SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Was dat niet hetzelfde als Orange voor mobiel?quote:
Dat was ook niet je van het.quote:
Oh volgens mij heb ik dat ook nog heel even gehad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde als Orange voor mobiel?
Hier moesten we betalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op school in de bieb zitten om gratis te internetten.
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKSquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op school in de bieb zitten om gratis te internetten.
Nu is het meer Digitale Cameraweg.quote:
Geen last van, wij hadden gelijk ISDN jeweettochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKS
Ja die tijd heb ik nooit echt meegemaakt want tegen de tijd dat ik weer een andere computer kreeg en ook eindelijk mocht gaan internetten op mijn kamer was dat probleem al wel opgelost.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKS
Thuis niet mogen internetten omdat je ouders anders niet bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef STING het volgende:
Ik heb in de tweede helft van de jaren 90 nog weleens gechat via een KPN internet paal midden op een pleintje
Met mensen uit....uit... Australië
Net genoeg tijd om een plaatje volledig te hebben zien ladenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
1 uur per week mogen internetten inclusief zo'n timer die geïnstalleerd was
moeten stoppen met msn omdat je moeder zo nodig moet gaan bellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis niet mogen internetten omdat je ouders anders niet bereikbaar zijn.
Internet via de telefoonlijn is duur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Halverwege het plaatje aan je datalimietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Net genoeg tijd om een plaatje volledig te hebben zien laden
Die reclamequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Geen last van, wij hadden gelijk ISDN jeweettoch
Februari 1998, het moment dat we voor het eerst internet hadden. Good ol' days.
Heey jij!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, lekker snel op 56k....
Jupsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Mp3'tje downloaden was wel een dure grap toentertijd,quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Das al dubbel van waar ik mee begonquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kan er online niets over vinden, maar het was een kleine paal met een klein LCD schermpje en toetsenbord, waar je dan tegen betaling kon internetten, als alternatief voor een internet cafe. De paal stond midden in het centrum van Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Morgen weer frisserquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Bijna 27 graden binnen. Kan Hedwig helaas ook geen ongelijk geven dat ze vooral liever buiten is.
Gelukkig wel, want dit was niet leukquote:
Wij hebben thuis nooit internet via de telefoonlijn gehad. Meteen via kabelquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stiefpa had in 2002? al internet via de kabel ipv telefoonlijn. Onbeperkt internet gewoonik keek mijn ogen uit
inb4 NK met zn aircoquote:
Heb al dat andere niet meegemaakt. Vond 56k al traag genoeg, even wat met Napster binnenhalen was een uitdaging en lang wachten. Ergens had het wel ietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Das al dubbel van waar ik mee begon
Gelukkig heeft NK meer dat ik niet heb, zoals problemenquote:
Ah, oke. Ik dacht even dat ik iets gemist had dat wel veel voorkwam buiten mijn dorp of zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan er online niets over vinden, maar het was een kleine paal met een klein LCD schermpje en toetsenbord, waar je dan tegen betaling kon internetten, als alternatief voor een internet cafe. De paal stond midden in het centrum van Amsterdam
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig heeft NK meer dat ik niet heb, zoals problemen
En niet gesloopt/weggehaald na een dag? Onmogelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan er online niets over vinden, maar het was een kleine paal met een klein LCD schermpje en toetsenbord, waar je dan tegen betaling kon internetten, als alternatief voor een internet cafe. De paal stond midden in het centrum van Amsterdam
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want dit was niet leuk
Vroegah toen kon men nog met spullen omgaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En niet gesloopt/weggehaald na een dag? Onmogelijk.
Hoiquote:
Ik ga straks de vaatwasser aanzettenquote:
Is hier beter, 22 graden in huis. Vannacht gelukkig nog beetje kunnen koelen en nu weer alles dicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Bijna 27 graden binnen. Kan Hedwig helaas ook geen ongelijk geven dat ze vooral liever buiten is.
Deden wij gisteren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks de vaatwasser aanzetten
Het was 21 graden vanochtendquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is hier beter, 22 graden in huis. Vannacht gelukkig nog beetje kunnen koelen en nu weer alles dicht.
heftigquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @Nattekatquote:
Je bedoelt toen hele straten uit de grond getrokken werden ter gelegenheid van de kroning van Beatrix?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vroegah toen kon men nog met spullen omgaan
mijn huis is al warm en ik heb niet eens een vaatwasserquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @:nattekat
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter pastquote:
warm he als die aan staatquote:
maar nu heb je het verklaptquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
Jup, temp loopt ook neteen weer langzaam op als ramen dicht zijn. Moet echt wel paar dagen koel zijn om het binnen naar beneden te krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 21 graden vanochtendMaar hitte in de muren enzo
Zo he, luxe paardje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
In principe kan je volgens mij best nog een directe verbinding tussen twee inbelmodems maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb al dat andere niet meegemaakt. Vond 56k al traag genoeg, even wat met Napster binnenhalen was een uitdaging en lang wachten. Ergens had het wel iets
Ja uiteraard. Of toen we gewoon hele steden plat branden omdat redenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt toen hele straten uit de grond getrokken werden ter gelegenheid van de kroning van Beatrix?
Hier 26 gradenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was 21 graden vanochtendMaar hitte in de muren enzo
Welkom terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Heb alles besproken met Yvonne en er is excuus aangeboden. Ik kom echter niet meer als bondage, ik ga dit account gebruiken omdat het gewoon beter past
Niet in heel het huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan wordt het warm in huis begreep ik gister van @:nattekat
Heb je dat geteld?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De meeste weten wel dat dit account een kloon van bondage is
21 was met alle ramen en deuren open, zodra er iets dicht ging kwam er weer een graad bij. Dus gaat hier ook dagen duren weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hier 26 gradengaat nog wel een paar dagen voordat de muren een beetje afgekoeld zijn. #nieuwvbouwleef
Wil een modem emulator in pcemquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In principe kan je volgens mij best nog een directe verbinding tussen twee inbelmodems maken.
staat jouw vaatwasser in het toilethokje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in heel het huis
Denk dat ik er veel minder problemen mee zou hebben als die in de keuken had gestaan.
Badkamer. Enige plek in huis met een afvoer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat jouw vaatwasser in het toilethokje?
dan kun je de afwas net zo makkelijk in de douchekabine pleurenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badkamer. Enige plek in huis met een afvoer.
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh jij bent hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
portable wasmachine FTWquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.
Ik ga niet die vaatwasser midden op m'n aanrecht zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vervelend wel dat je ook geen gootsteen hebt in de keuken dan.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huis is al warm en ik heb niet eens een vaatwasser
Je kan afvoer via de gootsteen afvoer dan van je keuken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja dat wordt toch een vriendin nemen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet die vaatwasser midden op m'n aanrecht zetten.
dan kan hij die op het aanrecht zettenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dat wordt toch een vriendin nemen dan
Zo noemde mijn moeder mij en mijn zus vroeger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |