Ik had meer het idee om alle ingrediënten los van elkaar mee te nemen en ter plekke in elkaar te zetten tot een geheel, niet al van tevoren in elkaar geflanst/gerold.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo'n wrap met dingen is prima en zou ik best meenemen voor een tijdje ongekoeld, maar niet 24 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:31 schreef Blues het volgende:
En................... ja hoor![]()
![]()
Mooie datum om naar uit te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Aftellen dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Het is een vrij sober hotel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:47 schreef Tuindier het volgende:
Is hotelontbijt niet ook hotelkoelkastje? Dat geeft nog wat meer opties.
Een collega had laatst in een hotel een leeg boterhammetje bij zich en heeft dat bij het ontbijt gevuld. Dat vond ik toch net te ver gaan.
Handjevol proteïnerepen.quote:
Je hebt al gegoocheld toch? https://duurzame-versieri(...)endelijke-versieringquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek aankleding voor J's rave over een paar weken. Ik wil niet bij Temu, Shein, Ali of Amazon kopen en graag duurzaam spul kopen. En ook zo min mogelijk spullen die we nooit meer gaan gebruiken. Ik maak het mezelf dus weer lekker moeilijk.
Ik heb afbreekbare ballonnen en slingers gevonden. Ook confetti van aardappelzetmeel voor in een pinata. Duurzame pinata lijkt nog niet te bestaan.
Iemand nog een idee? Ik ben hier niet zo goed in.
Volgens mij heeft intratuin uitverkoop. Daar hebben ze vak wel lampionnen. Duurzaam weet ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Solar lampionnen enzo heb ik ook nodig.
Bellenblaas, leuk
Action. Kost tenminste niksquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Solar lampionnen enzo heb ik ook nodig.
Bellenblaas, leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |