quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch krijg ik net een mail dat ik nog een paar dagen heb om te betalen terwijl ik het pakket een week binnen heb.
quote:Betaal de artikelen die je houdt binnen 14 dagen nadat je bestelling is verzonden.
ik krijg net mail dat ik mijn pakketje nog niet heb opgehaald, maar ik heb het al thuis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch krijg ik net een mail dat ik nog een paar dagen heb om te betalen terwijl ik het pakket een week binnen heb.
Je hebt 30 dagen om te retourneren, maar je moet wel binnen 14 dagen betalen. Als je later retourneert dan binnen 14 dagen, moet je het wel betalen en dan krijg je je geld terug. Denk ik. Of zo.quote:
Badkamer grenst aan m'n slaapkamer. Die warmt op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus hoezo zat je dan gisteren te klagen dat je huis warm wordt als je de vaatwasser aan doet.
Kan toch niet zoveel graden zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badkamer grenst aan m'n slaapkamer. Die warmt op.
Ik had laatst 2 pakketjes in de automaat. Eentje was niet voor mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg net mail dat ik mijn pakketje nog niet heb opgehaald, maar ik heb het al thuis.
zal ik nu bij de automaat gaan kijken of er een nieuw pakketje voor me klaarligt?
Nee. Er staat "artikelen DIE JE HOUDT".quote:
Volgens ChatGPT niet eens 1 graden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan toch niet zoveel graden zijn
Zou Nattekat nooit doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
En hij heeft een arico dus het is wel weer geklaag om niks.
@LTVDK dat zijn de Cazadors uit New Vegasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
Would you rather be in a forest with one grizzly bear-sized mosquito or a thousand mosquito-sized grizzly bears?
Noord Korea heeft geen problemen. Dat is een Westerse leugen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
problemen > first world problems > NK problems
Dus tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Noord Korea heeft geen problemen. Dat is een Westerse leugen!
"Het komt niet vaak voor dat er in een jaar twee hittegolven zijn. Dat gebeurde alleen in de zomers van 1941, 2006, 2018 en, 2019,"quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Zeldzame tweede hittegolf van het jaar is een feit - https://nos.nl/l/2578720
zo zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Karmapunten verdient vandaag, de pakketbezorger een glas water gegeven
This is fine.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Het komt niet vaak voor dat er in een jaar twee hittegolven zijn. Dat gebeurde alleen in de zomers van 1941, 2006, 2018 en, 2019,"
Uhm vaak genoeg dus de afgelopen tijd.
Zelf opeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zaten banaan-pindakaas koekjes bij de bestelling hondenvoer. Die lust Ambar niet
Ze ruiken ook niet heel erg lekker moet ik zeggenquote:
Ik ben nu een boek aan het lezen over eten en spijsvertering en alles, en dan wordt er ook over hondenbrokken verteld en dat de mensen die ze testen er zelf ook weleens van snoepenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze ruiken ook niet heel erg lekker moet ik zeggen
Ik had een oom die dat ook deed, omdat hij wilde weten wat het dier moest etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen over eten en spijsvertering en alles, en dan wordt er ook over hondenbrokken verteld en dat de mensen die ze testen er zelf ook weleens van snoepen
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schoongemaakt en bezig met koffer inpakken voor de vakantie.
Heb het er gewoon warm van gekregen.
samequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik de ventilator uit zet wordt het wel meteen warm ja
Lekker high.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
oh lekker.. een verfluchtje in huis..
ze zijn de balkonreling aan het verven
Lijkt mij niet handig met deze temperatuurquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
Ruikt wel lekker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig met deze temperatuur
Nieuwe vloerbedekkingquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben wel vaak dezelfde afwijking.
lijm snuiven met een omwegquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om weer een keertje bij de Leen Bakker aan die rollen vloerbedekking te snuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |