Dat lijkt me super om mee te maken, maar ik heb geen vrienden dus ik kom nooit op zulke seksfeesten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Je vrienden hebben je een keer mee gesleept naar een feest waar het seksueel erg uit de hand liep
Behoorlijk regelmatig. Maar er is ook zo iets als sociale verplichtingen en dus ga je er wel heen. Soms valt het mee dan, soms ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
"Wat doe ik in hemelsnaam hier?"
je bent nooit wakker geweest flappiequote:Op maandag 18 augustus 2025 22:58 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb dat elke dag als ik wakker word
Je mag een keer naar zo'n feest bij mij thuis als je wil. Is gezellig met z'n 2enquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat lijkt me super om mee te maken, maar ik heb geen vrienden dus ik kom nooit op zulke seksfeesten.
Same here.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:58 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb dat elke dag als ik wakker word
Heb dat dagelijks gewoon een jaar of 6 volgehouden. Nog steeds geen idee hoequote:
Ik ook. Vooral als ik door de stad fiets en het is druk. Mensen steken over zonder uit te kijken of lopen op de rijweg.quote:
Ook eens zo’n soort ervaring gehad. Ik ging met een vriendin stappen. Ik kende haar man niet supergoed. Na het stappen bracht ik haar naar huis en ging ik nog even mee naar binnen. Haar man had allemaal kaarsjes aangedaan en toen ik op de bank zat had hij in no time zijn hand op mijn knie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:08 schreef oppiedoppie het volgende:
Ooit was ik per ongeluk na het stappen met mensen naar huis gegaan om nog wat te gaan drinken toen een man opstond en mij aankeek en zei 'zullen we dan maar naar boven gaan?'. Bleken het swingers te zijn. Mijn reactie 'hopenlijk is dat niet mijn enige optie?' terwijl iedereen mij aankeek en ik dacht 'wat doe ik hier'.
Ik was laatst op een feestje dat niet uitliep op een orgie. Toen dacht ik ook "wat doe ik hier?" en ben maar naar huis gegaan...quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Je vrienden hebben je een keer mee gesleept naar een feest waar het seksueel erg uit de hand liep of ergens waar bijvoorbeeld iemand hardhandig ontgroent werd.
Je moet gewoon de alleenstaande jonge moeders leren herkennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:51 schreef SemperLibertas het volgende:
Monkey Town
Iedere ouder moet in die hel zijn geweest om werkelijke geestelijke pijn te hebben ervaren
Indeed. Sociale setting kun je altijd wat van maken. Werksituaties trouwens ook meestal wel. Maar heidagen… daar zitten sessies bij…quote:
Heb een tijd lang een partner gehad die lid was van een Baptisten/evangelische gemeente waar ik dan mee naar toe moest om het fictieve opperwezen te aanbidden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ooit ergens mee naartoe gesleept of terecht gekomen waarbij je dacht "Wat doe ik in hemelsnaam hier?"
Laat ik een paar voorbeelden geven.
Je vrienden hebben je een keer mee gesleept naar een feest waar het seksueel erg uit de hand liep of ergens waar bijvoorbeeld iemand hardhandig ontgroent werd.
Of je werkgever heeft een of andere teambuildings evenement georganiseerd waarbij je in de bossen door de modder moest lopen of of je moest verplicht meedoen op een of andere rubber tegel cursus.
Of je partner of iemand anders heeft je een keer meegesleept naar een poëzieavond waar je kromme tenen de dramatische voordrachten.
Of je zit op een of andere familie of schoolreünie met mensen die je liever nooit meer zag.
Dat soort ervaringen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de alleenstaande jonge moeders leren herkennen.
Mits goed geconserveerd…quote:
Idem. Hoe antisociaal mensen dat ook vinden, het interesseert mij echt geen reet.quote:
Nou. Ben helemaal klaar met mannen. Even niet, sorry.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dan heb je nog alle recht om heel verleidelijk in mijn dm te sliden natuurlijk
Toen ik op mijn werk gwn eerlijk zei dat ik zo’n kerstborrel eigenlijk een hel vind waren er collega’s bij die het met mij eens waren. Maar ik werk in een team engineers dus wellicht is dat niet helemaal representatief.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Idem. Hoe antisociaal mensen dat ook vinden, het interesseert mij echt geen reet.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Ben helemaal klaar met mannen. Even niet, sorry.
Nothing lasts forever.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Helmaal klaar en even niet conflicteren in deze
Zit jij daar met je kopje theequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:27 schreef Donna het volgende:
Ik was een beetje aan het daten geslagen nadat de relatie met de vader van mijn kinderen over was. Kreeg op een datingsite contact met een man die ik wel kende van vroeger.
Hij had een feestje die avond en er zouden meer mensen komen die ik wel kende van vroeger. Prima, leuk.
Leuke mensen, was best gezellig ook.
Toen ineens de flessen GHB en de coke op tafel kwam ben ik toch maar weggegaan. Not my cup of tea.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |