SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Was dat niet hetzelfde als Orange voor mobiel?quote:
Dat was ook niet je van het.quote:
Oh volgens mij heb ik dat ook nog heel even gehad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde als Orange voor mobiel?
Hier moesten we betalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op school in de bieb zitten om gratis te internetten.
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKSquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op school in de bieb zitten om gratis te internetten.
Nu is het meer Digitale Cameraweg.quote:
Geen last van, wij hadden gelijk ISDN jeweettochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKS
Ja die tijd heb ik nooit echt meegemaakt want tegen de tijd dat ik weer een andere computer kreeg en ook eindelijk mocht gaan internetten op mijn kamer was dat probleem al wel opgelost.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKS
Thuis niet mogen internetten omdat je ouders anders niet bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef STING het volgende:
Ik heb in de tweede helft van de jaren 90 nog weleens gechat via een KPN internet paal midden op een pleintje
Met mensen uit....uit... Australië
Net genoeg tijd om een plaatje volledig te hebben zien ladenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
1 uur per week mogen internetten inclusief zo'n timer die geïnstalleerd was
moeten stoppen met msn omdat je moeder zo nodig moet gaan bellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis niet mogen internetten omdat je ouders anders niet bereikbaar zijn.
Internet via de telefoonlijn is duur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Halverwege het plaatje aan je datalimietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Net genoeg tijd om een plaatje volledig te hebben zien laden
Die reclamequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Geen last van, wij hadden gelijk ISDN jeweettoch
Februari 1998, het moment dat we voor het eerst internet hadden. Good ol' days.
Heey jij!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, lekker snel op 56k....
Jupsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Mp3'tje downloaden was wel een dure grap toentertijd,quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Das al dubbel van waar ik mee begonquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kan er online niets over vinden, maar het was een kleine paal met een klein LCD schermpje en toetsenbord, waar je dan tegen betaling kon internetten, als alternatief voor een internet cafe. De paal stond midden in het centrum van Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Morgen weer frisserquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Bijna 27 graden binnen. Kan Hedwig helaas ook geen ongelijk geven dat ze vooral liever buiten is.
Gelukkig wel, want dit was niet leukquote:
Wij hebben thuis nooit internet via de telefoonlijn gehad. Meteen via kabelquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stiefpa had in 2002? al internet via de kabel ipv telefoonlijn. Onbeperkt internet gewoonik keek mijn ogen uit
inb4 NK met zn aircoquote:
Heb al dat andere niet meegemaakt. Vond 56k al traag genoeg, even wat met Napster binnenhalen was een uitdaging en lang wachten. Ergens had het wel ietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Das al dubbel van waar ik mee begon
Gelukkig heeft NK meer dat ik niet heb, zoals problemenquote:
Ah, oke. Ik dacht even dat ik iets gemist had dat wel veel voorkwam buiten mijn dorp of zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan er online niets over vinden, maar het was een kleine paal met een klein LCD schermpje en toetsenbord, waar je dan tegen betaling kon internetten, als alternatief voor een internet cafe. De paal stond midden in het centrum van Amsterdam
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig heeft NK meer dat ik niet heb, zoals problemen
En niet gesloopt/weggehaald na een dag? Onmogelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan er online niets over vinden, maar het was een kleine paal met een klein LCD schermpje en toetsenbord, waar je dan tegen betaling kon internetten, als alternatief voor een internet cafe. De paal stond midden in het centrum van Amsterdam
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want dit was niet leuk
Vroegah toen kon men nog met spullen omgaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niet gesloopt/weggehaald na een dag? Onmogelijk.
Hoiquote:
Ik ga straks de vaatwasser aanzettenquote:
Is hier beter, 22 graden in huis. Vannacht gelukkig nog beetje kunnen koelen en nu weer alles dicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Bijna 27 graden binnen. Kan Hedwig helaas ook geen ongelijk geven dat ze vooral liever buiten is.
Deden wij gisteren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks de vaatwasser aanzetten
Het was 21 graden vanochtendquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is hier beter, 22 graden in huis. Vannacht gelukkig nog beetje kunnen koelen en nu weer alles dicht.
heftigquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @Nattekatquote:
Je bedoelt toen hele straten uit de grond getrokken werden ter gelegenheid van de kroning van Beatrix?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vroegah toen kon men nog met spullen omgaan
mijn huis is al warm en ik heb niet eens een vaatwasserquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @:nattekat
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter pastquote:
warm he als die aan staatquote:
maar nu heb je het verklaptquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
Jup, temp loopt ook neteen weer langzaam op als ramen dicht zijn. Moet echt wel paar dagen koel zijn om het binnen naar beneden te krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 21 graden vanochtendMaar hitte in de muren enzo
Zo he, luxe paardje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
In principe kan je volgens mij best nog een directe verbinding tussen twee inbelmodems maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb al dat andere niet meegemaakt. Vond 56k al traag genoeg, even wat met Napster binnenhalen was een uitdaging en lang wachten. Ergens had het wel iets
Ja uiteraard. Of toen we gewoon hele steden plat branden omdat redenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hele straten uit de grond getrokken werden ter gelegenheid van de kroning van Beatrix?
Hier 26 gradenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 21 graden vanochtendMaar hitte in de muren enzo
Welkom terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
Niet in heel het huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @:nattekat
Heb je dat geteld?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De meeste weten wel dat dit account een kloon van bondage is
21 was met alle ramen en deuren open, zodra er iets dicht ging kwam er weer een graad bij. Dus gaat hier ook dagen duren weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hier 26 gradengaat nog wel een paar dagen voordat de muren een beetje afgekoeld zijn. #nieuwvbouwleef
Wil een modem emulator in pcemquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In principe kan je volgens mij best nog een directe verbinding tussen twee inbelmodems maken.
staat jouw vaatwasser in het toilethokje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in heel het huis
Denk dat ik er veel minder problemen mee zou hebben als die in de keuken had gestaan.
Badkamer. Enige plek in huis met een afvoer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat jouw vaatwasser in het toilethokje?
dan kun je de afwas net zo makkelijk in de douchekabine pleurenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badkamer. Enige plek in huis met een afvoer.
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh jij bent hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
portable wasmachine FTWquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.
Ik ga niet die vaatwasser midden op m'n aanrecht zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huis is al warm en ik heb niet eens een vaatwasser
Je kan afvoer via de gootsteen afvoer dan van je keuken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja dat wordt toch een vriendin nemen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet die vaatwasser midden op m'n aanrecht zetten.
dan kan hij die op het aanrecht zettenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dat wordt toch een vriendin nemen dan
Zo noemde mijn moeder mij en mijn zus vroeger.quote:
Hihi nemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dat wordt toch een vriendin nemen dan
Die maakt van alles een probleem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals ik al zei: gelukkig heb ik de NK problemen niet in het leven
Fijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Huh, misschien nog even in de signature zetten dat ik het benquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jij bent het
Welkom terug
EN dan door ChatGPT laten vertalen wat ze zeggen, en daar op reageren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens, in een anachronistische bui, lijkt het nog wel grappig om via voip of een discord voice chat oid met twee akoestische modems te communiceren
Succes!quote:
Fijn je weer te zien man!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Huh, misschien nog even in de signature zetten dat ik het ben![]()
Had deze ooit geregistreerd omdat ik hem graag wou hebben, is ook mijn Fet naam overigens
Het is inderdaad maar een naam, verder niets veranderdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn
En dat is prima, ik vind het gezellig dat je er bent, maakt niet uit hoe je heet hier
Gaan we jou gewoon liken!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar een naam, verder niets veranderdEnige is dat ik geen likes meer geef, daar is het hele gedoe ooit mee begonnen dus die functie laat ik voor wat het is.
als er geen problemen zijn dan is er ook geen nattekatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die maakt van alles een probleem.
Dat mag altijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we jou gewoon liken!
Wij weten niet wat je allemaal doetquote:
Wisten wij welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat mag altijd![]()
En natuurlijk fijn om weer terug te zijn. Kan toch niet zonder
Helaas is dat niet mogelijk zonder eerst de halve keuken eruit te halen. Het was gewoon geen optie voor mequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan afvoer via de gootsteen afvoer dan van je keuken.
gerriederrie kost veel krachtquote:
Lik gegevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar een naam, verder niets veranderdEnige is dat ik geen likes meer geef, daar is het hele gedoe ooit mee begonnen dus die functie laat ik voor wat het is.
quote:
Oeh.quote:
Iets met sensitivity? Verder geen idee, heb geen deurbel met camera...quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn videodeurbel gereset omdat ie opeens de accu binnen 24 uur leeg maakte.
Alles weer opnieuw ingesteld. Maar heb aangezet dat ie alleen een opname moet maken als er een persoon bij de deur staat, en niet als er iets beweegt oid.
Maar nu krijg ik steeds meldingen op mijn telefoon dat er beweging is gedetecteerd.. blijkbaar snapt ie niet dat als ik dat niet in de feed wil hebben, ik dat ook niet als melding wil krijgen
Maar ik kan niet vinden hoe ik de meldingen aan kan passen
Pff het is hier een sauna nu.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is hier beter, 22 graden in huis. Vannacht gelukkig nog beetje kunnen koelen en nu weer alles dicht.
De afvoer van de vaatwasser zit meestal rechtstreeks aangesloten op de afvoer van je wasbak… het kost je 1 keukenkastje aan ruimte.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet die vaatwasser midden op m'n aanrecht zetten.
wat ga je aan voedsel meenemen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie wel 26 graden na 18 uur, dus ik kan Meneer de Viervoeter wel meenemen voor een picknick het bos in
Jezus hoezo zat je dan gisteren te klagen dat je huis warm wordt als je de vaatwasser aan doet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee dat heb ik allemaal al aangepast. Het gaat nu puur om dat ie mijn telefoon niet zo moet spammen met bewegingsmeldingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Iets met sensitivity? Verder geen idee, heb geen deurbel met camera...
En dan awkward tegen de andere persoon moeten aankijken, totdat eindelijk de organisor joinedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom schieten mensen een vergadering in, maar zijn ze zelf dan niet op tijd?
Misschien dat één of andere AI je kan helpen? Niet dat ik er zo'n fan van ben maar zo nu en dan komt er wel eens iets zinnigs uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat heb ik allemaal al aangepast. Het gaat nu puur om dat ie mijn telefoon niet zo moet spammen met bewegingsmeldingen.
Het bosquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie wel 26 graden na 18 uur, dus ik kan Meneer de Viervoeter wel meenemen voor een picknick het bos in
Italië sowieso ja. Ferragosto.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al drie out of office-berichten. Volgens mij is het her en der een vrije dag in Europa.
Wat staat er op de website?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, bestelt iemand hier weleens bij Zalando? Ik had er wat besteld, in de ene mail staat dat je binnen 14 dagen moet betalen/terugsturen en ergens anders staat weer 31.
https://www.zalando.nl/faq/how-can-I-return-my-order.htmlquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, bestelt iemand hier weleens bij Zalando? Ik had er wat besteld, in de ene mail staat dat je binnen 14 dagen moet betalen/terugsturen en ergens anders staat weer 31.
Maria ten hemel opnemingquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al drie out of office-berichten. Volgens mij is het her en der een vrije dag in Europa.
Had ik maar een vrije dagquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet vooruitbetaald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/faq/how-can-I-return-my-order.html
30 dagen om te retourneren. 14 dagen hebben ze nodig om je terug te betalen.
Dan 30 dagen om te retourneren.quote:
En toch krijg ik net een mail dat ik nog een paar dagen heb om te betalen terwijl ik het pakket een week binnen heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan 30 dagen om te retourneren.
Hun eigen voorwaarden terugmailenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch krijg ik net een mail dat ik nog een paar dagen heb om te betalen terwijl ik het pakket een week binnen heb.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch krijg ik net een mail dat ik nog een paar dagen heb om te betalen terwijl ik het pakket een week binnen heb.
quote:Betaal de artikelen die je houdt binnen 14 dagen nadat je bestelling is verzonden.
ik krijg net mail dat ik mijn pakketje nog niet heb opgehaald, maar ik heb het al thuis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt 30 dagen om te retourneren, maar je moet wel binnen 14 dagen betalen. Als je later retourneert dan binnen 14 dagen, moet je het wel betalen en dan krijg je je geld terug. Denk ik. Of zo.quote:
Badkamer grenst aan m'n slaapkamer. Die warmt op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus hoezo zat je dan gisteren te klagen dat je huis warm wordt als je de vaatwasser aan doet.
Kan toch niet zoveel graden zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badkamer grenst aan m'n slaapkamer. Die warmt op.
Ik had laatst 2 pakketjes in de automaat. Eentje was niet voor mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg net mail dat ik mijn pakketje nog niet heb opgehaald, maar ik heb het al thuis.
zal ik nu bij de automaat gaan kijken of er een nieuw pakketje voor me klaarligt?
Nee. Er staat "artikelen DIE JE HOUDT".quote:
Volgens ChatGPT niet eens 1 graden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan toch niet zoveel graden zijn
Zou Nattekat nooit doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
En hij heeft een arico dus het is wel weer geklaag om niks.
@LTVDK dat zijn de Cazadors uit New Vegasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
Would you rather be in a forest with one grizzly bear-sized mosquito or a thousand mosquito-sized grizzly bears?
Noord Korea heeft geen problemen. Dat is een Westerse leugen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
problemen > first world problems > NK problems
Dus tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Noord Korea heeft geen problemen. Dat is een Westerse leugen!
"Het komt niet vaak voor dat er in een jaar twee hittegolven zijn. Dat gebeurde alleen in de zomers van 1941, 2006, 2018 en, 2019,"quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Zeldzame tweede hittegolf van het jaar is een feit - https://nos.nl/l/2578720
zo zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Karmapunten verdient vandaag, de pakketbezorger een glas water gegeven
This is fine.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Het komt niet vaak voor dat er in een jaar twee hittegolven zijn. Dat gebeurde alleen in de zomers van 1941, 2006, 2018 en, 2019,"
Uhm vaak genoeg dus de afgelopen tijd.
Zelf opeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zaten banaan-pindakaas koekjes bij de bestelling hondenvoer. Die lust Ambar niet
Ze ruiken ook niet heel erg lekker moet ik zeggenquote:
Ik ben nu een boek aan het lezen over eten en spijsvertering en alles, en dan wordt er ook over hondenbrokken verteld en dat de mensen die ze testen er zelf ook weleens van snoepenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze ruiken ook niet heel erg lekker moet ik zeggen
Ik had een oom die dat ook deed, omdat hij wilde weten wat het dier moest etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen over eten en spijsvertering en alles, en dan wordt er ook over hondenbrokken verteld en dat de mensen die ze testen er zelf ook weleens van snoepen
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schoongemaakt en bezig met koffer inpakken voor de vakantie.
Heb het er gewoon warm van gekregen.
samequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik de ventilator uit zet wordt het wel meteen warm ja
Lekker high.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
oh lekker.. een verfluchtje in huis..
ze zijn de balkonreling aan het verven
Lijkt mij niet handig met deze temperatuurquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
Ruikt wel lekker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig met deze temperatuur
Nieuwe vloerbedekkingquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben wel vaak dezelfde afwijking.
lijm snuiven met een omwegquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om weer een keertje bij de Leen Bakker aan die rollen vloerbedekking te snuiven.
mja, niet mijn probleem, ik neem aan dat die schilder jongens weten wat ze doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig met deze temperatuur
quote:
ja, dat wel beetjequote:
Poh Hitster ruikt ook lekker met al die nieuwe kaartjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe vloerbedekking
Nieuwe matrassen
Nieuwe boeken
Nieuwe tijdschriften
Pa is 79 geworden vorige week, ma is 77.quote:
uhm, 73 en 71 geloof ik. als ze nog geleefd haddenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, 73 en 71 geloof ik. als ze nog geleefd hadden
nou, jij kunt er verder weinig aan doenquote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, jij kunt er verder weinig aan doen
Dat zit hier echt te ver weg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om weer een keertje bij de Leen Bakker aan die rollen vloerbedekking te snuiven.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:35 schreef Karzai het volgende:
https://www.onlineverf.nl/advies/buiten-schilderen-temparatuur/
denk dat het met een metalen railing iets anders ligtquote:Niet de verf is de oorzaak, maar de aanwezigheid van lucht in het hout.
74 en 72 ofzo, als ze er nog leefdenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Samen met mijn broer en zijn vriendin. We gaan rondtrekken en zo heel Noord-Ierland zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of tof![]()
Alleen? Wat ga je er doen?
Ja, hier staat ie ook alweer aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik de ventilator uit zet wordt het wel meteen warm ja
Dat is wel heel cute.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef gianni61 het volgende:
mijn buren waren maandag 65 jaar getrouwd. Die mensen zijn echt stokoud.
Tot wanneer blijf je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met mijn broer en zijn vriendin. We gaan rondtrekken en zo heel Noord-Ierland zien.
Gaaf!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met mijn broer en zijn vriendin. We gaan rondtrekken en zo heel Noord-Ierland zien.
Is ook wel beetje naar om te lezen dat anderen hier dezelfde leeftijd als mijn ouders hebben/hadden als ze nog zouden leven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
Als ik maar niemand verdrietig maak ofzo met die vraag want dat is niet mijn bedoeling.Gewoon nieuwsgierig zoals ik dat wel vaker ben.
dit klinkt bekendquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Als ik bijv. de geur van tape of plastic ruik...
ja, het is toch iets dat de meeste mensen niet halen.quote:
tof luctorquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geur maakt emoties losquote:
Ja nou ja ik heb daar niet zo bij nagedacht maar goed ik heb zelf ook geen moeder meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Is ook wel beetje naar om te lezen dat anderen hier dezelfde leeftijd als mijn ouders hebben/hadden als ze nog zouden leven.
Tot de terugvlucht vertrekt.quote:
De reactie waarvan je wist dat ie zou komen.quote:
@Karzai heeft ook een jonge moeder geloof ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heb je nog een jonge mama vergeleken met de rest.
In mijn hoofd ben jij wel een stuk jonger dan ik, maar jouw ouders dan weer ouderquote:
Ben jij geen 61 dan??quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij wel een stuk jonger dan ik, maar jouw ouders dan weer ouder
was het maar zo'n feestquote:
59?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vader heb ik niet meer, overleden toen ik nog klein was. Moeke is 59.
Die is nu 76quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Karzai heeft ook een jonge moeder geloof ik
nee, 61.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was je nu 64 geweest. Ieder zo zijn ding.
Kan ie mooi op date met de moeke van WEquote:
Godverquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ie mooi op date met de moeke van WE
Gewoon doorwerken tot je 73stequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, 61.
als ik nu 64 was geweest was ik wel al gestopt met werken
nee!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doorwerken tot je 73ste
En daarna midsommaren.
Valt mee denk ik, mn moeder was 33 toen ze mij kreegquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij wel een stuk jonger dan ik, maar jouw ouders dan weer ouder
Oh vetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Mid(...)_1_2_mod_primary_new
Mooie editie
Ambar kan lezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond:
Gaat op elke hond ook af
Ook mijn hond bij het zien van een angstige hond inclusief do not touch me sign:
Ignore
Gekkerd
Ja dat is de conclusie. Lichaamstaal van de hond denk ik, want die was zo ontzettend rustigquote:
Oud. Mijn moeder is 58quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, lieg ik. Ze is inmiddels 60.
Ze was er erg vroeg bij met het krijgen van kinderen.
Werksequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchhap zit er weer in, werkjes werken
Twee keer op een dag etenquote:En dan moet je ook nog eten. Conservatief geschat: gemiddeld twee maaltijden per dag voor een tientje per stuk: nog eens 80 euro.
De late-night snacks komen er dan nog bij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Eten op lowlands:
[..]
Twee keer op een dag eten
Op Lowlands
Het eten daar is een headliner op zich.
Eten is sws duurquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Eten op lowlands:
[..]
Op Lowlands
Met die prijzen mss wat minder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Eten op lowlands:
[..]
Op Lowlands
Als je daar eenmaal bent heb je daar wat meer schijt aanquote:
Ja oke maar toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daar eenmaal bent heb je daar wat meer schijt aanDat zie je later wel weer.
Vriend van me is er nu naartoe voor z'n werk, maar hij krijgt niet de kans om iets te zien. Staat al een tijdje in de filequote:
Niet schuimbekkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk nu op de website van Lowlands voor de line up.
Mijn ogen WTF
Ja beetje kut is het wel gedaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk nu op de website van Lowlands voor de line up.
Mijn ogen WTF
voor een tientje heb je waarschijnlijk nog niet eens een stuk pizzaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Eten op lowlands:
[..]
Op Lowlands
Hier ook een boel mensen die press/guest zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me is er nu naartoe voor z'n werk, maar hij krijgt niet de kans om iets te zien. Staat al een tijdje in de file
Wel lekkere pizzaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een tientje heb je waarschijnlijk nog niet eens een stuk pizza
nu heb ik zin in pizzaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel lekkere pizzaVolgens mij stond La Place er met van die steenovenpizza's. En de falafel was ook zo lekker altijd. Er kwam elk jaar meer bij. Thais en Indiaas enzo.
gewoon streng toesprekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Volgens mij mogen de katten van twee huizen verder naar buiten sinds deze week. Hedwig laat weer zien dat ik geen andere kat erbij hoef te adopteren.
dus vanavond een AVG'tje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu heb ik zin in pizza
Gelukkig had ik al zin in pizza
ja, mag geen pizza. ben al viesdikquote:
3 dagen? Those are rookie numbersquote:De andere kant van de zomervakantie: ‘Ik kom mensen tegen die al drie dagen niemand hebben gezien’
lijkt me heerlijk om 3 dagen niemand te zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 dagen? Those are rookie numbers
Kwam ik tegen in een krantenartikel
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, mag geen pizza. ben al viesdik
Nee hoor, mijn vorige kat had er ook 1.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij maakt Ikea ook alleen maar die rat knuffels voor honden
Kleine beertjes denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
Would you rather be in a forest with one grizzly bear-sized mosquito or a thousand mosquito-sized grizzly bears?
Soms lukt het me om drie dagen niemand te zien. Niet vaak genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 dagen? Those are rookie numbers
Kwam ik tegen in een krantenartikel
Zo'n elektrische vliegenmepper meenemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duizend
Zouden ze kunnen vliegen? daar heb ik even niet aan gedacht
hij doucht de hele zomer nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan toch niet zoveel graden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |