abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218552614
Zeker, zo vond ik mezelf een maandje terug bij een soort vage Duivels uitdrijving.
Gelukkig niet als slachtoffer :')
Ik dacht wel dat ik niet moest lachen, want deze mensen zijn niet helemaal 100 meer en ik weet niet wat er dan gebeurt.

Ben niet meer terug geweest :P
Twiddel
  Moderator/colorchick donderdag 21 augustus 2025 @ 07:26:03 #52
382129 crew  Donna
pi_218553106
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:17 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Zit jij daar met je kopje thee :')
Haha, glas water. Maar ja idd. Zit je dan. _O-
pi_218553140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Toen ik op mijn werk gwn eerlijk zei dat ik zo’n kerstborrel eigenlijk een hel vind waren er collega’s bij die het met mij eens waren. Maar ik werk in een team engineers dus wellicht is dat niet helemaal representatief.
Ik word daar ook een beetje depressief van. Begin in oktober bij een nieuwe baan. Wat ben ik blij dat ik al in september naar het bedrijfsfeestje mag.

:{
Groot fan van User Wotte
pi_218553444
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 07:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik word daar ook een beetje depressief van. Begin in oktober bij een nieuwe baan. Wat ben ik blij dat ik al in september naar het bedrijfsfeestje mag.

Mijn leidinggevende zei een keer "Ik heb een fucking man en net een paar jaar kinderen, denk je echt dat ik m'n vrije tijd ga opgeven voor een borrel met jullie?

Dat was wel verfrissend.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218553525
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 08:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mijn leidinggevende zei een keer "Ik heb een fucking man en net een paar jaar kinderen, denk je echt dat ik m'n vrije tijd ga opgeven voor een borrel met jullie?

Dat was wel verfrissend.
Ik snap ook niet zo goed waarom dat als leuk wordt gezien. Ik ben al 40 uur met mensen waarmee ik liever niet ben
Groot fan van User Wotte
pi_218553664
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom dat als leuk wordt gezien. Ik ben al 40 uur met mensen waarmee ik liever niet ben
Daarom ga ik ook gewoon niet heen. Really don't care.

En vooral dan de filmpjes van een stomdronken boomer die op de tafel staat te dansen de volgende ochtend. :')
pi_218553720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daarom ga ik ook gewoon niet heen. Really don't care.

En vooral dan de filmpjes van een stomdronken boomer die op de tafel staat te dansen de volgende ochtend. :')
Dat is eigenlijk ook mijn plan, maar soms is het makkelijker om heel even ergens heen te gaan.
Groot fan van User Wotte
pi_218898626
Gek genoeg niet. Al blijf ik meestal wel weg uit plaatsen waar ze mij niet begrijpen.

Maar ja, ik heb natuurlijk ook geen vaste baan.
  maandag 29 september 2025 @ 16:09:11 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218898885
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 10:59 schreef blomke het volgende:

[..]
Heb een tijd lang een partner gehad die lid was van een Baptisten/evangelische gemeente waar ik dan mee naar toe moest om het fictieve opperwezen te aanbidden.

Altijd afgevraagd: wat doe ik hier?
Ik ben als kleuter een keer meegesleept naar een soort bekeringsmiddag op de Katholieke school dichtbij ons huis voor verdorven atheistische zieltjes zoals ik. We kregen daar vragen als: "hoe kom je dichterbij Jezus", dus zei ik dat ze maar gewoon een brug moesten bouwen. Heeft niks veranderd aan mijn schoolkeuze, ik ging gewoon naar de openbare schoolkeuze aan de andere kant van de wijk (verder lopen, dat wel.).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218899125
Na een nachtje Hardbass (destijds) in de Gelredome stijf van de xtc toen het uit begon te werken: ineens stond ik op centraal station Arnhem, dat was wel een heftig wtf-moment. :D

Zonder gekheid: genoeg meegemaakt dat ik als jong-volwassene ergens was waar ik geen "nee" tegen kon zeggen, omdat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen stond of omdat ik dacht dat het "hoorde". Dit laatste vooral werkgerelateerd. De laatste tien jaar weet ik erg goed wat ik wel en niet wil, dus daarmee voorkom ik dat ik op plekken terechtkom waar ik niet wíl zijn.
pi_218899242
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2025 16:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ben als kleuter een keer meegesleept naar een soort bekeringsmiddag op de Katholieke school dichtbij ons huis voor verdorven atheistische zieltjes zoals ik. We kregen daar vragen als: "hoe kom je dichterbij Jezus", dus zei ik dat ze maar gewoon een brug moesten bouwen. Heeft niks veranderd aan mijn schoolkeuze, ik ging gewoon naar de openbare schoolkeuze aan de andere kant van de wijk (verder lopen, dat wel.).
Kroop je ondersteboven over de onderkant het plafond daar?
pi_218899327
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 16:43 schreef DjVero het volgende:
Na een nachtje Hardbass (destijds) in de Gelredome stijf van de xtc toen het uit begon te werken: ineens stond ik op centraal station Arnhem, dat was wel een heftig wtf-moment.
De leegte, de gitzwarte wereld waarin de mens als machines doorheen loopt. Enige wat je wil is je bed.
pi_218899430
quote:
19s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 07:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]

dat zijn de pijnlijke, hoe was het?
pi_218899474
- Bedrijfsfeestje met alle locaties dus zo'n lekker gemengd publiek en collega's die "lekker gek doen".
50% van het feestje was een silent disco.
Ik dacht eerst, leuk nog nooit gedaan,

Toen ik eenmaal met zo'n koptelefoon stond te dansen dacht ik. Wtf is dit.
Dit is niks anders dan Spotify luisteren op een dansvloer, alleen hier moet je erbij dansen.
En totaal geïsoleerd op een feestje. _O-
pi_218899515
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:21 schreef fespo het volgende:

[..]
dat zijn de pijnlijke, hoe was het?
Ik ben niet geweest. :)
Groot fan van User Wotte
pi_218899534
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ben niet geweest. :)
slim, bij hetzelfde ben ik ook niet geweest.
werd er nog wel op aangesproken toen ik begon met werken, maar een simpele "ik moest die dag werken" was voldoende.
  maandag 29 september 2025 @ 18:50:20 #67
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218899872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:26 schreef summer2bird het volgende:
Zeker, zo vond ik mezelf een maandje terug bij een soort vage Duivels uitdrijving.
Gelukkig niet als slachtoffer :')
Ik dacht wel dat ik niet moest lachen, want deze mensen zijn niet helemaal 100 meer en ik weet niet wat er dan gebeurt.

Ben niet meer terug geweest :P
Dat zijn wel leuke uitjes.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 29 september 2025 @ 18:54:47 #68
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218899894
ja als ik weer op kantoor ben wtaf
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218900733
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:42 schreef fespo het volgende:

[..]
slim, bij hetzelfde ben ik ook niet geweest.
werd er nog wel op aangesproken toen ik begon met werken, maar een simpele "ik moest die dag werken" was voldoende.
Dat moest ik ook
Groot fan van User Wotte
  maandag 29 september 2025 @ 20:20:33 #70
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218900783
Ja net nog, ik post opeens in KSC, daar moest ik helemaal niet zijn. Raar.
pi_218900957
Uit mijn herinnering; 31 december 1995. Rotterdam Terror Corps. Oudjaarstoestand.
Vanuit Limburg en ik was de bob. Overgehaald door groep vrienden.
Wat een geweldige avond :{ :'(

Daarna vooral werkgerelateerd. Cursussen, rare sessies. Hierboven ook benoemd. Vreselijk.

Nu halverwege de 50 geen last meer van.
Gewoon nee zeggen want;

Geen last meer van FOMO
Gewoon schijt hebben want weten dat niemand het boeit als je niet meedoet.
Niet meedoen want geen energie meer.
pi_218902684
Ik heb het echt wel regelmatig, maar dan weet ik vantevoren ook wel dat het kan gebeuren.

Een vaag feest.. een vrijwilligersactiviteit... vriendenwedstrijd.

denk 50/50 leuk / heel raar,.
Lachen joh.
pi_218910666
Had dat eens bij een schoolreünie. Dat je gewoon maar eens gaat, want gratis bier enzo, en daar zo staat bij je voormalige klasgenoten en je elkaar gewoon totaal niets te vertellen hebt _O- De gesprekken met oud-docenten hebben het toen nog enigszins gered, daar kon ik het destijds wel goed mee vinden. Mensen veranderen niet snel blijkbaar.

Maar het ergste was dat event de Megafestatie waar ik oot eens naartoe ging onder sociale druk als onzeker pubertje. Wtf was dat voor commercieel reclamefestival, daar heb ik echt de hele dag zo :') gekeken.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  woensdag 1 oktober 2025 @ 11:41:33 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218910868
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:13 schreef Fleischmeister het volgende:
Had dat eens bij een schoolreünie. Dat je gewoon maar eens gaat, want gratis bier enzo, en daar zo staat bij je voormalige klasgenoten en je elkaar gewoon totaal niets te vertellen hebt _O- De gesprekken met oud-docenten hebben het toen nog enigszins gered, daar kon ik het destijds wel goed mee vinden. Mensen veranderen niet snel blijkbaar.

Maar het ergste was dat event de Megafestatie waar ik oot eens naartoe ging onder sociale druk als onzeker pubertje. Wtf was dat voor commercieel reclamefestival, daar heb ik echt de hele dag zo :') gekeken.
Fokkers gingen daar altijd heen en ik herinner me dat ze het de Megafrustratie noemden :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218916804
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 08:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat was wel verfrissend.
Fijn zo'n leidinggevende :')
Zet de toon wel echt voor de werksfeer. Nee, daar zou ik ook niet mee willen borrelen.

Gelukkig heb ik wel fijne, gezellige collega's, een soort extended family.

Moet er niet aan denken dat je 36 uur p.w. moet spenderen met mensen die je totaal niet mag :r
pi_218917537
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 09:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Fijn zo'n leidinggevende :')
Zet de toon wel echt voor de werksfeer. Nee, daar zou ik ook niet mee willen borrelen.

Gelukkig heb ik wel fijne, gezellige collega's, een soort extended family.

Moet er niet aan denken dat je 36 uur p.w. moet spenderen met mensen die je totaal niet mag :r
Oh, nee, heerlijk. We verschillen daarin 100%.

Overigens heeft dat niets met niet mogen te maken.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:49:36 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218924184
Vroeger werd ik door vrienden en vriendinnen steeds maar weer uitgenodigd op de verjaardag van hun kleine kinderen. Ik ben twee keer gegaan en toen dacht ik alleen maar "wtf doe ik hier op dit kinderfeestje lmao, ik heb letterlijk niks met deze koters". Daarna gestopt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Twiitch op 03-10-2025 09:07:27 ]
pi_218925070
Valt mij wel op dat iedereen echt alleen maar vanuit 'ik ik ik' redeneert. Weinig interesse voor je medemens.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:40:03 #79
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218925446
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:08 schreef Cockwhale het volgende:
Valt mij wel op dat iedereen echt alleen maar vanuit 'ik ik ik' redeneert. Weinig interesse voor je medemens.
Ik ben nou eenmaal de belangrijkste persoon in mijn leven.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:02:13 #80
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218927254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Zo hoort het ook.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218927652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Geen wonder dat niemand op dit forum vrienden heeft.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:12:56 #82
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218927693
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Geen wonder dat niemand op dit forum vrienden heeft.
wil jij mn vriendje zijn
pi_218929313
quote:
Als je er achter komt dat die vermeende interesse eigenlijk ook gewoon puur egoïsme is dan heb je mensen snel genoeg door. Dat is mijn kijk in ieder geval. Vaak zijn die meer 'ik ik ik" dan anderen.
pi_218929410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als je er achter komt dat die vermeende interesse eigenlijk ook gewoon puur egoïsme is dan heb je mensen snel genoeg door. Dat is mijn kijk in ieder geval. Vaak zijn die meer 'ik ik ik" dan anderen.
Aannames. Maar niemand is puur altruïstisch, als dat je punt is.
Ik denk echter wel dat het individualisme tot een vorm van egoïsme heeft geleid dat empathie en zelfreflectie aantast. Geen wonder dat iedereen meteen in de verdediging knalt, geen verantwoordelijkheid neemt, ongeduldig is, elkaar met uiterst gemak de huid vol scheldt, met een misplaatste 'de wereld draait om mij' wereldbeeld.
pi_218929511
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Aannames. Maar niemand is puur altruïstisch, als dat je punt is.
Ik denk echter wel dat het individualisme tot een vorm van egoïsme heeft geleid dat empathie en zelfreflectie aantast. Geen wonder dat iedereen meteen in de verdediging knalt, geen verantwoordelijkheid neemt, ongeduldig is, elkaar met uiterst gemak de huid vol scheldt, met een misplaatste 'de wereld draait om mij' wereldbeeld.
Ik ontmoet maar echt weinig mensen met wie ik wel een goede klik heb. Doe mij maar gewoon m'n kat op de bank en lekker m'n eigen ding. Dat is gewoon wie ik ben. Egoïstisch ben ik totaal niet, ook nooit ik ik ik.
pi_219192042
Ik heb in Amsterdam gewoond in de Indische buurt. Als ik uit het raam keek dan zag ik alleen maar zwarten en kon geen enkel nederlandse woord of zin herkennen. Ik dacht wat doe ik hier? Dat voelde herl angstig en heimweeërig naar een veiligere plek om te wonen. De criminaliteit, vieze blikken, al dat gerook vsn ze, en dat die lui overal tegen de gevels aan pisten hielp ook niet. Ik voelde mij heel eenzaam omdat ik niet direkt weg kon. Want ik ben namelijk zelf een allochtoon en sociaal-economisch erg zwak. Dus ik zat daar vast voor langere tijd.
  dinsdag 4 november 2025 @ 19:27:47 #87
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219193473
quote:
Ja grappig,

Ik heb het juist andersom. Ik vind het egoïsme van andere mensen zo storend dat ik bij de meeste mensen denk "Laat maar. Ik heb het gezelliger met mijn Duitse Herder"

(En met mijn man natuurlijk sowieso O+ )

Bondjes, kliekjes, roddels, achterklap, per ongeluk bewust mensen buiten sluiten. Conflicten die nooit uitgesproken worden. Steken onder water. Mensen zonder zelfreflectie. Onvermogen om rekening met elkaar te houden. Ik ben er vrij gevoelig voor en dat maakt 90% van de sociale groepen een ware hel :s) .
pi_219222477
Ja kerst met het werk, verschrikkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')