Gelukkig heeft NK meer dat ik niet heb, zoals problemenquote:
Ah, oke. Ik dacht even dat ik iets gemist had dat wel veel voorkwam buiten mijn dorp of zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan er online niets over vinden, maar het was een kleine paal met een klein LCD schermpje en toetsenbord, waar je dan tegen betaling kon internetten, als alternatief voor een internet cafe. De paal stond midden in het centrum van Amsterdam
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig heeft NK meer dat ik niet heb, zoals problemen
En niet gesloopt/weggehaald na een dag? Onmogelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan er online niets over vinden, maar het was een kleine paal met een klein LCD schermpje en toetsenbord, waar je dan tegen betaling kon internetten, als alternatief voor een internet cafe. De paal stond midden in het centrum van Amsterdam
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want dit was niet leuk
Vroegah toen kon men nog met spullen omgaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niet gesloopt/weggehaald na een dag? Onmogelijk.
Hoiquote:
Ik ga straks de vaatwasser aanzettenquote:
Is hier beter, 22 graden in huis. Vannacht gelukkig nog beetje kunnen koelen en nu weer alles dicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Bijna 27 graden binnen. Kan Hedwig helaas ook geen ongelijk geven dat ze vooral liever buiten is.
Deden wij gisteren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks de vaatwasser aanzetten
Het was 21 graden vanochtendquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is hier beter, 22 graden in huis. Vannacht gelukkig nog beetje kunnen koelen en nu weer alles dicht.
heftigquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @Nattekatquote:
Je bedoelt toen hele straten uit de grond getrokken werden ter gelegenheid van de kroning van Beatrix?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vroegah toen kon men nog met spullen omgaan
mijn huis is al warm en ik heb niet eens een vaatwasserquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @:nattekat
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter pastquote:
warm he als die aan staatquote:
maar nu heb je het verklaptquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
Jup, temp loopt ook neteen weer langzaam op als ramen dicht zijn. Moet echt wel paar dagen koel zijn om het binnen naar beneden te krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 21 graden vanochtendMaar hitte in de muren enzo
Zo he, luxe paardje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
In principe kan je volgens mij best nog een directe verbinding tussen twee inbelmodems maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb al dat andere niet meegemaakt. Vond 56k al traag genoeg, even wat met Napster binnenhalen was een uitdaging en lang wachten. Ergens had het wel iets
Ja uiteraard. Of toen we gewoon hele steden plat branden omdat redenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hele straten uit de grond getrokken werden ter gelegenheid van de kroning van Beatrix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |