SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* gebrokenglas schriktquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat die @:mizzezamy boven mij
How can I make this topic about me?![]()
Klopt, maar als ik bv met mijn dochter nog wat tv kijk (Grimm op amazon video) of zoals vanavond ga dansen, dan heb ik amper nog tijd om hier te postenquote:Ik probeer rond 22:00 in bed te liggen en lees nog wat
![]()
I wanna hold your hand.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mijn kever doet het niet.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik dacht dat je alleen handjes wilde vasthoudenquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wtf!!!! weer iemand die iets wil kopen op marktplaats die mijn adres heeft doorgekregenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik lust wel een klokkie!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heb je misschien toch ergens een vijandquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
wtf!!!! weer iemand die iets wil kopen op marktplaats die mijn adres heeft doorgekregen
Boze ex?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Getver ....quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
wtf!!!! weer iemand die iets wil kopen op marktplaats die mijn adres heeft doorgekregen
Ben je gehackt?
Of is er iemand boos op je?![]()
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb je misschien toch ergens een vijand
Boze ex?Nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Getver ....
Ben je gehackt?
Of is er iemand boos op je?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
wtf!!!! weer iemand die iets wil kopen op marktplaats die mijn adres heeft doorgekregen![]()
![]()
![]()
![]()
Maar willen ze "allemaal" hetzelfde kopen van je?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee niet dat ik weet![]()
Ja, die zijn ook wel lang. Maar er wordt niet zo vaak op gestaan gelukkig.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Een dikke worstquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Maar willen ze "allemaal" hetzelfde kopen van je?![]()
Hans?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iemand gruwelijk jaloers op de worstHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb de redactie van streekstrad centraal even op de vingers getiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
eerste keer iphone, nu lattenbodem. had eigenlijk de advertentie moeten opvragen bij de koper achteraf gedachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Maar willen ze "allemaal" hetzelfde kopen van je?Uw ADH vitamine Worst
Nudge nudgequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je de advertentie op marktplaats terugvinden?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eerste keer iphone, nu lattenbodem. had eigenlijk de advertentie moeten opvragen bij de koper achteraf gedacht![]()
Wijze les mocht het weer gebeurenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eerste keer iphone, nu lattenbodem. had eigenlijk de advertentie moeten opvragen bij de koper achteraf gedachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien wel ja, lattenbodem in <5 km van jouw postcodequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je de advertentie op marktplaats terugvinden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
er zijn er meerdere, dus dan moet ik ze allemaal afquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je de advertentie op marktplaats terugvinden?Uw ADH vitamine Worst
Zoveel in je buurt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn er meerdere, dus dan moet ik ze allemaal afHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bellen ze je, of komen ze aan je deur?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn er meerdere, dus dan moet ik ze allemaal afIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
aan de deurquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bellen ze je, of komen ze aan je deur?Uw ADH vitamine Worst
Aan de deur wordt niet gekocht.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Uitloggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat ga ik nog doen vanavond
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heb ik ook gehad alleen kwamen ze toen niet aan de deur.quote:
Werd telkens gebeld door mensen met de vraag of ik de iphone nog had.
Blijkbaar sta ik ergens met mijn nummer op een of andere lijst die wordt gebruikt om mensen op te lichten.
Bij jou gaat het wel een stapje verder en gebruiken ze gewoon je adres. Zou ik aangifte van doen.![]()
Politie heeft daar onlangs geen fijne herinnering aan....quote:
Edit: spuit 11
quote:
Wel de armesloeberloterij maar heeft een behoorlijke jackpot. Vraag me af hoeveel mensen er mee doen.
Heb vanmorgen ook de bookmaker gecheckt maar jezus wat is dat ingewikkeld.![]()
Goed nieuws. M'n chemicaliën komen morgen eindelijk binnen.
Zo nog even verder aan m'n projectje. En ik heb nog een film liggen van 81 minuten, die kan ik er vandaag ook nog wel inproppen denk ik.🐙![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zo nog even verder aan m'n projectje. En ik heb nog een film liggen van 81 minuten, die kan ik er vandaag ook nog wel inproppen denk ik.
Haha ja dat is wel mooi aan een text-based spelletje. Je hoeft geen graphics te maken dus je kunt zo gek gaan als je wilt.quote:![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zo nog even verder aan m'n projectje. En ik heb nog een film liggen van 81 minuten, die kan ik er vandaag ook nog wel inproppen denk ik.![]()
Kun je het toch nog doen in je vakantieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat kan hij doen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Kun je het toch nog doen in je vakantie
Met de chemicaliën spelenquote:
Die al 3 maanden onderweg zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat moet ik nog even zien. De doka gaat pas volgende week vrijdagavond weer open.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Kun je het toch nog doen in je vakantie
🐙![]()
Ohquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even zien. De doka gaat pas volgende week vrijdagavond weer open.![]()
Nouja
Was misschien ook te warm geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Groen licht lijkt me geen goed idee bij een Doka.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even zien. De doka gaat pas volgende week vrijdagavond weer open.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wie had het over groen licht?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Groen licht lijkt me geen goed idee bij een Doka.🐙![]()
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn er meerdere, dus dan moet ik ze allemaal af
Maar diezelfde (?) verkocht ook een iphone ...![]()
Ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie had het over groen licht?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ga je een steiger kopen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie had het over groen licht?![]()
Dat was een week geleden, kan weer weg zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar diezelfde (?) verkocht ook een iphone ...Uw ADH vitamine Worst
Ja, dat gebouw heeft verder ook geen airco of zo. Jammerdebammer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh![]()
Nouja
Was misschien ook te warm geweest
Ook een beetje kortdag om zelf iets tijdelijks te construeren.🐙![]()
Rustig hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nee is niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Even kijken of buiten al acceptabel is
Was net ook al even buiten.![]()
Marktplaats mailen met de melding dat jij mensen aan je deur krijgt omdat jouw adres wordt verspreidt verzoeken of ze jouw adres uit hun advertenties willen filteren en aangifte doen bij de politie.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Raarquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is lekker nuquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Hier al een stuk prettiger vertoeven buitenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker is maar 1 vinger lang.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ok!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
Trap er niet in!
Hier gaat de keet pas open als de zon onder is.![]()
Not ok wil de locatie van de keet weten.quote:
Een buurkonijn van mij was laatst naar Hoorn geweest en kwam ook zo terugquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:20 schreef ToT het volgende:
https://nypost.com/2025/0(...)ad-spikes-invade-us/
@:derrabbit
@:homijn
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
In Keetendrechtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Not ok wil de locatie van de keet weten.![]()
Latitude: 51.97quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Not ok wil de locatie van de keet weten.
Longitude: 6.73![]()
Is dat net zoiets als Hendheving?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
was die ook Hoorny?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een buurkonijn van mij was laatst naar Hoorn geweest en kwam ook zo terugUw ADH vitamine Worst
Start the dance!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet naar gevraagdquote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wat ik me vandaag afvroeg: als je met anderen in een klooster woont en overleg hebt over de inrichting van de keuken of de tuin, is dat dan een non-issue?
Maar soms ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen.![]()
![]()
Ligt er helemaal aan of je op non-actief staatquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:28 schreef Homijn het volgende:
Wat ik me vandaag afvroeg: als je met anderen in een klooster woont en overleg hebt over de inrichting van de keuken of de tuin, is dat dan een non-issue?![]()
Zit wat in, Justin. Als nonnen met elkaar praten, doen ze dat dan non-verbaal?
Nee, dat is nonsens!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:31 schreef Homijn het volgende:
Zit wat in, Justin. Als nonnen met elkaar praten, doen ze dat dan non-verbaal?![]()
Ik heb iets langer nodig dan 2 minutenquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als het maar een flinke teleurstelling wordt danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb iets langer nodig dan 2 minuten![]()
![]()
Getransponeerd?quote:
Ik zal eens door j... greysie!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt door Jus heen![]()
![]()
![]()
![]()
Als je verwachtingen maar hoog genoeg zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als het maar een flinke teleurstelling wordt dan
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee die heb ik uiteraard niet!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je verwachtingen maar hoog genoeg zijn![]()
![]()
Begint al goedquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is wel een teleurstelling![]()
![]()
Geen verwachting hier.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier vanalles even niets meer
En op de deur van het buffetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:17 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Lekker is maar 1 vinger lang.
Daar had mijn moeder neergezet![]()
Ja. M'n smartwatch is defitief aan vervanging toe. Toen ik hem net had kon ik makkelijk een dag of 5 zonder bij te laden, maar nu is hij in een uurtje tijd al 20 % batterij verloren. Dus ik ga voor de Google pixel Watch 3.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die van mij is ook beetje kapot aan het gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:59 schreef DJMO het volgende:
Ja. M'n smartwatch is defitief aan vervanging toe. Toen ik hem net had kon ik makkelijk een dag of 5 zonder bij te laden, maar nu is hij in een uurtje tijd al 20 % batterij verloren. Dus ik ga voor de Google pixel Watch 3.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mjah. Ik heb deze in maart 2022 gekocht. Na bijna 3,5 jaar mag er wel eens een nieuwe komen. Eentje waar ik wel contactloos mee kan betalen (kan niet met m'n huaweiquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die van mij is ook beetje kapot aan het gaan). En aangezien ik nu een Google pixel 8 pro telefoon heb wil ik iets hebben wat erbij hoort en goed samenwerkt. Het enige jammer is dat ik m'n stappen registratie kwijt raak die ik sinds de aanschaf van m'n eerste huawei telefoon in 2018 heb gezet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
GG bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker met mn puntenteller aan het klooien. Het zomertijd/wintertijd probleem kan ik denk ik fixen.
Moet alleen de queries herschrijven. Nou dat valt wel mee.How can I make this topic about me?![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe je gewoon eventjes on the sidequote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker met mn puntenteller aan het klooien. Het zomertijd/wintertijd probleem kan ik denk ik fixen.
Moet alleen de queries herschrijven. Nou dat valt wel mee.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
je bent een topperquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet alleen de queries herschrijven. Nou dat valt wel mee.
wist je dat al ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
GG doet dat gewoon evenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet alleen de queries herschrijven. Nou dat valt wel mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ergens wel maar het horen is tof.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een topper
wist je dat al ?![]()
![]()
Maar wie zegt dit nu dan? Ook een topper dit het zegt!!!
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ergens wel maar het horen is tof.![]()
![]()
Maar wie zegt dit nu dan? Ook een topper dit het zegt!!!![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik vind het echt topquote:
dat je er mee bezig blijft
ten eerste dat je al dit wilde doen toen moni er niet was
en dat je er nu mee bezig blijft als moni er weer is
GG
je bent een topperThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
^ Dit!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt top
GG
je bent een topper![]()
Awwwquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt top
GG
je bent een topper![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt top
GG
je bent een topper
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jullie kunnen wel samen gaan optreden als de toppersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Maar wie zegt dit nu dan? Ook een topper dit het zegt!!!Uw ADH vitamine Worst
ToTBolkquote:
Als in zingen? Ehhhhh.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jullie kunnen wel samen gaan optreden als de toppers
AlS jE mAaR nIeT gAaT zInGeNquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Maar wie zegt dit nu dan? Ook een topper dit het zegt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
alleen als jij ook meedoetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jullie kunnen wel samen gaan optreden als de toppers
quote:is de kamer al af?
Mini-ToT z'n kamer?quote:
Voorlopig wel. Er is nog een hoekje over waar ik misschien Pikachu wil schilderen, maar dat overleg ik met Mini-ToT als hij weer terug is. De rest van de muren kan ik ook wel wat mee doen; op 2 stukken zitten gipsplaten waar ik wit behang overheen kan doen om nog meer op te schilderen en de rest is granol.![]()
MiniToT zal wel blij zijn met zijn kamer!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT z'n kamer?
Voorlopig wel. Er is nog een hoekje over waar ik misschien Pikachu wil schilderen, maar dat overleg ik met Mini-ToT als hij weer terug is. De rest van de muren kan ik ook wel wat mee doen; op 2 stukken zitten gipsplaten waar ik wit behang overheen kan doen om nog meer op te schilderen en de rest is granol.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hell yeah!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
MiniToT zal wel blij zijn met zijn kamer!
Ik wil gaan filmen als we naar zijn kamer toe gaan!![]()
![]()
Ah, daar is die steen die ik besteld had gebleven!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ben boelkloedigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heerlijk. Ik was vandaag naar kantoor, en toen ik thuis kwam viel het wel even tegen, zo benauwd. Het kantoortje was 28 graden, en zolder was zelfs boven de 30. Ik denk dat ik morgen ook naar kantoor ga, puur voor de airco.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nu is het een mooi moment om eventjes alle ramen en deuren open te zetten om lekker te luchtenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik was vandaag naar kantoor, en toen ik thuis kwam viel het wel even tegen, zo benauwd. Het kantoortje was 28 graden, en zolder was zelfs boven de 30. Ik denk dat ik morgen ook naar kantoor ga.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
even een bilaatje inschieten bij mini-ToT en zorgen dat alle neuzen de zelfde kant op wijzen voordat je een klap op kunt gevenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT z'n kamer?
Voorlopig wel. Er is nog een hoekje over waar ik misschien Pikachu wil schilderen, maar dat overleg ik met Mini-ToT als hij weer terug is. De rest van de muren kan ik ook wel wat mee doen; op 2 stukken zitten gipsplaten waar ik wit behang overheen kan doen om nog meer op te schilderen en de rest is granol.Uw ADH vitamine Worst
Klopt. ik heb alles open nu. Als het nu even ging waaien zou het wel mooi zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nu is het een mooi moment om eventjes alle ramen en deuren open te zetten om lekker te luchtenHow can I make this topic about me?![]()
ik denk dat ik de airco zo even aanzet bovenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik was vandaag naar kantoor, en toen ik thuis kwam viel het wel even tegen, zo benauwd. Het kantoortje was 28 graden, en zolder was zelfs boven de 30. Ik denk dat ik morgen ook naar kantoor ga, puur voor de airco.
De bottom line is dat jullie samen even een slag maken en doorpakken zodat het integrale beleid een win-win situatie oplevert.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even een bilaatje inschieten bij mini-ToT en zorgen dat alle neuzen de zelfde kant op wijzen voordat je een klap op kunt gevenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bottom line is dat jullie samen even een slag maakt en doorpakt zodat het integrale beleid een win-win situatie oplevert.
Uw ADH vitamine Worst
Wie schiet deze eventjes in de agenda?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bottom line is dat jullie samen even een slag maken en doorpakt zodat het integrale beleid een win-win situatie oplevert.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zal JOU eens een klap op je bilnaadje geven!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even een bilaatje inschieten bij mini-ToT en zorgen dat alle neuzen de zelfde kant op wijzen voordat je een klap op kunt geven![]()
![]()
ToT moet verbindend de dialoog aangaan met mini-ToT.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wie schiet deze eventjes in de agenda?How can I make this topic about me?![]()
Sowquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal JOU eens een klap op je bilnaadje geven!![]()
Draagvlak creëren bij je zoon voor een mooie Pikachu tekening op de muur.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal JOU eens een klap op je bilnaadje geven!
Uw ADH vitamine Worst
misschien is Hema wel in to the klapjesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal JOU eens een klap op je bilnaadje geven!
geven jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is Hema wel in to the klapjesUw ADH vitamine Worst
Harde klapjes uit de speakerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is Hema wel in to the klapjes![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: