abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218555081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Voor van Bommel is dan ook veel te veel betaald. Die transfer begrijp ik nog steeds niet, op het moment is die misschien net aan de helft waard op basis van talent. Z’n statistieken vorig jaar waren helemaal niet zo bijzonder.

Mag dan wel hopen dat de volgende aankoop van 15 miljoen inderdaad beter is.
Bij van Bommel speelt natuurlijk mee in de prijs dat hij een Nederlander is, dat hij verhuist vanuit een club waar het waanbeeld leeft dat ze een concurrent zijn en dat PSV hem vanwege zijn naam en roots graag wil hebben.

Dat is allemaal in de prijs inbegrepen. Haal je een vergelijkbare speler zonder PSV-naam of verleden uit België dan koop je hem voor max 7 miljoen.
pi_218555183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 08:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En voor de mensen hier die twijfelen over Wanner: tot over 3 maanden _O_ Geen idee of hier nog wat mensen zijn die de BL volgen, maar dit is echt een heerlijke speler. Kijk voor de aardigheid eens wat op Bayern fora wat de algemene consensus is over zijn vertrek. Die fans zijn niet blij..
Wat ik lees is dat die vorig jaar 3 leuke wedstrijden bij degradant Heidenheim had in de eerste 4 weken en daarna maandenlang geen knikker meer geraakt heeft tot die de laatste wedstrijd weer scoorde.
pi_218555291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wat ik lees is dat die vorig jaar 3 leuke wedstrijden bij degradant Heidenheim had in de eerste 4 weken en daarna maandenlang geen knikker meer geraakt heeft tot die de laatste wedstrijd weer scoorde.
Solispolar is vast volger van Heidenheim, mind you.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218555429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 14:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Solispolar is vast volger van Heidenheim, mind you.
Ik ben geen volger van Heidenheim :D Ik heb een seizoenskaart van Dortmund en bezoek geregeld wat wedstrijden in Duitsland (Bayern, Leverkussen, Hamburg met name). Ik ken Wanner met name van zijn tijd bij Bayern en ik weet vooral hoe hoog ze hem daar hebben zitten.

Kijk voor de aardigheid eens naar de reacties op de verschillende fora, of alleen al naar het feit dat hij een trap na krijgt van de voorzitter van Bayern. Ze zijn daar echt not amused, helemaal niet omdat die Musiala er nog een poos uit ligt.

We zullen de balans over een paar maanden opmaken, maar ik denk dat PSV hier goud in handen heeft (even los van die clausule weer natuurlijk..)
pi_218555499
De uitgesproken teleurstelling vanuit het Bayern kamp is in ieder geval positief.

https://www.vi.nl/nieuws/(...)anner-graag-behouden
pi_218555964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 14:40 schreef Makamba_ het volgende:
De uitgesproken teleurstelling vanuit het Bayern kamp is in ieder geval positief.

https://www.vi.nl/nieuws/(...)anner-graag-behouden
Maar volgens topscout @Wienerschnitzels is het helemaal niks omdat ie bij degredatiekandidaat Heidenheim niks liet zien :?
pi_218556077
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 15:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Maar volgens topscout @:Wienerschnitzels is het helemaal niks omdat ie bij degredatiekandidaat Heidenheim niks liet zien :?
Het kan best dat hij het daar niet goed heeft gedaan hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem daar niet veel heb gezien. Maar voetballen in een goed draaiend elftal (als nr 10) of met de kont tegen je eigen 16 aan in een degradatie elftal zijn 2 verschillende dingen natuurlijk.

Wat ik wel weet is dat hij bij Bayern als een groot talent wordt gezien (nog steeds gezien de reacties) en dat hij in de wedstrijden die ik hem heb gezien gewoon een ontzettend goede indruk maakte :)
pi_218558094
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 16:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
. Maar voetballen in een goed draaiend elftal (als nr 10) of met de kont tegen je eigen 16 aan in een degradatie elftal zijn 2 verschillende dingen natuurlijk.

Dat dus. Hier komt je terecht in een goed draaiend elftal wat 10 van de 10 keer de bovenliggende partij is in de Eredivisie. Voetballend een stuk makkelijker
pi_218558475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 15:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Maar volgens topscout @:Wienerschnitzels is het helemaal niks omdat ie bij degredatiekandidaat Heidenheim niks liet zien :?
User @Wienerschnitzels heeft afgelopen zondag gezien hoe z’n cluppie naar de mavo werd getikt door Go Ahead en mag nu hopen dat PSV niet wéér een goeie transfer maakt. Ik snap het wel.
Dit, dus.
pi_218558700
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
User @:Wienerschnitzels heeft afgelopen zondag gezien hoe z’n cluppie naar de mavo werd getikt door Go Ahead en mag nu hopen dat PSV niet wéér een goeie transfer maakt. Ik snap het wel.
Deze selectie + een spits en de Eredivisie is een speeltuin.
pi_218558762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Deze selectie + een spits en de Eredivisie is een speeltuin.
Beetje spanning zou wel leuk zijn toch. Al zie ik rond januari ook opnieuw een voorsprong van 8 punten hoe het er nu voorstaat.
pi_218558820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Beetje spanning zou wel leuk zijn toch. Al zie ik rond januari ook opnieuw een voorsprong van 8 punten hoe het er nu voorstaat.
Ik vond er afgelopen seizoen iets teveel spanning op staan voor mijn gemoedstoestand.

Al was de ontknoping uiteindelijk geweldig. Met name de dag dat men in Amsterdam al aan het vieren was dat ze kampioen gingen worden toen het 2-0 stond in de Kuip. ;)
pi_218558857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vond er afgelopen seizoen iets teveel spanning op staan voor mijn gemoedstoestand.

Al was de ontknoping uiteindelijk geweldig. Met name de dag dat men in Amsterdam al aan het vieren was dat ze kampioen gingen worden toen het 2-0 stond in de Kuip. ;)
Die uitkomst ga je nooit meer meemaken :D
pi_218560231
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zou Dallinga een optie kunnen zijn?
Lijkt dat PSV dit nu serieus onderzoekt. Ik zou het geen gekke keuze vinden.
pi_218560655
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 07:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Lijkt dat PSV dit nu serieus onderzoekt. Ik zou het geen gekke keuze vinden.
Ik wel; tenzij je die jongen kunt huren. Je bent gewoon op zoek naar een tijdelijke oplossing, niet meer niet minder. Pepi wordt binnenkort spits nr 1 en Plea komt er gaandeweg het seizoen ook weer bij.

Dat je niet met een half-fitte Pepi het seizoen in kan snap ik ook, maar om dan een dure Dallinga te halen lijkt me niet verstandig. Waar is Luuk als je hem nodig hebt :P
pi_218560949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 08:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik wel; tenzij je die jongen kunt huren. Je bent gewoon op zoek naar een tijdelijke oplossing, niet meer niet minder. Pepi wordt binnenkort spits nr 1 en Plea komt er gaandeweg het seizoen ook weer bij.

Dat je niet met een half-fitte Pepi het seizoen in kan snap ik ook, maar om dan een dure Dallinga te halen lijkt me niet verstandig. Waar is Luuk als je hem nodig hebt :P
Het kan natuurlijk ook een huurdeal zijn voor een half jaar of een jaar je hebt geen idee welke gesprekken ze hebben.
pi_218560960
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
User @:Wienerschnitzels heeft afgelopen zondag gezien hoe z’n cluppie naar de mavo werd getikt door Go Ahead en mag nu hopen dat PSV niet wéér een goeie transfer maakt. Ik snap het wel.
weer?
pi_218561033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
weer?
quote:
3weer (bijwoord)
1terug: heen en weer lopen; over en weer wederzijds
2opnieuw: ik zag haar weer
pi_218561246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
weer?
Kovar, Gasiorowski, Pléa. Bijvoorbeeld.
Dit, dus.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:11:44 #145
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_218562113
Waar haalt men het vandaan dat Wanner ‘t supertalent van Bayern is/was? Dat zijn Karl en Bischof, niet deze gozer.
Vervelende stoepboer!
pi_218562123
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:11 schreef Stoepboer het volgende:
Waar haalt men het vandaan dat Wanner ‘t supertalent van Bayern is/was? Dat zijn Karl en Bischof, niet deze gozer.
4-5 jaar geleden werd die gezien als het grote toptalent. Is er alleen nooit uitgekomen.
pi_218562324
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:11 schreef Stoepboer het volgende:
Waar haalt men het vandaan dat Wanner ‘t supertalent van Bayern is/was?
Volgens mij zegt vrijwel niemand dat? Eén van de talenten van Bayern. Die ze overigens liever niet lieten gaan, begrijp ik.
Dit, dus.
pi_218562352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
4-5 jaar geleden werd die gezien als het grote toptalent. Is er alleen nooit uitgekomen.
5 jaar geleden was hij 14 :D ik denk niet dat je nu al kan concluderen of het eruit gekomen is.
Dit, dus.
pi_218562400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]
5 jaar geleden was hij 14 :D ik denk niet dat je nu al kan concluderen of het eruit gekomen is.
En daarnaast: lekker boeiend of hij 1 van de talenten was of HET toptalent. Feit is dat er bij Bayern veel van hem verwacht werd en dat ze daar toch wel een zure smaak overhouden aan deze transfer. Ik ben heel benieuwd wat hij ons gaat brengen :)
pi_218562409
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Volgens mij zegt vrijwel niemand dat? Eén van de talenten van Bayern. Die ze overigens liever niet lieten gaan, begrijp ik.
solispolar en psvcl glijden nog net niet van hun stoel af :D

Heerlijk al die vroege conclusies in verschillende topics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')