandag 18 augustus 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit een vrouw in met 3 borsten. Ik ga het gifje er niet op wagen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bedankt voor alle lieve berichtjes![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar oneven enzo...quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit een vrouw in met 3 borsten. Ik ga het gifje er niet op wagen.![]()
Nee, ik wilde geen zelfspottende grapjes meer maken. Want ik merkte dat ik wel erg hatelijk naar mezelf begon te worden. Maar lilak let op of ik me er aan houd blijkbaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lilak boos? Kan me het niet voorstellen...
🐙![]()
denk dat de meeste weten hoe erg dit gevoel isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is gewoon naar om een huisdier te verliezen. Moet er niet aan denken één van onze katten op die manier kwijt te raken. We leven met je meequote:![]()
![]()
Blijkbaar ben ik stekeblind...quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen fotos van mij posten nee![]()
Jup, andersquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik wilde geen zelfspottende grapjes meer maken. Want ik merkte dat ik wel erg hatelijk naar mezelf begon te worden. Maar lilak let op of ik me er aan houd blijkbaar.erover.
![]()
de meeste gelukkigquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik stekeblind...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
die mag zelden meedoenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoop dat de derde zich niet buitengesloten heeft gevoeld
ook geen bh marteling voor haar dus het balanceert zichzelf uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien een volgende keer dan, even wisselenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die mag zelden meedoen
ook geen bh marteling voor haar dus het balanceert zichzelf uitHet mooiste moet namelijk nog komen; bubbels
![]()
![]()
chatgpt heeft me er geprobeerd in te luizen
Hij suggereerde dat ik tijdens het vliegen crimes kon doen.
Na dat gecheckt te hebben klopt het gewoon niet.![]()
Oehquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die ga ik nu aantrekken. Bh uit en chill![]()
![]()
Mooizoquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Jazeker, zo maar eens een hapje eten maken.
Wat ga je maken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo dat is eeb beste burgerquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klein tussendoortje denk ik![]()
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aperitiefje voor het eerste voorgerechtquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En wat is dan het hoofdgerecht?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aperitiefje voor het eerste voorgerecht
Toen zat je in het donker?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ze hadden het licht al uitgedaan in het gebouw. Oeps.
Niet in m'n kantoor. Daar mag ik zelf op het knopje drukken. Maar in de gangen was het donker.quote:🐙![]()
Scary wel hoorquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet in m'n kantoor. Daar mag ik zelf op het knopje drukken. Maar in de gangen was het donker.![]()
Nou ja. De dualiteit van niet op je werk moeten blijven, maar geen zin hebben om naar huis te gaan.quote:🐙![]()
Dit soort kleding staat @Vino_Tinto vast ook heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam op Temu een paar latex pakjes tegen voor 19 euro.
Doe jij daar ook aan wrappert of is het echt om het wikkelen?![]()
Ik heb niets met latex...quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
Kwam op Temu een paar latex pakjes tegen voor 19 euro.
Doe jij daar ook aan wrappert of is het echt om het wikkelen?![]()
Lijkt me geen heel goed idee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
Kwam op Temu een paar latex pakjes tegen voor 19 euro.🐙![]()
Hoezo geen zin hebben om naar huis te gaan?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. De dualiteit van niet op je werk moeten blijven, maar geen zin hebben om naar huis te gaan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welkom in het leven van een man die samenwoont met een vrouwquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. De dualiteit van niet op je werk moeten blijven, maar geen zin hebben om naar huis te gaan.
Oh apart, heeft wel wat weg van elkaar toch?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb niets met latex...![]()
Het lijkt wel wat op elkaar maar voor mij is het echt folie en het wikkelen ervan wat ik fijn vind. Latex doet me niet zoveel, ook als vrouwen erin rondlopen in de club bijv.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh apart, heeft wel wat weg van elkaar toch?![]()
Met Calvé of de Helaes Pindakaasquote:
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Het liefst een mengsel van beide.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met Calvé of de Helaes Pindakaas![]()
Mensen die zeggen dat ze pizza met ananas lekker vinden maken hetzelfde grapjequote:
Iedere keer minstens een uur met het OV, verdeeld over kleine stukjes. En thuis geen rust kunnen vinden door het gezelschap.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoezo geen zin hebben om naar huis te gaan?🐙![]()
Goedkoop latex zit volgens mij wel regelmatig meer accelerator in, wat an sich al contacteczeem op kan leveren. Of kan meer proteïne afgeven. Wat het ding is waar je allergisch voor kan zijn of worden bij latex.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vast gewoon plastic met extreem veel weekmakers erin...
Maar je hebt gelijk. Als het al daadwerkelijk echt latex is. Pvc, nepleer, lycra met een glanslaagje. Ze noemen het al snel latex omdat mensen het woord kennen.
🐙![]()
Ikke ook niet begrijp?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
PVC is ook een ding waar men speciaal naar zoekt, prima als PVC te verkopen aan mensen die daar wat mee hebben. Als ik al latex kleding zou willen dan zou ik dat alleen bij een speciaalzaak kopen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedkoop latex zit volgens mij wel regelmatig meer accelerator in, wat an sich al contacteczeem op kan leveren. Of kan meer proteïne afgeven. Wat het ding is waar je allergisch voor kan zijn of worden bij latex.
Maar je hebt gelijk. Als het al daadwerkelijk echt latex is. Pvc, nepleer, lycra met een glanslaagje. Ze noemen het al snel latex omdat mensen het woord kennen.![]()
Ja lekker beetje toeren he, vandaag met de dames op pad geweest, dashcam geïnstalleerd en achterhoek sticker erop. En uiteraard is auto-koe ook in de auto aanwezig!quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey man, hoe gaat het met jullie en de nieuwe bolide?
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
tism is slang voor autism in engels. Kan zijn dat zwabber tism'd bedoeld. Maar ik weet het natuurlijk niet zekerquote:
Iets met geen BH en chillen is het laatste wat we vernomen hebben...quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
Joh die zit gewoon lekker te gamen of een serie te kijken.![]()
Autist hier.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
tism is slang voor autism in engels. Kan zijn dat zwabber tism'd bedoeld. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Dit soort kleding staat @:Vino_Tinto vast ook heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Huisje kijken. Nuquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
Joh die zit gewoon lekker te gamen of een serie te kijken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat mij betreft: Ik neem soms dingen te letterlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:58 schreef KoningWouter het volgende:
Wat houdt tism'n over een topic in?
Maar daardoor kan ik er soms ook wel weer grapjes over maken.
Iemand vroeg me keer (lang geleden) ergens wat voor kleding ik leuk vond, ik dat posten. Contact was meteen over![]()
![]()
Ah oke, moeite met sarcasme of zo?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat mij betreft: Ik neem soms dingen te letterlijk.
Maar daardoor kan ik er soms ook wel weer grapjes over maken.![]()
Helemaal niet die hebben gewoon smaakquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze pizza met ananas lekker vinden maken hetzelfde grapje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, soms wel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah oke, moeite met sarcasme of zo?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Uhuh, en mensen die gepatateerde aardappel staafjes lekker vinden hebben ook smaak zekerquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal niet die hebben gewoon smaak
En Kralingen, oh Kralingen, zijn villa's en zijn plas
Ja Kralingen zal toch wel altijd blijven hoe het was
@DeZwabberIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
1Ah een zwaar leven dus.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere keer minstens een uur met het OV, verdeeld over kleine stukjes. En thuis geen rust kunnen vinden door het gezelschap.
Vind geen geweldige combi... Maar ieder zijn smaakquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal niet die hebben gewoon smaak![]()
![]()
Ik gaf zonder goede aanleiding iets te enthousiast een hele reactie over goedkoop latex en het verkeerd gebruik van het woord.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:58 schreef KoningWouter het volgende:
Wat houdt tism'n over een topic in?🐙![]()
Oh ik vond het wel interessant hoor!quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gaf zonder goede aanleiding iets te enthousiast een hele reactie over goedkoop latex en het verkeerd gebruik van het woord.![]()
Weleens in de Kralingse plas geplast?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
En Kralingen, oh Kralingen, zijn villa's en zijn plas
Ja Kralingen zal toch wel altijd blijven hoe het was
@:DeZwabberUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben aardig goed met cijfertjes.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lijkt me ingewikkeld.
Maar ben je dan ook bijvoorbeeld heel erg goed in iets?
Heb een brede interesse in veel dingen, maar als ik daar dan weer aardig wat over weet is de interesse ook weer weg. Dan volgt de volgende interesse.
Dus ik weet aardig wat over aardig wat dingen, maar niet super veel over een specifiek iets.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Neequote:Op maandag 18 augustus 2025 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weleens in de Kralingse plas geplast?
Ah ja vrij generalistisch dat heb ik ook op IT gebied.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben aardig goed met cijfertjes.
Heb een brede interesse in veel dingen, maar als ik daar dan weer aardig wat over weet is de interesse ook weer weg. Dan volgt de volgende interesse.
Dus ik weet aardig wat over aardig wat dingen, maar niet super veel over een specifiek iets.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja vrij generalistisch dat heb ik ook op IT gebied.
Wiskunde niet, rekenen wel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar ben je dan goed in wiskunde of vooral rekenen?
Voor mijn werk moet ik veel (financiele) verschillen oplossen. Als een verschil bestaat uit meerdere getallen, kan ik vaak vrij vaak zien uit welke posten dit verschil bestaat.
But this ain't about me.
Nice dat je het ook voor je werk kunt gebruiken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wiskunde niet, rekenen wel.
Voor mijn werk moet ik veel (financiele) verschillen oplossen. Als een verschil bestaat uit meerdere getallen, kan ik vaak vrij vaak zien uit welke posten dit verschil bestaat.
But this ain't about me.![]()
![]()
Vind ik ook!quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice dat je het ook voor je werk kunt gebruiken.
Voelt een beetje als een tak van de evolutie die net zo nodig is als een ander. Net als dat iedereen wel iets bijdraagt aan de mensheid ook als je bijvoorbeeld geen kinderen neemt het kan door veel meer manieren.![]()
Die tak sterft dan wel uit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
Net als dat iedereen wel iets bijdraagt aan de mensheid ook als je bijvoorbeeld geen kinderen neemtHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja wel biologisch gezien. Maar je kunt bijvoorbeeld ook iets bijdragen aan cultuur, kunst of wetenschap waardoor je toch een soort van door leeft.quote:![]()
Zo belangrijk ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel biologisch gezien. Maar je kunt bijvoorbeeld ook iets bijdragen aan cultuur, kunst of wetenschap waardoor je toch een soort van door leeft.
Haha niet alleen jij maar iedereen draagt op zijn of haar manier bij aan het geheel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zo belangrijk ben ik nou ook weer niet.
Maar goed misschien moet ik even m'n mond houden en bolk zeggen.![]()
Absoluut waar!quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:23 schreef KoningWouter het volgende:
Haha niet alleen jij maar iedereen draagt op zijn of haar manier bij aan het geheel.Alles beter dan bolk!quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:23 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed misschien moet ik even m'n mond houden en bolk zeggen.
Ja ik vind dit soort gefilosofeer altijd wel mooi maar misschien is dat een beetje meh voor de restquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Absoluut waar!
[..]
Alles beter dan bolk!
Ben bezig met een filosofisch raamwerk als je dat interessant vind. (is nog niet af, ben er druk mee bezig)
https://fractalism.miraheze.org/wiki/Main_Page![]()
Ik zal eens kijken maar vaak vind ik filosofie te... ongrijpbaar?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik vind dit soort gefilosofeer altijd wel mooi maar misschien is dat een beetje meh voor de rest
Ben bezig met een filosofisch raamwerk als je dat interessant vind. (is nog niet af, ben er druk mee bezig)
https://fractalism.miraheze.org/wiki/Main_PageHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Begrijp je wel, en het kan ook te zweverig zijn. Maar het is allemaal mogelijk binnen de wetenschap alleen het is niet bewijsbaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken maar vaak vind ik filosofie te... ongrijpbaar?![]()
awwww deze had ik gemist.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Ben net gebeld door de dierenarts, Mayo is er niet meersterkte
Zweverig heeft voor mij een negatieve connotatie. Dat ga ik het ook zeker niet noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:33 schreef KoningWouter het volgende:
Begrijp je wel, en het kan ook te zweverig zijn.Ik ga het een kans geven.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:33 schreef KoningWouter het volgende:
Maar het is allemaal mogelijk binnen de wetenschap alleen het is niet bewijsbaar.
Ach, wat klote man, sterkte!quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:27 schreef MooieTop6 het volgende: Ben net gebeld door de dierenarts, Mayo is er niet meer
quote:
Tjolkje hier, tjolkje daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Godfried van Doullion?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hey KWquote:alles goed?
Overal zit paardehaar.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja zeker, ben lekker een muziekje aan het luisteren.quote:
En hoe gaat het met jou? Kon je het nog een beetje uithouden met de hitte?![]()
Fijn te horen houden zo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, ben lekker een muziekje aan het luisteren.
En hoe gaat het met jou? Kon je het nog een beetje uithouden met de hitte?
Hier gaat het ook goed. Ben wel blij dat die hitte voorbij is. Ben rustig binnen gebleven bij de ventilators
Oh beter. Die van mij is kapot kwam ik laatst achter.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen houden zo.
Hier gaat het ook goed. Ben wel blij dat die hitte voorbij is. Ben rustig binnen gebleven bij de ventilators![]()
O i heb er 5quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh beter. Die van mij is kapot kwam ik laats achter.3 aan het plafond een bij de bank en twee bij bed
Gelukkig, Kwart voor 6 betekent opstaan.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dan pas?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gelukkig, Kwart voor 6 betekent opstaan.How can I make this topic about me?![]()
Vroeg genoeg voor mij.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
Hier was het ook traag toen Mini-ToT en ik dat slangenspel aan het spelen waren.Hee peeps!
Kerelquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
Hier was het ook traag toen Mini-ToT en ik dat slangenspel aan het spelen waren.Hee peeps!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nog altijd aan de rol?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Past zich aan aan de gebruiker.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, Ik weet niet wat het is. Een tikje traag.
Niet persoonlijk bedoeld.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Past zich aan aan de gebruiker.
Goh, zitten Mini-ToT en ik de hele tijd met elkaar te praten over dat voldoende fantasie hebben gewon belangrijk en leuk is, en hij kijkt even later naar de muurschildering.
"Papa? Ik dacht eerst even dat de slangen uit de laptop kwamen, maar dat is toch niet zo."
- "Wat hadden we nou net over fantasie gezegd, jongen? In deze tekening komen ze dus wél uit de laptop! De hele schildering is 1 groot verhaal wat in elkaar over loopt!"
"Ohhhhhhh! Oh ja!"![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Past zich aan aan de gebruiker.
* gebrokenglas mompelt wat en neemt een slok van zijn koffie.
How can I make this topic about me?![]()
Ja nee ja, het is nu gezegd hoor, ik maak er even een notitie van.quote:
Maar vervolgens zij hij wel dat die portal meer op een zonnebloem leek.
Okee, had hij me weer te pakken met zijn fantasie!![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, het is nu gezegd hoor, ik maak er even een notitie van.
Is hij alweer bekomen van de vakantie en de jetlag?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
Maar vervolgens zij hij wel dat die portal meer op een zonnebloem leek.
Okee, had hij me weer te pakken met zijn fantasie!How can I make this topic about me?![]()
Nog niet echt nee; hij was gisteren veel drukker dan normaal (door geluk) en vanavond merkte ik dat hij erg moe was, maar hij was ook best overstuur omdat hij ineens weer op z'n eigen kamertje moest slapen; 3 weken lang heeft hij bij anderen op de kamer geslapen, de afgelopen 2 dagen bij mij en nu dus weer in z'n eentje.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is hij alweer bekomen van de vakantie en de jetlag?
Hij zei dat hij weer bij mij wilde slapen, maar ik zei dat we nu wel weer terug naar de oude routine moeten.
Ik heb gezegd dat Dolfje op de muur hem gezelschap houdt en enge beesten enzo wegjaagt aangezien hij een weerwolf is."Gebruik je fantasie, jongen; Dolfje is er voor je!"
Ik merk ook wel dat hij emotioneel wat gevoeliger dan normaal is en hij wil wat meer z'n zin krijgen dan voorheen, maar dat gebeurt wel op een speelse, vrolijke en lieve manier. Dan is het wel moeilijk "nee" te zeggen, maar dt is wel nodig en dat doe ik dan ook wel!![]()
![]()
Dat zal morgen hopelijk al wel weer gewend zijn, alleen slapen op zijn kamer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet echt nee; hij was gisteren veel drukker dan normaal (door geluk) en vanavond merkte ik dat hij erg moe was, maar hij was ook best overstuur omdat hij ineens weer op z'n eigen kamertje moest slapen; 3 weken lang heeft hij bij anderen op de kamer geslapen, de afgelopen 2 dagen bij mij en nu dus weer in z'n eentje.
Hij zei dat hij weer bij mij wilde slapen, maar ik zei dat we nu wel weer terug naar de oude routine moeten.
Ik heb gezegd dat Dolfje op de muur hem gezelschap houdt en enge beesten enzo wegjaagt aangezien hij een weerwolf is."Gebruik je fantasie, jongen; Dolfje is er voor je!"
Ik merk ook wel dat hij emotioneel wat gevoeliger dan normaal is en hij wil wat meer z'n zin krijgen dan voorheen, maar dat gebeurt wel op een speelse, vrolijke en lieve manier. Dan is het wel moeilijk "nee" te zeggen, maar dt is wel nodig en dat doe ik dan ook wel!How can I make this topic about me?![]()
Daarom, het is belangrijk om nu even door te zetten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal morgen hopelijk al wel weer gewend zijn, alleen slapen op zijn kamer.
Er aan toegeven maakt het alleen erger.![]()
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. niet zo mooi. Komt niet door ons toch?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Als die plotseling op de stoep staat ben je niet blij nee.quote:How can I make this topic about me?![]()
Zit een man in z'n tuin helemaal radeloos te schreeuwen: "MIJN SCHOONMOEDER IS UIT HET RAAM GESPRONGEN!!! MIJN SCHOONMOEDER IS UIT HET RAAM GESPRONGEN!!!"quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die plotseling op de stoep staat ben je niet blij nee.
Komt een voorbijganger er aan: "Oef, het spijt me dat te horen! Gecondoleerd!"
"Ja dank je; ze heeft namelijk geen schrammetje opgelopen!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb wel meer gedoe gehoord over schoonouders.
Da's het voordeel als je iemand aan de andere kant van de planeet uitzoekt!Heb je weinig met schoonmoeke te maken!
(Mijn ex-schoonfamilie is overigens nog steeds dol op me, gelukkig!)
![]()
Nou maar als ze op bezoek komen zijn ze niet meer na een avondje wegquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
Heb wel meer gedoe gehoord over schoonouders.
Da's het voordeel als je iemand aan de andere kant van de planeet uitzoekt!Heb je weinig met schoonmoeke te maken!
(Mijn ex-schoonfamilie is overigens nog steeds dol op me, gelukkig!)
Da's waar!quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar als ze op bezoek komen zijn ze niet meer na een avondje wegMijn ex wilde ze toentertijd ooit een keer over laten vliegen.
Ik zeg: "Prima, zolang je ze maar in een hotel propt."![]()
Ja ze moeten niet blijven overnachten...quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar!Mijn ex wilde ze toentertijd ooit een keer over laten vliegen.
Ik zeg: "Prima, zolang je ze maar in een hotel propt."How can I make this topic about me?![]()
Is wel normaal in die culturen, maar ik moet ze niet 3 maand op zolder hebben zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ze moeten niet blijven overnachten...![]()
Ik ken de 2.0 versie van mijn schoonmoeder.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ze moeten niet blijven overnachten...
Geen haar op mijn hoofd die erover nadenkt om het orgineel erbij te plaatsen![]()
En nee, ik bedoel dit niet vrouw onvriendelijk![]()
Niet alle vrouwen ineens 450 miljoen miljard TR's gaan machen
Whehe, hee man!quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
En nee, ik bedoel dit niet vrouw onvriendelijk![]()
Niet alle vrouwen ineens 450 miljoen miljard TR's gaan machen![]()
![]()
Al deze lieve mensen he
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1662 / +97 / +157 / 4344 / 5075 / 0.33
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 864 / +2 / +15 / 724 / 955 / 0.9
4. Vino_Tinto / 696 / +42 / +21 / 1981 / 2343 / 0.3
5. KillemWieft / 595 / +61 / +2 / 344 / 565 / 1.05
6. MooieTop6 / 593 / +11 / +39 / 2438 / 2815 / 0.21
7. gebrokenglas / 487 / +57 / +51 / 1281 / 1580 / 0.31
8. JustinK / 432 / +8 / +1 / 1577 / 1648 / 0.26
9. hemarookworst / 369 / +17 / +24 / 710 / 896 / 0.41
10. Bargehassus / 328 / +58 / +10 / 792 / 914 / 0.36
11. HappyCharly / 311 / +0 / +0 / 150 / 208 / 1.5
12. KoningWouter / 300 / +18 / +61 / 758 / 936 / 0.32
13. Masberum / 286 / +15 / +46 / 281 / 356 / 0.8
14. devzero / 265 / +0 / +54 / 412 / 506 / 0.52
15. ToT / 261 / +32 / +8 / 1351 / 1544 / 0.17
16. MizzezAmy / 254 / +15 / +2 / 1285 / 1451 / 0.18
17. mario390 / 249 / +49 / +135 / 185 / 270 / 0.92
18. greysbones / 216 / +1 / +0 / 792 / 844 / 0.26
19. Dr.Mikey / 195 / +20 / +28 / 136 / 219 / 0.89
20. maily / 187 / +9 / +8 / 980 / 1118 / 0.17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bolk is liefde en liefde is bolkquote:
Wilde ik ooit ook eens een paintje van maken!quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolk is liefde en liefde is bolk![]()
![]()
Het "ik bolk, dus ik ben" gifje omvatte dat principe alquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilde ik ooit ook eens een paintje van maken!
jpgquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het "ik bolk, dus ik ben" gifje omvatte dat principe al![]()
![]()
![]()
Hey halloquote:
Hey GGquote:
....niks?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
We wachten op wat ze nu aandoet.![]()
Och jawel. Met jou ?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Alles wel met gullie?How can I make this topic about me?![]()
Ja hoor, bie oe ook?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Alles wel met gullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Afgezien van aanvaring met een steen en daarna in braamstruik beland op de boerderij waar ik even was en stroomkabel miste wel primaquote:zal ToT wel even de foto's sturen om te plaatsen 2 dagen na de happening. Lekker daggie uit
Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Afgezien van aanvaring met een steen en daarna in braamstruik beland op de boerderij waar ik even was en stroomkabel miste wel primazal ToT wel even de foto's sturen om te plaatsen 2 dagen na de happening. Lekker daggie uit
Okee dan!
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wa zit-ie ineene unmeunig plat te kuier'n?
SPOILER: LYLT z'n miltvuurachterpootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, das maar deeltje.... Bramenstuik nooit induiken is het advies nuquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach, das maar deeltje.... Bramenstuik nooit induiken is het advies nuIs wel alles goed met die bramenstruik?
![]()
Ik had niet de intentie nee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach, das maar deeltje.... Bramenstuik nooit induiken is het advies nu
Die heb ik opgevreten want was ziedend, geen bramen eraan maar toch gedaan. Maak me niet woestquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]Is wel alles goed met die bramenstruik?
Zoals ik net via WhatsApp vertelde: ik zit regelmatig over de schutting van de buren te balanceren om de verwilderde bramenstruiken daar te snoeien!Daar wil je echt niet in vallen!
Echt een puinzooi daar. Ik zag laatst stomtoevallig een oude brandblusser tussen het rottend hout liggen waar de bramen overheen gewoekerd zijn!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die heb ik opgevreten want was ziedend, geen bramen eraan maar toch gedaan. Maak me niet woest![]()
![]()
![]()
Maar je hebt wel ff een pleistertje op die compleet met pus gevulde pulserende wond gedaan?![]()
Ik kwam er dus achter door de snoekduik erin dat de doorns de andere kant op gericht zijn dan bijvoorbeeld bij rozenplant, die kutdingen scheuren alles open die braam. En toch zijn ze wel lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
Zoals ik net via WhatsApp vertelde: ik zit regelmatig over de schutting van de buren te balanceren om de verwilderde bramenstruiken daar te snoeien!Daar wil je echt niet in vallen!
Echt een puinzooi daar. Ik zag laatst stomtoevallig een oude brandblusser tussen het rottend hout liggen waar de bramen overheen gewoekerd zijn!Lach met een schone bips![]()
Nou het was aan bloeden als een rund, moest 10km naar huis rijden op scooter ook door 2 dorpjes heen waar je niet hard kan rijden. Mensen keken wel raar met 2 van die horrorbenen vol bloed. Maar alles oppervlakkig no biggie. Alleen kut dat net de knie op steen geland was.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar je hebt wel ff een pleistertje op die compleet met pus gevulde pulserende wond gedaan?Lach met een schone bips![]()
Die kleine bramen van de wilde struik (met doorns) zijn vele malen lekkerder dan die supergrote, sappige edoch mokerzure vruchten van de doornloze variant.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kwam er dus achter door de snoekduik erin dat de doorns de andere kant op gericht zijn dan bijvoorbeeld bij rozenplant, die kutdingen scheuren alles open die braam. En toch zijn ze wel lekker.![]()
Enorme rode mist achter je scooter aan van al die bloedspetters.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou het was aan bloeden als een rund, moest 10km naar huis rijden op scooter ook door 2 dorpjes heen waar je niet hard kan rijden. Mensen keken wel raar met 2 van die horrorbenen vol bloed. Maar alles oppervlakkig no biggie. Alleen kut dat net de knie op steen geland was.
Tripods keken al verbaasd om naar jou en riepen "UUUUUUUUUUUUUUUULAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!" bij het zien van die rode waas!![]()
![]()
Als ze eraan hangen, neem een duik erin. Doe niet dom als ik zonder de vrucht eraamquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kleine bramen van de wilde struik (met doorns) zijn vele malen lekkerder dan die supergrote, sappige edoch mokerzure vruchten van de doornloze variant.
Zit je aan de Strohrum om de pijn te verzachten, of zit je op een ouwe Nokia te tikken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ze eraan hangen, neem een duik erin. Doe niet dom als ik zonder de vrucht eraam![]()
![]()
Jammer wel, had alles zoveel mooier gemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorme rode mist achter je scooter aan van al die bloedspetters.
Tripods keken al verbaasd om naar jou en riepen "UUUUUUUUUUUUUUUULAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!" bij het zien van die rode waas!
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Fentanyl pleister bij mijn moeder van de arm gejat.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit je aan de Strohrum om de pijn te verzachten, of zit je op een ouwe Nokia te tikken?Lach met een schone bips![]()
"I see a black door and I want to paint it red."quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jammer wel, had alles zoveel mooier gemaakt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fentanyl pleister bij mijn moeder van de arm gejat.!!!!!!!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: