SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 15-08-2025 20:08:18 ]![]()
hele bananenfetisch ontwikkelt daar op dat eiland hequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zolang je er maar niet positief op getest wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje serotonine zou wel fijn zijn.![]()
![]()
zeg eens tegen finch hoe je je voeltquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje serotonine zou wel fijn zijn.
mogelijk geeft die nog een goede tipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet positief op getest wordt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ontwikkelt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hele bananenfetisch ontwikkelt daar op dat eiland he![]()
Ooit een autosport coureur gesproken die niet tot de limiet van het toelaatbare gaat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
alle wielrenners aan de drugs? nee toch
Of een boxer, of een CEO
Ja gewoon als een zoete banaan, had er meer van verwachtquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Naja die had ik natuurlijk al, maar die waren voor scalequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hele bananenfetisch ontwikkelt daar op dat eiland he
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Werkt één keer...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit past beter
[ afbeelding ]![]()
Kijk, onze rookworst van de hema weer immers raad met elke situatiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit past beter
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedere helm werkt maar 1x...![]()
![]()
1 kogel werkt ook maar 1x, maar dat kan ook net die ene keer genoeg zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedere helm werkt maar 1x...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wel vandaag nog me moeten inhouden in een groepsapp met mijn vader en stiefmoeder
vorig jaar voor mijn vaders verjaardag gingen we naar een pannenkoekenhuis
hij had een pannenkoek met vlees
er zat een beetje blauw plastic op de pannenkoek van een verpakking
gemeld bij bediening
bediening is 15 en zegt 'Oh' en weet niet wat ze ermee moeten verder
gevalletje maand later was het een grap geworden
nu vraagt hij vandaag of we weer langs willen komen voor pannenkoeken
dus ik zeg, moet ik dit keer zelf plastic meenemen
stiefmoeders was vergeten dus mist de grap en vraagt
"wat wil je inwikkelen"
heb maar even de telefoon weg gelegd want kon niet zijn dat ik iets ging antwoorden daarop wat gepast ging zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En hij houdt van ronde vrouwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wheeler Walker houdt ook erg van pudding.
"Hey! Hey! I like puddin'!"
Bekijk deze YouTube-video
Buddy it's time you face the facts
You're an out of shape middle age worthless sack
So who are you to say she ain't a 10
You're a 3 at best and it's 2 AM
If you want a girl to nibble on your meat
Go find a woman who knows how to eat
Dat wikkelen heeft wel een heel bijzondere betekenis gekregenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
wel vandaag nog me moeten inhouden in een groepsapp met mijn vader en stiefmoeder
vorig jaar voor mijn vaders verjaardag gingen we naar een pannenkoekenhuis
hij had een pannenkoek met vlees
er zat een beetje blauw plastic op de pannenkoek van een verpakking
gemeld bij bediening
bediening is 15 en zegt 'Oh' en weet niet wat ze ermee moeten verder
gevalletje maand later was het een grap geworden
nu vraagt hij vandaag of we weer langs willen komen voor pannenkoeken
dus ik zeg, moet ik dit keer zelf plastic meenemen
stiefmoeders was vergeten dus mist de grap en vraagt
"wat wil je inwikkelen"
heb maar even de telefoon weg gelegd want kon niet zijn dat ik iets ging antwoorden daarop wat gepast ging zijn![]()
Maar inderdaad, uitkijken wat je zegt. Moet ook wel eens oppassen als ik bij mensen ben die niet van mijn ding weten en daar ook niet van hoeven weten![]()
![]()
60%quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
zal eens kijken hoe vol de telefoon nu is![]()
O lekker, ik doe mee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik hoor wel vaker dat ik er jonger uit ziequote:
Geen dag ouder dan 60?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik hoor wel vaker dat ik er jonger uit zie![]()
![]()
Het plaatje in de OP is trouwens niet goed, beetje uitgerekt. Zou de eerstvolgende dat kunnen fixen door de grootte uit de IMG tags te halen?![]()
Is Mini al thuis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gheghe, weet nog niet of ik dit als compliment ga interpreteren, want in mn hoofd klinkt nu vooral het "voor die leeftijd" heel hardquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ziet er dan nog goed uit voor die leeftijd. Zou wikkelen.
Hier ziet het er normaal uit?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kun jij het plaatje fixen in de OP?![]()
![]()
Was grapje, vergeet die leeftijd. Zou je sowieso wikkelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gheghe, weet nog niet of ik dit als compliment ga interpreteren, want in mn hoofd klinkt nu vooral het "voor die leeftijd" heel hard![]()
Plaatje met de score ziet er raar uit, denk dat er een bepaalde grootte is meegegeven met de img tags...quote:![]()
Jij zou iedereen wikkelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Was grapje, vergeet die leeftijd. Zou je sowieso wikkelen.
Zo beter?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Plaatje met de score ziet er raar uit, denk dat er een bepaalde grootte is meegegeven met de img tags...![]()
O dat weet je nog niet zeker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja morgen komt hij wel in Nederland aan en in principe zou hij dan meteen hier naar toe gaan, maar ik weet niet hoe laat het vliegtuig landt en wat de plannen zijn.quote:![]()
Even afwachten, het kan hooguit zondag worden dus voor hij thuis isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja morgen komt hij wel in Nederland aan en in principe zou hij dan meteen hier naar toe gaan, maar ik weet niet hoe laat het vliegtuig landt en wat de plannen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even afwachten, het kan hooguit zondag worden dus voor hij thuis is![]()
![]()
Wat zal hij blij zijn je te zien, jij trouwens hem ook.quote:
Ben je wel eens zolang zonder hem geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt wel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal hij blij zijn je te zien, jij trouwens hem ook.
Ben je wel eens zolang zonder hem geweest?
Nee, nog nooit. Nooit langer dan een weekend zelfs.![]()
Gelukkig had je wat te doen in de tijd dat hij weg was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Nee, nog nooit. Nooit langer dan een weekend zelfs.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap ik, jullie zijn bijna altijd samenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
De eerste week was echt het allerzwaarst....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie dat maar te onthoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Het plaatje in de OP is trouwens niet goed, beetje uitgerekt. Zou de eerstvolgende dat kunnen fixen door de grootte uit de IMG tags te halen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Proost Hemaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
want in mn hoofd klinkt nu vooral het "voor die leeftijd" heel hard🐙![]()
silence the stupid voices!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gheghe, weet nog niet of ik dit als compliment ga interpreteren, want in mn hoofd klinkt nu vooral het "voor die leeftijd" heel hardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij weet vast wel hoe dat gaatquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Op je @Bargehassus ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
waar is mijn F&*#^@(# koptelefoon![]()
![]()
Ik ga het doen met een blikje ananas sprite wodka!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
silence the stupid voices!![]()
Normaal drink ik nooit in mn eentje thuis, maar de cola ligt niet koudIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ach joh is niet zo sterkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga het doen met een blikje ananas sprite wodka!![]()
Normaal drink ik nooit in mn eentje thuis, maar de cola ligt niet koud
Van 1 kun je weinig geks doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik proost hier mee met een glaasje whisky!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Normaal drink ik nooit in mn eentje thuis, maar de cola ligt niet koud![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Normaal drink ik nooit in mn eentje thuis, maar de cola ligt niet koud
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deze post ff opgeslagen voor als ze straks naakt op de salontafel gaat dansen....quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ach joh is niet zo sterk
Van 1 kun je weinig geks doen![]()
En sterkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig heb ik ook nog een fles wodka en rum staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ach joh is niet zo sterk
Van 1 kun je weinig geks doen
@Koen66quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog een fles wodka en rum staan![]()
![]()
Als ik langs moet komen mag je het ook gewoon zeggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog een fles wodka en rum staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha nee dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze post ff opgeslagen voor als ze straks naakt op de salontafel gaat dansen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee dat gaat niet gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist gewoon wat onder de spoiler zou staan!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik wist gewoon wat onder de spoiler zou staan!
Om mijn wodka en rum op te drinken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik langs moet komen mag je het ook gewoon zeggen
Nee, ik hou het bij 3 blikjes en 2 flesjes maximaal
Dat inderdaad. Amy is leuk en lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
silence the stupid voices!![]()
![]()
Kameleon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
De zwarte koptelefoon ligt op een zwarte tas...![]()
Alweer iets waar ik slechter in benquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben doorgewinterd expert in alles naar mezelf negatief uitleggen.
Maar wij zijn gewoon heel lief, alleen niet voor onszelf
Je hebt geen ideequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alles is wel wat veel, maar het had slechter gekund. Gewoon minder leuke dag gehad, is morgen vast weer beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja je komt wat als een dipkipje over idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles is wel wat veel, maar het had slechter gekund. Gewoon minder leuke dag gehad, is morgen vast weer beter
Komt vast wel goed!![]()
![]()
![]()
Ligt daar überhaupt een hond?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer de hond maar eens te vinden!![]()
Zie spolier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ligt daar überhaupt een hond?![]()
![]()
Ik las dickpicquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je komt wat als een dipkipje over idd.
Komt vast wel goed!![]()
Heejquote:
Hoop dat het een mooie dag was vandaag. Je zal nu wel afgepeigerd zijnIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Onwaarschijnlijk. Heb muh eiguh.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik bedoelde op haar hoofd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Heb muh eiguh.
En hee!![]()
![]()
Ping 'm ffquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Misschien nog op de sportschool?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
waar is mijn F&*#^@(# koptelefoonHow can I make this topic about me?![]()
Prijs jezelf gelukkig. Ik zit op het punt waarbij, als een vrouw zichzelf naakt op mij zou werpen, ik mezelf nog af zou vragen of ze het meent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alweer iets waar ik slechter in ben
Dat ja. Maar is een oplosbaar probleem.quote:Maar wij zijn gewoon heel lief, alleen niet voor onszelf
🐙![]()
Op dudje z'n kop?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hangt wel van de vrouw af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Ik zit op het punt waarbij, als een vrouw zichzelf naakt op mij zou werpen, ik mezelf nog af zou vragen of ze het meent.
[..]
Dat ja. Maar is een oplosbaar probleem.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Evenwichtsstoornis een optie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Ik zit op het punt waarbij, als een vrouw zichzelf naakt op mij zou werpen, ik mezelf nog af zou vragen of ze het meent.
[..]![]()
Rum partyquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog een fles wodka en rum staan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I'm the best bolker that ever existed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Trusten alvastHee meur ze!
![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Trusten alvast
Ow.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb daarnet een paar uur geslapen. Nu even brak bijkomen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wrapsequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen koffie voor mij, dank u.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Binnen zit... eh....quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 22 °C
Zolder 26 °C
Woonkamer 25 °C
Schuur 30 °C
ik.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Beter buiten slapen dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 22 °C
Zolder 26 °C
Woonkamer 25 °C
Schuur 30 °CHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zo vroegquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Slaap lekker
Hele huis en omgeving vol met allerlei metertjes en sensoren!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Buiten is het 22 °C
Zolder 26 °C
Woonkamer 25 °C
Schuur 30 °C![]()
![]()
Met het oog op morgen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Trusten alvast![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hele huis en omgeving vol met allerlei metertjes en sensoren!
15 temperatuurdingen en 25 sensoren. Ik kan die handel ook nog remote uitlezen.How can I make this topic about me?![]()
Lol. Nee. Dan maak ik er van dat het liefdadigheid is of zo. Medelijden.quote:
Het idee dat mensen mij oprecht leuk kunnen vinden voelt vaak vreemd en ver weg.
Want al die andere dingen aan mij die niet leuk zijn dan?
Nee, het is niet gezond.
Ja, er word aan gewerkt.
Maar ondertussen zit ik er mee.🐙![]()
Ik weet het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Nee. Dan maak ik er van dat het liefdadigheid is of zo. Medelijden.
Het idee dat mensen mij oprecht leuk kunnen vinden voelt vaak vreemd en ver weg.
Nee, het is niet gezond.
Ja, er word aan gewerkt.
Maar ondertussen zit ik er mee.
Heel vervelend.
Maar er wordt aan gewerkt zeg je.![]()
![]()
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Nee. Dan maak ik er van dat het liefdadigheid is of zo. Medelijden.
Nee, het is niet gezond.
Ja, er word aan gewerkt.
Maar ondertussen zit ik er mee.![]()
![]()
Ook door de week om 23:00 toch? Tenminste, zo ken ik hem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Nee die was op zondagmiddag 1300 uurHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heej
Hoop dat het een mooie dag was vandaag. Je zal nu wel afgepeigerd zijn
Lief, zeker maar ga zo nog wel even mijn dochter inmaken met mariokart.
Uitvaart was heel mooi. Mijn eigen voorgedragen tekst ging ook goed. Beter dan ik van mezelf had verwacht. Ze heeft de uitvaart gekregen die ze dik verdiendBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Uitvaart was heel mooi. Mijn eigen voorgedragen tekst ging ook goed. Beter dan ik van mezelf had verwacht. Ze heeft de uitvaart gekregen die ze dik verdiend
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Uitvaart was heel mooi. Mijn eigen voorgedragen tekst ging ook goed. Beter dan ik van mezelf had verwacht. Ze heeft de uitvaart gekregen die ze dik verdiend![]()
En lekker ff afreageren op mario![]()
![]()
Dat is goed om te horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Uitvaart was heel mooi. Mijn eigen voorgedragen tekst ging ook goed. Beter dan ik van mezelf had verwacht. Ze heeft de uitvaart gekregen die ze dik verdiend
Succes met je dochter inmaken, als dat je nog lukt
Positieve affirmatie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Dat ja. Maar is een oplosbaar probleem.
Chatgpt wil wel helpen, heeft me alvast voor de hele maand iets gegeven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik app je die geweldige kalender wel even![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door MizzezAmy op 15-08-2025 21:09:50 ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oooh Hiltermann, ik las eerst iets andersIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Een Oostenrijkse schilder?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Oooh Hiltermann, ik las eerst iets anders![]()
Ik ga daar nog even verder naar kijken want ik weet vrij zeker dat mijn herinneringen stammen van 23:00.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Was Ich noch zu sagen hatte, dauert eine Zigarette.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
1, 2, 3, je proeft het zo.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Daar kun je er nooit genoeg van hebben!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar kun je er nooit genoeg van hebben!
Ik wil slapen, maar ik heb nog geen slaap. Ik wil uitrusten maar ik kan geen rust vinden. Ik wil niet denken, maar m'n brein blijft maar doordraaien. Wanneer is het eens genoeg?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tip:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:26 schreef DJMO het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb nog geen slaap. Ik wil uitrusten maar ik kan geen rust vinden. Ik wil niet denken, maar m'n brein blijft maar doordraaien. Wanneer is het eens genoeg?![]()
![]()
I feel you. Maar ik weet niet niet wat voor jou werkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:26 schreef DJMO het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb nog geen slaap. Ik wil uitrusten maar ik kan geen rust vinden. Ik wil niet denken, maar m'n brein blijft maar doordraaien. Wanneer is het eens genoeg?
Zoveel mogelijk prikkels "uitzetten".?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1251 / +150 / +146 / 3760 / 4356 / 0.29
2. FreshFruit / 1242 / +180 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 808 / +42 / +50 / 701 / 917 / 0.88
4. Vino_Tinto / 630 / +0 / +0 / 1833 / 2157 / 0.29
5. MooieTop6 / 495 / +27 / +6 / 2282 / 2615 / 0.19
6. KillemWieft / 429 / +61 / +120 / 253 / 432 / 0.99
7. JustinK / 413 / +29 / +0 / 1551 / 1613 / 0.26
8. HappyCharly / 311 / +1 / +12 / 150 / 208 / 1.5
9. gebrokenglas / 278 / +22 / +14 / 1021 / 1237 / 0.22
10. hemarookworst / 276 / +29 / +27 / 609 / 766 / 0.36
11. Bargehassus / 255 / +19 / +14 / 676 / 773 / 0.33
12. MizzezAmy / 231 / +7 / +23 / 1181 / 1331 / 0.17
13. Masberum / 220 / +0 / +0 / 244 / 308 / 0.71
14. greysbones / 214 / +8 / +0 / 724 / 775 / 0.28
15. devzero / 211 / +5 / +31 / 401 / 484 / 0.44
16. ToT / 182 / +15 / +49 / 1147 / 1297 / 0.14
17. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
18. KoningWouter / 140 / +11 / +0 / 592 / 707 / 0.2
19. Dr.Mikey / 139 / +0 / +47 / 112 / 179 / 0.78
20. RedShoe / 134 / +0 / +0 / 555 / 620 / 0.22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Gewoon wat random letters achter elkaar pleuren en je beledigd voelen. Dan heb je al snel een argument ofzo denk ikquote:
True truequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon wat random letters achter elkaar pleuren en je beledigd voelen. Dan heb je al snel een argument ofzo denk ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als ik al bolk, dan Tjolk ik meestal.quote:
Maar dat wil ik niet.
Ben gewoon oprecht verbaasd.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gute Nacht Freundenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ga daar nog even verder naar kijken want ik weet vrij zeker dat mijn herinneringen stammen van 23:00.
Was Ich noch zu sagen hatte, dauert eine Zigarette.![]()
![]()
* gebrokenglas zoekt naar het uit-knopje bij DJMO.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:26 schreef DJMO het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb nog geen slaap. Ik wil uitrusten maar ik kan geen rust vinden. Ik wil niet denken, maar m'n brein blijft maar doordraaien. Wanneer is het eens genoeg?How can I make this topic about me?![]()
Je bed al opgemaakt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:26 schreef DJMO het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb nog geen slaap. Ik wil uitrusten maar ik kan geen rust vinden. Ik wil niet denken, maar m'n brein blijft maar doordraaien. Wanneer is het eens genoeg?![]()
![]()
ADHD brein gaat altijd doorquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:26 schreef DJMO het volgende:
Ik wil slapen, maar ik heb nog geen slaap. Ik wil uitrusten maar ik kan geen rust vinden. Ik wil niet denken, maar m'n brein blijft maar doordraaien. Wanneer is het eens genoeg?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Met dit weer slaap ik op bed, niet in.quote:
Beter dan naastquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met dit weer slaap ik op bed, niet in.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat wordt een harde les, inderdaad.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ijs bad bed zou niet verkeerd zijnquote:
Berenvelletje verzacht de pijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat wordt een harde les, inderdaad.![]()
![]()
Nog zoveel te doen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
"Ook nog eens"
Ik moet nog eens wat jatten van een ItaliaanHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Koelmat kopen (in de dierenwinkel)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs bad bed zou niet verkeerd zijn![]()
En een krijsende muis die me te pas en te onpas wakker krijst dat ze het te warm heeft en 10 minuten laten dat ze het te koiud heeft. Nee dank u graagquote:
You're as cold as ice!quote:
Maar gelijk heb je.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
maak maar eenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs bad bed zou niet verkeerd zijnUw ADH vitamine Worst
Hoeveel wil je er afnemen?quote:
Ik heb momenteel de 8ste variant in productie
Van een lief klein konijntje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er afnemen?
Ik heb momenteel de 8ste variant in productieHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Met zeer veel liefde geproduceerd en ontwikkeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Van een lief klein konijntje?
Met een vliegje op je neus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met zeer veel liefde geproduceerd en ontwikkeld
Nee hoor, een glock 9mm op mijn slaap door mijn immers lieflijker muisquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
You're as cold as ice!
Maar gelijk heb je.![]()
![]()
ik hoef er geenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er afnemen?
Ik heb momenteel de 8ste variant in productieUw ADH vitamine Worst
Ik vroeg me even af wat die linker persoon om zijn nek had, maar ik denk dat mensen daar vroeger mee betaalde. Raar.quote:![]()
Dit is Ice Poseidon; iemand waarvan je de overblijfselen nog niet eens als compost voor je viooltjes zou willen gebruiken!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af wat die linker persoon om zijn nek had, maar ik denk dat mensen daar vroeger mee betaalde. Raar.![]()
![]()
Voor een boomer ziet hij er nog best jong uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is Ice Poseidon; iemand waarvan je de overblijfselen nog niet eens als compost voor je viooltjes zou willen gebruiken!![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Your princess is in another castle?![]()
![]()
Als de wijn is in de man...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hij kan niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut geen wijsheid voor in die kan!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Darkness falls across the lands....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Iron Maiden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Darkness falls across the lands....![]()
Ahhh ja okee!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij eikel Jackson met thriller![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: