SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 15-08-2025 20:08:18 ]![]()
hele bananenfetisch ontwikkelt daar op dat eiland hequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zolang je er maar niet positief op getest wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje serotonine zou wel fijn zijn.![]()
![]()
zeg eens tegen finch hoe je je voeltquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje serotonine zou wel fijn zijn.
mogelijk geeft die nog een goede tipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet positief op getest wordt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ontwikkelt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hele bananenfetisch ontwikkelt daar op dat eiland he![]()
Ooit een autosport coureur gesproken die niet tot de limiet van het toelaatbare gaat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
alle wielrenners aan de drugs? nee toch
Of een boxer, of een CEO
Ja gewoon als een zoete banaan, had er meer van verwachtquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Naja die had ik natuurlijk al, maar die waren voor scalequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hele bananenfetisch ontwikkelt daar op dat eiland he
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Werkt één keer...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit past beter
[ afbeelding ]![]()
Kijk, onze rookworst van de hema weer immers raad met elke situatiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit past beter
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedere helm werkt maar 1x...![]()
![]()
1 kogel werkt ook maar 1x, maar dat kan ook net die ene keer genoeg zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedere helm werkt maar 1x...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wel vandaag nog me moeten inhouden in een groepsapp met mijn vader en stiefmoeder
vorig jaar voor mijn vaders verjaardag gingen we naar een pannenkoekenhuis
hij had een pannenkoek met vlees
er zat een beetje blauw plastic op de pannenkoek van een verpakking
gemeld bij bediening
bediening is 15 en zegt 'Oh' en weet niet wat ze ermee moeten verder
gevalletje maand later was het een grap geworden
nu vraagt hij vandaag of we weer langs willen komen voor pannenkoeken
dus ik zeg, moet ik dit keer zelf plastic meenemen
stiefmoeders was vergeten dus mist de grap en vraagt
"wat wil je inwikkelen"
heb maar even de telefoon weg gelegd want kon niet zijn dat ik iets ging antwoorden daarop wat gepast ging zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En hij houdt van ronde vrouwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wheeler Walker houdt ook erg van pudding.
"Hey! Hey! I like puddin'!"
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Buddy it's time you face the facts
You're an out of shape middle age worthless sack
So who are you to say she ain't a 10
You're a 3 at best and it's 2 AM
If you want a girl to nibble on your meat
Go find a woman who knows how to eat
Dat wikkelen heeft wel een heel bijzondere betekenis gekregenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
wel vandaag nog me moeten inhouden in een groepsapp met mijn vader en stiefmoeder
vorig jaar voor mijn vaders verjaardag gingen we naar een pannenkoekenhuis
hij had een pannenkoek met vlees
er zat een beetje blauw plastic op de pannenkoek van een verpakking
gemeld bij bediening
bediening is 15 en zegt 'Oh' en weet niet wat ze ermee moeten verder
gevalletje maand later was het een grap geworden
nu vraagt hij vandaag of we weer langs willen komen voor pannenkoeken
dus ik zeg, moet ik dit keer zelf plastic meenemen
stiefmoeders was vergeten dus mist de grap en vraagt
"wat wil je inwikkelen"
heb maar even de telefoon weg gelegd want kon niet zijn dat ik iets ging antwoorden daarop wat gepast ging zijn![]()
Maar inderdaad, uitkijken wat je zegt. Moet ook wel eens oppassen als ik bij mensen ben die niet van mijn ding weten en daar ook niet van hoeven weten![]()
![]()
60%quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
zal eens kijken hoe vol de telefoon nu is![]()
O lekker, ik doe mee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik hoor wel vaker dat ik er jonger uit ziequote:
Geen dag ouder dan 60?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik hoor wel vaker dat ik er jonger uit zie![]()
![]()
Het plaatje in de OP is trouwens niet goed, beetje uitgerekt. Zou de eerstvolgende dat kunnen fixen door de grootte uit de IMG tags te halen?![]()
Is Mini al thuis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gheghe, weet nog niet of ik dit als compliment ga interpreteren, want in mn hoofd klinkt nu vooral het "voor die leeftijd" heel hardquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ziet er dan nog goed uit voor die leeftijd. Zou wikkelen.
Hier ziet het er normaal uit?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kun jij het plaatje fixen in de OP?![]()
![]()
Was grapje, vergeet die leeftijd. Zou je sowieso wikkelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gheghe, weet nog niet of ik dit als compliment ga interpreteren, want in mn hoofd klinkt nu vooral het "voor die leeftijd" heel hard![]()
Plaatje met de score ziet er raar uit, denk dat er een bepaalde grootte is meegegeven met de img tags...quote:![]()
Jij zou iedereen wikkelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Was grapje, vergeet die leeftijd. Zou je sowieso wikkelen.
Zo beter?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Plaatje met de score ziet er raar uit, denk dat er een bepaalde grootte is meegegeven met de img tags...![]()
O dat weet je nog niet zeker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja morgen komt hij wel in Nederland aan en in principe zou hij dan meteen hier naar toe gaan, maar ik weet niet hoe laat het vliegtuig landt en wat de plannen zijn.quote:![]()
Even afwachten, het kan hooguit zondag worden dus voor hij thuis isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja morgen komt hij wel in Nederland aan en in principe zou hij dan meteen hier naar toe gaan, maar ik weet niet hoe laat het vliegtuig landt en wat de plannen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even afwachten, het kan hooguit zondag worden dus voor hij thuis is![]()
![]()
Wat zal hij blij zijn je te zien, jij trouwens hem ook.quote:
Ben je wel eens zolang zonder hem geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt wel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal hij blij zijn je te zien, jij trouwens hem ook.
Ben je wel eens zolang zonder hem geweest?
Nee, nog nooit. Nooit langer dan een weekend zelfs.![]()
Gelukkig had je wat te doen in de tijd dat hij weg was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Nee, nog nooit. Nooit langer dan een weekend zelfs.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap ik, jullie zijn bijna altijd samenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
De eerste week was echt het allerzwaarst....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie dat maar te onthoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Het plaatje in de OP is trouwens niet goed, beetje uitgerekt. Zou de eerstvolgende dat kunnen fixen door de grootte uit de IMG tags te halen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Proost Hemaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
want in mn hoofd klinkt nu vooral het "voor die leeftijd" heel hard🐙![]()
silence the stupid voices!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gheghe, weet nog niet of ik dit als compliment ga interpreteren, want in mn hoofd klinkt nu vooral het "voor die leeftijd" heel hardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij weet vast wel hoe dat gaatquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Op je @Bargehassus ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
waar is mijn F&*#^@(# koptelefoon![]()
![]()
Ik ga het doen met een blikje ananas sprite wodka!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
silence the stupid voices!![]()
Normaal drink ik nooit in mn eentje thuis, maar de cola ligt niet koudIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ach joh is niet zo sterkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga het doen met een blikje ananas sprite wodka!![]()
Normaal drink ik nooit in mn eentje thuis, maar de cola ligt niet koud
Van 1 kun je weinig geks doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik proost hier mee met een glaasje whisky!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Normaal drink ik nooit in mn eentje thuis, maar de cola ligt niet koud![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Normaal drink ik nooit in mn eentje thuis, maar de cola ligt niet koud
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deze post ff opgeslagen voor als ze straks naakt op de salontafel gaat dansen....quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ach joh is niet zo sterk
Van 1 kun je weinig geks doen![]()
En sterkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig heb ik ook nog een fles wodka en rum staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ach joh is niet zo sterk
Van 1 kun je weinig geks doen
@Koen66quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog een fles wodka en rum staan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: