SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MizzezAmy op 15-08-2025 15:33:51 ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Net gegoogeld maar het gifje dat ik vond van een vrouw met een bierflesje in d’r kont zal ik maar niet posten.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net gegoogeld maar het gifje dat ik vond van een vrouw met een bierflesje in d’r kont zal ik maar niet posten.Tsja, google leert je preferenties of zou het daar niks mee te maken hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net gegoogeld maar het gifje dat ik vond van een vrouw met een bierflesje in d’r kont zal ik maar niet posten.DM maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb er nul moeite mee, maar denk niet dat de rest van DTS er blij mee zal zijn als ik het post.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, google leert je preferenties of zou het daar niks mee te maken hebben?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fluffy vindt de carpaccio ook lekker
Draak probeert m uit de prullenbak te vissenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wellicht is KPD een beter plekje om dat gifje te delenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb er nul moeite mee, maar denk niet dat de rest van DTS er blij mee zal zijn als ik het post.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht is KPD een beter plekje om dat gifje te delen
hebben jullie wel eens, alles met zakelijk onder controle.
En dat je dan achterloop eigenlijk in alle sociale zooi enzo nog zeg maar buiten werk?
DamnDo what you love, love what you do!![]()
Stelletje goorlellen!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Altijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:43 schreef kree het volgende:
En dat je dan achterloop eigenlijk in alle sociale zooi enzo nog zeg maar buiten werk?
Damn
Sociaal levenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:43 schreef kree het volgende:
Damn![]()
Was da![]()
![]()
I do not understand
Nee niet bijzonder, want daarna is het weer maandagquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kijkt uit naar zondag zeker?
En moet ook nog eerst opruimen voor de visite komt
Iedereen naar een terras meesleuren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet bijzonder, want daarna is het weer maandag
En moet ook nog eerst opruimen voor de visite komt
En ze mogen ook best wel even de armen uit de mouwen steken.How can I make this topic about me?![]()
ik gok dat die mini pinnetje van de led kerstboom over weken nog ergens opduikenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet bijzonder, want daarna is het weer maandag
En moet ook nog eerst opruimen voor de visite komtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sociaal leven![]()
Was da![]()
![]()
I do not understandHow can I make this topic about me?![]()
Haha nee, komt wel goed, heb niemand uitgenodigd, dus iedereen zijn maar een paar mensenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen naar een terras meesleuren.
En ze mogen ook best wel even de armen uit de mouwen steken.
Argh ja, misschien ook nog even stofzuigen maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik gok dat die mini pinnetje van de led kerstboom over weken nog ergens opduiken
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Argh ja, misschien ook nog even stofzuigen maar
How can I make this topic about me?![]()
Dat interpreteer ik als een jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de Cassis
ze heeft ook nog hero cherry voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de Cassis
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Achterlopen is meer perceptie en jezelf vergelijken met anderen of misschien te veel druk zetten met onrealistische sociale doelen. Gewoon op je eigen tempo dingen doen. Hele tijd sociaal doen is niet voor iedereenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:43 schreef kree het volgende:
DamnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo raar, keek gisteren bij de plus weer, stond er gewoon cassis zero naast de cherry, denk dat ik wat kortsluiting hadquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze heeft ook nog hero cherry voor je
smaakt nog steeds primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo raar, keek gisteren bij de plus weer, stond er gewoon cassis zero naast de cherry, denk dat ik wat kortsluiting had
maar het blijft zo'n gevalletje als je a verwacht en het smaakt naar b dan is het
*Lust geen koffie*![]()
Wat je op een broodje bal kan doen...
waar? en alleen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:58 schreef kree het volgende:
anyway ik ga naar de balkan
heb het allemaal kunnen regelenUw ADH vitamine Worst
leuk hoor, met de wagen of vlieg je erheen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
met mijn zusje en ma en naar zeg maar balkan rondtrip.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik gok dat die mini pinnetje van de led kerstboom over weken nog ergens opduikenSorryyy.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Argh ja, misschien ook nog even stofzuigen maar
🐙![]()
ja ik ben hier onwijs ingevallen. maar begrepen dus vliegen vanaf Rotterdam naar dubrovnovic. vanaf daar is het met your enzo en bussen vervoer rondrijs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
leuk hoor, met de wagen of vlieg je erheen?Do what you love, love what you do!![]()
waarom zeg jij sorry over haar kerstboom die jij hebt geholpen te maken?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie weet wie je ontmoet.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ben hier onwijs ingevallen. maar begrepen dus vliegen vanaf Rotterdam naar dubrovnovic. vanaf daar is het met your enzo en bussen vervoer rondrijs.How can I make this topic about me?![]()
wat bedoel je met ingevallen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ben hier onwijs ingevallen. maar begrepen dus vliegen vanaf Rotterdam naar dubrovnovic. vanaf daar is het met your enzo en bussen vervoer rondrijs.Uw ADH vitamine Worst
hahah geen flauw idee mijn zusje en ik zijn ook de Jongsen van die hele groepDo what you love, love what you do!![]()
En ditquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom zeg jij sorry over haar kerstboom die jij hebt geholpen te maken?
Breng die jongen nu niet op ideeėn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie weet wie je ontmoet.....
Beter gewoon op vakantie gaan en zelf genieten en niet hopen om een leuk vrouwmens tegen te komenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
dat mijn ma en zusje dit eerder van plan warenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat bedoel je met ingevallen?
maar ik het net maand terug hoorde.
nog leuk dat ze me meevragen, tja ik zie t allemaal wel he.Do what you love, love what you do!![]()
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Breng die jongen nu niet op ideeėn.
Beter gewoon op vakantie gaan en zelf genieten en niet hopen om een leuk vrouwmens tegen te komen
ja leuk tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat mijn ma en zusje dit eerder van plan waren
maar ik het net maand terug hoorde.
nog leuk dat ze me meevragen, tja ik zie t allemaal wel he.Uw ADH vitamine Worst
Morgen auto ophalen, schoonzusje rijdt mee
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ach heb mijn zusje als wing vrouw enzo. en al met al zij en ik hebben niet zo problemen met oudere groepquote:
beide jongste dus nog steeds.Do what you love, love what you do!![]()
ah topquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
*Lust geen koffie*![]()
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
Beter wel want kennelijk rijdt er op zaterdag geen bus in Emmen wat resulteerde in 1u13m lopen na 2u29m trein. Gaan we dus niet doenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
que?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Beter wel want kennelijk rijdt er op zaterdag geen bus in Emmen wat resulteerde in 1u13m lopen na 2u29m trein. Gaan we dus niet doen
Zo achtergesteld is Emmen toch niet?How can I make this topic about me?![]()
mijn zusje is leuk, helaas voor allen van jullie heeft ze een vriendquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou zoveel zusjes en schoonzusjes grappen kunnen maken.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb alle maten in huis! Of nou ja, in de familiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
ik heb 4 zussenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
come at meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee dacht ik ook maar als ik morgen van Winterswijk naar de Karel Doormanstraat wil rijdt er geen bus ofzo, kan geen reisadvies gevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
que?
Zo achtergesteld is Emmen toch niet?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh je moet naar Emmen om de auto te halen. Ja dat is een waardeloze treinverbinding. Moet je via Zwolle of via Enschede.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb er genoeg geneukt die partner hadden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
mijn zusje is leuk, helaas voor allen van jullie heeft ze een vriend
Alle 4 net zo cute als jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb 4 zussen
come at me
Via Enschede? Er is niet eens een treinverbinding Winterswijk Enschede:Pquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh je moet naar Emmen om de auto te halen. Ja dat is een waardeloze treinverbinding. Moet je via Zwolle of via Enschede.
Dat wordt Zutphen, ZwolleTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Google maps denkt dat je reis 3 en half uur gaat duren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee dacht ik ook maar als ik morgen van Winterswijk naar de Karel Doormanstraat wil rijdt er geen bus ofzo, kan geen reisadvies geven
oh nee die wedstrijd win in met gemakquote:
de jongste is wel cute
maar 19Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O, ik kijk in Google Maps.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Via Enschede? Er is niet eens een treinverbinding Winterswijk Enschede:P
Dat wordt Zutphen, ZwolleHow can I make this topic about me?![]()
Sow dan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg geneukt die partner hadden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
zou lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Google maps denkt dat je reis 3 en half uur gaat duren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
19 is legaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee die wedstrijd win in met gemak
de jongste is wel cute
maar 19
ja maar als je ermee praat denk je toch vaak nog aaaaaawhquote:
*Lust geen koffie*![]()
oh nee 2 getrouwd, 1 geregistreerd partnerschap, en de laatste nu op vakantie met vriendlief naar europaparkquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat kan ook met 40-jarigenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar als je ermee praat denk je toch vaak nog aaaaaawhMaar dat heeft dan een andere oorzaak
ja dan denk ik vaak wat ben jij domquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat kan ook met 40-jarigenMaar dat heeft dan een andere oorzaak
bij de jonkies denk ik nog je bent nog wat naief meidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hij welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg geneukt die partner hadden.
nou zou ze niet doen en denk dat ik haar beter ken
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, Naļef is wel cute idd. Vooral als ze grapjes maken die ze zelf dan niet door hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dan denk ik vaak wat ben jij dom
bij de jonkies denk ik nog je bent nog wat naief meid
lastigste aan ouderschap is dat naļeve soms ook laten voor wat het si en ze hun eigen fouten laten makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
andere kant ik kom er helemaal vrijgezellin. weet niet of ik nog moet oppassen of ze een nier eruit snijden enzo>>>>Do what you love, love what you do!![]()
Geen auto vandaag, maar daardoor kan ik wel naar preston palace volgende maand.. tegen de tijd dat de (hoge) factuur betaald moet worden is er weer wat extra vrij gekomen
ah nice, was er al een datum geprikt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:25 schreef _UserName_ het volgende:
Geen auto vandaag, maar daardoor kan ik wel naar preston palace volgende maand.. tegen de tijd dat de (hoge) factuur betaald moet worden is er weer wat extra vrij gekomen
*Lust geen koffie*![]()
ik ga voor 1-3 septemberquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah nice, was er al een datum geprikt?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
7 pounds?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja hahaha ef is een film over dit, titel vergeten .Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
daar zou ik nier bang voor zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:23 schreef kree het volgende:
andere kant ik kom er helemaal vrijgezellin. weet niet of ik nog moet oppassen of ze een nier eruit snijden enzo>>>>
ah mooi dan kan ik, moet ik een kamer boeken? of delen we?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar zou ik nier bang voor zijnzag m pas bij 2x lezen
*Lust geen koffie*![]()
delen is wel goeiekoperquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah mooi dan kan ik, moet ik een kamer boeken? of delen we?
@FreshFruit wilde ook mee, kunnen we niet gewoon een snelle meet fixen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wordt er geslapen dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even vragen of ze snurkt....
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even vragen of ze snurkt....![]()
ik voel me aangevallen
hoe durf je zoiets te suggereren
ik snurk niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dubrovnovik is eerste plaats iig. ziet er wel echt onwijs mooi uit.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
ik voel me aangevallen
hoe durf je zoiets te suggereren
ik snurk niet!Is ook een soort van snurken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik snurk wel
Maar als er niet geslapen wordt, heb je er geen last van
En je hebt er zelf geen last van. Of word je wel eens wakker van je eigen gesnurk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik snurk wel
Maar als er niet geslapen wordt, heb je er geen last vanHow can I make this topic about me?![]()
Geen idee, heb het nooit gehoord
Waarom denk je dat ik zo slecht slaapquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En je hebt er zelf geen last van. Of word je wel eens wakker van je eigen gesnurk?
owquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo slecht slaapHow can I make this topic about me?![]()
als je het maar onder je eigen dekbed houdt
Haha nee, maar soms hoor ik mezelf een snurk ontsnappenquote:
met dit weer is er geen dekbedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:34 schreef _UserName_ het volgende:
als je het maar onder je eigen dekbed houdtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tegen die tijd is het ander weer, en er is airco
ik weetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Een dudje zou nu wel lekker zijn.
bijna weekend
*Lust geen koffie*![]()
Toch wel iets?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met dit weer is er geen dekbed
Een laken ofzo? Of een heel licht zomerdekbed...How can I make this topic about me?![]()
nopequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch wel iets?
Een laken ofzo? Of een heel licht zomerdekbed...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb alleen overtrek liggen nu, puur om het puntje ervan op me te hebben liggenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
@KoningWouter waarom gaat de stroom opeens uit in ons grote vrijstaande huis?quote:You set your torrent tracker to scan for new material.
Just as you connect, the power cuts out.
Swearing loudly, you feel your way to the fuse box.
As you are making your way across the room, you step on a stack of blank DVDs.
Several of them crack!
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
oh kijk iemands airco werkt heel goed
Staat zeker weer een sproeier aan of vrachtwagenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
oh kijk iemands airco werkt heel goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
gok dat het weerstation foutief meetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Staat zeker weer een sproeier aan of vrachtwagen
of uit staat en nog een waarde van afgelopen nacht geeftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Temperatuur 3 uur terugkijken. Veranderd het niet, staat ie uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gok dat het weerstation foutief meet
of uit staat en nog een waarde van afgelopen nacht geeftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig ook onder een zomerdekbed. Wel zo fijn.
Leuk he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ging vulpennen kijken, stom plan was dat🐙![]()
Dat is @Harrie die iets te veel koude paters heeft gedronken en nu veranderd is in een ijsbeerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gok dat het weerstation foutief meet
of uit staat en nog een waarde van afgelopen nacht geeft![]()
huit mille quatre-vingt-dix-neuf euros klinkt dan toch net iets chiquerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
achtduizendnegenennegentig euro
Koopje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
achtduizendnegenennegentig euro
🐙![]()
I know, heb in de tropen gezeten met hogere temperaturen en luchtvochtigheid die vergelijkbaar is met jouw omgevingquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier valt het nog wel mee, bij jullie is het lekker aangenaam
Valt hier in Rotterdam wel mee vind ik. 27 graden, lekker briesjequote:.
kleine 1393377 yenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
huit mille quatre-vingt-dix-neuf euros klinkt dan toch net iets chiquerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij heb ik dat nog aan wisselgeld rondslingeren in de bank, ga even voor je kijken!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kom net 2 yen te kort, dus die moet je zelf even tussen je eigen kussens uit vissenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
Be carefull what you wish for
[ afbeelding ]!!!
![]()
Ben net met mijn vriendin en haar kinderen aan het videobellen geweest en heb ze zo een rondleiding van de stad gegeven.
Ik ging een dierenzaak in en liet er Hollandse hangoren zien.Het dochtertje slaakte een kreet van blijdschap en vroeg waarom die konijnen zulke lange oren hebben!
![]()
![]()
Ik kan zo Homijn DM'en en je hebt de Homijn Knokploeg voor je deur staanquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan zo Homijn DM'en en je hebt de Homijn Knokploeg voor je deur staan![]()
![]()
![]()
die heb ik nog wel in mijn schatkist denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom net 2 yen te kort, dus die moet je zelf even tussen je eigen kussens uit vissenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
KnoktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alles goed ToT ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dit!quote:![]()
Bolken = puurste vorm van liefde![]()
Na Daffy fap.gif dan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit!![]()
![]()
![]()
jullie hadden het over knokploegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit!![]()
*Lust geen koffie*![]()
Is hij op vakantie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Als het goed is, komt Mini-ToT morgen weer thuis!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jullie hadden het over knokploegenEcht he!
![]()
Tough Love en zulksquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jullie hadden het over knokploegen
Paar kratjes bier en zakken wortels en de konijnknokploeg houd een feestje in je tuin![]()
![]()
ToT-GeNoT knows his plaatjesquote:
R.I.P DTS.![]()
Jullie zochten toch een back en geen twee benige spitsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.fr-fans.nl/ni(...)komst-el-bilal-toure
Die Japanner kan eigenlijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jullie zochten toch een back en geen twee benige spitsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb echt geen idee over voetbal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Japanner kan eigenlijk ook niet meer.
Ik kan je meer vertellen over een auto band dan over voetbalOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ueda heet hijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Als het goed is, komt Mini-ToT morgen weer thuis!
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet wel AI zijnquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Al die RBR en Mercedes overwinningen waren AI, eigenlijk heeft Ferrari in werkelijkheid al 75 coureur en constructeur kampioenschappen binnen gesleept met speels gemak.quote:
Maarja, dat is ook niet leuk om naar te kijken als 2 coureurs constant winnen met 30 minuten voorsprong op de nummer 3![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je gunt jezelf ook niets he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee zelfbolk op 1 seconde voor ik een puntje kreeg!![]()
![]()
Timmer wiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:45 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er hier nog stemmers op een Timmermans?
nope; zijn vader wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Jezus.
Dat was toch ook een timmerman?Bekijk deze YouTube-videoquote:en Jezus was een visser![]()
Jezus komt bij Zijn vader de werkplaats binnen.
"Frees niet, vader, Ik ben het: uw Zoon!"
- "Ja maar Jezus, ik moet dit wel af hebben he!"
(c) H. Finkers![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:55 schreef ToT het volgende:
Jezus komt bij Zijn vader de werkplaats binnen.
"Frees niet, vader, Ik ben het: uw Zoon!"
- "Ja maar Jezus, ik moet dit wel af hebben he!"
(c) H. Finkers![]()
![]()
![]()
Hij zal toch wel bij z'n pa in de leer zijn geweest in die jaren voor hij z'n doorbraak maakte in de Bijbel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
nope; zijn vader wel.
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hij was een koter, toen hoorde je geen fuck meer van 'm en ineens zat-ie allemaal mirakels te verrichten met een kudde discipelen achter zich aan.
Wat is er in die tussentijd gebeurd? Heeft hij geleerd hoe je geinige stoeltjes en krukjes kon maken?![]()
he turned water into winequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zal toch wel bij z'n pa in de leer zijn geweest in die jaren voor hij z'n doorbraak maakte in de Bijbel?
Hij was een koter, toen hoorde je geen fuck meer van 'm en ineens zat-ie allemaal mirakels te verrichten met een kudde discipelen achter zich aan.
Wat is er in die tussentijd gebeurd? Heeft hij geleerd hoe je geinige stoeltjes en krukjes kon maken?![]()
maar eten was lekker
ik dacht dat mijn telefoon aan het opladen was afgelopen uur
dat was niet
ligt nu aan de lader
wilde wandelen, wandelen moet wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil nog een Pikachu maken, maar dat doe ik wel als Mini-ToT weer thuis is.quote:
Ik heb een matras voor Dolfje gezet; ik laat hem eerst de schilderingen van de knuffels zien, dan de laptop met de slangen enz, tot we dus bij dolfje uit komen en dan haal ik het matras weg!![]()
![]()
Ja beetje misplaatst voor zo'n lieflijk tafereeltje!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
agressief gebruik van kleur wel
Bekijk deze YouTube-video![]()
Leuk!! De voorpret alleen al!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil nog een Pikachu maken, maar dat doe ik wel als Mini-ToT weer thuis is.
Ik heb een matras voor Dolfje gezet; ik laat hem eerst de schilderingen van de knuffels zien, dan de laptop met de slangen enz, tot we dus bij dolfje uit komen en dan haal ik het matras weg!![]()
Ow is-ie een paar pondjes aangekomen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
dikke pikachu of huidige pikachu?
Gewoon die blije lijpkees zoals hoe hij bekend staat.![]()
![]()
vroegah was ie dikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is-ie een paar pondjes aangekomen?
Gewoon die blije lijpkees zoals hoe hij bekend staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vroegah was ie dik
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yikes!
Ineens ziet die D-rex van Jurassic World Afterlife er niet eens meer zo debiel uit!![]()
![]()
Ow dus buikspek zorgt er voor dat je bliksem kan schieten!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beide bliksem pokemon dus on theme![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus buikspek zorgt er voor dat je bliksem kan schieten!![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
* Rob schiet als de beste danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus buikspek zorgt er voor dat je bliksem kan schieten!![]()
![]()
niet genoeg spek gezien bij je ontbijtjes deze weekquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
toch echt genotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet genoeg spek gezien bij je ontbijtjes deze week![]()
![]()
Het is pas woensdagquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoi. Me, myself and I hier.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sinds ik Wheeler Walker Jr ken kijk ik heel anders tegen country muziek aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is geen country
Dit wel:
Bekijk deze YouTube-video
@:Grrrrrrrr approves
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Schaap bolk idd. Genomen langs het Waterlinie pad in de buurt van station hoofddorp uit m'n hoofd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
clothed version suggereert dat er nog een versie isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sinds ik Wheeler Walker Jr ken kijk ik heel anders tegen country muziek aan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vast terug te vinden op OF.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
clothed version suggereert dat er nog een versie is![]()
Nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
clothed version suggereert dat er nog een versie is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
te duurquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar dat mag hier nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
clothed version suggereert dat er nog een versie is
Niet eens naar gezocht zelfs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu ben ik een klein beetje teleurgesteld
Mag het wel op youtube?
weet dat rammstein een van hun muziek videos elders heeft geupload omdat het niet mocht op youtubeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dacht dat tetten wel mochten in ONZ. Vagijnen niet.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sinds ik Wheeler Walker Jr ken kijk ik heel anders tegen country muziek aan.
Jawel toch, alleen tetten iig wel, maar dan krijg je een waarschuwing en moet je ingelogd zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mag het wel op youtube?
weet dat rammstein een van hun muziek videos elders heeft geupload omdat het niet mocht op youtubeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja dat dacht ik ook, maar weet het niet meer zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht dat tetten wel mochten in ONZ. Vagijnen niet.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
in ONZ wel iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar weet het niet meer zekerUw ADH vitamine Worst
ik brand me er niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De onofficiėle titel van ONZ is BBB (Big Bouncy Boobs)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht dat tetten wel mochten in ONZ. Vagijnen niet.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: