Ik ben nóg op vakantie hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit kan echt niet
ik stel belangrijke vragen en vervolgens van kastje naar muurtje gestuurd
wat is dit voor ambtenarij gedoe hier
ik eis dat @:yvonne onmiddellijk haar vakantie onderbreekt om mijn vragen te beantwoorden
heb je haar telefoonnummer voor mij?![]()
Of die topic gewoon openen want die is onterecht gesloten om redenen die niet voldoen aan de regels van sluiten van topics
Timmmmmmm ik moet al lachen als zijn naam voorbij zie komenquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben nóg op vakantie hoor.
Maar de fipo van @:timmmmm zegt alles eik wel
Ik twijfel over een namechange naar timmmmmweetallesquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben nóg op vakantie hoor.
Maar de fipo van @:timmmmm zegt alles eik wel
Er is maar een iemand die met @yvonne mag bellen. En dat ben ik.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit kan echt niet
ik stel belangrijke vragen en vervolgens van kastje naar muurtje gestuurd
wat is dit voor ambtenarij gedoe hier
ik eis dat @:yvonne onmiddellijk haar vakantie onderbreekt om mijn vragen te beantwoorden
heb je haar telefoonnummer voor mij?![]()
Of die topic gewoon openen want die is onterecht gesloten om redenen die niet voldoen aan de regels van sluiten van topics
dit topic, waarom gesloten?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:22 schreef sp3c het volgende:
ja dies kut
als je had gezegd veel moorden laatste paar weetikhet dan ok maar er een huidskleurdingetje van maken willen we niet, niet als de huid getint is en dus ook niet als het wat minder dan gemiddeld pigment bevat
In mijn optiek zou het pas gelijke monikken enzovoorts zijn als deze topic opengesteld zou wordenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:22 schreef sp3c het volgende:
ja dies kut
als je had gezegd veel moorden laatste paar weetikhet dan ok maar er een huidskleurdingetje van maken willen we niet, niet als de huid getint is en dus ook niet als het wat minder dan gemiddeld pigment bevat
gelijke monnikken is gelijke kappen
Als je het waarom niet kent, kun je het niet uitleggen. Je hebt het van horen zeggen. Of algemener: "dat weet toch iedereen?"quote:
Truequote:Op maandag 25 augustus 2025 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is maar een iemand die met @:Yvonne mag bellen. En dat ben ik.
Het is een kuttopic Klaas, face it.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In mijn optiek zou het pas gelijke monikken enzovoorts zijn als deze topic opengesteld zou worden
quote:
Wie mij mag bellen op vakantie?quote:
Vind je dat serieus een NWS waardige OP? Een paar foto's, meer niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:56 schreef Paul het volgende:
nouja
NWS / Wilders bezoekt de Efteling met fans
Het is niet klassiek nieuwsartikel, maar reageerde toch genoeg opquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind je dat serieus een NWS waardige OP? Een paar foto's, meer niet.
Geen context, geen nieuws, geen link naar het artikel of iets.
Ja, de Wilders haters konden zich weer flink uitleven idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is niet klassiek nieuwsartikel, maar reageerde toch genoeg op
moest het dan in GC ofzo
Ja, GC was een optie geweest. Daarheen geschopt en weer geopend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is niet klassiek nieuwsartikel, maar reageerde toch genoeg op
moest het dan in GC ofzo
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, GC was een optie geweest. Daarheen geschopt en weer geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |