abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218524856
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218524873
Op zondag 17 augustus 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens
Ik ook niet. Helaas zijn heel veel kinderen de dupe van ouders die het, om wat voor reden dan ook, niet goed doen.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Sanneke en Dion het niet goed doen.

Maar een kind heeft een goede basis nodig. Die moet grotendeels door de ouders gegeven worden, met behulp van de omgeving waaronder opvang en school. Teveel stimulatie en dwang zoals bij Minibelle is niet goed, maar te weinig ook niet.
Sanneke haar negatieve kijk op de wereld en haar angsten werken indirect op Mijan door.
Het zou fijn zijn als het haar lukt wat positiever in het leven te staan.
pi_218524937
DBM: A snapt niet helemaal dat mijn efteling Threads een grote grap gevuld met sarcasme zijn. Dus voelt A de behoefte om lullige reacties te sturen.
Don't be like A.

Die vrouw stuurde alleen maar ‘het zit je wel hoog hè?’

En ik ben dan ook een A, want ik begreep ook ‘een grote grap gevuld met sarcasme’ niet.

En dan reageert DBM later nog met ‘ Zelf rare dingen sturen en het dan raar vinden dat ik je reactie deel. Lekkere boomer van me 🩷’

Wat een ontzettende kleuter is het regelmatig toch..
pi_218524974
Voor het eerst sinds heel lang weer eens bij Lotte Ballijns gekeken en inderdaad haar nieuwe vriend lijkt gewoon heel erg op Emiel Ratelband. Die jankposts over haar buik vind ik altijd wat ongemakkelijk, er is namelijk gewoon niets mis met haar lijf en de enige die er wat van vindt is zijzelf.
pi_218524988
‘212 euro voor een dagje weg, wij kunnen daar bijna 3 weken van eten met zn 4tjes. En dat is gewoon heel jammer.’

70 euro per week voor 4 personen. Knap hoor DBM!
pi_218524995
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft een coach/trainster heeft ze een paar keer gezegd, om haar voor te bereiden op de wedstrijd in september. Maar of die ook verstand heeft van lipoedeem?
Dat denk ik dus niet, maar goed daar heeft ze niks over gedeeld dus dat is een aanname van mij.
pi_218525022
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: A snapt niet helemaal dat mijn efteling Threads een grote grap gevuld met sarcasme zijn. Dus voelt A de behoefte om lullige reacties te sturen.
Don't be like A.

Die vrouw stuurde alleen maar ‘het zit je wel hoog hè?’

En ik ben dan ook een A, want ik begreep ook ‘een grote grap gevuld met sarcasme’ niet.

En dan reageert DBM later nog met ‘ Zelf rare dingen sturen en het dan raar vinden dat ik je reactie deel. Lekkere boomer van me 🩷’

Wat een ontzettende kleuter is het regelmatig toch..

Waar had iemand uit op moeten maken dat die threads gevuld was met sarcasme? Dat blijkt toch nergens uit?
Ze zeurt gewoon graag🤷‍♀️
pi_218525056
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:03 schreef Tarantelle het volgende:
Voor het eerst sinds heel lang weer eens bij Lotte Ballijns gekeken en inderdaad haar nieuwe vriend lijkt gewoon heel erg op Emiel Ratelband.
Wat een irritant lachje heeft hij.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218525129
Hvk klaagt over de overheid en het onderwijs systeem. Ondertussen is mevrouw volledig afhankelijk van deze overheid. En hoeft zij dankzij deze overheid de komende jaren dat zij nog vruchtbaar is, alleen maar te baren en nog meer kinderen te verzamelen in dat piep kleine huisje.
En maar klagen en haar hand op houden. Het is een kwestie van dagen tot ze weer begint over hoe duur op vakantie gaan is en dat ze dat helaas niet kan betalen.

Het lijkt me logisch dat het fijner is dat je ‘s ochtends niet hoeft te rennen. Ze vergeet alleen voor het gemak dat de meeste vrouwen gewoon werken en zich in vakanties juist in een spagaat bevinden om alles rond te krijgen met alle verplichtingen. Voor de meeste van ons geld namelijk nog steeds; geen werk, geen inkomen.
pi_218525150
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘212 euro voor een dagje weg, wij kunnen daar bijna 3 weken van eten met zn 4tjes. En dat is gewoon heel jammer.’

Ook wel erg dat er helemaal geen besef lijkt te zijn dat als zij zelf wat zou werken (een baan, met een salaris), dat dit soort dingen ineens wel mogelijk zouden zijn.
Leuk dat je niet wil werken, beetje sporten, wat rondhangen op insta, maar daar hangen dus wel consequenties aan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218525192
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hvk klaagt over de overheid en het onderwijs systeem. Ondertussen is mevrouw volledig afhankelijk van deze overheid. En hoeft zij dankzij deze overheid de komende jaren dat zij nog vruchtbaar is, alleen maar te baren en nog meer kinderen te verzamelen in dat piep kleine huisje.
En maar klagen en haar hand op houden. Het is een kwestie van dagen tot ze weer begint over hoe duur op vakantie gaan is en dat ze dat helaas niet kan betalen.

Het lijkt me logisch dat het fijner is dat je ‘s ochtends niet hoeft te rennen. Ze vergeet alleen voor het gemak dat de meeste vrouwen gewoon werken en zich in vakanties juist in een spagaat bevinden om alles rond te krijgen met alle verplichtingen. Voor de meeste van ons geld namelijk nog steeds; geen werk, geen inkomen.
Ik denk dat we helemaal geen medelijden hoeven te hebben met de financiën van deze vrouw. Met toeslagen, kwijtscheldingen, uitkering, een minimaal voor gratis/goedkope uitjes, fotoshoots, gesponsorde spullen.
pi_218525203
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:26 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ook wel erg dat er helemaal geen besef lijkt te zijn dat als zij zelf wat zou werken (een baan, met een salaris), dat dit soort dingen ineens wel mogelijk zouden zijn.
Leuk dat je niet wil werken, beetje sporten, wat rondhangen op insta, maar daar hangen dus wel consequenties aan.
En vergeet ‘te keer gaan op threads’ niet, daar is ze ook druk mee. En hayday spelen.

Ze heeft geen tíjd om te werken! 🤪
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 11:39:47 #13
382129 crew  Donna
pi_218525229
Hayday is top. Is hier ook een topic over trouwens. :P :P
pi_218525245
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:39 schreef Donna het volgende:
Hayday is top. Is hier ook een topic over trouwens. :P :P
Oh bedankt voor de tip! Ik ben ook fan
pi_218525246
Is er een (geldige) reden dat DBM niet werkt?
pi_218525255
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als ze zou willen werken wil ze een baan waarbij ze ieder moment weg kan gaan als haar kinderen niezen, want dan moet ze voor ze zorgen en naar de HA/HAP

En aangezien geen enkele werkgever zo flexibel is dat ze dat keer op keer kan doen, kán ze niet werken. 🙄
pi_218525260
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zij moet thuis zijn als haar kindjes ziek zijn
Tja wie niet? Maar voor haar is dat de reden
Ooit wil ze wel ergens achter de kassa begreep ik. Alsof je daar zomaar weg kan
pi_218525262
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

3 weken ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator zondag 17 augustus 2025 @ 11:47:17 #19
382129 crew  Donna
pi_218525265
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh bedankt voor de tip! Ik ben ook fan
GAM / Het 'Hay Day' topic nummertje #10 Massive update, happy farming!
pi_218525315
Ik vind DBM zo triest reageren. Eerst continue over die broek en dan weer de efteling. Als je niet wil dat mensen er een mening over hebben dan moet je het gewoon niet online zetten.
pi_218525335
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:03 schreef Tarantelle het volgende:
Voor het eerst sinds heel lang weer eens bij Lotte Ballijns gekeken en inderdaad haar nieuwe vriend lijkt gewoon heel erg op Emiel Ratelband. Die jankposts over haar buik vind ik altijd wat ongemakkelijk, er is namelijk gewoon niets mis met haar lijf en de enige die er wat van vindt is zijzelf.
Ik vind het zo stom dat ze nu doet alsof die buik totaal verminkt is. Natuurlijk heeft ieder mens zijn onzekerheden, maar eerst haalde ze er juist content uit omdat die buik zo normaal was en andere vrouwen zich daarin herkenden. En nu is het ineens iets waar je je zorgen over zou moeten maken wanneer je een nieuwe liefde krijgt. Als zij zich al zorgen maakt over een klein flubberbuikje, vrees ik dat ik bijna geen bestaansrecht meer heb met mijn dikke pens 🙈

[ Bericht 0% gewijzigd door Frietmetkip op 17-08-2025 11:58:12 (Correctie (geen buikwandcorrectie)) ]
pi_218525368
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:54 schreef Frietmetkip het volgende:

[..]
Ik vind het zo stom dat ze altijd doet alsof die buik totaal verminkt is. Natuurlijk heeft ieder mens zijn onzekerheden, maar eerst haalde ze er juist content uit omdat die buik zo normaal was en andere vrouwen zich daarin herkenden. En nu is het ineens iets waar je je zorgen over zou moeten maken wanneer je een nieuwe liefde krijgt. Als zij zich al zorgen maakt over een klein flubberbuikje, vrees ik dat ik bijna geen bestaansrecht meer heb met mijn dikke pens 🙈
Ze zou nu toch wel weer voor een correctie gaan begreep ik laatst of is dat weer veranderd?
pi_218525378
Sanneke: de oester was echt heerlijk, echt een reminder hoe lekker plantaardig eten kan zijn'🙃🙃🙃🤣
pi_218525391
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze zou nu toch wel weer voor een correctie gaan begreep ik laatst of is dat weer veranderd?
Ja daar had ze het wel over. En daarna heeft ze een week lang gepost over hoe stom mensen kunnen zijn. Volgens mij heeft ze aardig wat kritische berichten gehad toen.

Ze moet het lekker zelf weten allemaal, het strookt gewoon niet met wat ze eerder uitkraamde maargoed, dat is niks nieuws in fluflu land
pi_218525392
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij moet thuis zijn als haar kindjes ziek zijn
Tja wie niet? Maar voor haar is dat de reden
Ooit wil ze wel ergens achter de kassa begreep ik. Alsof je daar zomaar weg kan
Kijk een daar vind ik dus wat van, ligt ook bij mij hoor, maar ik zou dat dus ook best willen maar wil ook op vakantie en (wel naar de efteling). Zij doen alles low budget lijkt het. Maar de vraag is wel wie is hier nu gek zij of ik.... Een dilemma waar ik tegenwoordig vaker mee struggle. Moet zeggen dat ik ook niet achter een kassa zit maar een management functie heb, maar toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')