Relaxte muziek voor bv een lange autorit,quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:22 schreef AnneX het volgende:
Is het achtergrondmuziek, luister je en/ of kweel je mee?
Huh?! Is de BBQ gejat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike hoe is het eigenlijk afgelopen (of nog bezig?) met de gestolen bbq en verzekering?
In maart, dus ik ben ietwat laat met de vraagquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:47 schreef derLudolf het volgende:
Heeft het zadel daar geen uitsparing voor?
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:54 schreef fietsie het volgende:
I could do without plaatjes van platte gonaden , op zich
De pijnlijk gemelde billen op Facebook hebben al wel een duimpje gekregen natuurlijkquote:
Haha, nee uiteindelijk niet. Vond het toch te ver om. Ik heb wel in Mönchengladbach bij Bernd Verfürth een stuk kersenkruimeltaart en een stuk chocoladetaart met marsepein gehaald, beide waren erg lekker. Gelukkig verkoopt picnic ook wat Broekmans patisseriequote:Op maandag 18 augustus 2025 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je jezelf weer uit je onrust kon halen @:vlindertje89![]()
Heb je op de terugweg nog vlaai gehaald?![]()
Veel FOK!kers in DLD dit weekend
Goed! Heb ik hier wel gemeld maar zelf jij mist wel eens iets natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike hoe is het eigenlijk afgelopen (of nog bezig?) met de gestolen bbq en verzekering?
Was Venlo niet sneller geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega vertelde vorige week dat zij in het weekend naar roermond was gegaan met de trein omdat ze NU rijstevlaai moest hebben
Schwarzwälder Kirschtorte eten natuurlijk!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan over een maand naar het Zwarte Woud. Heeft iemand nog leuke tips om te doen daar?
We gaan 3 dagen naar Europapark, 1 dag naar zwemparadijs Rulantica en hebben dan nog 3 dagen voor andere dingen.
Leuke omgeving wel, maar zou zoiets liever doen met een quad (in rustig tempo) dan op zo'n knol te stuiteren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn moeder is er nu. 'Bloemeneiland' Mainau schijnt een ding te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan over een maand naar het Zwarte Woud. Heeft iemand nog leuke tips om te doen daar?
We gaan 3 dagen naar Europapark, 1 dag naar zwemparadijs Rulantica en hebben dan nog 3 dagen voor andere dingen.
Ik zal eens naar Heidelberg kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Schwarzwälder Kirschtorte eten natuurlijk!
Watervallen in Triberg - is de grootste waterval van D. Verder is daar voorbij de grootste koekoeksklok ter wereld.
Misschien een dagje Heidelberg?
Ooh daar heb ik inderdaad helemaal overheen gelezen dan. Het is natuurlijk nog steeds shit van die ¤600, maar wel echt super fijn dat jullie een groot deel wel vergoed hebben gekregen!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed! Heb ik hier wel gemeld maar zelf jij mist wel eens iets natuurlijkWe hebben 1900 van de 2500 vergoed gekregen dus dat viel alles mee. Er was echt niets van de polis te begrijpen op dit vlak dus we gingen er vanuit dat we niets zouden krijgen.
Zelfzorg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |