Transferbalans is tot op heden nog 15 miljoen positief, met wanner erbijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, ik zit net Rick zijn transferlijstje te bekijken en PSV heeft volgens hem al een slordige 66 miljoen euro aan transfers uitgegeven.![]()
Dan moet de rek er financieel toch al weer voor een eind uit zijn lijkt me.
Wat hij zegt; je haalt een talent van Bayern waar ze duidelijk van balen dat ie vertrekt. Talent, supertalent, ultramegazordtalent, lekker boeiend wat zijn titel zal zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
solispolar en psvcl glijden nog net niet van hun stoel af![]()
Heerlijk al die vroege conclusies in verschillende topics.
Natuurlijk, het kan best een goed talent zijn en de Eredivisie is vaak een mooie springplank voor dit soort spelers. Maar ik hoor in de Nederlandse media (vooral in de reacties eronder) toch geregeld dat hij als een megatalent wordt neergezet, terwijl ik op verschillende Bayern fanpages juist lees dat hij daar gezien wordt als “gewoon” één van hun talenten, en dat ¤15 miljoen wel erg veel geld is voor zo’n speler. Wat dat allemaal waard is, zullen we aan het eind van het seizoen vanzelf zien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij zegt vrijwel niemand dat? Eén van de talenten van Bayern. Die ze overigens liever niet lieten gaan, begrijp ik.
Ik glijd helemaal niet van mijn stoel af maar ik weet wel dat dit gewoon een hele goede speler is. Welke titel je dan op hem plakt zal me een worst zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
solispolar en psvcl glijden nog net niet van hun stoel af![]()
Heerlijk al die vroege conclusies in verschillende topics.
Heb alleen de 2e helft gezien, en vond ze eerlijk gezegd niet eens zo slecht voetballen. Denk wanneer ze een goeie 6 en linksback kopen ze best lang kunnen bijblijven. Daarom is het lekker als je ze over een kleine maand al op 5 punten kan zettenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
User @:Wienerschnitzels heeft afgelopen zondag gezien hoe z’n cluppie naar de mavo werd getikt door Go Ahead en mag nu hopen dat PSV niet wéér een goeie transfer maakt. Ik snap het wel.
Het was met name de eerste helft dat Ajax weggetikt werd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb alleen de 2e helft gezien, en vond ze eerlijk gezegd niet eens zo slecht voetballen. Denk wanneer ze een goeie 6 en linksback kopen ze best lang kunnen bijblijven. Daarom is het lekker als je ze over een kleine maand al op 5 punten kan zetten
Oke, die heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was met name de eerste helft dat Ajax weggetikt werd.
Ik ben een masochist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
[..]
Oke, die heb ik dus gemist![]()
En ajax telstar ga ik niet kijken.
Die is tegen Twente flink door zijn enkel gegaan en heeft bijna een uur met pijn gespeeld. Misschien had Bosz hem eerder moeten wisselen, maar hij speelde zo'n wereldpot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
[..]
Daarmee staat de teller op 3 geblesseerden. Wat toch iets aangeeft over de hardheid van het spel van Twente.quote:
Mauro deed het helemaal zelf als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarmee staat de teller op 3 geblesseerden. Wat toch iets aangeeft over de hardheid van het spel van Twente.
Dat kan. Neemt niet weg dat Twente regelmatig de grens opzocht en er ook over ging. Ik blijf erbij dat Pröpper gewoon een overtreding maakte. Onbesuisde actie. Niet bedoeld, maar dat is niet zo relevant.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mauro deed het helemaal zelf als ik het me goed herinner.
Is Remco weer gestopt met wielrennen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hem. De verlosser, Hij is onder ons.
Mauro: 8 jaar psv, 4 jaar geblesseerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
[..]
Ach Mauroquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mauro: 8 jaar psv, 4 jaar geblesseerd
Nog steeds minder dan Bijlowquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mauro: 8 jaar psv, 4 jaar geblesseerd
Meh. Redelijk. Beetje een speler in de categorie van Steijn. Voegt onmiddellijk iets toe, maar zal nooit een hoger niveau aantikken.quote:
Paul is onze eigen Hij, de voetballende equivalent van Remco, al is Remco ook nog altijd welkom om weer thuis te komen naar ONS PSV natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is Remco weer gestopt met wielrennen?
Verstandige jongen, die ver gaat komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Erg benieuwd.
Ik vind het eigenlijk wel prima om te zien hoe ze het op gaan lossen zonder Veerman. Wel goed om eens wat alternatieven te zien zonder onze goed weer voetballer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:17 schreef ISVV het volgende:
Heel benieuwd wel naar vanavond, denk dat we met name Veerman wel gaan missen in zo'n potje. Wel leuk om Man en Sildillia eens vanaf het begin te zien.
Ik ben bang dat het wat statisch wordt allemaal, heb Veerman er toch graag bij in deze potjes. Maar laat me graag positief verrassen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima om te zien hoe ze het op gaan lossen zonder Veerman. Wel goed om eens wat alternatieven te zien zonder onze goed weer voetballer.
Ik hoop dat er zo min mogelijk verschuivingen zijn. Laat Land daar maar spelen. Til in de spits en Saibari op het middenveld. En ok, logischerwijs verplaats je Dest naar links en zet je Sildillia op rechts.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:17 schreef ISVV het volgende:
Heel benieuwd wel naar vanavond, denk dat we met name Veerman wel gaan missen in zo'n potje. Wel leuk om Man en Sildillia eens vanaf het begin te zien.
Benieuwd Wanner die nieuwe in mag vallenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:45 schreef tja77 het volgende:
De XI
Kovar - 32
Sildillia - 25
Flamingo - 6
Gasiorowski - 3
Dest - 8
Schouten - 22
Saibari - 34
Til - 20
Man - 27
Perisic - 5
Van Bommel - 7
Niets mis met de verdediging. Gewoon een persoonlijke fout.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Die knakenverdediging van ons is zo irritant.
Ja, van een verdediger. Die staat over het algemeen in de verdediging.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niets mis met de verdediging. Gewoon een persoonlijke fout.
Tadaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Van Bommel moet meer lef tonen, die speelt teveel in teamverband. Alles op safe.
3-1 Bommel!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Durmada het volgende:
Dit is echt een heel matig team dit jaar...
Doe mij maar meer van dit soort matigheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Durmada het volgende:
Dit is echt een heel matig team dit jaar...
Jij maakte nooit een persoonlijke fout?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, van een verdediger. Die staat over het algemeen in de verdediging.
Zei ik weken terug alquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Die bajraktarevic is wel een goede voetballer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |