SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MizzezAmy op 15-08-2025 15:33:51 ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Net gegoogeld maar het gifje dat ik vond van een vrouw met een bierflesje in d’r kont zal ik maar niet posten.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net gegoogeld maar het gifje dat ik vond van een vrouw met een bierflesje in d’r kont zal ik maar niet posten.Tsja, google leert je preferenties of zou het daar niks mee te maken hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net gegoogeld maar het gifje dat ik vond van een vrouw met een bierflesje in d’r kont zal ik maar niet posten.DM maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb er nul moeite mee, maar denk niet dat de rest van DTS er blij mee zal zijn als ik het post.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, google leert je preferenties of zou het daar niks mee te maken hebben?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fluffy vindt de carpaccio ook lekker
Draak probeert m uit de prullenbak te vissenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wellicht is KPD een beter plekje om dat gifje te delenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb er nul moeite mee, maar denk niet dat de rest van DTS er blij mee zal zijn als ik het post.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht is KPD een beter plekje om dat gifje te delen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hebben jullie wel eens, alles met zakelijk onder controle.
En dat je dan achterloop eigenlijk in alle sociale zooi enzo nog zeg maar buiten werk?
DamnDo what you love, love what you do!![]()
Stelletje goorlellen!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Altijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:43 schreef kree het volgende:
En dat je dan achterloop eigenlijk in alle sociale zooi enzo nog zeg maar buiten werk?
Damn
Sociaal levenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:43 schreef kree het volgende:
Damn![]()
Was da![]()
![]()
I do not understand
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee niet bijzonder, want daarna is het weer maandagquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kijkt uit naar zondag zeker?
En moet ook nog eerst opruimen voor de visite komt
Iedereen naar een terras meesleuren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet bijzonder, want daarna is het weer maandag
En moet ook nog eerst opruimen voor de visite komt
En ze mogen ook best wel even de armen uit de mouwen steken.How can I make this topic about me?![]()
ik gok dat die mini pinnetje van de led kerstboom over weken nog ergens opduikenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet bijzonder, want daarna is het weer maandag
En moet ook nog eerst opruimen voor de visite komtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sociaal leven![]()
Was da![]()
![]()
I do not understandHow can I make this topic about me?![]()
Haha nee, komt wel goed, heb niemand uitgenodigd, dus iedereen zijn maar een paar mensenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen naar een terras meesleuren.
En ze mogen ook best wel even de armen uit de mouwen steken.
Argh ja, misschien ook nog even stofzuigen maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik gok dat die mini pinnetje van de led kerstboom over weken nog ergens opduiken
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Argh ja, misschien ook nog even stofzuigen maar
How can I make this topic about me?![]()
Dat interpreteer ik als een jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de Cassis
ze heeft ook nog hero cherry voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de Cassis
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Achterlopen is meer perceptie en jezelf vergelijken met anderen of misschien te veel druk zetten met onrealistische sociale doelen. Gewoon op je eigen tempo dingen doen. Hele tijd sociaal doen is niet voor iedereenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:43 schreef kree het volgende:
DamnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo raar, keek gisteren bij de plus weer, stond er gewoon cassis zero naast de cherry, denk dat ik wat kortsluiting hadquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze heeft ook nog hero cherry voor je
smaakt nog steeds primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo raar, keek gisteren bij de plus weer, stond er gewoon cassis zero naast de cherry, denk dat ik wat kortsluiting had
maar het blijft zo'n gevalletje als je a verwacht en het smaakt naar b dan is het
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat je op een broodje bal kan doen...
waar? en alleen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:58 schreef kree het volgende:
anyway ik ga naar de balkan
heb het allemaal kunnen regelenUw ADH vitamine Worst
leuk hoor, met de wagen of vlieg je erheen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
met mijn zusje en ma en naar zeg maar balkan rondtrip.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik gok dat die mini pinnetje van de led kerstboom over weken nog ergens opduikenSorryyy.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Argh ja, misschien ook nog even stofzuigen maar
🐙![]()
ja ik ben hier onwijs ingevallen. maar begrepen dus vliegen vanaf Rotterdam naar dubrovnovic. vanaf daar is het met your enzo en bussen vervoer rondrijs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
leuk hoor, met de wagen of vlieg je erheen?Do what you love, love what you do!![]()
waarom zeg jij sorry over haar kerstboom die jij hebt geholpen te maken?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie weet wie je ontmoet.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ben hier onwijs ingevallen. maar begrepen dus vliegen vanaf Rotterdam naar dubrovnovic. vanaf daar is het met your enzo en bussen vervoer rondrijs.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: