Don't threaten me with a good timequote:Als de opwarming daarna stopt, dan blijft het daar ook bij. Maar als het gebruik van fossiele brandstoffen niet snel genoeg daalt, moeten we ons in Nederland voorbereiden op zomers met mogelijk 30 tot 35 tropische dagen. Dat betekent waarschijnlijk dat we heel lange hittegolven krijgen, met niet één week met warm weer, maar waarschijnlijk zes tot acht weken achter elkaar heel hoge temperaturen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:26 schreef Evangelion het volgende:
Door opwarming aarde steeds vaker een dubbele hittegolf
https://nos.nl/artikel/25(...)en-dubbele-hittegolf
[..]
Don't threaten me with a good time
Ja en mijn kat en muis krijgen een kindje samenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Iets om naar uit te kijken als je straks bejaard bentquote:Rond 2050
Als we allemaal ons best doen kunnen we het versnellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Iets om naar uit te kijken als je straks bejaard bent
Hier kan ik me wel in vinden, prima als het 30 graden is maar wel 20% vochtigheid zodat het beter te verdragen isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk uit naar de enorme daling van het dauwpunt morgenochtend. Nog even één nacht de airco aan en dan kan ie hopelijk weer uit voor de komende 8-9 maanden.
Mijn grote wens voor volgend jaar is meer van die droge hitte en minder benauwdheid. Het is al drie zomers op rij raak geweest, klaar nu.
True, kantje boord-hittegolf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Schappelijk zomerse temperaturen eigenlijk. Ook niet overdreven heet
Haha, drogekat, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden, prima als het 30 graden is maar wel 20% vochtigheid zodat het beter te verdragen is
Edit:
Misschien verander je je nickname wel naar: DrogeKat
Snap dat het verlies van de naam Nattekat zwaar zal vallen hier op FOK!, maar ja daar heb ik geen boodschap aan!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Haha, drogekat, het moet niet gekker worden.
Emigreren vrees ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk uit naar de enorme daling van het dauwpunt morgenochtend. Nog even één nacht de airco aan en dan kan ie hopelijk weer uit voor de komende 8-9 maanden.
Mijn grote wens voor volgend jaar is meer van die droge hitte en minder benauwdheid. Het is al drie zomers op rij raak geweest, klaar nu.
Typische Nederlanderquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:49 schreef Twieki het volgende:
Ben ik de enige die @:INViCTuS een enorm irritante vent vind waarbij het nooit goed is..?
0 graden: Nee,geen sneeuw, heb je niks aan, geen NL'se winter.
5 graden: Nee grijze bende ohne ende x 20000
10 graden: Nee, te koud, wel schappelijk werkweer.
15 graden: Nee, leuk voor een dagje, maar gewoon te koud, te grijs en te bewolkt.
20 graden: Nee, niet lekker met een RV van 65%
25 graden: Nee, veel te warm, hoort niet zo te zijn met deze vochtigheid.
30 graden: Nee, gewoon ongemakkelijk dit, veel te heet
35 graden: Sla me dood.
Je zegt bijna allemaal dingen die niet correct zijn. Of schrijft het totaal verkeerd. Of ik heb dat nooit zo geschreven. Beetje sneu ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:49 schreef Twieki het volgende:
Ben ik de enige die @:INViCTuS een enorm irritante vent vind waarbij het nooit goed is..?
0 graden: Nee,geen sneeuw, heb je niks aan, geen NL'se winter.
5 graden: Nee grijze bende ohne ende x 20000
10 graden: Nee, te koud, wel schappelijk werkweer.
15 graden: Nee, leuk voor een dagje, maar gewoon te koud, te grijs en te bewolkt.
20 graden: Nee, niet lekker met een RV van 65%
25 graden: Nee, veel te warm, hoort niet zo te zijn met deze vochtigheid.
30 graden: Nee, gewoon ongemakkelijk dit, veel te heet
35 graden: Sla me dood.
Het zou bewolkt worden, dus dat is de oorzaak. Komende nacht weer frisser met 12-14quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 05:07 schreef heywoodu het volgende:
Nog steeds 18 graden nu, dat was niet helemaal de afspraak
Ja minder afgekoeld vannacht dan beloofdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 05:07 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dat het helaas niet echt meer waaide zei ik hier ook, en toen kreeg ik bijna een klap op m'n hoofd van mijn vriendin, die vanmorgen twee uur lang moest trainen en toch écht tegen de wind in ging en daar he-le-maal klaar mee was toen ze thuis kwamquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja minder afgekoeld vannacht dan beloofdDe wind was ook gaan liggen waardoor het ook niet meer lekker doortochtte
Als ze dit zuinige briesje al erg vindt dan zou ik als ik jou was straks in de herfst je mond houdenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat het helaas niet echt meer waaide zei ik hier ook, en toen kreeg ik bijna een klap op m'n hoofd van mijn vriendin, die vanmorgen twee uur lang moest trainen en toch écht tegen de wind in ging en daar he-le-maal klaar mee was toen ze thuis kwam
Dan heb je je slecht ingelezen, er stond nog één plaknacht in de agenda.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 05:07 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat was dit in elk geval niet, werd toch wakker in een vrij comfortabele kamer waar de hele nacht het raam open had gestaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je je slecht ingelezen, er stond nog één plaknacht in de agenda.
Einde middag waaide het super door en koeler, had alles al open..mijn huis is al goed afgekoeld zalig!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja minder afgekoeld vannacht dan beloofdDe wind was ook gaan liggen waardoor het ook niet meer lekker doortochtte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |