Relaxte muziek voor bv een lange autorit,quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:22 schreef AnneX het volgende:
Is het achtergrondmuziek, luister je en/ of kweel je mee?
Huh?! Is de BBQ gejat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike hoe is het eigenlijk afgelopen (of nog bezig?) met de gestolen bbq en verzekering?
In maart, dus ik ben ietwat laat met de vraagquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:47 schreef derLudolf het volgende:
Heeft het zadel daar geen uitsparing voor?
quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:54 schreef fietsie het volgende:
I could do without plaatjes van platte gonaden , op zich
De pijnlijk gemelde billen op Facebook hebben al wel een duimpje gekregen natuurlijkquote:
Haha, nee uiteindelijk niet. Vond het toch te ver om. Ik heb wel in Mönchengladbach bij Bernd Verfürth een stuk kersenkruimeltaart en een stuk chocoladetaart met marsepein gehaald, beide waren erg lekker. Gelukkig verkoopt picnic ook wat Broekmans patisseriequote:Op maandag 18 augustus 2025 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je jezelf weer uit je onrust kon halen @:vlindertje89![]()
Heb je op de terugweg nog vlaai gehaald?![]()
Veel FOK!kers in DLD dit weekend
Goed! Heb ik hier wel gemeld maar zelf jij mist wel eens iets natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike hoe is het eigenlijk afgelopen (of nog bezig?) met de gestolen bbq en verzekering?
Was Venlo niet sneller geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Collega vertelde vorige week dat zij in het weekend naar roermond was gegaan met de trein omdat ze NU rijstevlaai moest hebben
Schwarzwälder Kirschtorte eten natuurlijk!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan over een maand naar het Zwarte Woud. Heeft iemand nog leuke tips om te doen daar?
We gaan 3 dagen naar Europapark, 1 dag naar zwemparadijs Rulantica en hebben dan nog 3 dagen voor andere dingen.
Leuke omgeving wel, maar zou zoiets liever doen met een quad (in rustig tempo) dan op zo'n knol te stuiteren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn moeder is er nu. 'Bloemeneiland' Mainau schijnt een ding te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan over een maand naar het Zwarte Woud. Heeft iemand nog leuke tips om te doen daar?
We gaan 3 dagen naar Europapark, 1 dag naar zwemparadijs Rulantica en hebben dan nog 3 dagen voor andere dingen.
Ik zal eens naar Heidelberg kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Schwarzwälder Kirschtorte eten natuurlijk!
Watervallen in Triberg - is de grootste waterval van D. Verder is daar voorbij de grootste koekoeksklok ter wereld.
Misschien een dagje Heidelberg?
Ooh daar heb ik inderdaad helemaal overheen gelezen dan. Het is natuurlijk nog steeds shit van die ¤600, maar wel echt super fijn dat jullie een groot deel wel vergoed hebben gekregen!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed! Heb ik hier wel gemeld maar zelf jij mist wel eens iets natuurlijkWe hebben 1900 van de 2500 vergoed gekregen dus dat viel alles mee. Er was echt niets van de polis te begrijpen op dit vlak dus we gingen er vanuit dat we niets zouden krijgen.
Zelfzorg![]()
Ik schrijf het op!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder is er nu. 'Bloemeneiland' Mainau schijnt een ding te zijn.
Deze reis heeft ze geboekt (en ze is er nu): https://www.bolderman.nl/(...)-woud-mainau#Days_1_ Wellicht kun je nog inspiratie opdoen adhv het reisplan en/of de extra excursie naar Luzern.quote:
Zeker. We zijn er erg blij mee. We gingen van niets uit dus die 1900 voelde eigenlijk als winst.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ooh daar heb ik inderdaad helemaal overheen gelezen dan. Het is natuurlijk nog steeds shit van die ¤600, maar wel echt super fijn dat jullie een groot deel wel vergoed hebben gekregen!
Routes mogen in de zomer niet per quad wegens brand risico. Swinters kan je je lol op, elk weekend wel twee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leuke omgeving wel, maar zou zoiets liever doen met een quad (in rustig tempo) dan op zo'n knol te stuiteren.
Goeie. Ik zal eens naar rondreizen kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze reis heeft ze geboekt (en ze is er nu): https://www.bolderman.nl/(...)-woud-mainau#Days_1_ Wellicht kun je nog inspiratie opdoen adhv het reisplan en/of de extra excursie naar Luzern.
Als is dit uiteraard wel een 'bejaardenreis'. Maar bezienswaardigheden zijn bezienswaardigheden
Voor een idee vh eiland: https://dailygreenspiration.nl/mainau/quote:
En paarden zijnquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk overigens niet dat de quad minder stuitert.
Venlo is wrs mijn stop in de uitdaging om alle provincies dit jaar aan te doen qua wandelen. Moet de zuidelijke provincies nog en voor Limburg heb ik Venlo uitgestippeld.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was Venlo niet sneller geweest?
Dat is lang geleden. Ooit in de buurt van Friedrichshaven op vakantie geweest. Toen ik nog een boriszje was. En dan met de boot op de Bodensee naar Mainauquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder is er nu. 'Bloemeneiland' Mainau schijnt een ding te zijn.
En, was het wat? Ik ben er zelf nooit geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Venlo is wrs mijn stop in de uitdaging om alle provincies dit jaar aan te doen qua wandelen. Moet de zuidelijke provincies nog en voor Limburg heb ik Venlo uitgestippeld.
Ook omdat ik tussen 2020 en 2023 wel veel in Zuid-Limburg is eerder het noorden aan de buurt.
[..]
Dat is lang geleden. Ooit in de buurt van Friedrichshaven op vakantie geweest. Toen ik nog een boriszje was. En dan met de boot op de Bodensee naar Mainau.
Ja, ook dat. En dit is absoluut een aanrader. En het hotel waar we zitten is ook top. Voelt toch een beetje gek om op een steenworp afstand van mijn huis in een hotel te zitten, maar dit is helemaal top.quote:
Wat fijn!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, ook dat. En dit is absoluut een aanrader. En het hotel waar we zitten is ook top. Voelt toch een beetje gek om op een steenworp afstand van mijn huis in een hotel te zitten, maar dit is helemaal top.
Hier zaten ook stukken draf en galop bij, maar je geeft vooraf aan of je daar comfortabel mee bentquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
Lijkt me fantastisch om eens te doen, trektocht per paard. Maar ik vrees dat mijn beenspieren (ad binnenkant van mijn benen) roet in het eten gaan gooien. Deed 30 jaar geleden ofzo een strand- en duinrit na al een tijdje geen paard gereden te hebben. En ik ging erna 3 dagen lang bijna dood vd spierpijn (zelfs als ik stil in bed lag)![]()
![]()
Al hebben we toen ook wel hele stukken gedraafd en gegaloppeerd. Misschien hebben jullie het rustiger aan gedaan.
Haha, op dat moment vond ik het héérlijk (vooral galop), de dagen erna niet meerquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier zaten ook stukken draf en galop bij, maar je geeft vooraf aan of je daar comfortabel mee bent
Zo, dat is inderdaad klote. Je moet er wel veel zin in hebben, want die dingen zijn zwaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
In maart inderdaad. Was echt heel naar en klote.
Gejat terwijl ze gewoon thuis waren ook nog meen ik.. De dieven hadden wel lef..quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo, dat is inderdaad klote. Je moet er wel veel zin in hebben, want die dingen zijn zwaar.
Fijn dat jullie het grootste deel hebben teruggekregen!
Wat leuk!.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik op mn 13e op Dikkop, het allerliefste rustigste manegepaard dat er bestaat![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:49 schreef Blues het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik op mn 13e op Dikkop, het allerliefste rustigste manegepaard die er bestaat
Maar die naam![]()
Of was het een bijnaam?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
En bedankt he!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze reis heeft ze geboekt (en ze is er nu): https://www.bolderman.nl/(...)-woud-mainau#Days_1_ Wellicht kun je nog inspiratie opdoen adhv het reisplan en/of de extra excursie naar Luzern.
Al is dit uiteraard wel een 'bejaardenreis'. Maar bezienswaardigheden zijn bezienswaardigheden
Nee ze hadden daar allemaal gekke namen. Geeltje, Specht, Duinroos etcquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar die naam![]()
Of was het een bijnaam?
Ik had er nog nooit van gehoord tot ze deze reis boektequote:Op maandag 18 augustus 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En bedankt he!![]()
(meerdere keren met bolderman geweest)
Kaat wat lief van je TLquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En bedankt he!![]()
(meerdere keren met bolderman geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |