SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die propt liever een sappige worst in z'n muil.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is Hema wel in to the klapjes![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Jakequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
harde en dan klapjesquote:
dat vind jij niet tegen gesteld?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
harde en dan klapjes
dat vind jij niet tegen gesteld?![]()
![]()
Dat was wel overduidelijk, Mike hield een paar stoten enorm inquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was rijk genoeg om Mike om te kopen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een klapje is nog steeds een klap. Tegengesteld aan klap zou iets anders zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
harde en dan klapjes
dat vind jij niet tegen gesteld?![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. FreshFruit / 1242 / +176 / +180 / 1488 / 2035 / 0.61
2. loveislikeakiss / 1099 / +68 / +144 / 3460 / 4001 / 0.27
3. _UserName_ / 758 / +42 / +42 / 649 / 842 / 0.9
4. Vino_Tinto / 630 / +17 / +0 / 1833 / 2157 / 0.29
5. MooieTop6 / 489 / +38 / +27 / 2246 / 2575 / 0.19
6. JustinK / 407 / +86 / +23 / 1482 / 1542 / 0.26
7. KillemWieft / 309 / +27 / +61 / 233 / 396 / 0.78
8. HappyCharly / 299 / +0 / +1 / 149 / 205 / 1.46
9. gebrokenglas / 264 / +33 / +22 / 925 / 1124 / 0.23
10. Bargehassus / 241 / +5 / +19 / 657 / 748 / 0.32
11. hemarookworst / 231 / +20 / +11 / 566 / 710 / 0.33
12. Masberum / 220 / +3 / +0 / 244 / 308 / 0.71
13. greysbones / 214 / +1 / +8 / 686 / 737 / 0.29
14. MizzezAmy / 208 / +5 / +7 / 1087 / 1224 / 0.17
15. devzero / 175 / +2 / +0 / 378 / 451 / 0.39
16. Helenattenek / 165 / +0 / +0 / 250 / 327 / 0.5
17. KoningWouter / 140 / +5 / +11 / 591 / 706 / 0.2
18. RedShoe / 134 / +0 / +0 / 555 / 620 / 0.22
19. ToT / 121 / +12 / +3 / 1001 / 1118 / 0.11
20. Sally / 116 / +6 / +0 / 171 / 218 / 0.53SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hij fucking beet op zijn handschoen!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat was wel overduidelijk, Mike hield een paar stoten enorm in![]()
![]()
nee een klapje is zacht en niet hardquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een klapje is nog steeds een klap. Tegengesteld aan klap zou iets anders zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kijk maar uit dat ie niet nog meer laat zienquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk dat monitor ook de ratio laat zien![]()
![]()
goffer straks heb ik die ene hooggeleide ontbodenquote:
Dan ken je mijn klapjes nog nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een klapje is zacht en niet hard![]()
![]()
IK HEB DEZELFDE RATIO ALS KREE!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ie niet nog meer laat zien
How can I make this topic about me?![]()
dan geef jij gewoon een klapquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ken je mijn klapjes nog niet
Welke held heeft dat ook alweer bedachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk dat monitor ook de ratio laat zien
Mijn ratio
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem inquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jullie posten ook wel een beetje hetzelfde
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jullie posten ook wel een beetje hetzelfde![]()
![]()
Ligt eraan bij wiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan geef jij gewoon een klap![]()
![]()
KreeClone confirmedquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jullie posten ook wel een beetje hetzelfdeSow.......dit moet ik even verwerken hoor....
![]()
![]()
TR-waardig welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Sow.......dit moet ik even verwerken hoor....
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Sow.......dit moet ik even verwerken hoor....
![]()
![]()
ik zal ook eens kijkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb al gefixtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
we hebben het nu over klapjes, niet over stapjes![]()
Da's veel...quote:
Ik zit op 9813 stappen. Dat is inclusief een middagwandeling.How can I make this topic about me?![]()
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's veel...
Ik zit op 9813 klappen. Dat is inclusief een middagwandeling.![]()
![]()
ftfy
Nieuwe startrek aan het downloaden
Klapjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
kunnen we klapjes omdopen tot het nieuwe bolk?![]()
o er worden klapjes uitgedeeld hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik voeg wel een nieuwe kolom toequote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
kunnen we klapjes omdopen tot het nieuwe bolk?
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Heerlijk. Ik was vandaag naar kantoor, en toen ik thuis kwam viel het wel even tegen, zo benauwd. Het kantoortje was 28 graden, en zolder was zelfs boven de 30. Ik denk dat ik morgen ook naar kantoor ga, puur voor de airco.
Goeie headsup. Hier is nu binnen 25,en buiten 19. Gelijk alles tegen elkaar open gegooid.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Klopt. ik heb alles open nu. Als het nu even ging waaien zou het wel mooi zijn.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
niet geklaptquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet steeds hieraan denken
Bekijk deze YouTube-video
Was ook een aflevering met "Slaon pao" waarbij iemand die bij de vader deed, die hem vervolgens neerhoekte!quote:![]()
![]()
Ja die heb ik hier wel, maar over een paar maand is mijn vriendin tenminste hier om darmee aan de slag te gaan!quote:![]()
![]()
Buiten is het 22.8 graden, de woonkamer is 25.3, zolder 28.4 en kantoor 28.3. Maar kantoor is het raam nog dicht, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Goeie headsup. Hier is nu binnen 25,en buiten 19. Gelijk alles tegen elkaar open gegooid.How can I make this topic about me?![]()
moet je daar een paar maand mee lopenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier wel, maar over een paar maand is mijn vriendin tenminste hier om darmee aan de slag te gaan!![]()
Hier is het binnen zowel als buiten nu 25 gradenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Goeie headsup. Hier is nu binnen 25,en buiten 19. Gelijk alles tegen elkaar open gegooid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de schuur?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is het 22.8 graden, de woonkamer is 25.3, zolder 28.4 en kantoor 28.3. Maar kantoor is het raam nog dicht, bedenk ik me nu.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hier ookquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het binnen zowel als buiten nu 25 graden
alles open
boven nog niet(moet ik even de airco aanzetten)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja het was nodig voor de Pokemon go![]()
![]()
Die is nog 31.2.quote:
Maar de schuurdeur durf ik niet open te doen, dan willen katten naar binnen.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is handig om deuren mee open te doen als je je handen vol hebt!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je daar een paar maand mee lopen![]()
![]()
![]()
die kunnen mooi op muizen jachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is nog 31.2.
Maar de schuurdeur durf ik niet open te doen, dan willen katten naar binnen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
om 22.30 uur gaatie aanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook
alles open
boven nog niet(moet ik even de airco aanzetten)![]()
![]()
Op de koudste stand.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan beter vragen hoe koud de koelkast staatHow can I make this topic about me?![]()
ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kunnen mooi op muizen jacht
Ik heb wel een mol in de tuin.How can I make this topic about me?![]()
snotver, ik was nieuwsgierig waar deze discussie over gingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Is handig om deuren mee open te doen als je je handen vol hebt!![]()
![]()
![]()
![]()
Die krengen hebben scherpe tandjes!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja.
Ik heb wel een mol in de tuin.
Ik heb er ooit eentje levend gevangen en wilde die elders vrij laten.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
snotver, ik was nieuwsgierig waar deze discussie over ging![]()
![]()
![]()
!
![]()
Soms is ie een poos weg en dan heb ik ineens weer een molhoop in de tuin. Dat beest zwerft hier in de buurt rond.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die krengen hebben scherpe tandjes!
Ik heb er ooit eentje levend gevangen en wilde die elders vrij laten.How can I make this topic about me?![]()
aan je paars gepunte lans?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die krengen hebben scherpe tandjes!
Ik heb er ooit eentje levend gevangen en wilde die elders vrij laten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vedi Napoli e poi muori!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Welkom in Europa blijf hier tot ik dood gaIk heb er één en ik ben er trots op
Ik had 2 kilo aan wormen losgelaten op m'n gazon (schijnt goed te zijn voor de wortels), en binnen een paar dagen had ik een mol die het hele gazon naar de tyfus hielp!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms is ie een poos weg en dan heb ik ineens weer een molhoop in de tuin. Dat beest zwerft hier in de buurt rond.![]()
![]()
Aiii.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had 2 kilo aan wormen losgelaten op m'n gazon (schijnt goed te zijn voor de wortels), en binnen een paar dagen had ik een mol die het hele gazon naar de tyfus hielp!How can I make this topic about me?![]()
Ja, altijd prachtige vocabulairequote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Groot verlies van FOK! dat-ie gestopt is met zijn items!
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Groot verlies van FOK! dat-ie gestopt is met zijn items!
![]()
![]()
Ik hoop nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
en de tijd van gaan is nu gekomen?
Mollenklemmen geplaatst, maar die drukte hij zo naar boven.quote:
Carbid gehaald, maar dat arriveerde vrij laat.
Tuinslang in z'n hol gedouwd (althans in een molshoop) zodat alles vol water kwam te zitten en toen kwam hij naar boven.
Diverse pogingen gedaan hem te vangen, tuintafel op z'n kant neergelegd in de buurt waar hij steeds naar boven kwam en dat blokkeerde z'n weg. (Bovengronds zijn die krengen ook debiel snel!)![]()
Als het niet over aliens ging, ging het wel over paarsgepunte lansen, en soms over beiden tegelijk!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, altijd prachtige vocabulaire![]()
Wat kut die videos van Arte Concert van Nature One. Standaardintro is teringhard en de daadwerkelijke set is dan veel zachter
Uw ADH vitamine Worst
Een boertje kwam op een feest en kneep in de borst van de gastvrouw.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er is een tijd van komen en gaan
"Vreemd, maar het zal wel", dacht ze.
Aan het eind van het feest trok de boer z'n jas aan en kneep de vrouw in de andere borst, waarop ze boos reageerde.
Het boertje: "D'r is 'n tiet van komen en d'r is een tiet van goan!"![]()
Easy mode of hard mode?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Probeer de kat op mijn schoot te krijgen🐙![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk dat monitor ook de ratio laat zien
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
* greysbones geeft Justin een beukquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK geeft greysie een klapje![]()
Booh.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hij is gaan eten IPV knuffelen
🐙![]()
Vind het alleen maar een onoverzichtelijk iets worden zoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk dat monitor ook de ratio laat zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd proberen rationeel te blijven!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn ratio is niet best![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Justin een beuk![]()
![]()
![]()
pan bami voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Elite of niet... gewoon een klap voor je muil![]()
smaakt nu niet meer hequote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, zoete meuk!
Als kind was ik er dol op!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
volgens mij is Praxis elitair
of was
vroegahh
Gamma was voor de gewone klusserThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kom erachter dat Mental Theo onder zijn echte naam serieuze techno draaitUw ADH vitamine Worst
mental menquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kom erachter dat Mental Theo onder zijn echte naam serieuze techno draaitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij niest met 90 decibel?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
Tering, heb weer eens een nies-aanval. De cavia's schrikken zich weer de pleuris!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als je een pies aanval krijgt schrik je zelf pas de pleurisquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
Tering, heb weer eens een nies-aanval. De cavia's schrikken zich weer de pleuris!Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:58 schreef greysbones het volgende:
volgens mij is Praxis elitair
of was
vroegahh
Gamma was voor de gewone klusser
Vandaag nog ff een foto bij de Gamma gemaakt!![]()
ik niet, maar nog een stuk harderquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij niest met 90 decibel?Uw ADH vitamine Worst
hier zit alles naast elkaarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag nog ff een foto bij de Gamma gemaakt!
Praxis zie je amper mensen
Harder dan je geluid installatie?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, maar nog een stuk harderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iedereen naar de HORNBACH!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier zit alles naast elkaar
Praxis zie je amper mensen![]()
Hier heb je Praxis en Karwei.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier zit alles naast elkaar
Praxis zie je amper mensen
Ik ga altijd naar Praxis; zeer overzichtelijk, ze hebben veel en het personeel is tof!
Karwei hier is zeer onoverzichtelijk, ze verkopen veel prullaria wat geen kut met klussen te maken heeft en het personeel weet nog niet eens hoe ze een schroevendraaier moeten vasthouden.![]()
Dit idd, en de Praxis is dichter bij voor mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gewoon de bouwmarkt die het dichste bij is![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik ben niet ontevreden met mijn ratioquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn ratio is niet best
Dat is wel verknipt hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
36 24 36?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet ontevreden met mijn ratio![]()
Best teleurstellend iddquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet ontevreden met mijn ratio![]()
![]()
zijn eigenlijk twee boekenplank speakers, maar die kunnen best hardquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Harder dan je geluid installatie?Uw ADH vitamine Worst
Ook in mijn teller heb jij een 0.17quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet ontevreden met mijn ratio
De berekende gegevens zijn over de periode 2025-08-01 00:04:30 tot 2025-08-14 22:03:51
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 21:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal.
Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest.
Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval,
wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
|------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------|
| 1 | FreshFruit | 1243 | 176 | 181 | 2030 | 0.61 |
| 2 | loveislikeakiss | 1098 | 68 | 142 | 4000 | 0.27 |
| 3 | _UserName_ | 758 | 42 | 42 | 842 | 0.9 |
| 4 | Vino_Tinto | 630 | 17 | 0 | 2147 | 0.29 |
| 5 | MooieTop6 | 491 | 38 | 29 | 2577 | 0.19 |
| 6 | JustinK | 409 | 88 | 23 | 1545 | 0.26 |
| 7 | KillemWieft | 309 | 27 | 61 | 395 | 0.78 |
| 8 | HappyCharly | 299 | 0 | 1 | 205 | 1.46 |
| 9 | gebrokenglas | 263 | 33 | 22 | 1125 | 0.23 |
| 10 | Bargehassus | 241 | 5 | 19 | 747 | 0.32 |
| 11 | hemarookworst | 232 | 20 | 12 | 710 | 0.33 |
| 12 | Masberum | 220 | 3 | 0 | 308 | 0.71 |
| 13 | greysbones | 214 | 1 | 8 | 740 | 0.29 |
| 14 | MizzezAmy | 208 | 5 | 7 | 1224 | 0.17 |
| 15 | devzero | 175 | 2 | 0 | 451 | 0.39 |
| 16 | Helenattenek | 165 | 0 | 0 | 327 | 0.5 |
| 17 | KoningWouter | 140 | 5 | 11 | 706 | 0.2 |
| 18 | ToT | 121 | 12 | 3 | 1121 | 0.11 |
| 19 | Sally | 116 | 6 | 0 | 218 | 0.53 |
| 20 | Pinnenmutske | 109 | 4 | 3 | 263 | 0.41 |
+------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------+How can I make this topic about me?![]()
Één keer is genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laat Justin zich geen 2e keer zeggen![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Shawty go low low low low low low low low
Get down on your knees and feed the illusion
Get down on your knees and prolong the delusion![]()
Nog even afwasje doen want ben de Bidom vergeten te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat blijkt!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laat Justin zich geen 2e keer zeggen
Als DAT geen.....quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee een mededeling
En voor @:MooieTop6 een hint![]()
Bidom?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog even afwasje doen want ben de Bidom vergeten te doen
Bi-dom?
Of wat bedoel je?![]()
Ontbijt op bed..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Altijd te vroeg!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De wekker gaat wel weer vroeg inderdaad.
Maar niet voor jou, want jij bent ochtendmens
Dat is waar. Ik word altijd al wakker tussen 5 en 6.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd te vroeg!
Maar niet voor jou, want jij bent ochtendmensHow can I make this topic about me?![]()
Ow hebben we het ineens weer over een user die bij iemand op schoot wil om chocolademelk te drinken in zijn teddybeer-pyjama terwijl ze hem voorleest?quote:![]()
zegt me niksquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hebben we het ineens weer over een user die bij iemand op schoot wil om chocolademelk te drinken in zijn teddybeer-pyjama terwijl ze hem voorleest?Uw ADH vitamine Worst
Ik heb geen teddybeer pyjama maar wel een wookie onesie, telt dat ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hebben we het ineens weer over een user die bij iemand op schoot wil om chocolademelk te drinken in zijn teddybeer-pyjama terwijl ze hem voorleest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb geen teddybeer pyjama maar wel een wookie onesie, telt dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Zal Helenattenek leuk vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een goede poep geproduceerd.![]()
![]()
Samen poepenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een goede poep geproduceerd.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een goede poep geproduceerd.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
Nog nooit zulke sjieke plee ontstoppers gezien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: