Goed en slecht.quote:
Ow je laat de verbouwing doen? Wat ga je allemaal verbouwen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed en slecht.
Goed:
Vandaag gaan ze starten aan de grootschalige verbouwing van mijn woning. @:jojoortje
Slecht:
Ik moest van het weekend tegels uit de tuin halen en verstapte mij. Mijn enkel is dubbel geklapt en nu zit er een mega dik ei op mijn enkel en doet het pijn![]()
Ik loop een beetje mank![]()
@:Caland zou mij nu een mietje noemen
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ja, ik laat alles doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow je laat de verbouwing doen? Wat ga je allemaal verbouwen?
En je hebt zeker niet gelijk gekoeld toen het gebeurde.. Misschien heb je wel een gescheurde enkelband
Een goede bouw gewenstquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ja, ik laat alles doen.
• Uitbouw van 2 meter aan de achterzijde van mijn woning
• Draagmuur verwijderen zodat ik een open keuken krijg
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Schoorsteen verwijderen
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
• Wat leidingwerk naar de schuur (daar gaat m'n wasmachine naar toe)
Dus ja, er is best wel wat werk te doen.
dat is een flinke verbouwingquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Succes maatquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Bedankt makkerquote:Op maandag 18 augustus 2025 09:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes maat
En alvast heel veel schijtplezier toegewenst op je nieuwe wc
opa_stok_smiley.gif @Zipportalquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed en slecht.
Goed:
Vandaag gaan ze starten aan de grootschalige verbouwing van mijn woning. @:jojoortje
Slecht:
Ik moest van het weekend tegels uit de tuin halen en verstapte mij. Mijn enkel is dubbel geklapt en nu zit er een mega dik ei op mijn enkel en doet het pijn![]()
Ik loop een beetje mank![]()
@:Caland zou mij nu een mietje noemen
Doe maar luxe. Overal airco is wel fijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Btc verkocht?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Ik had lasagnequote:Op maandag 18 augustus 2025 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, druk op het werk, vandaar een uurtje later dan anders. Wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb net Jurassic World Rebirth gekeken. Die was wel oke.
Nog van je stoel gevallen door offertes?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Neuh. Je weet dat het prijzig zal zijn. Zeker als je het laat doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog van je stoel gevallen door offertes?
Gaaf, wanneer is de housewarming maat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Als de vloerverwarming er isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaaf, wanneer is de housewarming maat?
Dit wordt een fantastisch projectquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is de eerste tegenvaller wel een feit. Ze zijn niet gisteren gestart maar starten pas 27/8 i.v.m. een klus die uitliep en nog niet iedereen terug is van vakantie
Daar twijfel ik geen moment aan. Het kostte wel wat moeite de eerste betalingen te voldoen (Een Nigeriaans bankrekeningnummer wordt niet automatisch geaccepteerd)quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit wordt een fantastisch project
Ik pak alvast een biertje
Graag dagelijkse updates van dit grote avontuur ouwe reus. Eventueel met foto's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan. Het kostte wel wat moeite de eerste betalingen te voldoen (Een Nigeriaans bankrekeningnummer wordt niet automatisch geaccepteerd)
Komt goed makkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag dagelijkse updates van dit grote avontuur ouwe reus. Eventueel met foto's.
Misschien kan je een topic aanmaken om FOK! een beetje levend te houden!
Misschien ook een idee om je kop te verbouwen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien ook een idee om je kop te verbouwen?
HAHAHAHA
Nouja, hij woont wel in Papendrecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch heeft het goed voor elkaar.
Aldus iemand uit Duitsland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, hij woont wel in Papendrecht.
Moderator betaalt gewoon goed maat. En om nog maar te zwijgen over dat blauwe kleurtje. Bohhhhh, wat een chickmagnet is datquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch heeft het goed voor elkaar.
Het is mij al opgevallen dat een user als @Vino_Tinto goed gaat op het blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moderator betaalt gewoon goed maat. En om nog maar te zwijgen over dat blauwe kleurtje. Bohhhhh, wat een chickmagnet is dat
Die neukt gewoon alles met een kleurtje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is mij al opgevallen dat een user als @:Vino_Tinto goed gaat op het blauwe kleurtje.
Daar hebben we er nog eentje van rondlopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die neukt gewoon alles met een kleurtje.
Voetbal in de slowchatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Clown Bassey doet Clown Bassey dingen![]()
Wat een mongool.
Watquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die neukt gewoon alles met een kleurtje.
Nee hoor onlogisch is gewoon mijn mattiequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is mij al opgevallen dat een user als @:Vino_Tinto goed gaat op het blauwe kleurtje.
Er doen geruchten de ronde dat jij en @GGMM verloofd zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
WatJij bent niet goed
[..]
Nee hoor onlogisch is gewoon mijn mattie
Ow is dat zo? Ik weet van niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er doen geruchten de ronde dat jij en @:ggmm verloofd zijn
Scrummie vertelde dit in de APPquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Ik weet van niks
Je bent ook heel speciaalquote:
welke appquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Scrummie vertelde dit in de APP
De VBL SC APP natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je bent ook heel speciaal
[..]
welke app
Lieg niet zo. Ik zit helemaal niet in de app.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Scrummie vertelde dit in de APP
Ja ho maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jezus wat slecht
Woordle 1522 X/6
⬜⬜🟨🟨⬜
🟩⬜⬜🟨⬜
🟩⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
🟩⬜⬜🟨🟩
🟩🟨⬜⬜🟩
Woordle6 1318 X/6
⬜🟨⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟩⬜⬜🟨
⬜🟨⬜🟩🟩⬜
⬜🟩⬜🟨🟩🟨
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stond even op een lager pitje maar nu jij weer op de markt komt is de APP springlevend.
Jij ook?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar zitten alleen nog maar losers in
Ging om de spelvaut in de TTquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Mention van @:Wereldgozer niet meer te lezen in NWS. Ze zitten er daar BOVENOP.
@Jojoortjequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar zitten alleen nog maar losers in
Doe stoerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:28 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1522 3/6
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1318 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨🟩🟨
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Jij boft maar dat dat mag van je werkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo lunch zit er weer in
Nu even gamen
Je weet tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij boft maar dat dat mag van je werk
Dit gaat behoorlijk misquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:13 schreef Scrummie het volgende:
@:vvrijgevochten zoekt nadrukkelijk de aandacht van Vino_Tinto.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze morgen weer allebei kunt raden
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:13 schreef Scrummie het volgende:
@:vvrijgevochten zoekt nadrukkelijk de aandacht van Vino_Tinto.
Ken ik niet.quote:
Vitesse is ook een zinkend schip.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat er wel veel vitesse iconen vroeg overlijden.
De oprichter van deze Slowchat, met vriendelijke groet het management !11/1!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Stel je even voor
Welkom wederomquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De oprichter van deze Slowchat, met vriendelijke groet het management !11/1!!
Woordle 1522 4/6quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welkom wederom
Sorry dat het een misbaksel van een sc is geworden
Dit forum is echt nog nooit zo dood geweest, ik heb het idee dat er nog 5 posts per dag geplaatst wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welkom wederom
Sorry dat het een misbaksel van een sc is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |