quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:22 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik gok op Angela
Charmed Angela
Jij bent echt heel stoerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik las Weg met Onlogisch
Dat was een betere TT geweest
Nou nou nouquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik las Weg met Onlogisch
wow.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik las Weg met Onlogisch
Die hebben we een tijd niet hier gezien, de enige PSVer met kijk op voetbal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:42 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!!!
@:lange_lans
@Coco is inmiddels slim genoeg om het niet teveel over voetbal te hebben, buiten de voorspellingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Tarado vernietigt forum moderator @:Coco
Altijd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:28 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie zal het wel weer druk hebben.
Vanavond flatbread met kip en slaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou ook eens wat gezonds eten
Geniet er lekker van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 07:17 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1519 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛🟨🟨🟩
⬛🟨⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1315 X/6
⬛🟩🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟨🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
Doe dit maar nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
She is not part of the cirkel jerk
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
She is not part of the cirkel jerk
Net de slaapkamer gesaust. Straks de hal boven, en trapgat. Trapgat gaat hel worden.... ik 1,73 en vriendin 1,63quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Net de slaapkamer gesaust. Straks de hal boven, en trapgat. Trapgat gaat hel worden.... ik 1,73 en vriendin 1,63
Het is gelukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is gelukt.Erg witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee er is geen slaapkamer meer overquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je al een slaapkamer opgeëist?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze @onlogisch
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in hadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Biefstukquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
🐷quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk
Ik ben namelijk geen varken.
Alleen als het op de kont, borsten of dijen zit vindt hij het lekker. Zie Nicki Minaj.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in had
#viesdik maar dat vind @:ggmm lekker
Ik heb een goede kont, cup E en dijen.... ja ook welquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen als het op de kont, borsten of dijen zit vindt hij het lekker. Zie Nicki Minaj.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een goede kont, cup E en dijen.... ja ook wel
Maar 25 augustus weer knallen in de sportschool
Jij flirt wel erg veel met ggmm. Speelt er iets?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in had
#viesdik maar dat vind @:ggmm lekker
Jazekerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij flirt wel erg veel met ggmm. Speelt er iets?
Ik ben erg benieuwd naar de details van @GGMM over jullie avontuurquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
JazekerToch @:ggmm ?
Vind je dat erg? jaloers?
Beetje jammer dat hij voor de verkeerde club is, maar dat komt goed
Die moet je maar aan hem vragen, ik ga nu even douchen en dan boodschapjes doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de details van @:ggmm over jullie avontuur
Whahahahahhahahquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1520 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Ik ben woedend.
Woordle6 1316 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟨🟨🟩⬛
🟩🟨⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen.
Morgen weer nagenietenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo flatbread pittige kip was wel heel erg pittig
Effe blussen met een biertje
Leuke review, goed geschrevenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef Coco het volgende:
Dexter: New Blood (TV Mini Series 2021–2022) - Reference view - IMDb
check review
Score: 7.5
Dexter: Original sin
check review!
Score: 8.2
Danny fix de review tags!
@:Caland @:maxi-mus @:Scrummie @:onlogisch @:Sked @:KingRoland @:DombohetOlifantje1 @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer @:yvonne @:tong80 @:alpeko
New blood daar kwam ik niet in.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond new blood ook wel tof. En het nieuwe seizoen ook. Original sin niet gezien.
Wat fantastisch!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:12 schreef GGMM het volgende:
New blood heb ik wel gezien, ik heb daar destijds de volgende review over geschreven:
7/10
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef GGMM het volgende:
Oh nee dat was over Original Sin
Mijn review voor New Blood ging als volgt:
5/10
Ik kijk resident evil, weinig nadenken prima vermaak. Nadenken doe ik wel op werk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef GGMM het volgende:
Oh nee dat was over Original Sin
Mijn review voor New Blood ging als volgt:
5/10
Hier wordt niet geroddeldquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef Coco het volgende:
Dexter: New Blood (TV Mini Series 2021–2022) - Reference view - IMDb
check review
Score: 7.5
Dexter: Original sin
check review!
Score: 8.2
Danny fix de review tags!
@:Caland @:maxi-mus @:Scrummie @:onlogisch @:Sked @:KingRoland @:DombohetOlifantje1 @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer @:yvonne @:tong80 @:alpeko
Man man man. Wat een slap excuus voor woordle speler ben jij zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1520 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Ik ben woedend.
Woordle6 1316 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟨🟨🟩⬛
🟩🟨⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen.
Hij zit met zijn hoofd alleen nog maar bij de vrouwtjes, eerst Aberkullie en nu Vinoquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man. Wat een slap excuus voor woordle speler ben jij zeg.
Dat snap ik wel. Dat zijn echt mokerlekkere wijven.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij zit met zijn hoofd alleen nog maar bij de vrouwtjes, eerst Aberkullie en nu Vino
Was Aber maar half zo gewillig als Vino en hij hoefde niet te kiezen maar we hebben het niet voor het zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Dat zijn echt mokerlekkere wijven.
Goed en slecht.quote:
Ow je laat de verbouwing doen? Wat ga je allemaal verbouwen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed en slecht.
Goed:
Vandaag gaan ze starten aan de grootschalige verbouwing van mijn woning. @:jojoortje
Slecht:
Ik moest van het weekend tegels uit de tuin halen en verstapte mij. Mijn enkel is dubbel geklapt en nu zit er een mega dik ei op mijn enkel en doet het pijn![]()
Ik loop een beetje mank![]()
@:Caland zou mij nu een mietje noemen
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ja, ik laat alles doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow je laat de verbouwing doen? Wat ga je allemaal verbouwen?
En je hebt zeker niet gelijk gekoeld toen het gebeurde.. Misschien heb je wel een gescheurde enkelband
Een goede bouw gewenstquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ja, ik laat alles doen.
• Uitbouw van 2 meter aan de achterzijde van mijn woning
• Draagmuur verwijderen zodat ik een open keuken krijg
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Schoorsteen verwijderen
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
• Wat leidingwerk naar de schuur (daar gaat m'n wasmachine naar toe)
Dus ja, er is best wel wat werk te doen.
dat is een flinke verbouwingquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Succes maatquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Bedankt makkerquote:Op maandag 18 augustus 2025 09:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes maat
En alvast heel veel schijtplezier toegewenst op je nieuwe wc
opa_stok_smiley.gif @Zipportalquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed en slecht.
Goed:
Vandaag gaan ze starten aan de grootschalige verbouwing van mijn woning. @:jojoortje
Slecht:
Ik moest van het weekend tegels uit de tuin halen en verstapte mij. Mijn enkel is dubbel geklapt en nu zit er een mega dik ei op mijn enkel en doet het pijn![]()
Ik loop een beetje mank![]()
@:Caland zou mij nu een mietje noemen
Doe maar luxe. Overal airco is wel fijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |