abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218917537
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 09:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Fijn zo'n leidinggevende :')
Zet de toon wel echt voor de werksfeer. Nee, daar zou ik ook niet mee willen borrelen.

Gelukkig heb ik wel fijne, gezellige collega's, een soort extended family.

Moet er niet aan denken dat je 36 uur p.w. moet spenderen met mensen die je totaal niet mag :r
Oh, nee, heerlijk. We verschillen daarin 100%.

Overigens heeft dat niets met niet mogen te maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 08:49:36 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218924184
Vroeger werd ik door vrienden en vriendinnen steeds maar weer uitgenodigd op de verjaardag van hun kleine kinderen. Ik ben twee keer gegaan en toen dacht ik alleen maar "wtf doe ik hier op dit kinderfeestje lmao, ik heb letterlijk niks met deze koters". Daarna gestopt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Twiitch op 03-10-2025 09:07:27 ]
Graag op anoniem
pi_218925070
Valt mij wel op dat iedereen echt alleen maar vanuit 'ik ik ik' redeneert. Weinig interesse voor je medemens.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:40:03 #79
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218925446
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:08 schreef Cockwhale het volgende:
Valt mij wel op dat iedereen echt alleen maar vanuit 'ik ik ik' redeneert. Weinig interesse voor je medemens.
Ik ben nou eenmaal de belangrijkste persoon in mijn leven.
Graag op anoniem
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:02:13 #80
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218927254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Zo hoort het ook.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218927652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Geen wonder dat niemand op dit forum vrienden heeft.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:12:56 #82
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218927693
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Geen wonder dat niemand op dit forum vrienden heeft.
wil jij mn vriendje zijn
Graag op anoniem
pi_218929313
quote:
Als je er achter komt dat die vermeende interesse eigenlijk ook gewoon puur egoïsme is dan heb je mensen snel genoeg door. Dat is mijn kijk in ieder geval. Vaak zijn die meer 'ik ik ik" dan anderen.
pi_218929410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als je er achter komt dat die vermeende interesse eigenlijk ook gewoon puur egoïsme is dan heb je mensen snel genoeg door. Dat is mijn kijk in ieder geval. Vaak zijn die meer 'ik ik ik" dan anderen.
Aannames. Maar niemand is puur altruïstisch, als dat je punt is.
Ik denk echter wel dat het individualisme tot een vorm van egoïsme heeft geleid dat empathie en zelfreflectie aantast. Geen wonder dat iedereen meteen in de verdediging knalt, geen verantwoordelijkheid neemt, ongeduldig is, elkaar met uiterst gemak de huid vol scheldt, met een misplaatste 'de wereld draait om mij' wereldbeeld.
pi_218929511
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Aannames. Maar niemand is puur altruïstisch, als dat je punt is.
Ik denk echter wel dat het individualisme tot een vorm van egoïsme heeft geleid dat empathie en zelfreflectie aantast. Geen wonder dat iedereen meteen in de verdediging knalt, geen verantwoordelijkheid neemt, ongeduldig is, elkaar met uiterst gemak de huid vol scheldt, met een misplaatste 'de wereld draait om mij' wereldbeeld.
Ik ontmoet maar echt weinig mensen met wie ik wel een goede klik heb. Doe mij maar gewoon m'n kat op de bank en lekker m'n eigen ding. Dat is gewoon wie ik ben. Egoïstisch ben ik totaal niet, ook nooit ik ik ik.
pi_219192042
Ik heb in Amsterdam gewoond in de Indische buurt. Als ik uit het raam keek dan zag ik alleen maar zwarten en kon geen enkel nederlandse woord of zin herkennen. Ik dacht wat doe ik hier? Dat voelde herl angstig en heimweeërig naar een veiligere plek om te wonen. De criminaliteit, vieze blikken, al dat gerook vsn ze, en dat die lui overal tegen de gevels aan pisten hielp ook niet. Ik voelde mij heel eenzaam omdat ik niet direkt weg kon. Want ik ben namelijk zelf een allochtoon en sociaal-economisch erg zwak. Dus ik zat daar vast voor langere tijd.
  dinsdag 4 november 2025 @ 19:27:47 #87
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219193473
quote:
Ja grappig,

Ik heb het juist andersom. Ik vind het egoïsme van andere mensen zo storend dat ik bij de meeste mensen denk "Laat maar. Ik heb het gezelliger met mijn Duitse Herder"

(En met mijn man natuurlijk sowieso O+ )

Bondjes, kliekjes, roddels, achterklap, per ongeluk bewust mensen buiten sluiten. Conflicten die nooit uitgesproken worden. Steken onder water. Mensen zonder zelfreflectie. Onvermogen om rekening met elkaar te houden. Ik ben er vrij gevoelig voor en dat maakt 90% van de sociale groepen een ware hel :s) .
pi_219222477
Ja kerst met het werk, verschrikkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')