SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Want wie goed hard bolkt in de morgen
Die bolkt de hele dag
Ja die bolkt de hele dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je gisteren al je voorgenomen plannen nog uitgevoerdquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehhh. Welke plannen? Ik ben lekker met mijn puntenteller bezig geweest.... Vorderingen gemaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gisteren al je voorgenomen plannen nog uitgevoerd
Rare dingen gezien ook....
Zo is er in het overzicht van monitor een user - weg- en ook een user timvant34556
Maar daar heb ik zelf helemaal niets van. Kan die users nergens terugvinden in mijn data. Dus dat is een vreemde.
Sortering aangepast, bij users met gelijke score staat nu de user met de hogere ratio een plaatsje hoger, omdat die effectiever heeft gebolkt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 17-08-2025 08:52:05 ]How can I make this topic about me?![]()
Dat waren kloons die iemand bedreigde en doxxtequote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh. Welke plannen? Ik ben lekker met mijn puntenteller bezig geweest.... Vorderingen gemaakt.
Zo is er in het overzicht van monitor een user - weg- en ook een user timvant34556
Maar daar heb ik zelf helemaal niets van. Kan die users nergens terugvinden in mijn data. Dus dat is een vreemde.
Sortering aangepast, bij users met gelijke score staat nu de user met de hogere ratio een plaatsje hoger.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow.... okee. Nouja ze hadden ook nul punten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat waren kloons die iemand bedreigde en doxxteHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat was ook even heel veel trs en een snelle deisyy die het oplostequote:Op zondag 17 augustus 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.... okee. Nouja ze hadden ook nul punten.
Maar de username was de dox vandaar de wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aha. Ja ik haal om de zoveel uur de data op dus als in de tussentijd users weer weggehaald zijn dan krijg ik ze inderdaad niet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat was ook even heel veel trs en een snelle deisyy die het oploste
Maar de username was de dox vandaar de wegHow can I make this topic about me?![]()
Kat wil denk ik ook eten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ontbijt
Maar de kat ligt op meProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker, thanks.
* gebrokenglas zit nu met een volle mok koffie én een groot gebroken glas bolk bier achter de computer
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Ik vind er wat van van de ratio, de nachtspelers hoeven soms niet eens vaak te bolken en krijgen dan veel puntenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh. Welke plannen? Ik ben lekker met mijn puntenteller bezig geweest.... Vorderingen gemaakt.
Sortering aangepast, bij users met gelijke score staat nu de user met de hogere ratio een plaatsje hoger, omdat die effectiever heef gebolkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer eens wat anders, een gebrokenglas bolk bierquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker, thanks.
* gebrokenglas zit nu met een volle mok koffie én een groot gebroken glas bolk bier achter de computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En sommige dagspelers worden gericht gebolkt zodat die ook niet meer komenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er wat van van de ratio, de nachtspelers hoeven soms niet eens vaak te bolken en krijgen dan veel puntenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Morguh Amy
Bolk!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En sommige dagspelers worden gericht gebolkt zodat die ook niet meer komen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wie?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En sommige dagspelers worden gericht gebolkt zodat die ook niet meer komenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, maar die moeten 's nachts wakker zijn, moeten de dagspelers dat ook maar doen, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er wat van van de ratio, de nachtspelers hoeven soms niet eens vaak te bolken en krijgen dan veel punten
Dat is wat ik net ook typte....quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten 's nachts wakker zijn, moeten de dagspelers dat ook maar doen, je moet er wat voor over hebben
owjee oneeHow can I make this topic about me?![]()
Niemand moet s'nacht wakker zijn om te bolkenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten 's nachts wakker zijn, moeten de dagspelers dat ook maar doen, je moet er wat voor over hebben
Ik heb iemand die in de nacht de punten pakt nooit als 'echte' winnaar gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand moet s'nacht wakker zijn om te bolken
Ik heb iemand die in de nacht de punten pakt nooit als 'echte' winnaar gezien
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oepsquote:
Hey Jussiequote:Op zondag 17 augustus 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent een winnaar ongeacht wanneer je post
Jussie!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent een winnaar ongeacht wanneer je post![]()
Maar over die score, het is puur sortering aanpassen. Het is niet in beton gegoten, ik kan alles doen. Mensen willen niet in de score? 5 minuten werk. Mensen willen alsnog met terugwerkende kracht erin? 5 minuten werk.
Andere sortering? Even een andere query draaien.How can I make this topic about me?![]()
Diegene die hier bijna niet meer komenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar over die score, het is puur sortering aanpassen. Het is niet in beton gegoten, ik kan alles doen. Mensen willen niet in de score? 5 minuten werk. Mensen willen alsnog met terugwerkende kracht erin? 5 minuten werk.
Andere sortering? Even een andere query draaien.
Iedereen die in dts post, zou in de score moeten staanquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen idee wie dat zijn eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Diegene die hier bijna niet meer komen
Dat houdt het wel zo eerlijk voor de restIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bolk iedereen die ik tegen komquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En sommige dagspelers worden gericht gebolkt zodat die ook niet meer komen
En bewust iemand gericht bolken zie ik niet, ik zie iedereen die hier komt bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kan je wel stellen, ben er zo klaar meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je punten wil scoren moet je dus wel 's nachts wakker zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand moet s'nacht wakker zijn om te bolken
Ik heb iemand die in de nacht de punten pakt nooit als 'echte' winnaar gezienik vind dat juist knapper dan overdag een beetje bolken als je toch al achter je pc zit. De mensen die wakker blijven om te kunnen bolken zijn de echte diehards
En een paar worden extra hard de moeder gebolkt, dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bolk iedereen die ik tegen kom
En bewust iemand gericht bolken zie ik niet, ik zie iedereen die hier komt bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je wel stellen, ben er zo klaar mee![]()
![]()
![]()
quote:Dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent een winnaar ongeacht wanneer je post
Ik kan het hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En een paar worden extra hard de moeder gebolkt, dat weet je zelf ook wel![]()
![]()
Het overzicht is nu: eerst sorteren op de score, vervolgens op de ratio.quote:
en het was voorheen eerst sorteren op de score, vervolgens op het totaal aantal posts van de maand
[ Bericht 34% gewijzigd door gebrokenglas op 17-08-2025 08:56:50 ]How can I make this topic about me?![]()
Daarin verschillen onze meningen dan en dat magquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je punten wil scoren moet je dus wel 's nachts wakker zijnik vind dat juist knapper dan overdag een beetje bolken als je toch al achter je pc zit. De mensen die wakker blijven om te kunnen bolken zijn de echte diehards
Jij bent ook pas weer net terugquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ohoh, ga je hetzelfde als ik denken? Arme jijquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wat ik net ook typte....
owjee onee
Ik wil graag een sortering gebaseerd op hoe vaak de z voorkomt in de usernamequote:Op zondag 17 augustus 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zal wel niet het geval zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ohoh, ga je hetzelfde als ik denken? Arme jij
Ik ben een man, en een man denkt heel anders dan een vrouw.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 17-08-2025 08:58:36 ]How can I make this topic about me?![]()
Dat is te doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag een sortering gebaseerd op hoe vaak de z voorkomt in de username
Ook wel handmatig
Amyquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag een sortering gebaseerd op hoe vaak de z voorkomt in de username![]()
![]()
![]()
KuzzJuzz?![]()
![]()
Bij de Kquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Masr niet echt doen hoor, ik was natuurlijk niet serieusquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Die user met de naam -weg- heb ik in de db aangepast omdat het een dox account was met bepaalde info in de username, wat lilak al aangaf. Die ga je sowieso niet vinden op die manier. En geeft ook niet dat je die niet hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Ja ik haal om de zoveel uur de data op dus als in de tussentijd users weer weggehaald zijn dan krijg ik ze inderdaad niet.![]()
Punten behaald tussen 2:00 en 6:00 zouden dubbel moeten tellen.
![]()
![]()
Ah, thanks, dan maak ik me er niet meer druk om.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die user met de naam -weg- heb ik in de db aangepast omdat het een dox account was met bepaalde info in de username, wat lilak al aangaf. Die ga je sowieso niet vinden op die manier. En geeft ook niet dat je die niet hebt.
Denk je? Ik denk dat niet!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal wel niet het geval zijn.
Ik ben een man, en man denkt heel anders dan een vrouw.
QED![]()
Alhoewel, mannen denken natuurlijk veel vaker aan seks
Deze man weetquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:49 schreef KillemWieft het volgende:
Punten behaald tussen 2:00 en 6:00 zouden dubbel moeten tellen.
Sex? Denk ik vrijwel niet aan. Wel aan iets andersquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat niet!
QED![]()
Alhoewel, mannen denken natuurlijk veel vaker aan seks![]()
![]()
Hihi, nu lijkt het haast alsof je me met mn huwelijk feliciteertquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:49 schreef MooieTop6 het volgende:
En nu wat belangrijker:
Gefeliciteerd @:mizzezamy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik trek in een wrapIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga maar eens taart bakken, want heb er nu zin in gekregen.
Maar duurt nog 1,5 uur voor die klaar is
Dat wordt gezegd, maar is dat wel zo?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat niet!
QED![]()
Alhoewel, mannen denken natuurlijk veel vaker aan seksHow can I make this topic about me?![]()
Ah, verdraaid, toch vergeten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Van harte gefeliciteerd!!!!
En dan nog laten afkoelen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha ja, ik moest een beetje lachen wel, na al die remindersquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, verdraaid, toch vergeten.
Van harte gefeliciteerd!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je
dit klinkt alsof er een intern onderzoek nodig isquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sortering aangepast, bij users met gelijke score staat nu de user met de hogere ratio een plaatsje hoger, omdat die effectiever heeft gebolkt.
Do what you love, love what you do!![]()
Euhm dat lukt mij meestal maar matigquote:
Ja, stom zeg. Ik had het me nog zo voorgenomen, niet vergeten, niet vergeten. En prompt....quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ik moest een beetje lachen wel, na al die reminders
Dank je
Zal wel moeten bij een cheesecake of eet je die ook warm?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm dat lukt mij meestal maar matig
Zou doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal wel moeten bij een cheesecake of eet je die ook warm?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank je
2 uur afkoelen in de over en dan minimaal 4 uur in de koelkast.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij mag dat!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, stom zeg. Ik had het me nog zo voorgenomen, niet vergeten, niet vergeten. En prompt....
Ex van me was het ooit vergeten toen we nog een relatie hadden, toen werd ik wel wat boos.
@MizzezAmy gaat taart maken en zonnebloemen krijgen en een geweldige verjaardag
*Lust geen koffie*![]()
Die maak ik nooit zelf.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal wel moeten bij een cheesecake of eet je die ook warm?
Maar warme cheesecake klinkt als kaasfondue, zou eten
Had je geen Chinees over van afgelopen dinsdag?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:59 schreef kree het volgende:
ik had rest pizza van gister nog als ontbijt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb het gewoon onthouden en echt niet in mijn agenda gezetquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, stom zeg. Ik had het me nog zo voorgenomen, niet vergeten, niet vergeten. En prompt....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou ik zonnebloemen krijgen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:mizzezamy gaat taart maken en zonnebloemen krijgen en een geweldige verjaardag
Ik had ze bijna zelf gekocht gisteren
quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon onthouden en echt niet in mijn agenda gezetben ik niet belangrijk genoeg om in je agenda te noteren?
![]()
Staat onze date er zeker ook niet in
Beginnen met 5x5 deadlift.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was op tijd
Sportschool nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tuurlijk sta je er wel in, maar wilde stoer doen dat ik het onthouden had!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ben ik niet belangrijk genoeg om in je agenda te noteren?
![]()
Staat onze date er zeker ook niet inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarschijnlijk krijg je van die VVV cadeaukaarten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou ik zonnebloemen krijgen?
Ik had ze bijna zelf gekocht gisteren
tijdje niet meer die besteld eigenlijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had je geen Chinees over van afgelopen dinsdag?
Die heb ik wel een gevonden ooit op een vlooienmarktquote:
Best mee gelachenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeft ook niet, er ligt nog wat Chinees afhaaleten van juli in je vriezer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:08 schreef kree het volgende:
[..]
tijdje niet meer die besteld eigenlijkHow can I make this topic about me?![]()
O wist niet dat je jarig was. Gefeliciteerd Amy maak er een mooie dag van.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er ligt nog wat Chinees afhaaleten van juli in je vriezer.
Hey Vinoquote:![]()
Hoe is het met je huis, al verkocht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou om daar op terug te komen had paar bakjes in de koelkast staan te lang.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er ligt nog wat Chinees afhaaleten van juli in je vriezer.
Heb ze uiteindelijk toch weg gegooid, wel weer zonde eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Haha mietje!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou om daar op terug te komen had paar bakjes in de koelkast staan te lang.
Heb ze uiteindelijk toch weg gegooid, wel weer zonde eigenlijk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
lol ik ben niet al te moeilijk hoor met dingen eten die al lang over datum zijn of in de vriezer is weer ander verhaal.quote:
Ik ga er maar vanuit zodra in de vriezer is het gewoon oneindig houdbaar.
Nooit ziek van geworden eigenlijk. dat het soms niet meer te vreten is. tja oke
sowieso ben ik niet van de kasplantje generatie.
Goed man kinderen moeten juist klei en vuil in hun bek krijgen. beetje weerstand opbouwen.
Sommige ouders gaan er in het extreem in van mondkapjes tot ontsmettende zeep elk moment.
Nee, dat is de manier niet he.Do what you love, love what you do!![]()
Ahwquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tuurlijk sta je er wel in, maar wilde stoer doen dat ik het onthouden had!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik ben niet al te moeilijk hoor met dingen eten die al lang over datum zijn of in de vriezer is weer ander verhaal.
Ik ga er maar vanuit zodra in de vriezer is het gewoon oneindig houdbaar.
Nooit ziek van geworden eigenlijk. dat het soms niet meer te vreten is. tja oke
Dank je!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wist niet dat je jarig was. Gefeliciteerd Amy maak er een mooie dag van.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
nouja de jeugd van tegenwoordig en hoe het was toen ik die leeftijd had.quote:
Haha ging er toch ff anders aan toe.Do what you love, love what you do!![]()
Naja, klopt wel een beetje toch? Als de vriezer maar koud genoeg is en nooit open gaatquote:
Ergens diep in die vriezer ligt een pakje gehakt uit 2016quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee natuurlijk niet. Slaat helemaal nergens op wat je zegt.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Snap er niet meer van nuquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja de jeugd van tegenwoordig en hoe het was toen ik die leeftijd had.
Haha ging er toch ff anders aan toe.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, klopt wel een beetje toch? Als de vriezer maar koud genoeg is en nooit open gaatProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Euhm en dat baseer je op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Slaat helemaal nergens op wat je zegt.
Ik gooi gewoon dingen die zeg maar nog 3 dagen houdbaar zijn in de koelkast zo in de vriezer en maand of wat later is het geen probleem als ik dat nog eet.
Doe met gehakt en vkip nog wel eens.Do what you love, love what you do!![]()
dat er veel minder moeilijk over gedaan werd toen ik 8-15 was als ouders nu doen over hun kinderen.quote:
Verder veel te veel verwend denk ik ook
Ze hebben de muziek weer aangezet
Op volume G#-@(
Kan mijn noise cancelling niet tegenopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wetenschap. Eten kan ook bederven in je diepvries, want bepaalde bacteriën blijven nog steeds groeien in diepvriesquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm en dat baseer je op?
Ik gooi gewoon dingen die zeg maar nog 3 dagen houdbaar zijn in de koelkast zo in de vriezer en maand of wat later is het geen probleem als ik dat nog eet.
Doe met gehakt en vkip nog wel eens.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
haha wat draaien ze?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ze hebben de muziek weer aangezet
Op volume G#-@(
Kan mijn noise cancelling niet tegenopDo what you love, love what you do!![]()
Je kunt Chinees eten over het algemeen ongeveer drie maanden in de vriezer bewaren. Het is belangrijk om het eten snel af te koelen en in luchtdichte bakjes of zakjes in te vriezen. Zo blijft de kwaliteit het beste behouden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Doe met gehakt en vkip nog wel eens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bewaartijd ingevroren rundvlees: 6 maanden. Bewaartijd ingevroren kalfsvlees, varkensvlees, lamsvlees: maximaal 3 maanden. Bewaartijd ingevroren gehakt: 2 maanden. Bewaartijd ingevroren bereid vlees: 2 – 3 maanden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Doe met gehakt en vkip nog wel eens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms vast wel, maargoed ik ben dus niet van de "kasplantje" generatie en mijn (goddelijke) lichaam kan daar dus blijkbaar tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wetenschap. Eten kan ook bederven in je diepvries, want bepaalde bacteriën blijven nog steeds groeien in diepvries
Serieus, ik denk dat het wel meevalt allemaal.
Jij wel eens ziek van geworden dan?Do what you love, love what you do!![]()
n de vriezer kun je een taart tot wel 3 maanden bewaren. De bacteriën kunnen in de ijskoude vriezer namelijk niet verder groeien. Let wel op: slagroomtaart kan niet goed in de vriezer, dat tast de smaak en structuur erg aan. Nog maar een extra puntje eten dus, er zit niets anders op!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wetenschap. Eten kan ook bederven in je diepvries, want bepaalde bacteriën blijven nog steeds groeien in diepvriesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
precies en gezien de zinsopbouw komt dit van AI, LOLquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kunt Chinees eten over het algemeen ongeveer drie maanden in de vriezer bewaren. Het is belangrijk om het eten snel af te koelen en in luchtdichte bakjes of zakjes in te vriezen. Zo blijft de kwaliteit het beste behouden.
waar ik al tegen ben.
maar dat is idd wel hoe het werkt. je moet t niet uren buiten koeling laten staan natuurlijk.
Als ik het invries is het maanden later nog wel te eten en niet echt gevaarlijk.Do what you love, love what you do!![]()
FAFOquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms vast wel, maargoed ik ben dus niet van de "kasplantje" generatie en mijn (goddelijke) lichaam kan daar dus blijkbaar tegen.
Serieus, ik denk dat het wel meevalt allemaal.
Jij wel eens ziek van geworden dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen idee, het mixt niet met mijn tering herrie iigquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat gebeurt er met bacteriën in de vriezer?
Bij het invriezen wordt de vermenigvuldiging van bacteriën onderbroken. De bacteriën gaan echter niet dood. Wanneer je een ingevroren product ontdooit, zullen de bacteriën weer actief worden en zich weer vermenigvuldigen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja alleen dat laatste krijgen de bacteriën niet de kans voor omdat ze nuked worden in de magnetronquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Wat gebeurt er met bacteriën in de vriezer?
Bij het invriezen wordt de vermenigvuldiging van bacteriën onderbroken. De bacteriën gaan echter niet dood. Wanneer je een ingevroren product ontdooit, zullen de bacteriën weer actief worden en zich weer vermenigvuldigen.
echt zijn jullie er allemaal zo huiverig voor dan dingen invriezen en maanden later eten?
Heb er nooit zo problemen mee gehad, wel makkelijk eigenlijk zo alleen als vrijgezel.
eet het zonder problemen nog wel uit vriezer.Do what you love, love what you do!![]()
Kree heeft geen vriezer die tot -18 gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
n de vriezer kun je een taart tot wel 3 maanden bewaren. De bacteriën kunnen in de ijskoude vriezer namelijk niet verder groeien. Let wel op: slagroomtaart kan niet goed in de vriezer, dat tast de smaak en structuur erg aan. Nog maar een extra puntje eten dus, er zit niets anders op!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
-28 hierquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Meeste vriezers staan niet koud genoeg
hihohoho wel dus...quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree heeft geen vriezer die tot -18 gaat.
alleen heb een eco stand en super freeze.
De normale is -18 die super freeze -28Do what you love, love what you do!![]()
O das niet best niequote:Op zondag 17 augustus 2025 09:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree heeft geen vriezer die tot -18 gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja wij zijn de kasplant generatie, kree. Zoals ik zei FAFO.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:32 schreef kree het volgende:
echt zijn jullie er allemaal zo huiverig voor dan dingen invriezen en maanden later eten?
Heb er nooit zo problemen mee gehad, wel makkelijk eigenlijk zo alleen als vrijgezel.
eet het zonder problemen nog wel uit vriezer.
Er zijn ook mensen die stront vreten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik geloof je wel je zetten de temp neer na mijn berichtquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
zo ongelovig weer, zal er een foto van maken.![]()
Ik heb ook koelkast op 3 en vriezer op -18Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kom wel eens buitenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja wij zijn de kasplant generatie, kree. Zoals ik zei FAFO.
Er zijn ook mensen die stront vreten.
Ben ik dan een kasplantje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen kink shamingquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die stront vreten.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
owh de koelkast heb ik dan iets hoger staan. met die super vries optie is ie 2 graden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof je wel je zetten de temp neer na mijn bericht![]()
Ik heb ook koelkast op 3 en vriezer op -18
met eco volgens mij 6Do what you love, love what you do!![]()
haha ik zeg jou niet specifiek. maar je voelt je blijkbaar aangesproken?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die stront vreten.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Verse diepvrieszakjes voor in de ping bedoel je?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Of doe zoals ik: doe vaker boodschappen en haal vers.
die iglo dingen zijn best oke. alleen net ff beetje te weinig voor mijn eetlust.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verse diepvrieszakjes voor in de ping bedoel je?Do what you love, love what you do!![]()
Hey Birdyquote:
Ga nu meestal vier keer per weekquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Of doe zoals ik: doe vaker boodschappen en haal vers.
Houdt de koelkast ook overzichtelijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Killem!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Birdie![]()
Vind het wel een kink voor kree eigenlijk.![]()
Zie hem eerder iets doen op zijn chinees
En alle dingen met een kortingssticker kopenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga nu meestal vier keer per week
Houdt de koelkast ook overzichtelijk
Op welke temperatuur stel je een vriezer in?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:36 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
oke niet -28 maar hij kon nog iets kouder.
De ideale temperatuur in een vriezer is -18 graden Celsius. Hiermee blijven jouw producten langer vers en ben je niet veel kwijt aan energiekosten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik probeer voor een week ongeveer in huis te halen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga nu meestal vier keer per week
Houdt de koelkast ook overzichtelijk
En heb nog voorkeur voor de bezorg diensten. het is mij die paar euro waard eigenlijk ipv zelf weer te navigeren door bejaarden en mensen met karretjes die me ophouden
Is wel lekker weet ik van mijn bezoekjes aan @greysbonesquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:42 schreef KillemWieft het volgende:
Kree drinkt ook dagelijks een liter rauwe melk.
Dat zeg ik, kasplantjesgeneratiequote:Op zondag 17 augustus 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik probeer voor een week ongeveer in huis te halen.
En heb nog voorkeur voor de bezorg diensten. het is mij die paar euro waard eigenlijk ipv zelf weer te navigeren door bejaarden en mensen met karretjes die me ophoudenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja ik huur zonnepanelen van de woningbouw die me meer kosten nu aan teruglevering als ze opleveren.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op welke temperatuur stel je een vriezer in?
De ideale temperatuur in een vriezer is -18 graden Celsius. Hiermee blijven jouw producten langer vers en ben je niet veel kwijt aan energiekosten.
Dus niet zoveel moeite om wat energie erop te verstoken.
Ff douchen en bioscoop
haha dan heb je er een ander idee over als ik denkquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, kasplantjesgeneratie
Seks op z’n Chinees?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Killem!!![]()
Zie hem eerder iets doen op zijn chinees
Nog (ijs)kouder is nog beter
Is die -18 graden dan ook de ideale temperatuur? Dat niet helemaal. Tussen de -18 en -30 graden lukt het nog beter om je voedsel heel lang goed te houden wat betreft de smaak, vitamines en voedingsstoffen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed wat ik doe dusquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Nog (ijs)kouder is nog beter
Is die -18 graden dan ook de ideale temperatuur? Dat niet helemaal. Tussen de -18 en -30 graden lukt het nog beter om je voedsel heel lang goed te houden wat betreft de smaak, vitamines en voedingsstoffen.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel lekker weet ik van mijn bezoekjes aan @:greysbones
helikopter seksquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Hoe gaat dat?
die chinezen zijn sowieso al raar dus verbaast me niks.Do what you love, love what you do!![]()
Op zijn chinees wat er al staatquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Hoe gaat dat?Smile, it's free therapy.![]()
neequote:
Yes !quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vino![]()
Hoe is het met je huis, al verkocht?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:46 schreef kree het volgende:
[..]
helikopter seks
die chinezen zijn sowieso al raar dus verbaast me niks.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je bedoelt in wandelen dan denk?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vaker boodschappen doen is meer stapjesDo what you love, love what you do!![]()
Kaas van rauwe melk is ook zo lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel lekker weet ik van mijn bezoekjes aan @:greysbonesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:46 schreef kree het volgende:
[..]
helikopter seks
die chinezen zijn sowieso al raar dus verbaast me niks.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O das nice, gefeliciteerd. Wanneer moet je er nu uit zijn?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greysquote:
Bovenop de foeyonghai?quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op zijn chinees wat er al staatProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verse diepvrieszakjes voor in de ping bedoel je?
F1, laatste keer dat ie draait, heeft hier in de buurt alleen maar op kuttijden gedraaid dus dan ga ik maar 's ochtendsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KB, Greys, en wie ik nog meer vergeten ben
Wat is er met Justin?How can I make this topic about me?![]()
De meeste mensen krijgen stapjes door te wandelen jaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is een baasquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is er met Justin?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mind = blownquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen stapjes door te wandelen jaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar schaam jij je??quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
@:Mizzezamy
Gefeliciteerd![]()
![]()
@:Justink
Ik schaam me diep![]()
jaja oke. ik maak er per (werk) dag denk meestal wel genoeg enzo dus hoef ze niet extra te doen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen stapjes door te wandelen ja
moet wel zeggen krijg beetje een buikje
O jee, kan je het nog goed maken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed gereedschap hangt altijd onder een afdakjequote:Op zondag 17 augustus 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
jaja oke. ik maak er per (werk) dag denk meestal wel genoeg enzo dus hoef ze niet extra te doen.
moet wel zeggen krijg beetje een buikje
quote:
Vast wel Justin is niet zo moeilijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Shake it shake it shake it shake it shake it shake sugar shake itquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou, dan maak je dus niet genoeg stapjes.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
jaja oke. ik maak er per (werk) dag denk meestal wel genoeg enzo dus hoef ze niet extra te doen.
moet wel zeggen krijg beetje een buikjeHow can I make this topic about me?![]()
HAHAHA damn dot, maar waarheid. ik heb ook geen moeite met buikje als vrouwen dat hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt altijd onder een afdakje
Enne voor mij. denk BMI is nog wel oke hoor
Als er een dikke lul onder hangt vinden vrouwen dat helemaal niet erg.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel zeggen krijg beetje een buikjeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bereken die maar eens dan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
HAHAHA damn dot, maar waarheid. ik heb ook geen moeite met buikje als vrouwen dat hebben.
Enne voor mij. denk BMI is nog wel oke hoorHow can I make this topic about me?![]()
tuurlijk wel. er is een verschil tussen buikje en vies dik enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dan maak je dus niet genoeg stapjes.
Buik verkleint de bereikbaarheidquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als er een dikke lul onder hangt vinden vrouwen dat helemaal niet erg.
*Lust geen koffie*![]()
Piledriverquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Buik verkleint de bereikbaarheidProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:zoiets JUP
moet ie wel minimaal een week in de koelkast hebben gestaan
met flink wat haar op de Chinees
hangt van de lengte weer af denk hequote:Op zondag 17 augustus 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Buik verkleint de bereikbaarheid. LOL
te laat nu hoeft dat ook niet meerquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is er met Justin?
Als het maar tieten en een gleuf heeftquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
HAHAHA damn dot, maar waarheid. ik heb ook geen moeite met buikje als vrouwen dat hebben.
Enne voor mij. denk BMI is nog wel oke hoor![]()
Nog geeneens een felicitatie-topicquote:Op zondag 17 augustus 2025 10:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou nog geen eens een felicitatie titel voor @:mizzezamy![]()
![]()
Horizontaal of verticaal?quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het maar tieten en een gleuf heeft
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
FTFYquote:Op zondag 17 augustus 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het maar tieten en geen gleuf heeft
Ligt eraan als ie er verder niks mee kan heb je er niks aanquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als er een dikke lul onder hangt vinden vrouwen dat helemaal niet erg.Smile, it's free therapy.![]()
Mag maar weet niet of ze daar blij van wordtquote:Op zondag 17 augustus 2025 10:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou nog geen eens een felicitatie titel voor @:mizzezamyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mjah als het mij daarover alleen ging dan had ik wss meer succes bij vrouwen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het maar tieten en een gleuf heeft![]()
Ben nog soort van kritisch wel.Do what you love, love what you do!![]()
Geen ervaring mee. Jij wel?quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt eraan als ie er verder niks mee kan heb je er niks aan
Wie?quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had een andere user die gister wel dan?![]()
![]()
Nope gelukkig nietquote:![]()
Snap dat jij geen ervaring met een grote lul hebt
Wie was er gisteren jarig?quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had een andere user die gister wel dan?
*Lust geen koffie*![]()
Niet echt kiwiquote:Op zondag 17 augustus 2025 10:06 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik nergens gefeliciteerd zien worden. Dat wist ik niet.![]()
Maar weet niet of diegene wel zoiets wil
En of diegene dat hier wilThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: