SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb nog op jou gewacht .... maar ja .....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zoveel pareltjes gepost door mario en dan zo'n tt![]()
Tjaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
@MooieTop6 wat vind jij ervan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
we mogen nach 22 00 geen water opdraaienquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
niet mein messerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]Mario heft jouw mobieltje in zijn staande lamp geflikkerd?!?
![]()
Ja draaiend water is dan ook niet echt veilig he, vooral op zee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
we mogen nach 22 00 geen water opdraaien![]()
Waarom niet? Woon je in oorlogsgebied ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
we mogen nach 22 00 geen water opdraaienUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ach alles gaat toch op rantsoen? Drinkwater en stroom zijn al niet meer gegarandeerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom niet? Woon je in oorlogsgebied ofzo![]()
nachtrust tot 6 00quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom niet? Woon je in oorlogsgebied ofzo![]()
kolkquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja draaiend water is dan ook niet echt veilig he, vooral op zee.![]()
klopfende mischienquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je dan bose nachbarn![]()
Beetje vergelijkbaar met die zondagsrust in Duitsland, weet niet of dat ook zo heerst in OostenrijkUw ADH vitamine Worst
Ich musste klopfen, weil die Klingel nicht funktioniert.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
klopf klopf
wer ist da?
ein bose NachbarnUw ADH vitamine Worst
Klopf klopf!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
klopf klopf
wer ist da?
ein bose Nachbarn
- Wer ist da?
Ge
- Ge wer?
Mein geweht womit ich dich durch kopf schiesse wenn du nicht aufmachst!![]()
![]()
Sie kam drinnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ich musste klopfen, weil die Klingel nicht funktioniert.
ohne klopfen
und ist weg gegangen ohne wort.![]()
Als de ketting te kort is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo komt en meid van keuken naar
wohnkamer?![]()
ohne worstquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Sie kam drinnen
ohne klopfen
und ist weg gegangen ohne wort.![]()
![]()
Om bier te brengen naar mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo komt en meid van keuken naar
wohnkamer?Uw ADH vitamine Worst
nee kette te langquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Om bier te brengen naar mij![]()
Ik weetquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kellerbier is ook een echt biersoort
Dat was de grapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Details details!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee als ze te kort is komt zij net naar wohnkamer lol![]()
![]()
Ik vlieg binnenkort met Lufthansa, komt wel heel dichtbij zoquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vlieg binnenkort met Lufthansa, komt wel heel dichtbij zoLufthansaplast in je drankjes?
![]()
![]()
ze doen maar, ik heb er geen last van.quote:
Echter mag het mijn keuze zijn het vreselijk te vinden
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Moet lachenquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze doen maar, ik heb er geen last van.
Echter mag het mijn keuze zijn het vreselijk te vinden![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vlieg binnenkort met Lufthansa, komt wel heel dichtbij zo![]()
![]()
Nee BolkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nu weet iedereen hetquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:MizzezAmy gefeliciteerd met je verjaardag
Maar bedankt!party hardy
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
HiHihiquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
nu weet iedereen het
Maar bedankt!party hardy
whoopp whoopppp
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Merci!quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:39 schreef KoningWouter het volgende:
Van harte @:MizzezAmy
Fijne dag gewenst!
gefeliciteeeeeeeerrrrrrrrrrdddddddddquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
nu weet iedereen het
Maar bedankt!party hardy
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
gefeliciteerdquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
nu weet iedereen het
Maar bedankt!party hardy
![]()
![]()
Felies!quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
nu weet iedereen het
Maar bedankt!party hardy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedaaaannnnnnkkkkktquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gefeliciteeeeeeeerrrrrrrrrrddddddddd![]()
Waaat!?quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Whoopwhoop, 3 punten cadeau gekregen![]()
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank je!
Ik heb slagroom in de koelkast staan
Uw ADH vitamine Worst
Jij bent altijd welkom!quote:
Maar ik moet bij slagroom altijd aan jou denken
Ik was me aan het uitkleden.quote:
En mn tanden poetsen.
Bedtijd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja je moet wel even een knopje omzettenquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik kijk Low Lands
Wat lijkt me het toch afschuwelijk om op die camping te staan
Gelukkig zijn er niet veel getuige vanquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom!
Maar ik moet bij slagroom altijd aan jou denken
Uw ADH vitamine Worst
En een dame!quote:Op zondag 17 augustus 2025 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik blijkbaar mijn eigen persoonlijke zomerhit![]()
Bekijk deze YouTube-video
Maar weet nu wel hoe Grrr in mn hoofd gaat klinken vanaf nu
"Dame un Grrr" betekent dus blijkbaar "Geef me een grrrr" in het Spaansquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En een dame!
Maar weet nu wel hoe Grrr in mn hoofd gaat klinken vanaf nu
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolkquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah, in dat geval: Dame un Grrrrrrrrquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Dame un Grrr" betekent dus blijkbaar "Geef me een grrrr" in het Spaans
Proost!quote:Op zondag 17 augustus 2025 01:13 schreef Koen66 het volgende:
proost @:mizzezamy een rummetje op je gezondheid
quote:Op zondag 17 augustus 2025 01:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, in dat geval: Dame un Grrrrrrrr![]()
Nee ik ben geen hipster, millenial of gekleurd persoon. Alles gaat gewoon goed met mij. Hoe gaat het met jou?quote:![]()
Der Mario!![]()
Jezus gast leer een keer Nederlands.quote:Op zondag 17 augustus 2025 01:17 schreef mario390 het volgende:
kennen julie film houd niet an?, is nu![]()
Ja goed, zit in het vliegtuig, straks slapen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 01:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik ben geen hipster, millenial of gekleurd persoon. Alles gaat gewoon goed met mij. Hoe gaat het met jou?![]()
lern selfsquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jezus gast leer een keer Nederlands.![]()
Ow ja dat gevoel ken ik, lekker highquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja goed, zit in het vliegtuig, straks slapen.![]()
truste Amyquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik lig in bed, tijd voor een slaappoging![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slaap welquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik lig in bed, tijd voor een slaappoging![]()
Net nog zitten brullen in de pot dat de honden er geen brood van lusten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
Even in de pot klateren en dan duik ik ook mn bed in
Nee, maar wel jouw soort postquote:Ken ik nietquote:Uw ADH vitamine Worst
nederlandse film weiße kombi verfolgtquote:Op zondag 17 augustus 2025 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, maar wel jouw soort post
[..]
Ken ik niet
familie![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1408 / +145 / +0 / 3951 / 4588 / 0.31
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 847 / +39 / +0 / 722 / 948 / 0.89
4. Vino_Tinto / 634 / +3 / +1 / 1878 / 2207 / 0.29
5. MooieTop6 / 543 / +48 / +0 / 2349 / 2703 / 0.2
6. KillemWieft / 532 / +103 / +0 / 259 / 452 / 1.18
7. JustinK / 423 / +10 / +0 / 1553 / 1619 / 0.26
8. gebrokenglas / 385 / +107 / +0 / 1135 / 1380 / 0.28
9. hemarookworst / 337 / +52 / +9 / 665 / 833 / 0.4
10. HappyCharly / 311 / +0 / +0 / 150 / 208 / 1.5
11. Bargehassus / 260 / +1 / +0 / 718 / 821 / 0.32
12. MizzezAmy / 244 / +6 / +7 / 1226 / 1384 / 0.18
13. Masberum / 240 / +5 / +15 / 264 / 333 / 0.72
14. KoningWouter / 228 / +81 / +7 / 644 / 787 / 0.29
15. ToT / 226 / +28 / +5 / 1295 / 1465 / 0.15
16. greysbones / 215 / +1 / +0 / 758 / 810 / 0.27
17. devzero / 211 / +0 / +0 / 407 / 490 / 0.43
18. maily / 172 / +47 / +2 / 950 / 1077 / 0.16
19. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
20. DerRabbit / 155 / +32 / +0 / 485 / 590 / 0.26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Breng je even?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Warsteiner, Alfa, voor mijn part Klok, maar geen Heineken, das zo saai en vlak van smaak.quote:Op zondag 17 augustus 2025 03:36 schreef Rob het volgende:
[..]
je hebt gelijk.. Ik heb ook liever een ander merk..![]()
![]()
GgThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Rob halloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Intussen wel honger gekregen. Ik duik nog even de keuken in.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee Killem
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
GmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
20 minuten!
Slapen is voor ……..quote:Op zondag 17 augustus 2025 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
Ik wil slapen maar zonder ventilator gaat dat niet lukken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
toch heb ik wel aardig geslapen?
beetje vroeg wakker alleen wel. maar had geen zin meer om te blijven liggen.
echt warm is het hier ook niet trouwens?Do what you love, love what you do!![]()
15 graden buiten en had de ramen maar even open gelaten ondanks de muggen. Dus het is binnen wel aardig afgekoeld ook,.Do what you love, love what you do!![]()
Als je niet speelt kan je niet scoren. Koekoek!quote:Op zondag 17 augustus 2025 06:49 schreef mario390 het volgende:
oke weinigstens nu 20 punten om dat de rob vanacht was![]()
had ik allen zijn kunnenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik was er welquote:Op zondag 17 augustus 2025 06:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je niet speelt kan je niet scoren. Koekoek!![]()
Oh.quote:Op zondag 17 augustus 2025 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar mij boeien die punten dan ook totaal nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar het bolken welquote:Op zondag 17 augustus 2025 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar mij boeien die punten dan ook totaal niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een ventilator die het ook doet zonder stroom en ook nog eens geen geluid maakt, een heel fijn dingequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:Op zondag 17 augustus 2025 07:02 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas checkt of hij in het juiste topic zit ....
Goed om te weten. Kom ik de volgende keer bij jou slapen!quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator die het ook doet zonder stroom en ook nog eens geen geluid maakt, een heel fijn dingeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
oke nu ben ik benieuwd, wat is die?quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator die het ook doet zonder stroom en ook nog eens geen geluid maakt, een heel fijn dingeDo what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen.quote:![]()
![]()
![]()
Ik schrok wakker vanochtend van oei is het een werkdag vandaag....
Maar gelukkig is het zondag. Lekker niks doen.How can I make this topic about me?![]()
herkenbaar dit en hoe relaxed als je je dan realiseert dat je helemaal niet naar werk hoeft.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig is het zondag. Lekker niks doen.
ik ga ook lekker niks doen.Do what you love, love what you do!![]()
Mocht je ooit een nieuwe aan moeten schaffen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Goed om te weten. Kom ik de volgende keer bij jou slapen!
https://vonroc.nl/breeze-(...)Pf4DfaYaAtsREALw_wcBWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker nog vrij, dat is een fijne ontdekkingquote:Op zondag 17 augustus 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig is het zondag. Lekker niks doen.
Ja, inderdaad. Collega's op kantoor hebben een ventilator op USB... Die prikken ze in de computer en dan hebben een heerlijk windje over hun bureau heen waaien.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
haha het klinkt wel ideaal eigenlijk.How can I make this topic about me?![]()
Ja. Andersom komt ook wel voor....quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker nog vrij, dat is een fijne ontdekkingHow can I make this topic about me?![]()
Hij is geweldig, ik heb hem op 1 staan en blaast dan voldoende voor koele lucht over je heen em je hoor 0,0quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
haha het klinkt wel ideaal eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]Euhm dat is niet zonder stroom heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dan weer minderquote:Op zondag 17 augustus 2025 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Andersom komt ook wel voor....
beter iig als de "fluisterstille". mobiele airco die ik kocht.
Nu doet dat ding het wel, maar gedoe met die slang naar buiten door raam met uitzetijzers en fluisterstil is ie verre van. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
had dat kunnen weten trouwens, wat ik eigenlijk wil is een airco die ook kan verwarmen enzo en wil er nog geld voor uitgeven ook.
Maarja zit in woningbouw huis en denk niet mag zomaar.
Mijn hele idee in het kader van gas besparen en energie efficiënt, Hun vragen of ze wat mee willen betalen in de kosten
Je kan hem opladen en dan als hij vol is kan je hem zonder dat de stekker er in zit gebruiken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja snapte je wel, maar dacht ff dat je wat had die geen stroom gebruiktequote:Op zondag 17 augustus 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem opladen en dan als hij vol is kan je hem zonder dat de stekker er in zit gebruiken.
Alsnog klinkt het handig moet ik zeggen.
wel weer duur voor een zelfde ventilator alleen dan op accu ipv met snoer.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, je moet hem wel opladen. Maar een hele nacht aan en hij nog meer dan de helft volquote:Op zondag 17 augustus 2025 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja snapte je wel, maar dacht ff dat je wat had die geen stroom gebruikte
wel weer duur voor een zelfde ventilator alleen dan op accu ipv met snoer.
Handig als je naast je bed geen stopcontact hebt. Of geen een meer vrij op de plaats waar je zit.
Toen het van de week zo warm was nam ik hem ook mee neer benedenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja snapte je wel, maar dacht ff dat je wat had die geen stroom gebruikte
wel weer duur voor een zelfde ventilator alleen dan op accu ipv met snoer.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
als ie stil is mss handig. ik heb geleerd van anderen dat muggen niet houden van bewegende wind nlquote:Op zondag 17 augustus 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, je moet hem wel opladen. Maar een hele nacht aan en hij nog meer dan de helft vol
Handig als je naast je bed geen stopcontact hebt. Of geen een meer vrij op de plaats waar je zit.
Toen het van de week zo warm was nam ik hem ook mee neer beneden
quote:
NOu hoppa twee muggen in een klapquote:Op zondag 17 augustus 2025 07:22 schreef kree het volgende:
[..]
als ie stil is mss handig. ik heb geleerd van anderen dat muggen niet houden van bewegende wind nl
heb ik ook nog een spray van werk. omdat onwijs veel last van teken in duin.
Beetje experiment is dat die ze uitreikten. want er is wel een spulletje wat zeg maar ze echt dood.
Maar zit weer wat in wat kankerverwekkend blijkt te zijn.
Dus nu spray en is 40% DEETDo what you love, love what you do!![]()
moet zeggen tot nu toe dit jaar valt t mee eigenlijk hoor met muggen... Maar scheelt zit nog redelijk aan de kust enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Die teringlijers mogen van mij uitsterven. Ik háát muggen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen tot nu toe dit jaar valt t mee eigenlijk hoor met muggen... Maar scheelt zit nog redelijk aan de kust enzo.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ook en dat ze me bijten is niet eens erg. Maar wordt er wakker van als ze zeg maar lijkt het, naar mijn oor vliegen enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die teringlijers mogen van mij uitsterven. Ik háát muggen.
zzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzz en je krijgt ze nooit te pakken dan. altijd rond 3 uur in de morgen maken ze me wakker.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-08-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1408 / +145 / +0 / 3951 / 4588 / 0.31
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 849 / +39 / +2 / 722 / 951 / 0.89
4. Vino_Tinto / 634 / +3 / +1 / 1878 / 2207 / 0.29
5. KillemWieft / 578 / +103 / +46 / 266 / 467 / 1.24
6. MooieTop6 / 543 / +48 / +0 / 2349 / 2703 / 0.2
7. JustinK / 423 / +10 / +0 / 1553 / 1619 / 0.26
8. gebrokenglas / 394 / +107 / +9 / 1142 / 1390 / 0.28
9. hemarookworst / 337 / +52 / +9 / 665 / 833 / 0.4
10. HappyCharly / 311 / +0 / +0 / 150 / 208 / 1.5
11. Bargehassus / 260 / +1 / +0 / 718 / 821 / 0.32
12. MizzezAmy / 244 / +6 / +7 / 1226 / 1384 / 0.18
13. Masberum / 240 / +5 / +15 / 264 / 333 / 0.72
14. KoningWouter / 228 / +81 / +7 / 644 / 787 / 0.29
15. ToT / 226 / +28 / +5 / 1295 / 1465 / 0.15
16. greysbones / 215 / +1 / +0 / 758 / 810 / 0.27
17. devzero / 211 / +0 / +0 / 407 / 490 / 0.43
18. maily / 172 / +47 / +2 / 950 / 1077 / 0.16
19. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
20. Dr.Mikey / 162 / +8 / +15 / 113 / 184 / 0.88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Dus dat. Van die bultjes heb ik geen last, van dat gezoem wel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en dat ze me bijten is niet eens erg. Maar wordt er wakker van als ze zeg maar lijkt het, naar mijn oor vliegen enzo.
zzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzz en je krijgt ze nooit te pakken dan. altijd rond 3 uur in de morgen maken ze me wakker.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: