abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218524856
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218524873
Op zondag 17 augustus 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens
Ik ook niet. Helaas zijn heel veel kinderen de dupe van ouders die het, om wat voor reden dan ook, niet goed doen.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Sanneke en Dion het niet goed doen.

Maar een kind heeft een goede basis nodig. Die moet grotendeels door de ouders gegeven worden, met behulp van de omgeving waaronder opvang en school. Teveel stimulatie en dwang zoals bij Minibelle is niet goed, maar te weinig ook niet.
Sanneke haar negatieve kijk op de wereld en haar angsten werken indirect op Mijan door.
Het zou fijn zijn als het haar lukt wat positiever in het leven te staan.
pi_218524937
DBM: A snapt niet helemaal dat mijn efteling Threads een grote grap gevuld met sarcasme zijn. Dus voelt A de behoefte om lullige reacties te sturen.
Don't be like A.

Die vrouw stuurde alleen maar ‘het zit je wel hoog hè?’

En ik ben dan ook een A, want ik begreep ook ‘een grote grap gevuld met sarcasme’ niet.

En dan reageert DBM later nog met ‘ Zelf rare dingen sturen en het dan raar vinden dat ik je reactie deel. Lekkere boomer van me 🩷’

Wat een ontzettende kleuter is het regelmatig toch..
pi_218524974
Voor het eerst sinds heel lang weer eens bij Lotte Ballijns gekeken en inderdaad haar nieuwe vriend lijkt gewoon heel erg op Emiel Ratelband. Die jankposts over haar buik vind ik altijd wat ongemakkelijk, er is namelijk gewoon niets mis met haar lijf en de enige die er wat van vindt is zijzelf.
pi_218524988
‘212 euro voor een dagje weg, wij kunnen daar bijna 3 weken van eten met zn 4tjes. En dat is gewoon heel jammer.’

70 euro per week voor 4 personen. Knap hoor DBM!
pi_218524995
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft een coach/trainster heeft ze een paar keer gezegd, om haar voor te bereiden op de wedstrijd in september. Maar of die ook verstand heeft van lipoedeem?
Dat denk ik dus niet, maar goed daar heeft ze niks over gedeeld dus dat is een aanname van mij.
pi_218525022
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: A snapt niet helemaal dat mijn efteling Threads een grote grap gevuld met sarcasme zijn. Dus voelt A de behoefte om lullige reacties te sturen.
Don't be like A.

En ik ben dan ook een A, want ik begreep ook ‘een grote grap gevuld met sarcasme’ niet.

En dan reageert DBM later nog met ‘ Zelf rare dingen sturen en het dan raar vinden dat ik je reactie deel. Lekkere boomer van me 🩷’

Waar had iemand uit op moeten maken dat die threads gevuld was met sarcasme? Dat blijkt toch nergens uit?
Ze zeurt gewoon graag🤷‍♀️
pi_218525056
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:03 schreef Tarantelle het volgende:
Voor het eerst sinds heel lang weer eens bij Lotte Ballijns gekeken en inderdaad haar nieuwe vriend lijkt gewoon heel erg op Emiel Ratelband.
Wat een irritant lachje heeft hij.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218525129
Hvk klaagt over de overheid en het onderwijs systeem. Ondertussen is mevrouw volledig afhankelijk van deze overheid. En hoeft zij dankzij deze overheid de komende jaren dat zij nog vruchtbaar is, alleen maar te baren en nog meer kinderen te verzamelen in dat piep kleine huisje.
En maar klagen en haar hand op houden. Het is een kwestie van dagen tot ze weer begint over hoe duur op vakantie gaan is en dat ze dat helaas niet kan betalen.

Het lijkt me logisch dat het fijner is dat je ‘s ochtends niet hoeft te rennen. Ze vergeet alleen voor het gemak dat de meeste vrouwen gewoon werken en zich in vakanties juist in een spagaat bevinden om alles rond te krijgen met alle verplichtingen. Voor de meeste van ons geld namelijk nog steeds; geen werk, geen inkomen.
pi_218525150
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘212 euro voor een dagje weg, wij kunnen daar bijna 3 weken van eten met zn 4tjes. En dat is gewoon heel jammer.’

Ook wel erg dat er helemaal geen besef lijkt te zijn dat als zij zelf wat zou werken (een baan, met een salaris), dat dit soort dingen ineens wel mogelijk zouden zijn.
Leuk dat je niet wil werken, beetje sporten, wat rondhangen op insta, maar daar hangen dus wel consequenties aan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218525192
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hvk klaagt over de overheid en het onderwijs systeem. Ondertussen is mevrouw volledig afhankelijk van deze overheid. En hoeft zij dankzij deze overheid de komende jaren dat zij nog vruchtbaar is, alleen maar te baren en nog meer kinderen te verzamelen in dat piep kleine huisje.
En maar klagen en haar hand op houden. Het is een kwestie van dagen tot ze weer begint over hoe duur op vakantie gaan is en dat ze dat helaas niet kan betalen.

Het lijkt me logisch dat het fijner is dat je ‘s ochtends niet hoeft te rennen. Ze vergeet alleen voor het gemak dat de meeste vrouwen gewoon werken en zich in vakanties juist in een spagaat bevinden om alles rond te krijgen met alle verplichtingen. Voor de meeste van ons geld namelijk nog steeds; geen werk, geen inkomen.
Ik denk dat we helemaal geen medelijden hoeven te hebben met de financiën van deze vrouw. Met toeslagen, kwijtscheldingen, uitkering, een minimaal voor gratis/goedkope uitjes, fotoshoots, gesponsorde spullen.
pi_218525203
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:26 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ook wel erg dat er helemaal geen besef lijkt te zijn dat als zij zelf wat zou werken (een baan, met een salaris), dat dit soort dingen ineens wel mogelijk zouden zijn.
Leuk dat je niet wil werken, beetje sporten, wat rondhangen op insta, maar daar hangen dus wel consequenties aan.
En vergeet ‘te keer gaan op threads’ niet, daar is ze ook druk mee. En hayday spelen.

Ze heeft geen tíjd om te werken! 🤪
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 11:39:47 #13
382129 crew  Donna
pi_218525229
Hayday is top. Is hier ook een topic over trouwens. :P :P
pi_218525245
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:39 schreef Donna het volgende:
Oh bedankt voor de tip! Ik ben ook fan
pi_218525246
Is er een (geldige) reden dat DBM niet werkt?
pi_218525255
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als ze zou willen werken wil ze een baan waarbij ze ieder moment weg kan gaan als haar kinderen niezen, want dan moet ze voor ze zorgen en naar de HA/HAP

En aangezien geen enkele werkgever zo flexibel is dat ze dat keer op keer kan doen, kán ze niet werken. 🙄
pi_218525260
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zij moet thuis zijn als haar kindjes ziek zijn
Tja wie niet? Maar voor haar is dat de reden
Ooit wil ze wel ergens achter de kassa begreep ik. Alsof je daar zomaar weg kan
pi_218525262
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

3 weken ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 11:47:17 #19
382129 crew  Donna
pi_218525265
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh bedankt voor de tip! Ik ben ook fan
GAM / Het 'Hay Day' topic nummertje #10 Massive update, happy farming!
pi_218525315
Ik vind DBM zo triest reageren. Eerst continue over die broek en dan weer de efteling. Als je niet wil dat mensen er een mening over hebben dan moet je het gewoon niet online zetten.
pi_218525335
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:03 schreef Tarantelle het volgende:
Voor het eerst sinds heel lang weer eens bij Lotte Ballijns gekeken en inderdaad haar nieuwe vriend lijkt gewoon heel erg op Emiel Ratelband. Die jankposts over haar buik vind ik altijd wat ongemakkelijk, er is namelijk gewoon niets mis met haar lijf en de enige die er wat van vindt is zijzelf.
Ik vind het zo stom dat ze nu doet alsof die buik totaal verminkt is. Natuurlijk heeft ieder mens zijn onzekerheden, maar eerst haalde ze er juist content uit omdat die buik zo normaal was en andere vrouwen zich daarin herkenden. En nu is het ineens iets waar je je zorgen over zou moeten maken wanneer je een nieuwe liefde krijgt. Als zij zich al zorgen maakt over een klein flubberbuikje, vrees ik dat ik bijna geen bestaansrecht meer heb met mijn dikke pens 🙈

[ Bericht 0% gewijzigd door Frietmetkip op 17-08-2025 11:58:12 (Correctie (geen buikwandcorrectie)) ]
pi_218525368
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:54 schreef Frietmetkip het volgende:

[..]
Ik vind het zo stom dat ze altijd doet alsof die buik totaal verminkt is. Natuurlijk heeft ieder mens zijn onzekerheden, maar eerst haalde ze er juist content uit omdat die buik zo normaal was en andere vrouwen zich daarin herkenden. En nu is het ineens iets waar je je zorgen over zou moeten maken wanneer je een nieuwe liefde krijgt. Als zij zich al zorgen maakt over een klein flubberbuikje, vrees ik dat ik bijna geen bestaansrecht meer heb met mijn dikke pens 🙈
Ze zou nu toch wel weer voor een correctie gaan begreep ik laatst of is dat weer veranderd?
pi_218525378
Sanneke: de oester was echt heerlijk, echt een reminder hoe lekker plantaardig eten kan zijn'🙃🙃🙃🤣
pi_218525391
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze zou nu toch wel weer voor een correctie gaan begreep ik laatst of is dat weer veranderd?
Ja daar had ze het wel over. En daarna heeft ze een week lang gepost over hoe stom mensen kunnen zijn. Volgens mij heeft ze aardig wat kritische berichten gehad toen.

Ze moet het lekker zelf weten allemaal, het strookt gewoon niet met wat ze eerder uitkraamde maargoed, dat is niks nieuws in fluflu land
pi_218525392
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij moet thuis zijn als haar kindjes ziek zijn
Tja wie niet? Maar voor haar is dat de reden
Ooit wil ze wel ergens achter de kassa begreep ik. Alsof je daar zomaar weg kan
Kijk een daar vind ik dus wat van, ligt ook bij mij hoor, maar ik zou dat dus ook best willen maar wil ook op vakantie en (wel naar de efteling). Zij doen alles low budget lijkt het. Maar de vraag is wel wie is hier nu gek zij of ik.... Een dilemma waar ik tegenwoordig vaker mee struggle. Moet zeggen dat ik ook niet achter een kassa zit maar een management functie heb, maar toch
pi_218525441
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat laatste was een (mislukt) grapje nadat ik iets had aangepast 🤪
pi_218525450
Sanneke had een baan achter de kassa eerder en DBM wou toch in de kinderopvang gaan werken als haar dochter ook naar school ging. De kinderopvang zal blij zijn met haar taalgebruik. 🤣
pi_218525475
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke: de oester was echt heerlijk, echt een reminder hoe lekker plantaardig eten kan zijn'🙃🙃🙃🤣
Dat is een speciaal gerecht van dat vegan restaurant. Ze noemen het oester, maar dat is het dus niet. Hoogstens de vorm van een oester.😉
pi_218525508
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Daar was ik ook verbaasd over. Dat zal dan geen echte oester zijn lijkt mij.
pi_218525548
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:10 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke had een baan achter de kassa eerder en DBM wou toch in de kinderopvang gaan werken als haar dochter ook naar school ging. De kinderopvang zal blij zijn met haar taalgebruik. 🤣
Als ze bij mijn kinderen op de opvang zou komen te werken, zou ik serieus op zoek gaan naar andere opvang.
Niet gewoon wat voor taalgebruik ze heeft op Threads. En een grote mond over dat mensen pesten op internet, nou heb het haar ondertussen al meerdere keren zien doen.
pi_218525563
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:13 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dat is een speciaal gerecht van dat vegan restaurant. Ze noemen het oester, maar dat is het dus niet. Hoogstens de vorm van een oester.😉
Ah dan snap ik em 😁
pi_218525569
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:10 schreef IlseMarije het volgende:
Kinderopvang is behoorlijk hard werken. DBM vindt het al een hele prestatie als ze de was heeft gevouwen. Ik zie haar dat echt niet doen.
Geen idee of ze de papieren er voor heeft trouwens.
pi_218525599
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Don't be like A.

Ja ik ben door haar geblokkeerd op Threads, ik reageerde toen op haar over dat tentoonstellen van kinderen.
Medische gegevens op insta enz... geblokt
pi_218525607
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Dat dus
pi_218525679
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar was ik ook verbaasd over. Dat zal dan geen echte oester zijn lijkt mij.
Ze at hem met ‘schelp’ en al he? 😁
pi_218525700
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:54 schreef Frietmetkip het volgende:

[..]
Ik vind het zo stom dat ze nu doet alsof die buik totaal verminkt is. Natuurlijk heeft ieder mens zijn onzekerheden, maar eerst haalde ze er juist content uit omdat die buik zo normaal was en andere vrouwen zich daarin herkenden. En nu is het ineens iets waar je je zorgen over zou moeten maken wanneer je een nieuwe liefde krijgt. Als zij zich al zorgen maakt over een klein flubberbuikje, vrees ik dat ik bijna geen bestaansrecht meer heb met mijn dikke pens 🙈
Ik heb zo'n zelfde flubberbuik en ben daar ook onzeker over.
Dat een ander het erger heeft betekent niet dat diegene er niet onzeker over kan zijn.

Het strookt alleen totaal niet met al die liefkozende berichten over de buik en hoe ze er lief en zacht voor moe(s)t zijn en blablabla. En dan nu een correctie willen (heeft ze al lang niks meer over gedeeld, weet niet of t nog zo is)
pi_218525707
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
3 weken ?
ZIJ schrijft dat op threads he, ik verzin het niet 😊
pi_218525731
Ik snap sanne (onsgezin..) haar post alweer niet 🤔 over dat dit het dan was de laatste zomer vakantie maar gelukkig straks nog de herfst vakantie.. een mijmerend bericht over haar dochter die nog geen 4 is en nog niet naar school gaat 🤔 dus waarom doet ze alsof er iets afgesloten word nu? Kind is morgen toch ook gewoon thuis?
Of naar de opvang maar dat ging ze voorheen toch ook 🤔🤷 ik mis volgens mij de clue?
Wie helpt mij?? Explain please

En waarom plempt Debbie brand bij de buren een straat verder online? Zou daar echt niet blij mee zijn en gaan vragen waarom een buur dit zou doen als het mij overkwam
pi_218525738
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Lekker kauwen
pi_218525775
Debbie met filmpje over het huilen bij het boek (nu ook op insta). Heeft ze dan die telefoon een hele tijd (hoofdstukken lang) op haar gezicht gericht, en komt ze misschien ooit bij een hoofdstuk waar ze moet huilen?
Had ze het hoofdstuk al gelezen en dacht ze ‘goh, ik heb nog geen reel voor vandaag, ik positioneer mijn telefoon en doe een toneelstukje, inclusief theatertranen?

Retorische vraag hoor 😁
pi_218525776
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb het filmpje niet gekeken. Ik gruwel van filmpjes van etende mensen🤢
Een paar keer per ongeluk Debbie zien eten maar zodra ik beelden verwacht van een etend persoon sla ik over😂
pi_218525794
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat een ander het erger heeft betekent niet dat diegene er niet onzeker over kan zijn.

Het strookt alleen totaal niet met al die liefkozende berichten over de buik en hoe ze er lief en zacht voor moe(s)t zijn en blablabla. En dan nu een correctie willen (heeft ze al lang niks meer over gedeeld, weet niet of t nog zo is)
Het is ook heel normaal om onzeker te doen over een deel van je lichaam. Zij doet alleen alsof ze echt de enige is die dit heeft (overkomen is) en alsof het Heel Erg is. Dat stoort mij, sowieso is social media een giftige omgeving wat dit betreft en krijgt een hele generatie een totaal vertekend beeld van wat een normaal vrouwenlichaam is.

Dit is echt zo ontzettend schadelijk. Die flubberbuik is veel gezonder dan de blokjesbuiken die je op Insta voorbij ziet komen (een laag vet percentage is voor vrouwen bewezen schadelijk!). Voor vrouwen ligt dit totaal anders dan voor mannen, die gezond kunnen zijn met een laag vetpercentage en weinig vet op hun buik. Om gezond te zijn als vrouw heb je dat vet op je buik nodig.
pi_218525816
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie met filmpje over het huilen bij het boek (nu ook op insta). Heeft ze dan die telefoon een hele tijd (hoofdstukken lang) op haar gezicht gericht, en komt ze misschien ooit bij een hoofdstuk waar ze moet huilen?
Had ze het hoofdstuk al gelezen en dacht ze ‘goh, ik heb nog geen reel voor vandaag, ik positioneer mijn telefoon en doe een toneelstukje, inclusief theatertranen?

Retorische vraag hoor 😁
Heeft ze ook een foto geplaatst van hun eigen huis met een pijl die naar hun huis wijst? Deed ze ook een keer toen er brand o.i.d. in Liverpool was. Plaatste ze een foto met daarop de flat waar zij hebben gewoond om te laten zien hoe dichtbij het was🙄

Maar echt, als de brand bij mij was was ik haar aangevlogen (bij wijze van) als ze dit zou plaatsen op insta. Ze heeft werkelijk geen idee wat de impact van zoiets kan zijn. Plaats lekker je eigen drama maar dit is niet van jou.
pi_218525838
Judith is ook weer verantwoordelijk bezig met dr lage energielevel en dan een heel stuk moeten rijden vandaag. Je weet dat een feest energie kost neem dan daarna nog een rust dag. Is voor haar ouders toch ook iet fijn dat je weet dat je dochter een slechtere dag heeft en dan de snelweg op gaat. Je rijdt daar niet alleen.
pi_218525995
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:39 schreef Donna het volgende:
Yesss. 2 farms.
pi_218526042
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Judith is ook weer verantwoordelijk bezig met dr lage energielevel en dan een heel stuk moeten rijden vandaag. Je weet dat een feest energie kost neem dan daarna nog een rust dag. Is voor haar ouders toch ook iet fijn dat je weet dat je dochter een slechtere dag heeft en dan de snelweg op gaat. Je rijdt daar niet alleen.
Dat zei ik vrijdag ook, donderdag was ze heel actief geweest en heek moe en toen mest ze rijden naar de feestlocatie (zo’n 3u) en op avond begon het feest al. Nu weer, ze is heel moe en gaat ze 5u rijden naar haar ouders en Bob. Ik zou morgen pas gaan rijden en vandaag nog even rust nemen.
pi_218526071
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap sanne (onsgezin..) haar post alweer niet 🤔 over dat dit het dan was de laatste zomer vakantie maar gelukkig straks nog de herfst vakantie.. een mijmerend bericht over haar dochter die nog geen 4 is en nog niet naar school gaat 🤔 dus waarom doet ze alsof er iets afgesloten word nu? Kind is morgen toch ook gewoon thuis?
Of naar de opvang maar dat ging ze voorheen toch ook 🤔🤷 ik mis volgens mij de clue?

En waarom plempt Debbie brand bij de buren een straat verder online? Zou daar echt niet blij mee zijn en gaan vragen waarom een buur dit zou doen als het mij overkwam
Ronduit asociaal, en als ik dat als buur zou zien zou ik daar zeker wat van gaan zeggen
pi_218526080
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb het filmpje niet gekeken. Ik gruwel van filmpjes van etende mensen🤢
Een paar keer per ongeluk Debbie zien eten maar zodra ik beelden verwacht van een etend persoon sla ik over😂
Ik zie haar nog die crompouche en dubai repen naar binnen stouwen
pi_218526117
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie haar nog die crompouche en dubai repen naar binnen stouwen
😭
pi_218526144
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad. Ieder mens mag onzeker zijn en dat hoef je niet met elkaar te meten.
Maar het is wel raar als er eerst actief volgers mee aantrekt door allerlei content omdat ze zich zo in jouw lijf herkennen. En dan nu vervolgens diezelfde volgers voor te spiegelen dat die buik ineens onacceptabel is en zelfs geopereerd zou moeten worden.
pi_218526267
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

Retorische vraag hoor 😁
Ook al is het retorisch... het antwoord is dat je op tiktok mensen hebt die hetzelfde filmpje hebben gemaakt en ze die naspeelt.. het gaat om een bepaald hoofdstuk wat emotioneel zou zijn... (vond ik wel meevallen trouwens)

Dus het is nep en nagespeeld net als de tak video die 1 op 1 nagespeeld was
pi_218526277
Als of haar buik zo bijzonder is.
Maar die buik moet nog wel even uitgemolken worden want verder is haar account niet veelzeggend.
pi_218526292
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waar had iemand uit op moeten maken dat die threads gevuld was met sarcasme? Dat blijkt toch nergens uit?
Ze zeurt gewoon graag🤷‍♀️
Dat was zeker geen sarcasme. En prima dat zij het te duur vindt en liever plastic eenhoorns en kleding bij de Wibra gaat kopen als vakantie uitstapje. Maar zeg dat dan en niet dat het allemaal zo 'overrated ' is.
pi_218526300
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:47 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Als of haar buik zo bijzonder is.
Maar die buik moet nog wel even uitgemolken worden want verder is haar account niet veelzeggend.
Heel veel zwatelen en zweefteven en niks zeggen vooral.
pi_218526318
DBM was al eerder op het vakantiepark geweest en had vooraf donkere kleding gekocht omdat de kinderen daar erg vies worden. Maar nu moest ze toch kleding bijkopen, na 1 dag al. #snapikniet
pi_218526346
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:49 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat was zeker geen sarcasme. En prima dat zij het te duur vindt en liever plastic eenhoorns en kleding bij de Wibra gaat kopen als vakantie uitstapje. Maar zeg dat dan en niet dat het allemaal zo 'overrated ' is.
Terwijl ze eerst wél van plan was om heen te gaan. Bijzondere vrouw..
pi_218526349
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef IlseMarije het volgende:
DBM was al eerder op het vakantiepark geweest en had vooraf donkere kleding gekocht omdat de kinderen daar erg vies worden. Maar nu moest ze toch kleding bijkopen, na 1 dag al. #snapikniet
Ze moest warmere kleding kopen want ze had maar 1 lange broek mee voor flipflap.
Allemaal de schuld van weeronline die 30gr aangaf
pi_218526354
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat dus
Is de post van Kletsdoos over hvk nu weg?

Helemaal mee eens. Klagen over de overheid maar maximaal profiteren. Kijken of ze nog zoveel kinderen zou 'nemen' als ze er zelf de kost voor moest verdienen.
pi_218526373
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En toen de AH actie was, was zij daar niet in de buurt. Huhhhh ze snapt er ook niks van
pi_218526392
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef Snaky het volgende:

[..]
Is de post van Kletsdoos over hvk nu weg?

Helemaal mee eens. Klagen over de overheid maar maximaal profiteren. Kijken of ze nog zoveel kinderen zou 'nemen' als ze er zelf de kost voor moest verdienen.
Nee hoor die staat er nog, nummer 9
pi_218526412
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Nee hoor die staat er nog, nummer 9
Ik wilde net corrigeren. Ik zag hem weer.
pi_218526440
HVK krijgt vast nog een aantal kinderen …
pi_218526451
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze moest warmere kleding kopen want ze had maar 1 lange broek mee voor flipflap.
Ze had de hele auto vol, ze moesten eigenlijk de dakkoffer nog mee, wat heeft ze dan allemaal meegenomen. Ze hebben geen hele kleine auto volgens mij.
pi_218526475
Hoezo wereldvreemd, in het safaripark rende er 'een soort rare koe' tegen haar auto.
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 14:10:17 #65
382129 crew  Donna
pi_218526523
_O-
pi_218526565
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Denk dat beekse bergen ook niet echt goedkoop is maar he keuzes
pi_218526638
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Had niemand haar verteld dat het slim is im meer dan 1 setje mee te nemen 🫣
pi_218526717
Is het niet zo bij DBM dat ze eigenlijk enorm baalt van het feit dat ze dus niet naar de Efteling kan gaan omdat het te duur is. En daarom er zo tegenaan schopt. Of dat ze hoopt dat andere haar zielig vinden en haar toch kaartjes gunnen. Ze is heel kinderlijk en lijkt juist overal tegenaan te schoppen waarvan ze hoopt het juist wel te hebben en/of krijgen.

Althans, zo werkt het puberbrein van onze zoon wel. Heel hard roepen dat iets heel stom is maar ondertussen…
pi_218526747
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:04 schreef Snaky het volgende:
Hoezo wereldvreemd, in het safaripark rende er 'een soort rare koe' tegen haar auto.
Ik ben zo blij dat ik niet bij haar kijk.
pi_218526765
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:27 schreef Kaatjepuk het volgende:
Is het niet zo bij DBM dat ze eigenlijk enorm baalt van het feit dat ze dus niet naar de Efteling kan gaan omdat het te duur is. En daarom er zo tegenaan schopt. Of dat ze hoopt dat andere haar zielig vinden en haar toch kaartjes gunnen. Ze is heel kinderlijk en lijkt juist overal tegenaan te schoppen waarvan ze hoopt het juist wel te hebben en/of krijgen.

Althans, zo werkt het puberbrein van onze zoon wel. Heel hard roepen dat iets heel stom is maar ondertussen…
Ik snap sowieso niet dat ze niet toen kaartjes heeft gekocht.
Die kan ze nu als nog gebruiken. Zo doen wij dat ieder jaar. Met actie paar kaartjes meer kopen, zodat we later in het jaar nogmaals kunnen gaan.
pi_218526768
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

De laatste zomervakantie voor haar dochter naar school gaat, maar ze hebben de herfstvakantie ook nog.
Dus dochter gaat na de herfstvakantie naar school?
Snap het sentiment van 'de laatste zomervakantie' niet, dan heeft ze, als ze op school zit, toch ook gewoon vrij?
pi_218526771
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dankzij de postcodeloterij zei ze.
pi_218526794
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:27 schreef Kaatjepuk het volgende:

Ze kreeg ze aangeboden van iemand voor de ah actieprijs. Die had diegene gewoon per mail op willen sturen. Maar nee, ze ging al naar beekse bergen!
pi_218526806
Ben benieuwd of DBM daar iets van de muziek horen van het festival of er iets van mee krijgen en ze daar dan over gaat klagen.
Ik snap nog steeds niet waar precies het safaripark is en waar het festival precies is, ondanks dat ik er gisteren zelf rond liep (het festival, niet het safari park).
pi_218526809
quote:
Sorry, maar zij is ook niet het scherpste mes in de la
pi_218526818
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:31 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ik snap sowieso niet dat ze niet toen kaartjes heeft gekocht.
Die kan ze nu als nog gebruiken. Zo doen wij dat ieder jaar. Met actie paar kaartjes meer kopen, zodat we later in het jaar nogmaals kunnen gaan.
Toen kwam het vakantiegeld te laat geloof ik 🙃 Lekker weer de schuld buiten jezelf leggen vind ik dat haha.
pi_218526878
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze kreeg ze aangeboden van iemand voor de ah actieprijs. Die had diegene gewoon per mail op willen sturen. Maar nee, ze ging al naar beekse bergen!
… want de Efteling was toch overrated 🙄
pi_218526924
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
… want de Efteling was toch overrated 🙄
Ja en flipjeflapje gingen toch niet naar het sprookjesbos, daar vonden ze niks aan.
Ehhh ze was er nooit eerder geweest toch?
pi_218526948
Persoonlijk vind ik Efteling het geld meer dan waard. Wij gaan er meerdere keren per jaar heen en de kinderen raken er niet uitgekeken.

Kan mij bijna niet voorstellen dat er iemand is die de Efteling niet leuk zou vinden?!
pi_218526965
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:55 schreef Kaatjepuk het volgende:
Persoonlijk vind ik Efteling het geld meer dan waard. Wij gaan er meerdere keren per jaar heen en de kinderen raken er niet uitgekeken.

Kan mij bijna niet voorstellen dat er iemand is die de Efteling niet leuk zou vinden?!
Nee, maar dat was allemaal sarcasme van DBM, alleen niemand begreep dat.🙄
pi_218526987
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:26 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Kinderopvang is behoorlijk hard werken. DBM vindt het al een hele prestatie als ze de was heeft gevouwen. Ik zie haar dat echt niet doen.
Geen idee of ze de papieren er voor heeft trouwens.
Dat heb ik ook al eens gezegd toen ze daarmee kwam, zij is veel te lui voor de kinderopvang. Dat is serieus hard werken. En ze belt continue af waarschijnlijk.
pi_218527008
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:36 schreef Hope88 het volgende:
Ben benieuwd of DBM daar iets van de muziek horen van het festival of er iets van mee krijgen en ze daar dan over gaat klagen.
Ik snap nog steeds niet waar precies het safaripark is en waar het festival precies is, ondanks dat ik er gisteren zelf rond liep (het festival, niet het safari park).
Het decibelterrein ligt achter speelland van de Beekse bergen, Speelland ligt dus tussen safaripark en decibel. Je hoort het bij speelland zeker (ik vind dat altijd wel gezellig) en in het safaripark zul je het wel horen maar niet keihard.
Maar zij zal vast iets verzinnen om te klagen.
pi_218527058
Waar verblijft DBM ergens?

Fijn dat Judith zo'n goede dag had, ze straalt helemaal. Wel jammer van die schoenen op zo'n sjiek feest, er zijn ook wel comfortabele schoenen die minder lomp zijn. Hopelijk gaat de rit goed, ze moet echt eens ophouden met dat filmen tijdens het rijden, misschien zou een forse boete wel helpen.
pi_218527113
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:09 schreef Farfallefalle het volgende:

Fijn dat Judith zo'n goede dag had, ze straalt helemaal. Wel jammer van die schoenen op zo'n sjiek feest, er zijn ook wel comfortabele schoenen die minder lomp zijn. Hopelijk gaat de rit goed, ze moet echt eens ophouden met dat filmen tijdens het rijden, misschien zou een forse boete wel helpen.
Ergens in Braband.
Ze deelde van de week iets over de Wibra in Bladel, dus daar zal ze ergens in de buurt zitten denk ik
pi_218527139
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:00 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook al eens gezegd toen ze daarmee kwam, zij is veel te lui voor de kinderopvang. Dat is serieus hard werken. En ze belt continue af waarschijnlijk.
Joh die haalt het einde van haar proeftijd niet eens. Tenminste, als ze in mijn team zou zitten niet.
pi_218527146
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ergens in Braband.
Ze deelde van de week iets over de Wibra in Bladel, dus daar zal ze ergens in de buurt zitten denk ik
Het is vrij gemakkelijk te achterhalen waar ze zit.
pi_218527153
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:22 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dat zal vast, maar ik steek daar nooit moeite in haha (geen oordeel trouwens als mensen dat wel doen)
pi_218527195
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:09 schreef Farfallefalle het volgende:

Als ik zag hoe ver ze nog moesten lopen bergop van de bus naar de kerk, de k ik dat ze een goede keus had gemaakt 😁
En misschien wilde ze niet nog meer geld uitgeven aan schoenen die ze daarna nooit meer droeg.
pi_218527218
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De laatste zomervakantie voor haar dochter naar school gaat, maar ze hebben de herfstvakantie ook nog.
Dus dochter gaat na de herfstvakantie naar school?
Snap het sentiment van 'de laatste zomervakantie' niet, dan heeft ze, als ze op school zit, toch ook gewoon vrij?
Ja dat bedoel ik... die zomervakantie blijft toch gewoon? Dus waarom zo raar 🤔 ik snap hem echt niet.. paar keer gelezen omdat ik dacht dat het aan mij ligt 🤔 maar niet dus... er is niets aan het handje..
pi_218527235
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:22 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik vroeg het me gewoon af, had Bladel ook voorbij zien komen maar ik herken de vakantieparken daar niet.
pi_218527238
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat zal vast, maar ik steek daar nooit moeite in haha (geen oordeel trouwens als mensen dat wel doen)
Er is maar 1 capfun in Brabant die niet zo ver van Beekse bergen en Bladel is, dus makkelijk te vinden.
pi_218527242
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Als ik zag hoe ver ze nog moesten lopen bergop van de bus naar de kerk, de k ik dat ze een goede keus had gemaakt 😁
En misschien wilde ze niet nog meer geld uitgeven aan schoenen die ze daarna nooit meer droeg.
Precies, dat zei ze ook. Ivm het stuk omhoog lopen had ze sneakers aan.
Ik vond de combi pak bruidegom bij de bruidsjurk heel wat erger haha
pi_218527254
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:36 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Ik vroeg het me gewoon af, had Bladel ook voorbij zien komen maar ik herken de vakantieparken daar niet. En als ze zit waar ik denk dat ze zit vind ik dat ze een eind is gaan rijden voor de Wibra.
pi_218527261
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee, maar dat was allemaal sarcasme van DBM, alleen niemand begreep dat.🙄
Gelukkig heeft ze het vuurtje flink opgestookt zodat iedereen het nu wel weet.
pi_218527262
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik... die zomervakantie blijft toch gewoon? Dus waarom zo raar 🤔 ik snap hem echt niet.. paar keer gelezen omdat ik dacht dat het aan mij ligt 🤔 maar niet dus... er is niets aan het handje..
Ik begrijp hem ook niet haha, onze jongste is in de herfstvakantie jarig, vorig jaar dacht ik ook niet 'de laatste zomervakantie voor je naar school gaat' maar misschien zijn we gewoon niet sentimenteel genoeg 😂
pi_218527276
Ok geen idee waarom dat bericht er ineens zo raar uitziet, maar geen idee waarom je dan drie kwartier gaat rijden naar de Wibra. Ach ja, you do you ;).
pi_218527281
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:37 schreef Earring het volgende:

[..]
Precies, dat zei ze ook. Ivm het stuk omhoog lopen had ze sneakers aan.
Ik vond de combi pak bruidegom bij de bruidsjurk heel wat erger haha
Wel een prachtige omgeving om te trouwen.
Vond alle gasten in het zwart alleen echt verschrikkelijk (maar da's persoonlijk), vond t meer een begrafenis 😅
pi_218527284
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:38 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]

Het is een capfun park
Je herkent het aan het zwembad waar flapje al 2 jaar over zeurt
pi_218527286
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:41 schreef Farfallefalle het volgende:
Ok geen idee waarom dat bericht er ineens zo raar uitziet, maar geen idee waarom je dan drie kwartier gaat rijden naar de Wibra. Ach ja, you do you ;).
Korting 🤑
Ik ging er vanuit dat ze dichterbij zou zitten haha
pi_218527320
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:40 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Gelukkig heeft ze het vuurtje flink opgestookt zodat iedereen het nu wel weet.
En moest ze een verschoning halen bij de Wibra omdat ze van haar stoel glibberde vanwege het bereik van haar gemopper?
pi_218527325
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Korting 🤑
Ik ging er vanuit dat ze dichterbij zou zitten haha
Kwartiertje met de auto
pi_218527373
DBM is volgens mij lvb.
pi_218527382
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:44 schreef Earring het volgende:

[..]
Kwartiertje met de auto
Naar de Beekse Bergen misschien maar niet naar Bladel. Hopelijk was het goede korting dan!
pi_218527387
Ik snap echt niet waarom fluflus (en nonfluflu mensen maar daar gaat dit topic niet over) na uit elkaar gaan of scheiding gelijk de nieuwe partner en de kinderen mengen? Ik vind dit echt kwalijk en ook niet normaal. Of zouden ze echt constant validatie nodig hebben van een partner of het internet. Of codependency issues hebben. Of allebei 😂
pi_218527414
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:21 schreef Maremare het volgende:

[..]
Joh die haalt het einde van haar proeftijd niet eens. Tenminste, als ze in mijn team zou zitten niet.
Nee, bij mij ook niet🤣
pi_218527442
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:48 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik snap echt niet waarom fluflus (en nonfluflu mensen maar daar gaat dit topic niet over) na uit elkaar gaan of scheiding gelijk de nieuwe partner en de kinderen mengen? Ik vind dit echt kwalijk en ook niet normaal. Of zouden ze echt constant validatie nodig hebben van een partner of het internet. Of codependency issues hebben. Of allebei 😂
Ik lees bij Lotte dat haar ex schoonfamilie haar nieuwe vriend ook omarmt
pi_218527461
Maikekd verkoopt kleding van haar dochter. Ligt uitgestald op de vloer en ze loopt erover 😅. Vind het wat raar overkomen dat ze op de kleding stapt hehe
pi_218527504
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik lees bij Lotte dat haar ex schoonfamilie haar nieuwe vriend ook omarmt
Ze gaat ook nog om met de moeder van Derko volgens mij.
Maar vind t wel apart dat de kinderen er snel bij betrokken worden. Maar goed, ik ben niet gescheiden, dus geen idee hoe anderen dat doen
pi_218527786
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:56 schreef Snaky het volgende:
Op zondag 17 augustus 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens
Ik ook niet. Helaas zijn heel veel kinderen de dupe van ouders die het, om wat voor reden dan ook, niet goed doen.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Sanneke en Dion het niet goed doen.

Maar een kind heeft een goede basis nodig. Die moet grotendeels door de ouders gegeven worden, met behulp van de omgeving waaronder opvang en school. Teveel stimulatie en dwang zoals bij Minibelle is niet goed, maar te weinig ook niet.
Sanneke haar negatieve kijk op de wereld en haar angsten werken indirect op Mijan door.
Het zou fijn zijn als het haar lukt wat positiever in het leven te staan.
Nee begrijp je punt. Maar je weet nooit hoe het leven loopt. Ben je dan een slechte ouder?

En ja, Tuurlijk zou dat fijn zijn. Maar weet je, ouders die emotioneel afwezig zijn, of juist 5/6/7 dagen per week werken fulltime en bakken vol geld hebben. Ook niet "goed". Ik geloof dat iedereen het juiste wil doen voor zijn/haar kind. En bij Sanne geloof ik dat helemaal. Dus ja, ik vind het pittige uitspraken.

En ze zijn ook nog met zn tweeën.
Half Nederland heeft wel een label, adhd autisme, angststoornis, depressie, burnout, overspannen ooit. Maakt je dat een slechte ouder? Misschien niet de "ideale". Maar die bestaan toch niet. Behalve op insta.
pi_218528040
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 16:34 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Nee begrijp je punt. Maar je weet nooit hoe het leven loopt. Ben je dan een slechte ouder?

En ja, Tuurlijk zou dat fijn zijn. Maar weet je, ouders die emotioneel afwezig zijn, of juist 5/6/7 dagen per week werken fulltime en bakken vol geld hebben. Ook niet "goed". Ik geloof dat iedereen het juiste wil doen voor zijn/haar kind. En bij Sanne geloof ik dat helemaal. Dus ja, ik vind het pittige uitspraken.

Half Nederland heeft wel een label, adhd autisme, angststoornis, depressie, burnout, overspannen ooit. Maakt je dat een slechte ouder? Misschien niet de "ideale". Maar die bestaan toch niet. Behalve op insta.
Ik reageerde op iemand die schreef: 'een kind heeft niet veel nodig '. Iemand is het daar niet mee eens. Ik ben het daar ook niet mee eens.
Kinderen hebben wel veel nodig. En inderdaad ouders met veel geld en geen aandacht is niet goed. Er zijn heel veel ouders met diagnoses die het heel goed doen.
En inderdaad kan er iets in het leven van iemand gebeuren waardoor het niet verwijtbaar is dat het niet goed is voor de kinderen, maar dan is het nog steeds niet goed voor de kinderen. Een fors percentage van kinderen in de jeugdzorg heeft ouders in een (v)echtscheiding
pi_218528071
quote:

[..]

Een slechte ouder zegt niemand. Maar als je als ouder adhd/ass of whatever hebt dan is het wel belangrijk dat te snappen zelf en te bedenken wat je valkuilen zijn.
Ik heb zelf geen adhd (man wel) en voed 2 kinderen met adhd op. Ik vind het zelf heel zwaar. En dan heb ik het zelf nog niet eens.
Sanneke doet "niets" met het feit dat ze ass heeft. Ze geeft iedereen overal de schuld van en heeft geen enkele zelfreflectie. De kans dat Mijan ass heeft is zeker aanwezig, het is erfelijk. En Sanneke geeft in dat opzicht geen stevige basis zo.
pi_218528176
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Een slechte ouder zegt niemand. Maar als je als ouder adhd/ass of whatever hebt dan is het wel belangrijk dat te snappen zelf en te bedenken wat je valkuilen zijn.
Ik heb zelf geen adhd (man wel) en voed 2 kinderen met adhd op. Ik vind het zelf heel zwaar. En dan heb ik het zelf nog niet eens.
Sanneke doet "niets" met het feit dat ze ass heeft. Ze geeft iedereen overal de schuld van en heeft geen enkele zelfreflectie. De kans dat Mijan ass heeft is zeker aanwezig, het is erfelijk. En Sanneke geeft in dat opzicht geen stevige basis zo.
Is Sanneke niet zwanger geworden toen ze net wist dat ze ASS heeft? Ze had dan beter eerst aan zichzelf kunnen werken. Maar ook als het pas tijdens de zwangerschap is vastgesteld wist ze vast wel dat ze op meerdere gebieden tegen problemen aanloopt.
Een kind krijgen was, zeker op dat moment, in hun geval niet de meest handige beslissing.
En ik hoop voor het kind dat hij geen ASS heeft want ik vermoed dat zij niet in staat is om hem op de juiste manier te begeleiden.
pi_218528195
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:47 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Naar de Beekse Bergen misschien maar niet naar Bladel. Hopelijk was het goede korting dan!
Jawel hoor, zeker wel zo dicht ook bij Bladel
pi_218528222
Nu worden er tig kinderen met ass geboren van ouders met ass omdat het erfelijk is. Hoeft echt geen problemen te geven. Ik vind zelf ook wel dat opvoeden met liefde veel goed kan maken. Maar het is gewoon niet zo dat kinderen niet veel nodig hebben. De meeste ouders hebben de beste bedoelingen en doen wat in hun vermogen ligt.
pi_218528264
quote:
tiktok
Go hard or go home
pi_218528276
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is Sanneke niet zwanger geworden toen ze net wist dat ze ASS heeft? Ze had dan beter eerst aan zichzelf kunnen werken. Maar ook als het pas tijdens de zwangerschap is vastgesteld wist ze vast wel dat ze op meerdere gebieden tegen problemen aanloopt.
Een kind krijgen was, zeker op dat moment, in hun geval niet de meest handige beslissing.
En ik hoop voor het kind dat hij geen ASS heeft want ik vermoed dat zij niet in staat is om hem op de juiste manier te begeleiden.
Ze heeft eerst uit laten zoeken "wat er aan de hand was" en is toen pas zwanger geraakt. Heel goed dat ze het heeft laten uitzoeken maar ik gok dat het niet genoeg was, het omgaan met (en met haar eigen angsten) was misschien beter geweest. Ik hoop dat ze zichzelf zover kan krijgen dat ze ook echt op stap gaat met Mijan en dat de bakfiets veel gebruikt gaat worden. (Voor haarzelf als voor haar zoon)
pi_218528300
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:37 schreef Snaky het volgende:
Nu worden er tig kinderen met ass geboren van ouders met ass omdat het erfelijk is. Hoeft echt geen problemen te geven. Ik vind zelf ook wel dat opvoeden met liefde veel goed kan maken. Maar het is gewoon niet zo dat kinderen niet veel nodig hebben. De meeste ouders hebben de beste bedoelingen en doen wat in hun vermogen ligt.
Het hoeft zeker niet per se problemen te geven, soms helpt het juist omdat die ouders weten hoe het is (itt ik bijvoorbeeld bij mijn kinderen). Maar Sanneke schuift alles op haar ass, neemt nergens verantwoordelijkheid voor en geeft zo niet het juist voorbeeld.
pi_218528345
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:41 schreef Noek het volgende:

[..]
[ tiktok ]
:) :)
pi_218528349
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:43 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze heeft eerst uit laten zoeken "wat er aan de hand was" en is toen pas zwanger geraakt. Heel goed dat ze het heeft laten uitzoeken maar ik gok dat het niet genoeg was, het omgaan met (en met haar eigen angsten) was misschien beter geweest. Ik hoop dat ze zichzelf zover kan krijgen dat ze ook echt op stap gaat met Mijan en dat de bakfiets veel gebruikt gaat worden. (Voor haarzelf als voor haar zoon)
Dat vind ik dus ook. Kijk, als ze al zwanger was dan was het zo maar in haar geval had ik eerst gekozen voor mezelf.
Die fiets, daar heb ik weinig vertrouwen in. Ik hoop het wel maar ik verwacht het niet. Gevalletje: niet over nagedacht dat je met een fiets ook deelneemt aan het verkeer.
pi_218528388
Waarom moet je een filmpje delen over een brand bij je achter in de straat.
Ik zou dat nooit doen!
pi_218528625
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:59 schreef miep123456 het volgende:
Waarom moet je een filmpje delen over een brand bij je achter in de straat.
Ik zou dat nooit doen!
Als ik de buren was en dit zou zien, zou ik zeker verhaal gaan halen
pi_218528629
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze gaat ook nog om met de moeder van Derko volgens mij.
Maar vind t wel apart dat de kinderen er snel bij betrokken worden. Maar goed, ik ben niet gescheiden, dus geen idee hoe anderen dat doen
Ben zelf wel gescheiden en zie het in mijn omgeving ook in alle vormen en maten. Ben zelf ook goed met mijn ex en mijn ex schoonouders (zijn toch ook de opa en oma van kind) #liefde maar hoef daar niet met mijn nieuwe vriend langs 😂 of "lekker gek" op insta te doen gelukkig 😅
pi_218528735
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:48 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ze moeten de juicekanalen voor zijn. Sommige veranderen, zo te lezen, vaker van partner dan van kleding. Bij wijze van spreken
pi_218528820
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:05 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik reageerde op iemand die schreef: 'een kind heeft niet veel nodig '. Iemand is het daar niet mee eens. Ik ben het daar ook niet mee eens.
Kinderen hebben wel veel nodig. En inderdaad ouders met veel geld en geen aandacht is niet goed. Er zijn heel veel ouders met diagnoses die het heel goed doen.
En inderdaad kan er iets in het leven van iemand gebeuren waardoor het niet verwijtbaar is dat het niet goed is voor de kinderen, maar dan is het nog steeds niet goed voor de kinderen. Een fors percentage van kinderen in de jeugdzorg heeft ouders in een (v)echtscheiding
Die persoon was ik, naar aanleiding van bericht van iemand of het verstandig was dat Sanne aan kinderen had moeten beginnen aan de hand van geld/autisme. vandaar mijn reactie. En niet veel nodig is natuurlijk breed begrip.

Ik vind het ver gaan om dat over Sanne te zeggen, klaar..hulp nodig zeker. Maar wellicht hebben we dat allemaal wel ooit.
pi_218528845
Mirthe heeft een kinderboek geschreven, vind het er heel schattig uit zien
pi_218528878
Michelle bollen is wel heel erg stil deze week? Normaal elke dag wel tig foto's?
pi_218528944
Ik vind het ook zo tekenend dat DBM helemaal uitgeteld is na een dagje Beekse bergen. Wij hebben 3 jaar een abbo gehad en gingen bijna wekelijks.
pi_218528959
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:32 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind het ook zo tekenend dat DBM helemaal uitgeteld is na een dagje Beekse bergen. Wij hebben 3 jaar een abbo gehad en gingen bijna wekelijks.
Ik ook! Ze zijn zo snel uitgeteld, ik vind dat heel bijzonder.
pi_218528965
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:13 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Die persoon was ik, naar aanleiding van bericht van iemand of het verstandig was dat Sanne aan kinderen had moeten beginnen aan de hand van geld/autisme. vandaar mijn reactie. En niet veel nodig is natuurlijk breed begrip.

Ik vind het ver gaan om dat over Sanne te zeggen, klaar..hulp nodig zeker. Maar wellicht hebben we dat allemaal wel ooit.
Zou ook helemaal geen taboe op moeten zijn, het vragen om hulp is juist goed. Denk ook dat sanneke veel baat zou hebben bij hulp of een coach ofzo, ook om zich gehoord te voelen en hulp bij de dagelijkse dingen. Maargoed geen ongevraagd advies 😅
pi_218528995
quote:
Komt omdat ze niets gewend is. Wat doet zij nou op een dag? Beetje was vouwen, series bingen en klagen over alles en iedereen.
pi_218529045
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:43 schreef Maremare het volgende:

[..]
Komt omdat ze niets gewend is. Wat doet zij nou op een dag? Beetje was vouwen, series bingen en klagen over alles en iedereen.
Ja dat is het zeker, niks gewend.
Dus dat sporten is ook allemaal onzin, anders ben je echt niet uitgeteld na een dagje dierentuin.
pi_218529060
quote:
Wij gaan er regelmatig op uit met de kinderen, maar na zo'n dag sjouwen ben ik ook wel blij dat ik met mijn voeten omhoog kan 😅.
pi_218529064
quote:

[..]

En hier op Fok.
pi_218529084
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:21 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Michelle bollen is wel heel erg stil deze week? Normaal elke dag wel tig foto's?
Vind ik ook opvallend
pi_218529090
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:35 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik ook! Ze zijn zo snel uitgeteld, ik vind dat heel bijzonder.
Daar hebben al die flu’s last van (behalve MB, die blijft maar doorgaan)
pi_218529096
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij gaan er regelmatig op uit met de kinderen, maar na zo'n dag sjouwen ben ik ook wel blij dat ik met mijn voeten omhoog kan 😅.
Ik ook 🫣 heeft voor mij ook wel te maken met prikkelgevoeligheid
pi_218529255
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ook 🫣 heeft voor mij ook wel te maken met prikkelgevoeligheid
Bij mij ook, ik heb geen filter ofzo, dus alles komt binnen. Ben doodmoe na een dag weg, maar het is vooral genieten ook.
Dus hierin snap ik DBM dan wel een beetje 😅
pi_218529305
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Bij mij ook, ik heb geen filter ofzo, dus alles komt binnen. Ben doodmoe na een dag weg, maar het is vooral genieten ook.
Dus hierin snap ik DBM dan wel een beetje 😅
Hier net zo. Vakanties, dagjes weg, concerten etc. kosten me bakken energie.
pi_218529330
Als dbm echt een burn out heeft dan geloof ik ook wel dat je na een dag dierentuin op bent

Ik heb daar vaak de dag zelf en de volgende dag last van (voel me net Debbie haha)
pi_218529345
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar hebben al die flu’s last van (behalve MB, die blijft maar doorgaan)
Ritalinnetje erin en gaan! 🍷
pi_218529357
Die maaltijd bij Sanneke vind ik er niet echt smakelijk uitzien 🫣
pi_218529360
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:36 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Zou ook helemaal geen taboe op moeten zijn, het vragen om hulp is juist goed. Denk ook dat sanneke veel baat zou hebben bij hulp of een coach ofzo, ook om zich gehoord te voelen en hulp bij de dagelijkse dingen. Maargoed geen ongevraagd advies 😅
Volgens mij gaat ze dat ook doen, ze had geen goede ervaring met de poh dus daar twijfelde ze nog aan. Ik zou het heel positief vinden maar net als met die bakfiets kan ze van alles zeggen maar of ze het ook daadwerkelijk doet twijfel ik aan. Hoop voor haar dat ze doorzet, zowel met hulp als met fietsen.
pi_218529378
Ik vind dit wel een heel duidelijk bericht van Michelle.
Volledig in de ik vorm geschreven en alleen haar eigen kinderen op de foto.
Wat mij betreft duidelijk dat ze alleen is.
pi_218529379
Edit: Laat maar, doet er niet toe

[ Bericht 91% gewijzigd door Farfallefalle op 17-08-2025 20:34:29 ]
pi_218529397
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:29 schreef WildeTuinen het volgende:
Jaaa ik dacht hetzelfde.. Waar zijn #thetenofus in deze post?? Er zijn toch nog 3 bonuskindjes die naar school moeten ook? En de ‘zomer anders dan anders’ … Slaat volgens mij niet alleen op het feit dat ze alleen met de kids naar Mallorca is geweest. En ‘alles gaat voorbij’? Misschien zie ik dingen die er niet zijn maar vind dit wel veelzeggend..

[ Bericht 7% gewijzigd door Minimimi op 17-08-2025 20:34:42 (Aanvulling) ]
pi_218529420
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind ik ook opvallend
Ze heeft net weer wat stories gedeeld.
pi_218529435
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:47 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dus dat sporten is ook allemaal onzin, anders ben je echt niet uitgeteld na een dagje dierentuin.
Volgens mij doet ze geen conditietraining in de sportschool. Ze werkt alleen met gewichten. En dan af en toe in de avond buiten een rondje lopen zet geen zoden aan de dijk.
pi_218529445
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 19:47 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dagje burgers’zoo vandaag. Je ken me wegdragen hoor. Wat is het nu voor onzin dat je niet moe kan zijn van een hele dag sjouwen/dierentuin met je kinderen? 😅
pi_218529470
Elyse die een paardenreading heeft laten doen. Zo sneu hoe onzeker die meid is en ik denk dat ze het geld beter kunnen besteden (als het niet gesponsord was)
pi_218529473
quote:
En weer even de roddels voeren door haar (ontbrekende) ringen te showen.
pi_218529475
JvP post een analoge post op insta als MB. Enkel met haar 3 kids..
pi_218529482
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:32 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Jaaa ik dacht hetzelfde.. Waar zijn #thetenofus in deze post?? Er zijn toch nog 3 bonuskindjes die naar school moeten ook? En de ‘zomer anders dan anders’ … Slaat volgens mij niet alleen op het feit dat ze alleen met de kids naar Mallorca is geweest. En ‘alles gaat voorbij’? Misschien zie ik dingen die er niet zijn maar vind dit wel veelzeggend..
En ook jvp die foto’s deelt maar alleen haar eigen kids .
pi_218529495
Soms heb je van die mensen die echt totaal in je allergie zitten. DBM is dat bij mij. Ik kan haar praatstories niet aanhoren. Ik doe het ook niet, volg haar niet. Maar kijk soms even n.a.l. van hier. Ik vind haar manier van praten en haar stemgeluid zo verschrikkelijk. Dat laatste kan ze niets aan doen uiteraard. Maar echt, als nagels over een krijtbord 😬.
pi_218529499
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:45 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Jaa exact. Waar is KB? En moeders in de steigers want op stap.. (stories) waaaaaar is de rest van de poly toch? 😅
pi_218529528
MB wederom alleen naar haar ouders? Of zal ze daar wonen tegenwoordig, aangezien ze daar staat te eitjes bakken? En nu pa wel in beeld, terwijl dat al tijden niet gebeurde.
pi_218529534
Het lijkt wel alsof Michelle haar nieuwe online identiteit het moederschap is/wordt. Ze gebruikt het steeds vaker in haar hashtags.
pi_218529548
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:52 schreef Applepony het volgende:
MB wederom alleen naar haar ouders? Of zal ze daar wonen tegenwoordig, aangezien ze daar staat te eitjes bakken? En nu pa wel in beeld, terwijl dat al tijden niet gebeurde.
Ouders op vakantie kon ze mooi daar zijn met de kids
pi_218529564
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:44 schreef Minimimi het volgende:
Zij benoemt nog wel even dat alle zeven liggen te slapen. Maar ook hier is duidelijk dat er veel is veranderd.
Kan ook alleen in de manier van posten zijn natuurlijk, hoewel ik moeite heb om dat te geloven.
pi_218529569
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:44 schreef Minimimi het volgende:
Analoge 😂
Ze gaan dus voor de 'uitdoof' aanpak. Geen grote aankondiging, maar steeds meer los van elkaar.

M maakt zich weer klaar voor een 'belangrijk feest'. En ondertussen maximaal janken dat de kindjes weer naar school gaan. I'm not buying it.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 17-08-2025 21:16:36 (Party al op insta) ]
pi_218529586
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Analoge 😂
Ze gaan dus voor de 'uitdoof' aanpak. Geen grote aankondiging, maar steeds meer los van elkaar.

M maakt zich weer klaar voor een 'belangrijk feest'. En ondertussen maximaal janken dat de kindjes weer naar school gaan. I'm not buying it.

Morgen weer een zooitje party/drank/befklef foto's te verwachten ⚠️
Ik denk niet dat er nog befklef foto's komen met Koen. Ben benieuwd of hij op dat feest was want volgens mij was hij ook goed bevriend met de jarige en haar moeder.
pi_218529592
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij benoemt nog wel even dat alle zeven liggen te slapen. Maar ook hier is duidelijk dat er veel is veranderd.
Kan ook alleen in de manier van posten zijn natuurlijk, hoewel ik moeite heb om dat te geloven.
Alle zeven kinderen. Denk echt niet dat MB nog vaak op de boerderie is.
pi_218529601
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:02 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Alle zeven kinderen. Denk echt niet dat MB nog vaak op de boerderie is.
Ik bedoelde ook de kinderen.
Dat idee heb ik ook hoor, dat M daar niet veel is.
pi_218529617
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er nog befklef foto's komen met Koen. Ben benieuwd of hij op dat feest was want volgens mij was hij ook goed bevriend met de jarige en haar moeder.
Die moeder werkt(e) toch voor/bij Jolie zelfs, Wendy?
pi_218529627
MB
Is misschien heel vergezocht haha maar het liedje dat speelt in de story als ze bij haar ouders aankomen, ‘My home’ 😅
pi_218529628
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:06 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ja volgens mij hebben ze eerst samengewerkt bij het bedrijf van Michelle haar vader en later samen bij Jolie.
pi_218529632
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:52 schreef Applepony het volgende:
Pa en ma zijn obviously volledig op de hoogte van de situatie. Daarom ook weer bij M in beeld. Er zal wel heel wat aan vooraf gegaan zijn. Weer niet op de boerderie trouwens. Ik durf er wat om te verwedden dat de relatie met K en J en de Walkies over is. Nu alles weer begint zal M wel helemaal losgaan 😵‍💫
pi_218529675
quote:
En in de stories haar ringen laten zien, waaronder de trouwring van oma. Haar eigen trouwring draagt ze niet meer.
pi_218529680
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:53 schreef Cyan het volgende:
Het lijkt wel alsof Michelle haar nieuwe online identiteit het moederschap is/wordt. Ze gebruikt het steeds vaker in haar hashtags.
Als de poly over is en J vooral de kleding doet, blijft er weinig anders over. Ik denk trouwens dat M ook veel weg is bij de kinderen, die zijn wel steeds op de boerderie en met J en K. En nu pa en ma terugzijn zal ze daar ook wel maximaal gebruik van maken om de hort op te gaan.
pi_218529694
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:47 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Jaa exact. Waar is KB? En moeders in de steigers want op stap.. (stories) waaaaaar is de rest van de poly toch? 😅
Ook zeer irritant. Feestje van een 18-jarig meisje en MB gaat volledig over the top met haar outfit en make- up. Wil ze nou altijd zo graag zelf het middelpunt zijn?
pi_218529699
Ja nu wil ik ook dat het uit is ook met de poly hoor. Als je dit soort stories laat zien, en zo inspeelt op de situatie voor de views, en het blijkt gewoon nog koek en ei daar dan krijg je echt -1000 influencer points van mij.
pi_218529726
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dagje burgers’zoo vandaag. Je ken me wegdragen hoor. Wat is het nu voor onzin dat je niet moe kan zijn van een hele dag sjouwen/dierentuin met je kinderen? 😅
Ik zeg nergens dat het onzin is, ik vind het veelzeggend. Ik ben echt niet "uitgeteld" na een dagje dierentuin. Maar goed, ik ben ook verder dagelijks de hele dag in touw.
Maar ik snap best dat iemand moe kan zijn, want je doet dit soort dagjes in het weekend na een week werken, in de vakantie na een lange periode werken en alle ballen hoog houden.
Zij doet de hele dag niks, dag in dag uit niks.
En nee, niet omdat ze niet werkt. Ik ken zat mensen die niet werken maar wel heel druk zijn de hele week.
Maaar dat geldt niet voor DBM. En als je dan 50/51 weken per jaar niets doet, een week op vakantie bent en dan na een dagje dierentuin uitgeteld bent dan snap ik daar niks van.

Sidenote: het lijkt me wel handig dat niet iedereen alles wat hier gezegd wordt op zichzelf betrekt. Want ik schreef dus echt nergens dat niemand moe mag zijn na een dagje weg. Maar dat ik het veelzeggend vind dat ZIJ na een dagje dierentuin moe is.
pi_218529738
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Elyse die een paardenreading heeft laten doen. Zo sneu hoe onzeker die meid is en ik denk dat ze het geld beter kunnen besteden (als het niet gesponsord was)
En ook weer dat er veranderingen aankomen, daarover later meer. Zeg zoiets gelijk of zeg niks. Ze moet gewoon stoppen met insta dat is veel beter voor haar
pi_218529757
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat het onzin is, ik vind het veelzeggend. Ik ben echt niet "uitgeteld" na een dagje dierentuin. Maar goed, ik ben ook verder dagelijks de hele dag in touw.
Maar ik snap best dat iemand moe kan zijn, want je doet dit soort dagjes in het weekend na een week werken, in de vakantie na een lange periode werken en alle ballen hoog houden.
En nee, niet omdat ze niet werkt. Ik ken zat mensen die niet werken maar wel heel druk zijn de hele week.
Maaar dat geldt niet voor DBM. En als je dan 50/51 weken per jaar niets doet, een week op vakantie bent en dan na een dagje dierentuin uitgeteld bent dan snap ik daar niks van.

Sidenote: het lijkt me wel handig dat niet iedereen alles wat hier gezegd wordt op zichzelf betrekt.
Want ik schreef dus echt nergens dat niemand moe mag zijn na een dagje weg. Maar dat ik het veelzeggend vind dat ZIJ na een dagje dierentuin moe is.
Dit! Zo gaat het vaak en dat is echt niet nodig.
pi_218529766
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:06 schreef Holaa het volgende:

[..]
Superraar dat Koen daar niet was en erg veelzeggend dat hij niet mee was naar zijn teruggekeerde schoonouders. Voorheen gingen ze met zijn allen, ook met J's kinderen. Ze maakten er juist een punt van dat ze 1 gezin waren. Dat lijkt goed over te zijn.
pi_218529786
quote:
Alleen en happy zo te zien. Waar dat door komt horen we vast snel genoeg.
pi_218529813
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ook niet meer met J.
pi_218529852
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Volgens mij doet ze geen conditietraining in de sportschool. Ze werkt alleen met gewichten. En dan af en toe in de avond buiten een rondje lopen zet geen zoden aan de dijk.
15.000 stappen per dag toch? 😁
pi_218529875
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]

Sidenote: het lijkt me wel handig dat niet iedereen alles wat hier gezegd wordt op zichzelf betrekt. Want ik schreef dus echt nergens dat niemand moe mag zijn na een dagje weg. Maar dat ik het veelzeggend vind dat ZIJ na een dagje dierentuin moe is.
Tuurlijk heb je wbt DBM gelijk. Maar je maakt daarnaast de vergelijking met jezelf en jouw gezin waardoor het overkomt alsof je stelt dat jouw situatie de norm is. Dan moet je het ook niet eerst op jezelf betrekken hè 😅
pi_218529884
Zo ongeveer elke ouder is blij dat die kinders na 6 weken vakantie weer naar school gaan maar MB gaat maximaal janken.
pi_218529909
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Tuurlijk heb je wbt DBM gelijk. Maar je maakt daarnaast de vergelijking met jezelf en jouw gezin waardoor het overkomt alsof je stelt dat jouw situatie de norm is. Dan moet je het ook niet eerst op jezelf betrekken hè 😅
Ik bedoel mijn situatie zeker niet als de norm hoor. Maar in vergelijking met haar. Daarmee zeg ik niks over iemand anders hoor, daar wil ik niet over oordelen.
pi_218529979
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:34 schreef Hyacinth het volgende:
Zo ongeveer elke ouder is blij dat die kinders na 6 weken vakantie weer naar school gaan maar MB gaat maximaal janken.
Ik lees dat bericht ook wel een beetje als dat Michelle d'r kinderen nauwelijks ziet door de weeks. In het weekend is er weer ritme en ze zwaait ze morgen uit met een glimlach. Maar dinsdag zwaait ze ze niet uit?
pi_218529982
quote:
Nou dit.. ik hang morgen de vlag uit... even een paar uur geen "mamaaaa" horen en rust ❤️
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_218530013
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]
Nou dit.. ik hang morgen de vlag uit... even een paar uur geen "mamaaaa" horen en rust ❤️
Same here 😂
Weliswaar nog geen school, maar wel BSO. Heerlijk! Hoef zelf pas dinsdag weer te werken, morgen lekker rustig een dagje alleen thuis. Alhoewel, partner had ineens het onzalige idee om morgen thuis te werken.
pi_218530026
Debbie die de oplader van haar rolstoel kwijt is. Hoe dan 🤣
pi_218530035
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:56 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
geen idee, zal die nog in de gehuurde camper liggen
pi_218530053
quote:
Inderdaad, hoe dan? Ze doet alsof die rolstoel haar hoofdslagader is en dan is ze de lader kwijt. Ligt vast ergens tussen alle rotzooi.
Of zal ze die lader hebben verstopt zodat ze niet mee kan en weer een dag in bed kan vegeteren?
pi_218530055
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:45 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze een soort van ‘soft launch’ proberen te doen
pi_218530059
quote:
Whut... Zo'n oplader ben je toch niet zomaar kwijt? Zeker niet als het zo ongeveer de heilige graal is.
pi_218530079
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:00 schreef Maremare het volgende:

[..]
Whut... Zo'n oplader ben je toch niet zomaar kwijt? Zeker niet als het zo ongeveer de heilige graal is.
Met alle zooi daar in huis verbaasd het me precies niks 😅.
pi_218530080
quote:
Hier nog 2 weken te gaan 🫣
pi_218530084
quote:
Brainfog
pi_218530087
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zou die opruimdame nog durven komen?
pi_218530098
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja daar heb je een punt.
De nieuwigheid is ook wel van haar accessoire af blijkbaar. Onbegrijpelijk 🫣
pi_218530102
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:53 schreef Maremare het volgende:

[..]
Same here 😂
Weliswaar nog geen school, maar wel BSO. Heerlijk! Hoef zelf pas dinsdag weer te werken, morgen lekker rustig een dagje alleen thuis. Alhoewel, partner had ineens het onzalige idee om morgen thuis te werken.
Slecht idee van de partner 😂.
Ik sta er een beetje dubbel in, heb echt genoten van de vakantie en vind het jammer dat het voorbij is, die 6weken gaan toch snel (Wij hadden zelf geen 6 weken, bedoel de kinderen). Maar merk vooral aan de kinderen dat ze er ook wel weer aan toe zijn en ik ga zelf ook wel lekker op het schoolritme (die zwemlessen etc kunnen me dan weer gestolen worden😂)
pi_218530112
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die heeft vast al gezien dat haar werk voor niks is geweest.
pi_218530115
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien vind zij die oplader dan terug🙈

Ik begrijp echt niet hoe je zoiets kwijtraakt en al helemaal niet dat je daar de avond voor je uitje (waar ze de hele week voor voorgeslapen heeft) pas achter komt.
pi_218530124
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Inderdaad, hoe dan? Ze doet alsof die rolstoel haar hoofdslagader is en dan is ze de lader kwijt. Ligt vast ergens tussen alle rotzooi.
Of zal ze die lader hebben verstopt zodat ze niet mee kan en weer een dag in bed kan vegeteren?
Ik vermoed dat het iets is waar ze in het ding kan shinen... ze gebruikt hem zelden enkel voor aandacht.. dus misschien weer fotoshoot met bolide?
Maar hoe raak je dat kwijt? Denk dat mijn bakfiets lader even heilig is voor mij en die ligt echt op zijn plek 😂 ze valt echt weer door de mand dat ze dat ding eigenlijk niet nodig heeft
pi_218530135
Het is gewoon zoals altijd weer nét niet met Debbie.. heeft ze eindelijk der bolide maar geen oplader🤣🤣🤣
pi_218530152
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die heeft vast al gezien dat haar werk voor niks is geweest.
Tegen Debbie’s koop drang valt niet op te ruimen
pi_218530156
Overigens ben ik zo een moeder die het wel heerlijk vind vakantie 😂 mijn kinderen zijn enorm toe aan school en structuur merk ik.. (zeggen ze ook) dus wij komen straks thuis en gaan alles klaar maken om over 2 weken weer te starten
Van mij mag het langer duren 😂 maar ik ben echt blij dat mijn kinderen er zin in hebben
pi_218530169
Wat mij ook opvalt dat de moeder van MB ook standaard alleen de kids van haar eigen kinderen als haar kleinkinderen ziet of in elk geval als zodanig op insta post. Nergens die van JvP erbij.
MB die alleen naar ouders gaat, JvP die alleen met haar kids een dagje weggaat...bijzonder!
pi_218530185
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Slecht idee van de partner 😂.
Ik sta er een beetje dubbel in, heb echt genoten van de vakantie en vind het jammer dat het voorbij is, die 6weken gaan toch snel (Wij hadden zelf geen 6 weken, bedoel de kinderen). Maar merk vooral aan de kinderen dat ze er ook wel weer aan toe zijn en ik ga zelf ook wel lekker op het schoolritme (die zwemlessen etc kunnen me dan weer gestolen worden😂)
Oh de vakantie was zeker heerlijk, had best nog langer willen blijven waar we waren. Dit jaar lijkt de schoolvakantie wel sneller voorbij te zijn gegaan dan voorgaande jaren. Maar ergens ook wel lekker dat het normale leven weer begint. Zoon is nogal dwars en bewerkelijk op het moment, dus het is fijn om hem even uit te kunnen besteden. Werken kijk ik dan weer niet naar uit. 😂
pi_218530214
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Oh de vakantie was zeker heerlijk, had best nog langer willen blijven waar we waren. Dit jaar lijkt de schoolvakantie wel sneller voorbij te zijn gegaan dan voorgaande jaren. Maar ergens ook wel lekker dat het normale leven weer begint. Zoon is nogal dwars en bewerkelijk op het moment, dus het is fijn om hem even uit te kunnen besteden. Werken kijk ik dan weer niet naar uit. 😂
Dit zeg ik net letterlijk tegen mijn man 😂.

Ik heb bij MB het gevoel dat zij haar kinderen tijdens schoolweken soms best weinig ziet vanwege werk (geen oordeel) en in de vakanties wel meer van die momenten heeft, daarin snap ik wel dat ze het jammer vind dat de vakantie voorbij is
pi_218530221
Even nog over ‘de buik’ het is toch niet zo gek dat ze daarvan baalt? Ik wist voor Lotte op Instagram niet eens dat dat kon, zoveel overtollige huid na zwangerschappen. Kan me dan ook best voorstellen dat ze iets aan wil laten doen (meer dan bijv Cynthia S)
pi_218530251
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit zeg ik net letterlijk tegen mijn man 😂.

Ik heb bij MB het gevoel dat zij haar kinderen tijdens schoolweken soms best weinig ziet vanwege werk (geen oordeel) en in de vakanties wel meer van die momenten heeft, daarin snap ik wel dat ze het jammer vind dat de vakantie voorbij is
Hahaha das wel heel toevallig.
Hoop dat zoon donderdag een beetje te pruimen is, werk donderdagochtend vanuit huis en hij is dan ook thuis. Vrijdagochtend wil hij graag mee naar mijn werk, heb nog niets beloofd. Laat het afhangen van zijn gemoedstoestand en gedrag. Partner lijkt morgen toch naar kantoor te gaan. Hij klaagt dat hij een lange broek aan moet en niet in korte broek mag. Halleluja de vlag gaat uit (en de rode loper ook) 🥳🥳🥳
pi_218530261
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:18 schreef ubik het volgende:
Even nog over ‘de buik’ het is toch niet zo gek dat ze daarvan baalt? Ik wist voor Lotte op Instagram niet eens dat dat kon, zoveel overtollige huid na zwangerschappen. Kan me dan ook best voorstellen dat ze iets aan wil laten doen (meer dan bijv Cynthia S)
Ik heb zoveel overtollige huid dat ik nu, 17weken zwanger, nog een flubber heb😅.
Ik snap het ook hoor, alleen zij heeft alleen zo lang alleen maar liefde over die buik de wereld ingeslingerd dat ik het een beetje raar vind dat daar nu 'ineens' wel iets aan gedaan moet worden.
pi_218530336
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet veel uitmaakt met de Efteling als je met korting koopt.
Ik moest ook zo lachen om het stukje: de avonden en nachten zijn koud hier... alsof ze in het buitenland zit
pi_218530361
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb zoveel overtollige huid dat ik nu, 17weken zwanger, nog een flubber heb😅.
Ik snap het ook hoor, alleen zij heeft alleen zo lang alleen maar liefde over die buik de wereld ingeslingerd dat ik het een beetje raar vind dat daar nu 'ineens' wel iets aan gedaan moet worden.
Ik had laatst juist het idee dat de correctie weer van de baan was. Toen had ze een zweverige tekst over haar nieuwe liefde en haar buik. Mijn interpretatie: liefde heeft buik lief en lieve buik mag blijven.
pi_218530371
Sanne lijkt hierbij toch te bevestigen dat zij en Pim uit elkaar zijn. Weer een gezin kapot, arme kinderen en arme Sanne.
pi_218530372
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik had laatst juist het idee dat de correctie weer van de baan was. Toen had ze een zweverige tekst over haar nieuwe liefde en haar buik. Mijn interpretatie: liefde heeft buik lief en lieve buik mag blijven.
Daar heb je wel gelijk in, al vind ik t dan wel een beetje gek dat dat van de mening van een ander af zou moeten hangen 😅.
pi_218530384
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daar heb je wel gelijk in, al vind ik t dan wel een beetje gek dat dat van de mening van een ander af zou moeten hangen 😅.
Dat zou inderdaad heel raar zijn. En misschien is het ook helemaal niet zo en heb ik dat er zelf van gemaakt.
pi_218530413
quote:
Dat vroeg ik me ook af 🧐
pi_218530447
quote:
Denk dat ze m te weinig gebruikt, of kwijt door dat mega volle huis.
pi_218530466
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:37 schreef Kaatjepuk het volgende:
Sanne lijkt hierbij toch te bevestigen dat zij en Pim uit elkaar zijn. Weer een gezin kapot, arme kinderen en arme Sanne.
Ja, vooral door het "verraden".

Nou was me een zondag wel.
Ik vind MB erg veel alleen met de kids, net als met die fotos van JP en MB alleen. En niet de heppie fem.

Debbie die een boek leest voor booktok. en een oplader kwijt is.

Ik vind AM opvallend relaxt de laatste week.

P.s. ik vind het wel jammer dat de vakantie om is. Gewoon veel quality time kunnen hebben zes weken lang. En tuurlijk heb ik lastige dagen er tussen gehad. Maar over het algemeen: heerlijk!
pi_218530489
Jammer dat ik niet zo'n oplader heb voor Debbie, zou m graag brengen.😉
Dat begrijp ik dus 2 keer niet1: als dat ding zo belangrijk voor je is dan heb je de boel toch voor elkaar, dan hoort ie toch altijd opgeladen te zijn?
2; dat je een oplader kwijt bent in huis snap ik ook niet, dat ligt toch op een vaste plek?
Maar goed, drama drama want ze heeft morgen een uitje waar ze perse met de electrische stoel naar toe moet.
Efteling??
pi_218530603
Judith gooit ook alle bruiloftsgasten en bruidspaar online, zou ze daar toestemming voor hebben?
pi_218530616
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gooit ook alle bruiloftsgasten en bruidspaar online, zou ze daar toestemming voor hebben?
Van de week gaf ze wel aan dat ze iets met toestemming deelde. Waarschijnlijk dacht ze dat toestemming van het bruidspaar voor de hele meute zou gelden😂

Ik genoot er trouwens minder van dan Judith, dat rijden in de bergen. Kwam doordat ze weer eens met haar telefoon in haar hand zat. Die telefoonhouder had ze dus niet hoeven kopen, had ze geld over gehad voor een extra wereldstekkertje…
pi_218530624
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 22:59 schreef Henrike het volgende:
Jammer dat ik niet zo'n oplader heb voor Debbie, zou m graag brengen.😉
Dat begrijp ik dus 2 keer niet1: als dat ding zo belangrijk voor je is dan heb je de boel toch voor elkaar, dan hoort ie toch altijd opgeladen te zijn?
2; dat je een oplader kwijt bent in huis snap ik ook niet, dat ligt toch op een vaste plek?
Maar goed, drama drama want ze heeft morgen een uitje waar ze perse met de electrische stoel naar toe moet.
Efteling??
Bakfiets stond in het begin ook regelmatig stil omdat ze vergat op te laden 🤦‍♂️ ik snap echt niet dat je zulke dingen niet direct aan de lader hangt 🤷 onverwacht weg... sta je zonder power
pi_218530630
En nu nog even over Debbie he… Ik zocht even een nieuwsbericht op over die brand. Weten jullie hoe laat de brand uitgebroken is? Omstreeks 00.45! Wat deed Debbie op dat tijdstip nog buiten? Druk pratend met enorm veel drama in haar stem. Sorry hoor, maar ik hoop zo dat zij nog eens door de mand gaat vallen bij alle instanties waar zij een show opvoert…
pi_218530652
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:29 schreef Danielle_ het volgende:
En nu nog even over Debbie he… Ik zocht even een nieuwsbericht op over die brand. Weten jullie hoe laat de brand uitgebroken is? Omstreeks 00.45! Wat deed Debbie op dat tijdstip nog buiten? Druk pratend met enorm veel drama in haar stem. Sorry hoor, maar ik hoop zo dat zij nog eens door de mand gaat vallen bij alle instanties waar zij een show opvoert…
Als zij tig uur op bed ligt overdag dan heeft ze 's avonds gewoon energie voor 10. Dat was met die kaarsen-hobby toch ook zo? Hele dagen sudderen in bed, zorg voor de kinderen aan anderen uitbesteden en dan als de kinderen op bed liggen komt Debbie tot leven voor me-time.
pi_218530679
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:33 schreef Maremare het volgende:

[..]
Als zij tig uur op bed ligt overdag dan heeft ze 's avonds gewoon energie voor 10. Dat was met die kaarsen-hobby toch ook zo? Hele dagen sudderen in bed, zorg voor de kinderen aan anderen uitbesteden en dan als de kinderen op bed liggen komt Debbie tot leven voor me-time.
Dit idd... Debbie zit hele nachten online.. dus die was helemaal fit en running!
pi_218530684
Ja hoor, dbm weer de HAP gebeld voor Flip 🫣🤦♀
pi_218530685
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:33 schreef Maremare het volgende:

[..]
😂😂
pi_218530700
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
🤦‍♂️dat het door haar culinaire hoogstandjes en gespeel en gehos kan komen komt gewoon niet bij haar op 🤷
Mijn kinderen hebben allemaal wel eens alles onder gespuugd op een hotdog en snackies feestdag 😂
pi_218530714
quote:
Maar ze had ook de hele dag haar best gedaan met niks doen, nu was het nacht hè😂energie voor 10
pi_218530719
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
O echt? Niets ernstigs? ( ga ik van uit)
pi_218530737
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij moest spugen en had buikpijn...
pi_218530738
Ik lees het al bij Dbm, gespuugd dus gelijk kinderarts gebeld?
Ik weet natuurlijk niet precies wat het mannetje mankeert maar ieder kind spuugt wel eens.
Wat maakt haar dan zo paniekerig dat ze gelijk gaat bellen?
Ze zegt al zelf; na 1 keer spugen gaat het beter.
Dan ben je zelf toch wel zo slim dat je het kind gewoon ff een paracetamol geeft en morgen langzaam probeert er iets in te krijgen?
Het is ook allemaal meuk wat ze binnenkrijgen en eerder zei ze dat hij niet alles goed kan verdragen.
Kijk daar dan meer mee uit denk ik dan.
Maar paniek paniek, een verder gezond kind overleeft echt wel een keertje spugen( mits hij verder niet doodziek is dan he, of echt iets ernstigs heeft)
Wat jammer dat ze zo is,lijkt me vreselijk om zoveel angsten te hebben.
pi_218530748
En sorry maar ik geloof dus niet dat zij op zondagavond om 22:30 haar kinderarts kan bellen.
Die arme man, stel dat iedereen dat doet
pi_218530751
Flip mankeert wel het een en ander, maar het kan ook gewoon buikgriep zijn. Hoorde dat er meer mensen geveld zijn door een virus. Maar door haar eigen angsten schiet ze altijd direct van 0 naar 100 in 3 seconden qua paniek. Helaas brengt ze dat onbewust ook over op haar kinderen. Heel ingewikkeld. Zou haar helpen als ze de angsten en paniek die ze steeds voelt eens bij de bron aanpakt. Maar ze roept vooral en gaat niet over tot actie.
pi_218530754
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:07 schreef Henrike het volgende:
En sorry maar ik geloof dus niet dat zij op zondagavond om 22:30 haar kinderarts kan bellen.
Die arme man, stel dat iedereen dat doet
Er is altijd een kinderarts die dienst heeft. Kan net zo goed een andere zijn dan de vaste.
pi_218530755
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Spugen en buikpijn, dbm meteen helemaal in paniek modus
pi_218530763
Op threads zegt dbm dat ze dacht dat hij een darmkink had
pi_218530764
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:07 schreef Maremare het volgende:
Flip mankeert wel het een en ander, maar het kan ook gewoon buikgriep zijn. Hoorde dat er meer mensen geveld zijn door een virus. Maar door haar eigen angsten schiet ze altijd direct van 0 naar 100 in 3 seconden qua paniek. Helaas brengt ze dat onbewust ook over op haar kinderen. Heel ingewikkeld. Zou haar helpen als ze de angsten en paniek die ze steeds voelt eens bij de bron aanpakt. Maar ze roept vooral en gaat niet over tot actie.
Hij zal heus iets hebben..
Ik vind het alleen raar dat ze hem dan toch steeds ongezonde dingen te eten geeft.
pi_218530770
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het alleen raar dat ze hem dan toch steeds ongezonde dingen te eten geeft.
Ja daar snap ik ook geen bal van. Zou ze tegen die artsen verkondigen dat ze altijd gezond eten? Ik kan me niet voorstellen dat wat zij steeds eten wordt aangeraden door artsen. Maar goed, ze heeft op wel meer punten een bijzondere mening en/of aanpak.
pi_218530771
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:08 schreef Maremare het volgende:

[..]
Er is altijd een kinderarts die dienst heeft. Kan net zo goed een andere zijn dan de vaste.
Maar ik neem toch aan dat dit altijd via een huisartsenpost gaat?
Ik kan hier echt mijn vaste behandelende arts niet rechtstreeks bellen.
Zelfs tijdens werkdagen gaat dat via een assistente.
pi_218530777
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:17 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja daar snap ik ook geen bal van. Zou ze tegen die artsen verkondigen dat ze altijd gezond eten? Ik kan me niet voorstellen dat wat zij steeds eten wordt aangeraden door artsen. Maar goed, ze heeft op wel meer punten een bijzondere mening en/of aanpak.
Denk dat het in de categorie 5x sporten valt... "heel soms een wit broodje of een frietje. Maar verder veel groente en gezonde maaltijden"
pi_218530781
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
Op threads zegt dbm dat ze dacht dat hij een darmkink had
Nou, dan is het lijkt mij niet ineens over ? Ze heeft zelfs opgehangen omdat het beter ging.
Neem benieuwd hoe het afloopt, hoop dat hetbidd niet iets ernstigs is.
Maar spanning, ander ritme, ongezond eten. Tsja dan gebeurt dit wel eens.
En sommige kinderen spugen gewoon snel.
pi_218530785
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij ging het bij ons destijds via de HAP / spoedpost. Maar dat is bijna 7 jaar geleden en wellicht verschilt het ook per regio / ziekenhuis. Maar misschien heeft zij wel een rechtstreeks lijntje door wat Flip heeft of vanwege haar paniekerige gedrag.
pi_218530793
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
O en ik begrijp ook echt dat als je kind iets mankeert dat je alerter bent en je sneller zorgen maakt.
Maar 1 keer spugen en verder een goed aanspreekbaar kind, dan eerst ff de rust bewaren en aankijken hoe hij herstelt.
Hij is inmiddels 7 dan heb je toch wel wat ervaring lijkt me.
pi_218530795
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:22 schreef Maremare het volgende:

[..]
Volgens mij ging het bij ons destijds via de HAP / spoedpost. Maar dat is bijna 7 jaar geleden en wellicht verschilt het ook per regio / ziekenhuis. Maar misschien heeft zij wel een rechtstreeks lijntje door wat Flip heeft of vanwege haar paniekerige gedrag.
Zou kunnen, weet natuurlijk ook niet in hoe ernstig mate hem wat mankeert, en ik hoop ook dat ze dat niet gaat delen.
Hopelijk knapt hij op, niet leuk ziek in je vakantie.
pi_218530809
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zou kunnen, weet natuurlijk ook niet in hoe ernstig mate hem wat mankeert, en ik hoop ook dat ze dat niet gaat delen.
Hopelijk knapt hij op, niet leuk ziek in je vakantie.
Je volgt haar nog niet zo lang?
Ze heeft alles al full drama online gezet hoor... arme kind krijgt ongeveer 2x per jaar botox in zijn anus wegens verstopping... daarnaast regelmatig een klisma en van die poeppoeder drankjes (flap ook alleen geen botox volgens mij)
Als ze zo snel verstopt zitten zou ik echt mijn voeding aanpassen
pi_218530817
Wat een toepasselijke topictitel he?
pi_218530825
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:41 schreef Snaky het volgende:
Ja iemand hier heeft een glazen bol😉
pi_218530827
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:41 schreef Snaky het volgende:
Spot on!!
pi_218530842
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 00:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Er is altijd een dienstdoende. Ik kan nu naar het academisch ziekenhuis bellen en een neuroloog of kinderarts te spreken krijgen. Dit omdat mijn kind die zorg al heeft. Ik bel niet naar de huisartsenpost. Dit is zo volgens afspraak. Dus het zou heel goed kunnen. Je eigen vaste arts spreken daar acht ik de kans zeer klein in, omdat die maar net aan het werk moet zijn. In hoge uitzonderlijke/zeer ernstige gevallen zouden ze hem (hoofdbehandelaar) thuis kunnen bellen, maar dan moet de rapen echt gaar zijn.
pi_218530941
De zoon van DBM heeft een darmaandoening, daarom krijgt hij die botox spuiten. En hij heeft een ilieus gehad, dat deelde ze in een niet zo'n handoge threads n.a.v. een bericht van Sanne (onsgezinvanhierendaar) over haar overleden zoon.
Ik kan me voorstellen dat je dan toch wat sneller schrikt, maar waarom toch gelijk de kinderarts bellen, je geeft (indien nodig) toch medicatie, werkt dat niet dan ga je bellen?
En ik denk dat het in hun geval verstandig is om het eetpatroon onder de loep te nemen, maar DBM heeft wel eens gezegd dat ze regelmatig vet eten op aanraden van de kinderarts vanwege de obstipatie.
pi_218531027
quote:
DBM is nooit op 0, die is altijd paniekerig. Ze heeft vele issues maar doet er niks aan. Het verhaal van Flip staat in tig delen beschreven op "mamaplaats". Heel vervelend en natuurlijk zorgelijk maar juist in dit soort gevallen zou je als moeder kalm moeten blijven en een veilige en rustige haven voor je kind moeten zijn. Haar kinderen zullen ook zo paniekerig worden ben ik bang.
pi_218531076
Ben benieuwd of de accu van Debbie haar bolide is opgeladen.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat ze zo’n lader kwijtraakt.
pi_218531088
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:08 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
DBM is nooit op 0, die is altijd paniekerig. Ze heeft vele issues maar doet er niks aan. Het verhaal van Flip staat in tig delen beschreven op "mamaplaats". Heel vervelend en natuurlijk zorgelijk maar juist in dit soort gevallen zou je als moeder kalm moeten blijven en een veilige en rustige haven voor je kind moeten zijn. Haar kinderen zullen ook zo paniekerig worden ben ik bang.
En de vader laat het blijkbaar allemaal paniekerig gebeuren...
pi_218531099
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dit vroeg ik mij ook af. Leef gewoon eens in het moment i.p.v. alles door je camera te bekijken.
En die kleding… tja, er zal gevraagd zijn om zwart te dragen maar persoonlijk vond ik het meer passen bij een begrafenis. Maar ik twijfel of ik de kleding, vooral de combi, van het bruidspaar niet nog erger vond.
pi_218531100
Jeetje wat een overdreven dramatisch gedoe weer bij DBM. Dat die man niet ingrijpt, als ik constant zo overdreven paniekerig zou doen, zou mijn man mij echt een halt toe roepen. Kind was gewoon misselijk (en dan zeggen ze vaak dat ze buikpijn hebben) en gooide effe zn maaginhoud eruit van al die crap die ze de afgelopen dagen hebben gegeten.
pi_218531101
quote:
Dat snap ik wel he. Je hoort allemaal sirenes en heisa. Tuurlijk sta je aan.
pi_218531104
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:08 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Scherp van dat nooit op 0 staan 😂
pi_218531116
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:31 schreef Holaa het volgende:

[..]
En de vader laat het blijkbaar allemaal paniekerig gebeuren...
Ja de rol van de vader in dit verhaal is mij ook niet geheel duidelijk. DBM heeft ook wel rants over hem gehouden op Threads enzo. Daarmee wekte zij de indruk dat het een lapzwans is die haar overal alleen voor laat staan. Geen idee hoeveel procent daarvan aangedikt is.
pi_218531135
O ja en wat is een darmkink?(wat flip of flap volgens DBM had) Heb het een opgezocht maar het is geen medische term. Misschien dat er een kuttel dwars zat? 💩
pi_218531137
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:34 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje wat een overdreven dramatisch gedoe weer bij DBM. Dat die man niet ingrijpt, als ik constant zo overdreven paniekerig zou doen, zou mijn man mij echt een halt toe roepen. Kind was gewoon misselijk (en dan zeggen ze vaak dat ze buikpijn hebben) en gooide effe zn maaginhoud eruit van al die crap die ze de afgelopen dagen hebben gegeten.
Mijn man was de eerste periode met ons zoontje ook zo paniekerig en ik ook. Gelukkig wel weg gezakt bij ons beide (we hebben een zoontje met ernstige hartaandoening), maar misschien is haar man dus ook wel zo paniekerig?
Ben benieuwd hoe het bij haar is afgelopen vannacht, ik gok dat ze voor de zekerheid toch de HAP hebben gebeld.
Ik kan onze cardioloog ook op zondagavond bellen, als ik zou willen.
pi_218531147
quote:
In die threads schreef ze toen dat haar man zo blij was dat zij de moeder van hun kindjes was, omdat ze zo EIGENWIJS is en bij de kinderarts zo aandringende.
pi_218531178
quote:
Maar moet die geen aangepast dieet volgen voor zijn darmen dan?
pi_218531186
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ben benieuwd of de accu van Debbie haar bolide is opgeladen.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat ze zo’n lader kwijtraakt.
Misschien kan ze zelf ook eens aan die oplader
pi_218531187
Zo bizar dat de blije mama zelf diagnoses stelt bij haar kinderen.
pi_218531202
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:35 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ja maar dan kijk je ff uit je raam , ik ga echt niet staan filmen .
Hulp genoeg dus gewoon je bed weer in
pi_218531212
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:35 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
En dan ga je staan filmen, ze zit te klagen over geen energie hebben , en dan sta je daar te filmen.
pi_218531216
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja maar dan kijk je ff uit je raam , ik ga echt niet staan filmen .
Hulp genoeg dus gewoon je bed weer in
Ik zou niet rustig slapen denk ik. Maar filmen en posten op social media zou ik dan weer niet doen.
pi_218531289
DBM schrijft op threads dat waarschijnlijk zn darmen stil liggen en dat de kinderarts recepten op moet sturen. Maar die darmen gaan toch niet zomaar stil liggen?
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 08:24:01 #266
382129 crew  Donna
pi_218531298
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:22 schreef IlseMarije het volgende:
DBM schrijft op threads dat waarschijnlijk zn darmen stil liggen en dat de kinderarts recepten op moet sturen. Maar die darmen gaan toch niet zomaar stil liggen?
Wel van troep eten. Of spanning kan ook. Niet vreemd als je moeder zo'n paniekvogel is.
pi_218531311
Jemig dat hele bruidsgezelschap bij Judith gaat gewoon doodleuk met 60 man op zo'n hangbrug staan voor een foto 🫣
Er knapte een kabel en de brug zakte een stuk, levensgevaarlijk joh voor hetzelfde geld waren ze naar beneden gestort met zijn allen!
pi_218531325
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 07:55 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Maar moet die geen aangepast dieet volgen voor zijn darmen dan?
Die kinderen zitten standaard op een dieet van vettigheid en zoetigheid. Ik ben absoluut niet anti ongezond, maar wat die voor meuk binnen krijgen...
pi_218531332
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:27 schreef Missinglink24 het volgende:
Jemig dat hele bruidsgezelschap bij Judith gaat gewoon doodleuk met 60 man op zo'n hangbrug staan voor een foto 🫣
Er knapte een kabel en de brug zakte een stuk, levensgevaarlijk joh voor hetzelfde geld waren ze naar beneden gestort met zijn allen!
Nou joh, ik stond er helemaal van te kijken dat ze dat nog even rustig post ook😱
pi_218531334
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:28 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die kinderen zitten standaard op een dieet van vettigheid en zoetigheid. Ik ben absoluut niet anti ongezond, maar wat die voor meuk binnen krijgen...
Daarom begrijp ik het ook echt niet! Werkt se dit niet zelf in de hand?
pi_218531355
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Wel van troep eten. Of spanning kan ook. Niet vreemd als je moeder zo'n paniekvogel is.
Dat bedoel ik inderdaad, dit komt niet zo ineens opzetten. Misschien gewoon misselijk van de zon, ze waren veel buiten.
pi_218531379
Ik ben vooral benieuwd of we vandaag weer allerlei zoetigheid en vettigheid qua eten voorbij zien komen bij dbm. Verbaas mij daar vaak over als ze zegt dat een van haar kinderen “doodziek” is geweest wat ze direct die dag erna dan allemaal te eten krijgen.

Ik gun haar echt een helpende behandeling tegen al haar angsten.
pi_218531384
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daarom begrijp ik het ook echt niet! Werkt se dit niet zelf in de hand?
Denk idd niet dat het voedingspatroon daar bijdraagt aan een goede darmflora.
En zeker als een kind snel last heeft van spanningen en angsten kan dat op de buik/ darmen slaan.
Maar ook daaraan is zij deels schuldig, zij benoemt in mijn ogen zo vaak haar angsten dat de kinderen dat overnemen.
Ik hoop echt dat ze dat gaat beseffen, net als bij een losse tand, een zwembad, angst om te spugen enz enz.
En tuurlijk niet ieder kind is hetzelfde en heeft een standaard gebruiksaanwijzing maar ze moet echt eens met zichzelf in beraad gaan of ze hier goed aan doet.
pi_218531398
Mensen, deze maandagochtend stelt niet teleur met drama😂🍿🍿🍿

Debbie moest vorige week donderdag al voorbereidingen treffen voor haar uitje van vandaag, en dan nóg krijgt ze het niet geregeld om ook te zorgen dat dr rollie is opgeladen😂😂overigens moet dat ding vol stickers weer terug want ze is niet tevreden. En de rollie pas niet in de auto???? Dat meet je toch vantevoren uit?
pi_218531404
quote:
Hij heeft wel een darmaandoening waarbij een ileus snel(ler) kan optreden (als ik de juiste ziekte in mijn hoofd heb, op basis van de botox spuiten). Iedere buikgriep wordt daarmee behandeld als een darmontsteking.
Aangeraden wordt om een vezelrijk dieet en voldoende vocht te handhaven. Denk dat wanneer je dit niet doet de darm dus wel sneller stil kan komen te liggen.
Betekent niet dat je nooit friet ofzo kan/mag eten, maar als zij een 'snackbakje' meeneemt zit daar voor 2 kinderen 1 banaan in. Weinig vezelrijk te noemen als je het mij vraagt.
pi_218531423
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:43 schreef opwegnaar het volgende:

Debbie moest vorige week donderdag al voorbereidingen treffen voor haar uitje van vandaag, en dan nóg krijgt ze het niet geregeld om ook te zorgen dat dr rollie is opgeladen😂😂overigens moet dat ding vol stickers weer terug want ze is niet tevreden. En de rollie pas niet in de auto???? Dat meet je toch vantevoren uit?
Ik begrijp niks van deze vrouw, ze kopen een auto waar geen 3 kinderstoelen in kunnen. Vervolgens komt er een rolstoel die niet in de auto past.
Ze heeft dat ding volgehangen met stickers en nu moet die terug.

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets niet oke is aan een hulpmiddel, maar misschien moet je hem eerst een tijdje uitproberen voor je hem vol stickert.
Zou de oplader nog in de camper liggen?
pi_218531434
quote:

Haha ook slim bedacht van haar dat ze de avond van te voren bedenkt om de rolstoel op te laden. Echt hoe raak je een lader kwijt, die dingen zijn niet klein namelijk.

Maarre ze is niet tevreden met de passing en de rolstoel past nu ook niet goed in de auto. Al denk ik eerder dat dan aan die auto ligt en niet aan de rolstoel. Bedoel je kunt de rolstoel moeilijk kleiner maken. Mijn rolstoel ziet er bijna hetzelfde uit en past met gemak in onze auto.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noor_ op 18-08-2025 09:01:26 ]
pi_218531440
quote:

Ze is niet tevreden, nou ja zeg gaat ze toch weer met de bakfiets.
Ja en dat het niet in de auto past is wel een giller
pi_218531453
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik begrijp niks van deze vrouw, ze kopen een auto waar geen 3 kinderstoelen in kunnen. Vervolgens komt er een rolstoel die niet in de auto past.
Ze heeft dat ding volgehangen met stickers en nu moet die terug.

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets niet oke is aan een hulpmiddel, maar misschien moet je hem eerst een tijdje uitproberen voor je hem vol stickert.
Zou de oplader nog in de camper liggen?
Haha ja dat is een goede misschien is hij in de camper achtergebleven. Zovaak gebruikt ze de rolstoel dus 🤔🫣 die van mijn moet naar 1a2 keer afhankelijk van de afstand opgeladen worden.
pi_218531469
quote:

Kan ze een go fund me opstarten voor een rolstoelbus, kan ze op haar gat blijven zitten en kan ze als een koningin naar iedereen wuiven 🤣
pi_218531479
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:52 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Haha ja dat is een goede misschien is hij in de camper achtergebleven. Zovaak gebruikt ze de rolstoel dus 🤔🫣 die van mijn moet naar 1a2 keer afhankelijk van de afstand opgeladen worden.
Hier in Twente zeggen we dan; " hebben is het einde van het genot"
Wel toepasselijk bij Debbie.
Alles schaft ze aan en daarna ligt het in een hoek en wordt het niet meer gebruikt.
Dat word dus geen dagje uit als het niet past?
Goede voorbereiding ook, ze had vorige week al wel voorbereidingen getroffen wat rusten betrof maar vervoer en opladen was het dan weer net niet.
pi_218531500
Ze is wel onderweg, met een rolstoel die niet is opgeladen en amper in de automaat, ze zijn met opa en oma, kon de stoel niet in die auto dan?
Zul je zien, zijn ze op plek van bestemming rolstoel leeg.
Ligt ze er vervolgens rest van de week weer af want zooooo zwaar en vermoeiend.
pi_218531516
Judith zal er wel voor zorgen dat B met alle activiteiten van 8+ mee mag doen. Let maar op.
pi_218531535
Zit die rolstoel nou voor de kinderen gepropt? Lijkt me niet echt veilig.
pi_218531541
Debbie komt er nu pas achter dat haar bolide niet in de auto past? Waar heeft ze dat ding dan de afgelopen tijd voor gebruikt? Alleen om haar zoon op de skelter te duwen?
pi_218531542
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:02 schreef Henrike het volgende:
Ze is wel onderweg, met een rolstoel die niet is opgeladen en amper in de automaat, ze zijn met opa en oma, kon de stoel niet in die auto dan?
Zul je zien, zijn ze op plek van bestemming rolstoel leeg.
Ligt ze er vervolgens rest van de week weer af want zooooo zwaar en vermoeiend.
Maar even, zitten de kinderen nu half achter die rolstoel in de auto?? Lekker veilig en gezellig!
pi_218531549
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:06 schreef Miepje77 het volgende:
Judith zal er wel voor zorgen dat B met alle activiteiten van 8+ mee mag doen. Let maar op.
Sowieso, want Estivant is een samenwerking.
pi_218531552
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie komt er nu pas achter dat haar bolide niet in de auto past? Waar heeft ze dat ding dan de afgelopen tijd voor gebruikt? Alleen om haar zoon op de skelter te duwen?
Heel bijzonder dat ze daarvoor een rolstoel heeft gekregen van de wmo.
pi_218531554
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Dit. Toont wel de noodzaak aan toch, ook bij een bedrijf als Medipoint 😉
pi_218531563
De rolstoel past niet in de auto en kan de WMO daar aan doen?
pi_218531578
quote:
Ze schreef bij de tips over restaurants ‘jaaaa pannenkoeken!’
Als er toch iets niet lekker op mijn darmen valt zijn het wel pannenkoeken.
pi_218531579
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:10 schreef proud_mami het volgende:
Zit die rolstoel nou voor de kinderen gepropt? Lijkt me niet echt veilig.
Klopt. En weet je als hij daar past! Dan kan hij juist heel plat opgevouwen/ingeklapt worden, vraag me af of ik die van mij op die plek krijg namelijk 🤔
pi_218531598
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:12 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Sowieso, want Estivant is een samenwerking.
Waarom kies je dan een vakantie uit die geschikt is vanaf 8 jaar en ouder..
pi_218531600
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:16 schreef miep123456 het volgende:
De rolstoel past niet in de auto en kan de WMO daar aan doen?
Misschien kan ze een rolstoelbus krijgen vanuit de WMO. Zo één waarin ze ook liggend vervoerd kan worden.

En die stoel voor de kinderen… Tja, blijkbaar gaat de stoel voor alles.

En hoezo is ze nu opeens niet tevreden? Ze was toch zo blij met dat ding? Gaf haar toch zoveel vrijheid?
pi_218531612
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:18 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Klopt. En weet je als hij daar past! Dan kan hij juist heel plat opgevouwen/ingeklapt worden, vraag me af of ik die van mij op die plek krijg namelijk 🤔
In de kofferbak zal wel andere meuk liggen. Wie weet ligt de oplader daar wel😉
pi_218531616
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:20 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Waarom kies je dan een vakantie uit die geschikt is vanaf 8 jaar en ouder..
Ik denk dat ze dat bewust doet, omdat ze van mening is dat dat beter bij B aansluit. Iedereen ziet de lieve jongen als een doodnormale kleuter, alleen z’n moeder niet. Waarschijnlijk spreekt hij ook Italiaans na deze week.
pi_218531646
Judith is in Italie bij zo’n alleenstaande ouders kamp voor kinderen vanaf 8 jaar, Bob is 6. Maar als dat kamp op zondag start én eindigt dan moet ze nog naar huis rijden en Bob heeft maandag alweer school. Ook al zou het zaterdag eindigen ik denk niet dat je in 1 dag vanuit Italië naar NL rijdt en dus komen ze pas maandag (of dinsdag ) thuis. Dan zou Bob dus later op school beginnen…

DBM heeft volgens mij geen idee van voedsel en wat goed is voor haar zoon/kinderen. In mijn geval ben ik langs een diëtist geweest, ook omdat mijn zoon heel moeilijk at (geen fruit bv) dus dat was een lastige combinatie met darmproblemen.
pi_218531652
Die toon waarmee Debbie schrijft :X
Er zijn potverdikke weet ik hoeveel mensen bezig met haar ‘situatie’ (WMO, medipoint, artsen) en dan nog even zeggen dat je niet tevreden bent met hoe de stoel is aangeleverd en dat hij niet in je auto past.
Als je niet tevreden bent neem je contact op met medipoint. Mochten die je daarna schofterig behandelen kun je eventueel bedenken om er iets op social media mee te doen. Maar niet meteen klagen online.
En van die auto was niet zo moeilijk meten, toch? Sowieso dat hij er nu blijkbaar voor de eerste keer pas in hoeft geeft wel aan hoe vaak ze behoefte heeft aan een rolstoel.

Ik ben zelf mantelzorger voor mijn vader, die nogal gecompliceerde zorg nodig heeft. Wij zijn juist altijd mega dankbaar voor alle lieve mensen die in de zorg werken. Zoveel artsen, verpleegkundigen, instanties die je op alle manieren willen helpen O+ benoem dat wat vaker!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218531653
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In de kofferbak zal wel andere meuk liggen. Wie weet ligt de oplader daar wel😉
Dit zou een hele leuke grap zijn _O-
Maar ik denk dat de rolstoel de auto nog niet eerder bereikt heeft, aangezien hij vanmorgen ineens niet bleek te passen.
Dat test je toch vooraf? Wij met een kinderwagen bijvoorbeeld in ieder geval wel.
pi_218531657
Ach Debbie toch😂😂🙈🙈🙈

'de rolstoel paste wel in de camper, maar niet in de auto'😂😀😂😂😂

Duh!!!!
pi_218531669
quote:

Maar echt 😆
Ze komen voor een nieuwe meting omdat madam niet tevreden is 🫣
Dat hij niet in die kleine auto past had ze niet aan zien komen? 🤦♀ de kinderwagen paste al niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')