Warmtebehandeld vet, uitgesmolten dus.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, ik wist dat geklaarde boter Butterschmalz was maar niet dat Schmalz een verzamelnaam voor vet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kocht deze CD Box voor een habbenkrats
[ afbeelding ]
Heerlijk relaxte muziek zoals
Bekijk deze YouTube-video
PlaylistJammer dat er maar 1 cd van Carlos Gardel bij zit, maar wel met echte tangoklassiekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ook interessant om eens te zoeken: Folklore van bijvoorbeeld Mercedes Sosa
(of Soledad Pastorutti, wat moderner, of los Chalcheloeros, los Nocheros en zo zijn er nog veel meer)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Deze kende ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:19 schreef fietsie het volgende:
Nu ben ik geboren en als kind groot geworden in de stroopwafelstad Gouda, precies 1 straat af van de toen daar gevestigde grote stroopwafelfabriek.
En wat nu als stroopwafel verkocht wordt is vaak iets heel anders dan waar we toen daar de productiefoutjes van mochten ophalen; ik herinner me die als veel brosser, zachter en geuriger dan een moderne stroopwafel uit de super.
Hier zijn ze te koop: https://maps.app.goo.gl/bbQFgQZnmS8mdBaa6
Van Carlos Gardel heb ik net zo een box met 8 cd'squote:Op maandag 18 augustus 2025 16:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jammer dat er maar 1 cd van Carlos Gardel bij zit, maar wel met echte tangoklassiekersMisschien ook interessant om eens te zoeken: Folklore van bijvoorbeeld Mercedes Sosa
(of Soledad Pastorutti, wat moderner, of los Chalcheloeros, los Nocheros en zo zijn er nog veel meer)
Fijn dat je goede werken worden gezien Kaat! 👍🏼quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een cadeautje van de teamleiders met een lief kaartje erbij voor al het werkmoest wel even slikken
Werd er wel verlegen van. Het is een kookboek met recepten uit de diverse wijken van Beiroet. Ben al een kruidenlijstje aan het maken, woensdag even naar de Turkse Winkelquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fijn dat je goede werken worden gezien Kaat! 👍🏼
Relaxte muziek voor bv een lange autorit,quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:22 schreef AnneX het volgende:
Is het achtergrondmuziek, luister je en/ of kweel je mee?
Huh?! Is de BBQ gejat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike hoe is het eigenlijk afgelopen (of nog bezig?) met de gestolen bbq en verzekering?
In maart, dus ik ben ietwat laat met de vraagquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:47 schreef derLudolf het volgende:
Heeft het zadel daar geen uitsparing voor?
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:54 schreef fietsie het volgende:
I could do without plaatjes van platte gonaden , op zich
De pijnlijk gemelde billen op Facebook hebben al wel een duimpje gekregen natuurlijkquote:
Haha, nee uiteindelijk niet. Vond het toch te ver om. Ik heb wel in Mönchengladbach bij Bernd Verfürth een stuk kersenkruimeltaart en een stuk chocoladetaart met marsepein gehaald, beide waren erg lekker. Gelukkig verkoopt picnic ook wat Broekmans patisseriequote:Op maandag 18 augustus 2025 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je jezelf weer uit je onrust kon halen @:vlindertje89![]()
Heb je op de terugweg nog vlaai gehaald?![]()
Veel FOK!kers in DLD dit weekend
Goed! Heb ik hier wel gemeld maar zelf jij mist wel eens iets natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike hoe is het eigenlijk afgelopen (of nog bezig?) met de gestolen bbq en verzekering?
Was Venlo niet sneller geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega vertelde vorige week dat zij in het weekend naar roermond was gegaan met de trein omdat ze NU rijstevlaai moest hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |