SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Spekfakkelsquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat was het beste vleesje?![]()
![]()
Oeps. Even wat verder van het randje af gaan staan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind deze grap op het randje van zelfspot
im watching you
🐙![]()
Dus mario mag wel foto's plaatsen van een vrouw met 2 borsten, maar een man met 2 piemels moet onder een spoiler? Dat is toch wel een beetje met 2 maten metenquote:![]()
![]()
ah ja ken meer mensen die daar fan van zijnquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat een vrouw met 4 borsten dan wel weer onder een spoilertje kan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus mario mag wel foto's plaatsen van een vrouw met 2 borsten, maar een man met 2 piemels moet onder een spoiler? Dat is toch wel een beetje met 2 maten meten![]()
Lekker doorbakken totdat ze knapperig zijn, beste wat er is. Speklappen staan op 2e plek.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja ken meer mensen die daar fan van zijn![]()
ik maak de regels niet, blijkbaar is boven de gordel toegestaanquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus mario mag wel foto's plaatsen van een vrouw met 2 borsten, maar een man met 2 piemels moet onder een spoiler? Dat is toch wel een beetje met 2 maten meten
nou kan ik toch niet zien wat mario post dus wist niet dat hij dat had gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hou zelf meer van een goede burger
zalm vorige keer was ook goeieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In dat geval zouden het er 4 borsten moeten zijn. Niet mooi denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus mario mag wel foto's plaatsen van een vrouw met 2 borsten, maar een man met 2 piemels moet onder een spoiler? Dat is toch wel een beetje met 2 maten meten![]()
![]()
Anders wordt lilak boos.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien is dat ook maar beter ja🐙![]()
Oeh, ook dat is erg lekker inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
hou zelf meer van een goede burger
zalm vorige keer was ook goeie![]()
![]()
Dan zal ik die ene hit van reddit maar niet hier postenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw met 4 borsten dan wel weer onder een spoilertje kan.![]()
![]()
Hmm. Misschien Total Recall weer eens kijken deze week.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In dat geval zouden het er 4 borsten moeten zijn. Niet mooi denk ik🐙![]()
Die referentie ken ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Misschien Total Recall weer eens kijken deze week.![]()
![]()
ik heb mijn momentenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lilak boos? Kan me het niet voorstellen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
FOK! is gewoon anti- voetfetisjquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik maak de regels niet, blijkbaar is boven de gordel toegestaan![]()
![]()
Zit een vrouw in met 3 borsten. Ik ga het gifje er niet op wagen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die referentie ken ik niet🐙![]()
Tuurlijk, zijn we menselijk voor. Maar dan nog, lastig voor te stellen. Voor mij ben je gewoon een lieverdquote:![]()
![]()
geen fotos van mij posten neequote:Op maandag 18 augustus 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit een vrouw in met 3 borsten. Ik ga het gifje er niet op wagen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bedankt voor alle lieve berichtjes![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar oneven enzo...quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit een vrouw in met 3 borsten. Ik ga het gifje er niet op wagen.![]()
Nee, ik wilde geen zelfspottende grapjes meer maken. Want ik merkte dat ik wel erg hatelijk naar mezelf begon te worden. Maar lilak let op of ik me er aan houd blijkbaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lilak boos? Kan me het niet voorstellen...
🐙![]()
denk dat de meeste weten hoe erg dit gevoel isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is gewoon naar om een huisdier te verliezen. Moet er niet aan denken één van onze katten op die manier kwijt te raken. We leven met je meequote:![]()
![]()
Blijkbaar ben ik stekeblind...quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen fotos van mij posten nee![]()
Jup, andersquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik wilde geen zelfspottende grapjes meer maken. Want ik merkte dat ik wel erg hatelijk naar mezelf begon te worden. Maar lilak let op of ik me er aan houd blijkbaar.erover.
![]()
de meeste gelukkigquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik stekeblind...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
die mag zelden meedoenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoop dat de derde zich niet buitengesloten heeft gevoeld
ook geen bh marteling voor haar dus het balanceert zichzelf uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien een volgende keer dan, even wisselenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die mag zelden meedoen
ook geen bh marteling voor haar dus het balanceert zichzelf uitHet mooiste moet namelijk nog komen; bubbels
![]()
![]()
chatgpt heeft me er geprobeerd in te luizen
Hij suggereerde dat ik tijdens het vliegen crimes kon doen.
Na dat gecheckt te hebben klopt het gewoon niet.![]()
Oehquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die ga ik nu aantrekken. Bh uit en chill![]()
![]()
Mooizoquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Jazeker, zo maar eens een hapje eten maken.
Wat ga je maken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo dat is eeb beste burgerquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klein tussendoortje denk ik![]()
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aperitiefje voor het eerste voorgerechtquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En wat is dan het hoofdgerecht?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aperitiefje voor het eerste voorgerecht
Toen zat je in het donker?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ze hadden het licht al uitgedaan in het gebouw. Oeps.
Niet in m'n kantoor. Daar mag ik zelf op het knopje drukken. Maar in de gangen was het donker.quote:🐙![]()
Scary wel hoorquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet in m'n kantoor. Daar mag ik zelf op het knopje drukken. Maar in de gangen was het donker.![]()
Nou ja. De dualiteit van niet op je werk moeten blijven, maar geen zin hebben om naar huis te gaan.quote:🐙![]()
Dit soort kleding staat @Vino_Tinto vast ook heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam op Temu een paar latex pakjes tegen voor 19 euro.
Doe jij daar ook aan wrappert of is het echt om het wikkelen?![]()
Ik heb niets met latex...quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
Kwam op Temu een paar latex pakjes tegen voor 19 euro.
Doe jij daar ook aan wrappert of is het echt om het wikkelen?![]()
Lijkt me geen heel goed idee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
Kwam op Temu een paar latex pakjes tegen voor 19 euro.🐙![]()
Hoezo geen zin hebben om naar huis te gaan?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. De dualiteit van niet op je werk moeten blijven, maar geen zin hebben om naar huis te gaan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welkom in het leven van een man die samenwoont met een vrouwquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. De dualiteit van niet op je werk moeten blijven, maar geen zin hebben om naar huis te gaan.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: