SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was dan wel echt alleen en dan ook ecgt alleen in dat gehucht waar jij woontquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja,met een gemiddelde temperatuur overdag van 26 graden was het enorm fris in juli![]()
Ja viel wequote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:50 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die hun zinnen nie
Er kunnen nog 10 e's bij, zie ik.quote:
Allemaal dikke 25ers bij de KNMI in Limburg. Maastricht 25.7 zelfs.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit was dan wel echt alleen en dan ook ecgt alleen in dat gehucht waar jij woont.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Maar 30/31 is bij thuis/binnen blijven in elk geval beter uit te houden na een nacht van 15 graden dan na een nacht van 21quote:
De nachten moeten gewoon 12-14 zijn, dan is het acceptabel. Kortere piek. Nu buiten nog ruim 24, maar heb het maar open gezet. Koelt zo wel afquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar 30/31 is bij thuis/binnen blijven in elk geval beter uit te houden na een nacht van 15 graden dan na een nacht van 21
Zeker als je weet dat het morgen waarschijnlijk 's avonds ook weer degelijk af gaat koelen, niet die ellende van gisteren.
Avonden / nachten goed afkoelen kan echt helpen met een goeie nachtrustquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De nachten moeten gewoon 12-14 zijn, dan is het acceptabel. Kortere piek. Nu buiten nog ruim 24, maar heb het maar open gezet. Koelt zo wel af
Ja en dat is wel pijnlijk zichtbaar zeg, hier slechts 2x onweer gehad dit jaar en dan ook nog iets wat eigenlijk niet heel veel voorsteldequote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:26 schreef DemonRage het volgende:
Deze zomer heeft goeie hitteperioden, maar laat het helaas weer ontzettend afweten wat onweer betreft.
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:26 schreef DemonRage het volgende:
Deze zomer heeft goeie hitteperioden, maar laat het helaas weer ontzettend afweten wat onweer betreft.
Ja zalig!! Echt een verademing! Fijn slapen weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
Het is al bijna onder de 20 gradendat is ook alweer een paar dagen geleden
Sterkte komende nacht...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier net onder de 25 gezakt
Nog ff geduld.
Niet nodig, slaapkamer is gewoon steady ~18 graden (of koeler als het goed afkoelt)quote:
ARKO heb ik ook aanstaan. Van 27 naar 24quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nu kan het lekker doorwaaien 🥵 van 29 graden binnen naar 26
ARKO
Verlossing! En dan waait het niet eens zo hard maar die klamme hitte is mooi wegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ARKO heb ik ook aanstaan. Van 27 naar 24
Airco. Dan zal je goed slapen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet nodig, slaapkamer is gewoon steady ~18 graden (of koeler als het goed afkoelt)
Maar koelt straks nog wel flink af verwacht ik hoor
En dan lek geprikt worden zeker, nee dank je.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:37 schreef THEFXR het volgende:
Nu 25 gr, wie slaapt vannacht buiten?
Die mooie nazomer kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:59 schreef 12Beaufort het volgende:
Nog genoeg mooie dagen.
Het is hopen op een mooie nazomer.
[ afbeelding ]
Nu lache als de temps morgen tot 24,99,99,99,99 blijft hangenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:34 schreef Arcee het volgende:
Op weg naar een mogelijke landelijke hittegolf.
Op basis van max. temp. De Bilt.
11-08-2025 28.1
12-08-2025 31.0
13-08-2025 31.2
14-08-2025 31.4
Nog even wachten op de 25+ van morgen.
Daklozen denk ik ?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:37 schreef THEFXR het volgende:
Nu 25 gr, wie slaapt vannacht buiten?
Dan liever een mooie nazomer met wat fikse onweersbuien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die mooie nazomer kan me gestolen wordentijd voor volop wisselvalligheid, 1605 uren zon en 313mm aan neerslag moet echt anders.
1030mm en 1786 uren zon heb ik voor dit jaar als verwachting staan, dat wordt nog wat
Oeh daar teken ik ook wel voor, elke dag 29 graden en vervolgens zware onweersbuien die 30/50mm achter laten op het KNMI regenmeterquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:09 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dan liever een mooie nazomer met wat fikse onweersbuien.
Alles beter dan wisselvallig weer zoals een westcirculatie
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oeh daar teken ik ook wel voor, elke dag 29 graden en vervolgens zware onweersbuien die 30/50mm achter laten op het KNMI regenmeterhelemaal prima!
Als ik ergens op hoop, dan kom er helemaal niks vanquote:
Nazomer tot eind oktoberquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:59 schreef 12Beaufort het volgende:
Nog genoeg mooie dagen.
Het is hopen op een mooie nazomer.
[ afbeelding ]
Onweer viel goed tegen deze zomer, inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en dat is wel pijnlijk zichtbaar zeg, hier slechts 2x onweer gehad dit jaar en dan ook nog iets wat eigenlijk niet heel veel voorsteldehopelijk krijgen we nog een goedmakertje in augustus/september, daarna zijn de kansen op deftig onweer wel verkeken.
quote:Vooruitzichten
Vrij zonnig en een grote kans op zomerse temperaturen, in het zuiden mogelijk tropisch warm. Vanaf woensdag een toenemende neerslagkans en temperaturen beneden het langjarig gemiddelde.
Eindelijk joh, het is toch wel een weekje warm geweestquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:56 schreef heywoodu het volgende:
De magische woorden staan eindelijk weer op de KNMI-verwachtingenpagina
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eindelijk joh, het is toch wel een weekje warm geweest
En dat na 3 tropische dagen. We zijn niks meer gewend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:56 schreef heywoodu het volgende:
De magische woorden staan eindelijk weer op de KNMI-verwachtingenpagina
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |