SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Want wie goed hard bolkt in de morgen
Die bolkt de hele dag
Ja die bolkt de hele dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je gisteren al je voorgenomen plannen nog uitgevoerdquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehhh. Welke plannen? Ik ben lekker met mijn puntenteller bezig geweest.... Vorderingen gemaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gisteren al je voorgenomen plannen nog uitgevoerd
Rare dingen gezien ook....
Zo is er in het overzicht van monitor een user - weg- en ook een user timvant34556
Maar daar heb ik zelf helemaal niets van. Kan die users nergens terugvinden in mijn data. Dus dat is een vreemde.
Sortering aangepast, bij users met gelijke score staat nu de user met de hogere ratio een plaatsje hoger, omdat die effectiever heeft gebolkt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 17-08-2025 08:52:05 ]How can I make this topic about me?![]()
Dat waren kloons die iemand bedreigde en doxxtequote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh. Welke plannen? Ik ben lekker met mijn puntenteller bezig geweest.... Vorderingen gemaakt.
Zo is er in het overzicht van monitor een user - weg- en ook een user timvant34556
Maar daar heb ik zelf helemaal niets van. Kan die users nergens terugvinden in mijn data. Dus dat is een vreemde.
Sortering aangepast, bij users met gelijke score staat nu de user met de hogere ratio een plaatsje hoger.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow.... okee. Nouja ze hadden ook nul punten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat waren kloons die iemand bedreigde en doxxteHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat was ook even heel veel trs en een snelle deisyy die het oplostequote:Op zondag 17 augustus 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.... okee. Nouja ze hadden ook nul punten.
Maar de username was de dox vandaar de wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aha. Ja ik haal om de zoveel uur de data op dus als in de tussentijd users weer weggehaald zijn dan krijg ik ze inderdaad niet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat was ook even heel veel trs en een snelle deisyy die het oploste
Maar de username was de dox vandaar de wegHow can I make this topic about me?![]()
Kat wil denk ik ook eten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ontbijt
Maar de kat ligt op meProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker, thanks.
* gebrokenglas zit nu met een volle mok koffie én een groot gebroken glas bolk bier achter de computer
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Ik vind er wat van van de ratio, de nachtspelers hoeven soms niet eens vaak te bolken en krijgen dan veel puntenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh. Welke plannen? Ik ben lekker met mijn puntenteller bezig geweest.... Vorderingen gemaakt.
Sortering aangepast, bij users met gelijke score staat nu de user met de hogere ratio een plaatsje hoger, omdat die effectiever heef gebolkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer eens wat anders, een gebrokenglas bolk bierquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker, thanks.
* gebrokenglas zit nu met een volle mok koffie én een groot gebroken glas bolk bier achter de computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En sommige dagspelers worden gericht gebolkt zodat die ook niet meer komenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er wat van van de ratio, de nachtspelers hoeven soms niet eens vaak te bolken en krijgen dan veel puntenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Morguh Amy
Bolk!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En sommige dagspelers worden gericht gebolkt zodat die ook niet meer komen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wie?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En sommige dagspelers worden gericht gebolkt zodat die ook niet meer komenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, maar die moeten 's nachts wakker zijn, moeten de dagspelers dat ook maar doen, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er wat van van de ratio, de nachtspelers hoeven soms niet eens vaak te bolken en krijgen dan veel punten
Dat is wat ik net ook typte....quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten 's nachts wakker zijn, moeten de dagspelers dat ook maar doen, je moet er wat voor over hebben
owjee oneeHow can I make this topic about me?![]()
Niemand moet s'nacht wakker zijn om te bolkenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten 's nachts wakker zijn, moeten de dagspelers dat ook maar doen, je moet er wat voor over hebben
Ik heb iemand die in de nacht de punten pakt nooit als 'echte' winnaar gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand moet s'nacht wakker zijn om te bolken
Ik heb iemand die in de nacht de punten pakt nooit als 'echte' winnaar gezien
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oepsquote:
Hey Jussiequote:Op zondag 17 augustus 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent een winnaar ongeacht wanneer je post
Jussie!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent een winnaar ongeacht wanneer je post![]()
Maar over die score, het is puur sortering aanpassen. Het is niet in beton gegoten, ik kan alles doen. Mensen willen niet in de score? 5 minuten werk. Mensen willen alsnog met terugwerkende kracht erin? 5 minuten werk.
Andere sortering? Even een andere query draaien.How can I make this topic about me?![]()
Diegene die hier bijna niet meer komenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar over die score, het is puur sortering aanpassen. Het is niet in beton gegoten, ik kan alles doen. Mensen willen niet in de score? 5 minuten werk. Mensen willen alsnog met terugwerkende kracht erin? 5 minuten werk.
Andere sortering? Even een andere query draaien.
Iedereen die in dts post, zou in de score moeten staanquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen idee wie dat zijn eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Diegene die hier bijna niet meer komen
Dat houdt het wel zo eerlijk voor de restIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bolk iedereen die ik tegen komquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En sommige dagspelers worden gericht gebolkt zodat die ook niet meer komen
En bewust iemand gericht bolken zie ik niet, ik zie iedereen die hier komt bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kan je wel stellen, ben er zo klaar meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je punten wil scoren moet je dus wel 's nachts wakker zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand moet s'nacht wakker zijn om te bolken
Ik heb iemand die in de nacht de punten pakt nooit als 'echte' winnaar gezienik vind dat juist knapper dan overdag een beetje bolken als je toch al achter je pc zit. De mensen die wakker blijven om te kunnen bolken zijn de echte diehards
En een paar worden extra hard de moeder gebolkt, dat weet je zelf ook welquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bolk iedereen die ik tegen kom
En bewust iemand gericht bolken zie ik niet, ik zie iedereen die hier komt bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je wel stellen, ben er zo klaar mee![]()
![]()
![]()
quote:Dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent een winnaar ongeacht wanneer je post
Ik kan het hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En een paar worden extra hard de moeder gebolkt, dat weet je zelf ook wel![]()
![]()
Het overzicht is nu: eerst sorteren op de score, vervolgens op de ratio.quote:
en het was voorheen eerst sorteren op de score, vervolgens op het totaal aantal posts van de maand
[ Bericht 34% gewijzigd door gebrokenglas op 17-08-2025 08:56:50 ]How can I make this topic about me?![]()
Daarin verschillen onze meningen dan en dat magquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je punten wil scoren moet je dus wel 's nachts wakker zijnik vind dat juist knapper dan overdag een beetje bolken als je toch al achter je pc zit. De mensen die wakker blijven om te kunnen bolken zijn de echte diehards
Jij bent ook pas weer net terugquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ohoh, ga je hetzelfde als ik denken? Arme jijquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wat ik net ook typte....
owjee onee
Ik wil graag een sortering gebaseerd op hoe vaak de z voorkomt in de usernamequote:Op zondag 17 augustus 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zal wel niet het geval zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ohoh, ga je hetzelfde als ik denken? Arme jij
Ik ben een man, en een man denkt heel anders dan een vrouw.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 17-08-2025 08:58:36 ]How can I make this topic about me?![]()
Dat is te doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag een sortering gebaseerd op hoe vaak de z voorkomt in de username
Ook wel handmatig
Amyquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag een sortering gebaseerd op hoe vaak de z voorkomt in de username![]()
![]()
![]()
KuzzJuzz?![]()
![]()
Bij de Kquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Masr niet echt doen hoor, ik was natuurlijk niet serieusquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Die user met de naam -weg- heb ik in de db aangepast omdat het een dox account was met bepaalde info in de username, wat lilak al aangaf. Die ga je sowieso niet vinden op die manier. En geeft ook niet dat je die niet hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Ja ik haal om de zoveel uur de data op dus als in de tussentijd users weer weggehaald zijn dan krijg ik ze inderdaad niet.![]()
Punten behaald tussen 2:00 en 6:00 zouden dubbel moeten tellen.
![]()
![]()
Ah, thanks, dan maak ik me er niet meer druk om.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die user met de naam -weg- heb ik in de db aangepast omdat het een dox account was met bepaalde info in de username, wat lilak al aangaf. Die ga je sowieso niet vinden op die manier. En geeft ook niet dat je die niet hebt.
Denk je? Ik denk dat niet!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal wel niet het geval zijn.
Ik ben een man, en man denkt heel anders dan een vrouw.
QED![]()
Alhoewel, mannen denken natuurlijk veel vaker aan seks
Deze man weetquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:49 schreef KillemWieft het volgende:
Punten behaald tussen 2:00 en 6:00 zouden dubbel moeten tellen.
Sex? Denk ik vrijwel niet aan. Wel aan iets andersquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat niet!
QED![]()
Alhoewel, mannen denken natuurlijk veel vaker aan seks![]()
![]()
Hihi, nu lijkt het haast alsof je me met mn huwelijk feliciteertquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:49 schreef MooieTop6 het volgende:
En nu wat belangrijker:
Gefeliciteerd @:mizzezamy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()