quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:22 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik gok op Angela
Charmed Angela
Jij bent echt heel stoerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik las Weg met Onlogisch
Dat was een betere TT geweest
Nou nou nouquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik las Weg met Onlogisch
wow.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik las Weg met Onlogisch
Die hebben we een tijd niet hier gezien, de enige PSVer met kijk op voetbal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:42 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!!!
@:lange_lans
@Coco is inmiddels slim genoeg om het niet teveel over voetbal te hebben, buiten de voorspellingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Tarado vernietigt forum moderator @:Coco
Altijd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:28 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie zal het wel weer druk hebben.
Vanavond flatbread met kip en slaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou ook eens wat gezonds eten
Geniet er lekker van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 07:17 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1519 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛🟨🟨🟩
⬛🟨⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1315 X/6
⬛🟩🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟨🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
Doe dit maar nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
She is not part of the cirkel jerk
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
She is not part of the cirkel jerk
Net de slaapkamer gesaust. Straks de hal boven, en trapgat. Trapgat gaat hel worden.... ik 1,73 en vriendin 1,63quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Net de slaapkamer gesaust. Straks de hal boven, en trapgat. Trapgat gaat hel worden.... ik 1,73 en vriendin 1,63
Het is gelukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is gelukt.Erg witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee er is geen slaapkamer meer overquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heb je al een slaapkamer opgeëist?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze @onlogisch
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in hadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Biefstukquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
🐷quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk
Ik ben namelijk geen varken.
Alleen als het op de kont, borsten of dijen zit vindt hij het lekker. Zie Nicki Minaj.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in had
#viesdik maar dat vind @:ggmm lekker
Ik heb een goede kont, cup E en dijen.... ja ook welquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen als het op de kont, borsten of dijen zit vindt hij het lekker. Zie Nicki Minaj.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een goede kont, cup E en dijen.... ja ook wel
Maar 25 augustus weer knallen in de sportschool
Jij flirt wel erg veel met ggmm. Speelt er iets?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had broodje frikandel omdat ik er trek in had
#viesdik maar dat vind @:ggmm lekker
Jazekerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij flirt wel erg veel met ggmm. Speelt er iets?
Ik ben erg benieuwd naar de details van @GGMM over jullie avontuurquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
JazekerToch @:ggmm ?
Vind je dat erg? jaloers?
Beetje jammer dat hij voor de verkeerde club is, maar dat komt goed
Die moet je maar aan hem vragen, ik ga nu even douchen en dan boodschapjes doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de details van @:ggmm over jullie avontuur
Whahahahahhahahquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1520 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Ik ben woedend.
Woordle6 1316 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟨🟨🟩⬛
🟩🟨⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen.
Morgen weer nagenietenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo flatbread pittige kip was wel heel erg pittig
Effe blussen met een biertje
Leuke review, goed geschrevenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef Coco het volgende:
Dexter: New Blood (TV Mini Series 2021–2022) - Reference view - IMDb
check review
Score: 7.5
Dexter: Original sin
check review!
Score: 8.2
Danny fix de review tags!
@:Caland @:maxi-mus @:Scrummie @:onlogisch @:Sked @:KingRoland @:DombohetOlifantje1 @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer @:yvonne @:tong80 @:alpeko
New blood daar kwam ik niet in.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond new blood ook wel tof. En het nieuwe seizoen ook. Original sin niet gezien.
Wat fantastisch!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:12 schreef GGMM het volgende:
New blood heb ik wel gezien, ik heb daar destijds de volgende review over geschreven:
7/10
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef GGMM het volgende:
Oh nee dat was over Original Sin
Mijn review voor New Blood ging als volgt:
5/10
Ik kijk resident evil, weinig nadenken prima vermaak. Nadenken doe ik wel op werk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef GGMM het volgende:
Oh nee dat was over Original Sin
Mijn review voor New Blood ging als volgt:
5/10
Hier wordt niet geroddeldquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef Coco het volgende:
Dexter: New Blood (TV Mini Series 2021–2022) - Reference view - IMDb
check review
Score: 7.5
Dexter: Original sin
check review!
Score: 8.2
Danny fix de review tags!
@:Caland @:maxi-mus @:Scrummie @:onlogisch @:Sked @:KingRoland @:DombohetOlifantje1 @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer @:yvonne @:tong80 @:alpeko
Man man man. Wat een slap excuus voor woordle speler ben jij zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1520 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Ik ben woedend.
Woordle6 1316 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟨🟨🟩⬛
🟩🟨⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen.
Hij zit met zijn hoofd alleen nog maar bij de vrouwtjes, eerst Aberkullie en nu Vinoquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man. Wat een slap excuus voor woordle speler ben jij zeg.
Dat snap ik wel. Dat zijn echt mokerlekkere wijven.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij zit met zijn hoofd alleen nog maar bij de vrouwtjes, eerst Aberkullie en nu Vino
Was Aber maar half zo gewillig als Vino en hij hoefde niet te kiezen maar we hebben het niet voor het zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Dat zijn echt mokerlekkere wijven.
Goed en slecht.quote:
Ow je laat de verbouwing doen? Wat ga je allemaal verbouwen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed en slecht.
Goed:
Vandaag gaan ze starten aan de grootschalige verbouwing van mijn woning. @:jojoortje
Slecht:
Ik moest van het weekend tegels uit de tuin halen en verstapte mij. Mijn enkel is dubbel geklapt en nu zit er een mega dik ei op mijn enkel en doet het pijn![]()
Ik loop een beetje mank![]()
@:Caland zou mij nu een mietje noemen
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ja, ik laat alles doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow je laat de verbouwing doen? Wat ga je allemaal verbouwen?
En je hebt zeker niet gelijk gekoeld toen het gebeurde.. Misschien heb je wel een gescheurde enkelband
Een goede bouw gewenstquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact. Dus ja, ik laat alles doen.
• Uitbouw van 2 meter aan de achterzijde van mijn woning
• Draagmuur verwijderen zodat ik een open keuken krijg
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Schoorsteen verwijderen
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
• Wat leidingwerk naar de schuur (daar gaat m'n wasmachine naar toe)
Dus ja, er is best wel wat werk te doen.
dat is een flinke verbouwingquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Succes maatquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Bedankt makkerquote:Op maandag 18 augustus 2025 09:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes maat
En alvast heel veel schijtplezier toegewenst op je nieuwe wc
opa_stok_smiley.gif @Zipportalquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed en slecht.
Goed:
Vandaag gaan ze starten aan de grootschalige verbouwing van mijn woning. @:jojoortje
Slecht:
Ik moest van het weekend tegels uit de tuin halen en verstapte mij. Mijn enkel is dubbel geklapt en nu zit er een mega dik ei op mijn enkel en doet het pijn![]()
Ik loop een beetje mank![]()
@:Caland zou mij nu een mietje noemen
Doe maar luxe. Overal airco is wel fijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Btc verkocht?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Ik had lasagnequote:Op maandag 18 augustus 2025 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, druk op het werk, vandaar een uurtje later dan anders. Wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb net Jurassic World Rebirth gekeken. Die was wel oke.
Nog van je stoel gevallen door offertes?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Neuh. Je weet dat het prijzig zal zijn. Zeker als je het laat doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog van je stoel gevallen door offertes?
Gaaf, wanneer is de housewarming maat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Als de vloerverwarming er isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaaf, wanneer is de housewarming maat?
Dit wordt een fantastisch projectquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is de eerste tegenvaller wel een feit. Ze zijn niet gisteren gestart maar starten pas 27/8 i.v.m. een klus die uitliep en nog niet iedereen terug is van vakantie
Daar twijfel ik geen moment aan. Het kostte wel wat moeite de eerste betalingen te voldoen (Een Nigeriaans bankrekeningnummer wordt niet automatisch geaccepteerd)quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:11 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit wordt een fantastisch project
Ik pak alvast een biertje
Graag dagelijkse updates van dit grote avontuur ouwe reus. Eventueel met foto's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment aan. Het kostte wel wat moeite de eerste betalingen te voldoen (Een Nigeriaans bankrekeningnummer wordt niet automatisch geaccepteerd)
Komt goed makkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag dagelijkse updates van dit grote avontuur ouwe reus. Eventueel met foto's.
Misschien kan je een topic aanmaken om FOK! een beetje levend te houden!
Misschien ook een idee om je kop te verbouwen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien ook een idee om je kop te verbouwen?
HAHAHAHA
Nouja, hij woont wel in Papendrecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch heeft het goed voor elkaar.
Aldus iemand uit Duitsland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, hij woont wel in Papendrecht.
Moderator betaalt gewoon goed maat. En om nog maar te zwijgen over dat blauwe kleurtje. Bohhhhh, wat een chickmagnet is datquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch heeft het goed voor elkaar.
Het is mij al opgevallen dat een user als @Vino_Tinto goed gaat op het blauwe kleurtje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moderator betaalt gewoon goed maat. En om nog maar te zwijgen over dat blauwe kleurtje. Bohhhhh, wat een chickmagnet is dat
Die neukt gewoon alles met een kleurtje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is mij al opgevallen dat een user als @:Vino_Tinto goed gaat op het blauwe kleurtje.
Daar hebben we er nog eentje van rondlopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die neukt gewoon alles met een kleurtje.
Voetbal in de slowchatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Clown Bassey doet Clown Bassey dingen![]()
Wat een mongool.
Watquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die neukt gewoon alles met een kleurtje.
Nee hoor onlogisch is gewoon mijn mattiequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is mij al opgevallen dat een user als @:Vino_Tinto goed gaat op het blauwe kleurtje.
Er doen geruchten de ronde dat jij en @GGMM verloofd zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
WatJij bent niet goed
[..]
Nee hoor onlogisch is gewoon mijn mattie
Ow is dat zo? Ik weet van niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er doen geruchten de ronde dat jij en @:ggmm verloofd zijn
Scrummie vertelde dit in de APPquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Ik weet van niks
Je bent ook heel speciaalquote:
welke appquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Scrummie vertelde dit in de APP
De VBL SC APP natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je bent ook heel speciaal
[..]
welke app
Lieg niet zo. Ik zit helemaal niet in de app.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Scrummie vertelde dit in de APP
Ja ho maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jezus wat slecht
Woordle 1522 X/6
⬜⬜🟨🟨⬜
🟩⬜⬜🟨⬜
🟩⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
🟩⬜⬜🟨🟩
🟩🟨⬜⬜🟩
Woordle6 1318 X/6
⬜🟨⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟩⬜⬜🟨
⬜🟨⬜🟩🟩⬜
⬜🟩⬜🟨🟩🟨
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stond even op een lager pitje maar nu jij weer op de markt komt is de APP springlevend.
Jij ook?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar zitten alleen nog maar losers in
Ging om de spelvaut in de TTquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Mention van @:Wereldgozer niet meer te lezen in NWS. Ze zitten er daar BOVENOP.
@Jojoortjequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar zitten alleen nog maar losers in
Doe stoerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:28 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1522 3/6
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1318 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨🟩🟨
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Jij boft maar dat dat mag van je werkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo lunch zit er weer in
Nu even gamen
Je weet tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij boft maar dat dat mag van je werk
Dit gaat behoorlijk misquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:13 schreef Scrummie het volgende:
@:vvrijgevochten zoekt nadrukkelijk de aandacht van Vino_Tinto.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze morgen weer allebei kunt raden
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:13 schreef Scrummie het volgende:
@:vvrijgevochten zoekt nadrukkelijk de aandacht van Vino_Tinto.
Ken ik niet.quote:
Vitesse is ook een zinkend schip.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat er wel veel vitesse iconen vroeg overlijden.
De oprichter van deze Slowchat, met vriendelijke groet het management !11/1!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Stel je even voor
Welkom wederomquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De oprichter van deze Slowchat, met vriendelijke groet het management !11/1!!
Woordle 1522 4/6quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welkom wederom
Sorry dat het een misbaksel van een sc is geworden
Dit forum is echt nog nooit zo dood geweest, ik heb het idee dat er nog 5 posts per dag geplaatst wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welkom wederom
Sorry dat het een misbaksel van een sc is geworden
skklquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1523 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Schijtdag
Woordle6 1319 5/6
Allang gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:38 schreef GGMM het volgende:
Vergeet yvonne niet te feliciteren (ze is vandaag jarig)
Uhujujuhihiquote:
Waardeloosquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1523 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Schijtdag
Woordle6 1319 5/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen.
Gefeliciteerd @yvonnequote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:38 schreef GGMM het volgende:
Proficiat met je 80e verjaardag @yvonnequote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:38 schreef GGMM het volgende:
zeker wel....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:17 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1319 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1523 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
🟨🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
[..]
Uhujujuhihi
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, in de gloriaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
@:yvonne
Beiden niet hoezoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Had je ex een bierbuik of een sixpack?
Jij bent echt een creep af en toequote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Had je ex een bierbuik of een sixpack?
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt een creep af en toe
Eet smakelijk
Even rustig doen, krijg niet eens de tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom deze vraag @:vrijgevochten ?
Ja schiet nou eens op joh, ik heb ook niet alle tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Even rustig doen, krijg niet eens de tijd
Buikje prima, sixpack prima, als het maar geen bolle jan isquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gewoon over je wensen bij een man
Hij noemt mij gewoon een creep voor echt helemaal niets en ik denk dat hij toch wel rijkelijk in de vetten zit en niet alleen in de buik regioquote:
nee dat geloof ik nietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij noemt mij gewoon een creep voor echt helemaal niets en ik denk dat hij toch wel rijkelijk in de vetten zit en niet alleen in de buik regio
Laten we hem dit verder afhandelenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet
Hij gaat sportschool toch?
Ik ben benieuwd, hij is nu klaar met lunchenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Laten we hem dit verder afhandelen
Je zou je ook eens een keer niet zo kunnen aanstellen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:26 schreef onlogisch het volgende:
Nog steeds veel last van mijn enkel, goffedomme
Bedankt makker. Dit had ik even nodigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou je ook eens een keer niet zo kunnen aanstellen.
Mietje.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:26 schreef onlogisch het volgende:
Een situatieschets @Zipportalquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:26 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
De FOK! detectives komen voorzichtig uit hun holletje.
@:Zipportal
@:Caland
@:Wereldgozer
@:3rr0r
NWS / 17-jarig meisje dood gevonden in Amsterdam, slachtoffer van misdrijf
Dat is meer iets voor als iemand vermist is en dus mogelijk nog leeft. Topic kan een boost krijgen als blijkt dat er asielzoekers in de buurt worden opgevangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
De FOK! detectives komen voorzichtig uit hun holletje.
@:Zipportal
@:Caland
@:Wereldgozer
@:3rr0r
NWS / 17-jarig meisje dood gevonden in Amsterdam, slachtoffer van misdrijf
Ik zag haar weer overal posten dat ze niet meer wakker wilde worden, @GGMM als lifecoach werpt nog niet echt de vruchten afquote:
Nu je terug bent, handel die TR eens af in het Feyenoord topic.quote:
Wowquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu je terug bent, handel die TR eens af in het Feyenoord topic.
avg.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps.
Heeft iemand gevraagd hoe laat ze vanavond tegen Benfica spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu je terug bent, handel die TR eens af in het Feyenoord topic.
Bij deze.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft iemand gevraagd hoe laat ze vanavond tegen Benfica spelen?
Zalm lasagne.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Flatbread met kip en groentenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent zelf flat.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Flatbread met kip en groenten
Begin het vermoeden te krijgen dat jij fan bent van flatbread met kip en groente.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Flatbread met kip en groenten
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Begin het vermoeden te krijgen dat jij fan bent van flatbread met kip en groente.
Nog niet helemaalquote:
Nee zo erg is het nu ook weer nietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Krijg je een maagverkleining?
Net zoals ggmm het wilquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nu ook weer niet
Echt altijd als ik hier langskom los van de Woordle ben jij bezig.quote:
Niet een witte ridder maar meerdere in dit topicquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Echt altijd als ik hier langskom los van de Woordle ben jij bezig.
2 keer knipperen met je ogen als je je onveilig voelt @:vino_tinto
Ik weet niet wat @GGMM wilquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Echt altijd als ik hier langskom los van de Woordle ben jij bezig.
2 keer knipperen met je ogen als je je onveilig voelt @:vino_tinto
Poh Onlo, dit klinkt top. Gefeliciteerd zegquote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Nieuwe keuken
• Nieuw plafond
• Vloerverwarming
• Nieuwe wc
• Nieuwe badkamer
• Overal airco
Veel en veel te vroeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:00 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk
We gaan lunchen namelijk
De middag begint pas rond 14:00. En pas na 20:00 beginnen de barretjes vol te stromen. De apotheken/farmacia's zijn bijvoorbeeld tot liefst 21:00 open.quote:
Wat een freaksquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De middag begint pas rond 14:00. En pas na 20:00 beginnen de barretjes vol te stromen. De apotheken/farmacia's zijn bijvoorbeeld tot liefst 21:00 open.
doodmaken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hardop ademen
Daar moeten we iets mee
Vanavond doe ik het anders.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Begin het vermoeden te krijgen dat jij fan bent van flatbread met kip en groente.
quote:
Ja komt door die dikke buiken ,geen adem enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
Valt me wel op dat het vaak dikke mensen zijn die overmatig geluid maken met ademen
Zullen ook wel veel geluid maken met etenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
Valt me wel op dat het vaak dikke mensen zijn die overmatig geluid maken met ademen
Dat zijn toevallig ook altijd de mensen die de roltrap pakken in plaats van de nabijgelegen trap.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik ook zo'n hekel aanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zullen ook wel veel geluid maken met eten
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn toevallig ook altijd de mensen die de roltrap pakken in plaats van de nabijgelegen trap.
Heel opvallend.
Ik probeer ze af te leiden van jou na je eerdere opmerkingen omtrent risicoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:00 schreef Caland het volgende:
Onze huis- tuin en keukendetective @:3rr0r gaat volledig los in het Abcoudemeisje-topic
@:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |