SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Wel lastig friet halen op een zondag. En nu ook elke dag, maar dat terzijdequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar past het ook beter bij.Stukje hard core biblebelt
Even een paar weekjes wachten, dan zullen ze wel weer gedumpt worden. Sowieso niet handig om zulke dingen tijdens een hittegolf te kopenquote:
Op zondag is ALLES dicht daar. Terwijl in Sliedrecht horeca wel open was op zondag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lastig friet halen op een zondag. En nu ook elke dag, maar dat terzijde
Walgelijke heidenen daarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zondag is ALLES dicht daar. Terwijl in Sliedrecht horeca wel open was op zondag.
Het was gewoon iets wat ik deed toen ik nog niet de luxe van een airco had. En dat werkte voor mij prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die lui in het huistemperatuurtopic die zelf goede isolatie en/of goede airco hebben en anderen die dat niet hebben de les gaan zitten lezen van hoe het moet
Dat was ook een meisje.quote:
over biblebelt gesproken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Conducteur: “laat uw fouten van gisteren niet de schoonheid van vandaag bederven.”
Tijd voor de rubriek Haags Helptquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was gewoon iets wat ik deed toen ik nog niet de luxe van een airco had. En dat werkte voor mij prima.
Jeetje, zou even de CO waarden checken of de ventilatie het nog wel doetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Conducteur: “laat uw fouten van gisteren niet de schoonheid van vandaag bederven.”
Oordopjesgenotquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
over biblebelt gesproken.
Onze wapperaar stond ook aan. Wakker geworden van het "ruisje", minimaal 2x. Twijfelde of ik hem uit moest zetten, toch maar niet gedaan.
Dan drijf je je bed uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
over biblebelt gesproken.
Onze wapperaar stond ook aan. Wakker geworden van het "ruisje", minimaal 2x. Twijfelde of ik hem uit moest zetten, toch maar niet gedaan.
Jeetje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was ook een meisje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken klagen over de regen en wind.
Kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Heerlijk, kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws: komende nacht wordt beter!
Ik juich het toequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Passie-banaan ijsje was goedgekeurdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk dat ik deze week elke dag minder aantrek. Zaterdag zit ik in m'n blote kont als het zo warm blijft.
Moeten de meesten eerst zien te zorgen dat die 26 graden in de slaapkamer omlaag gaat. Lijkt me nogal een opgave als de temperatuur buiten vandaag tot minimaal 27-28 graden komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws: komende nacht wordt beter!
Wel eens gedaan, tijdens een meeting gezegd dat de camera kuren hadquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk dat ik deze week elke dag minder aantrek. Zaterdag zit ik in m'n blote kont als het zo warm blijft.
Morgen, dinsdag & woensdag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
O nee alleen morgen nog. Over anderhalve week ben ik klaar met m'n megaklus en dan is het schijtweer natuurlijk.
Oh had meer verwacht qua prijs. Hmmmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
https://duux.com/product/whisper-flex-2-smart-soft-peach/
Het was om half 7 al warmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik vind het nu al warm.
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.quote:
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.quote:
Ik vond het net op de fiets wel lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
21 graden buitenyeah sure op je weerstationnetje ja
door geen zuchtje wind, gebeurt er helemaal niets
Ohropaxquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.
[..]
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.
Wandeling was hier nog steeds warm, zelfs toen we uit de bebouwde kom gingen. Er was totaal nergens verplaatsing van lucht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het net op de fiets wel lekker.
Nee, wel die speciaal voor nachtrust. Draag ze altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.
[..]
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.
24 graden nu al.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik vind het nu al warm.
Hopelijk ook rap naar beneden.quote:
Ok ieniminibracequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben het zat
De hond is het zat
De buuf is het zat
Zelfs de duivel vindt het niet kunnen.
Klaar opbokken met dit weer.
Opschepper.quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Heb ze niet vaak nodig, dat scheeltquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wel die speciaal voor nachtrust. Draag ze altijd.
Ik heb Loops voor concerten. Daar wel een keer mee proberen te slapen, maar die zijn te hard. Krijg ik last van mn piercings. Misschien dat de zachte versie helpt....quote:
Ik kan niet samen slapen met iemand zonder oordopjesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
[..]
Heb ze niet vaak nodig, dat scheelt
[..]
Ik heb Loops voor concerten. Daar wel een keer mee proberen te slapen, maar die zijn te hard. Krijg ik last van mn piercings. Misschien dat de zachte versie helpt....
Ik heb de zachte versie, waarbij het rondje ook zacht is. Ik zag dat ze nu zelfs een nog zachtere versie hebben voor zijslapers. Ik vind ze vooral fijn, omdat ze wel geluid blokkeren, maar niet helemaal in je oog hoeven zoals andere oordopjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
[..]
Heb ze niet vaak nodig, dat scheelt
[..]
Ik heb Loops voor concerten. Daar wel een keer mee proberen te slapen, maar die zijn te hard. Krijg ik last van mn piercings. Misschien dat de zachte versie helpt....
Snurkt je vriendin zo hard?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet samen slapen met iemand zonder oordopjes
Nee, ik kom lastig in slaap en een iets te luide ademhaling is al genoeg om helemaal niet in slaap te raken. Daarom gebruik ik ze. Mijn vriendin gebruikt ook oordopjes omdat ik blijkbaar snurk.quote:
Klinkt vervelend. Ik slaap nu gelukkig wel beter in, door mn slaapthee. Maar dat ligt eerder aan mn gepieker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik kom lastig in slaap en een iets te luide ademhaling is al genoeg om helemaal niet in slaap te raken. Daarom gebruik ik ze. Mijn vriendin gebruikt ook oordopjes omdat ik blijkbaar snurk.
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet samen slapen met iemand zonder oordopjes
Ik krijg af en toe ook een por blijkbaar en dan stop ik ook. Merk er zelf niks vanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt vervelend. Ik slaap nu gelukkig wel beter in, door mn slaapthee. Maar dat ligt eerder aan mn gepieker.
Artic snurkt wel eens maar dan por ik hem gewoon ff en meestal stopt het dan.
Boks.quote:
Hoi jijquote:
Daar raak je aan gewend denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jaren terug heb ik gewoon door sirenes van ambu, politie enzo voor mijn appartement heen geslapen.
Wat vieren we?quote:
Nice, wou dat ik dat konquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
De eerste keer dat ik niet tussen 05 en 07 wakker wordt de laatste 4 weken.
![]()
Nou ik ook, en vandaag eindelijk geluktquote:
Moeraskat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
De eerste keer dat ik niet tussen 05 en 07 wakker wordt de laatste 4 weken.
![]()
Fijn! Het is best wel frustrerend, ben er nog steeds niet achter hoe ik niet tussen 4-6 wakker wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik ook, en vandaag eindelijk gelukt
Dat is gewoon de leeftijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn! Het is best wel frustrerend, ben er nog steeds niet achter hoe ik niet tussen 4-6 wakker wordtvrijwel altijd wakker voor de wekker, tenzij ik heel veel slaaptekort heb.
Moet je dan ook naar de wc?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn! Het is best wel frustrerend, ben er nog steeds niet achter hoe ik niet tussen 4-6 wakker wordtvrijwel altijd wakker voor de wekker, tenzij ik heel veel slaaptekort heb.
Afgelopen nacht was het absoluut de luchtvochtigheidquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Moeten de meesten eerst zien te zorgen dat die 26 graden in de slaapkamer omlaag gaat. Lijkt me nogal een opgave als de temperatuur buiten vandaag tot minimaal 27-28 graden komen.
En totaal geen windquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het absoluut de luchtvochtigheid
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Friesland blijkbaar niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)orme-schok~a98bfe45/
Maar daar woon ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Friesland blijkbaar niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)orme-schok~a98bfe45/
Hier ook, alleen was het geloof ik niet zoveel, onder de meubels en bomen is het gewoon droog. Waar het nat is verdampt het alleen niet door de luchtvochtigheidquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het heeft geregend schijnbaar. Tuinkussens zeiknat.
En ik heb de hele nacht de deur open gehad
Het lijkt ook niet naar binnen geregend te hebben. Mazzeltje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook, alleen was het geloof ik niet zoveel, onder de meubels en bomen is het gewoon droog. Waar het nat is verdampt het alleen niet door de luchtvochtigheid
Geloof het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk ook rap naar beneden.
Ben je wel eens naar de huisarts geweest hiervoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:29 schreef STING het volgende:
[..]
Maar geen 30 meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof het niet.
Met het weekend even een klein dipje, maar daarna weer omhoog.
Dit ja. Alle ramen open.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten is het nu wel lekker, maar binnen is het benauwd.
Staat al open. Als ik er voor sta, is er wel een verkoelend windje. Maar verder dan daar komt ie nog niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Alle ramen open.
Het gebrek aan wind helpt niet nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat al open. Als ik er voor sta, is er wel een verkoelend windje. Maar verder dan daar komt ie nog niet.
Appartement ?quote:
Zoveel?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag maar eens alle elektrische apparaten die ik op vakantie mee wil nemen opladen.
Ah kakquote:
Ja, ik heb toch prima beentjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah kakheb ik ook gehad. Verschrikkelijk warm altijd. Was echt overleven.
Ben je gisteren in korte broek naar de winkel gegaan?
Dat vind ik bij mij het lelijkste lichaamsdeel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch prima beentjes.
Oef.quote:
Valt nog meequote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vier dingen of zo, denk ik.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook bovenste verdieping, plat dak en de hele dag zon
quote:
Over tien jaar kijk ik terug naar de paar foto's die tegenwoordig van me gemaakt worden en denk ik 'meid je zag er goed uit'.quote:
Altijd toplessquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik draag nooit dingen boven de knieën
Ik draag idd alleen maar lange sokkenquote:
nicequote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draag idd alleen maar lange sokken
Ja, dat snaptje ik, maar dat is minder grappig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel meer dat mijn rokken niet boven de knieen komen
En nogquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over tien jaar kijk ik terug naar de paar foto's die tegenwoordig van me gemaakt worden en denk ik 'meid je zag er goed uit'.
Goed zoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groot voordeel als er werkende airco is ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:16 schreef STING het volgende:
Lekker koel hier nog op kantoorblij dat ik het even het huis uit ben.
Bij ons mocht hij jaren niet aan. Ging zowat dood op kantoor. Het was soms 38 graden binnen. Ben echt een paar keer bijna van m’n stokje gegaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groot voordeel als er werkende airco is ja.
Waarom mocht ie niet aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons mocht hij jaren niet aan. Ging zowat dood op kantoor. Het was soms 38 graden binnen. Ben echt een paar keer bijna van m’n stokje gegaan.
Heb toen gewoon m’n spullen gepakt en ben buiten op het bordes gaan zitten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons mocht hij jaren niet aan. Ging zowat dood op kantoor. Het was soms 38 graden binnen. Ben echt een paar keer bijna van m’n stokje gegaan.
Heb toen gewoon m’n spullen gepakt en ben buiten op het bordes gaan zitten.
Eerst corona en daarna was er iets mee met een onderdeel dat vervangen moest worden maar niet leverbaar was.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom mocht ie niet aan?
Mijn vader is ook helemaal hyped over zijn ijsblokjesmachine.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben zo blij met die ijsblokjesmachine![]()
Heeft hij hem ook van de AH?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader is ook helemaal hyped over zijn ijsblokjesmachine.Lijkt me stiekem ook best chill.
Nee dat denk ik niet.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eerst corona en daarna was er iets mee met een onderdeel dat vervangen moest worden maar niet leverbaar was.
Alleen op onze afdeling hadden we dit systeem. Dus echt lekker kut. Door de week konden we nog flexplekken nemen op een andere afdeling maar in het weekend ‘s avonds of ‘s nachts was alles verder dicht in het gebouw. Dus dat kon niet…
Wat is er toch mis met sommige mensen ppffffquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)itgesloten~a7334290/
Lekker dan
Teveel. Al werd er bij gezegd dat dit een eerste beoordeling is:quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met sommige mensen ppffff
Hij = de aanklager van Montpellier.quote:Hij waarschuwt wel dat deze eerste beoordeling bevestigd moet worden door verder onderzoek.
Waarom brengen ze het niet naar buiten zodra het bekend isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teveel. Al werd er bij gezegd dat dit een eerste beoordeling is:
[..]
Hij = de aanklager van Montpellier.
Ah nou daar is hij ook te koopquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.Hem kennende heeft die hem vast op bol.com gekocht ofzo.
Dat het zolang duurde bedoel ik.quote:
Blijkbaar zijn de aanwijzingen erg sterk en is dit een voorlopige conclusie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom brengen ze het niet naar buiten zodra het bekend is
Die zal je nu ook niet meer zien danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb net een mega spin opgezogen met de stofzuiger. Ik heb in jaren niet meer zo’n joekel gezien.
Aaaah ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het zolang duurde bedoel ik.
[..]
Blijkbaar zijn de aanwijzingen erg sterk en is dit een voorlopige conclusie.
Is de hittequote:
Gelukkig maar. Want als kitten hem had gezien was het janken. Ding was echt mega. Dik lijf…quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zal je nu ook niet meer zien dan
Geen last vanquote:
Mijn vriendin is ook bang van spinnen, ongeacht de grootte. Dus voor elk soort spin roept ze mij, waar, wanneer het ook isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want als kitten hem had gezien was het janken. Ding was echt mega. Dik lijf…
Ik ook nog nietquote:
Ze doen het in de peilingen goed zag ik gisteren CDA ookquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)bouwwijken~a1c21c6c/
Timmermans is een beetje het spoor bijster.
kan er zo weer uitkruipen. Of legt hij eitjes daar heb je straks een heel nest wat er uit komt lopenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zal je nu ook niet meer zien dan
Als Timmermans wint en premier wordt, dan ben ik heel benieuwd hoe het met Nederland zal gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het in de peilingen goed zag ik gisteren CDA ook
Brrrrrrr.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kan er zo weer uitkruipen. Of legt hij eitjes daar heb je straks een heel nest wat er uit komt lopen
Wat ik gisteren begreep, zoals het er nu voor staat wordt dat bontebal en zal Timmermans mee regeren en bontebal wilde er ook graag de vvv b ij hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Timmermans wint en premier wordt, dan ben ik heel benieuwd hoe het met Nederland zal gaan.
[..]
Brrrrrrr.
Lekker de wereld naar de kloten helpenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lekker dan
Die kruipt er niet meer uit hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kan er zo weer uitkruipen. Of legt hij eitjes daar heb je straks een heel nest wat er uit komt lopen
Ik hoop het voor je of heb je hem eerst een kopje kleiner gemaaktquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die kruipt er niet meer uit hoor
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lekker dan
Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker de wereld naar de kloten helpen
Grond er achteraanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je of heb je hem eerst een kopje kleiner gemaakt
Koekkkkoekkkkkkkkkquote:Drie van de vijf gezinsleden hoesten al dagen hun longen uit het lijf. Zelf drie nachten plafonddienst gehad. Iets wat ik eigenlijk nooit heb, dus dacht ik vanavond even de Schumann-resonantie checken. En ja hoor, hoe duidelijk wil je het hebben.
Uitleg grafiek Schumann-resonantie:
– Blauw: rustige frequenties
– Rood: vrijlating dichte blokkades
– Groen: helende licht-coderingen
– Wit: licht-upgrades op DNA niveau
Verticale as: Hertz (de ‘basis’frequentie is 7.83 Herz)
Horizontale as: de plaatselijke tijd meetstation (Tomsk, Rusland)
In allesomvattende liefde en licht. ✨
https://visionoflight.nl/schumann-resonantie/
Clusterfuck anyone?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik gisteren begreep, zoals het er nu voor staat wordt dat bontebal en zal Timmermans mee regeren en bontebal wilde er ook graag de vvv b ij hebben
De Big Brother regering.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik gisteren begreep, zoals het er nu voor staat wordt dat bontebal en zal Timmermans mee regeren en bontebal wilde er ook graag de vvv b ij hebben
Als ie dat anders nooit heeft, zijn deze specifieke resonanties dan nog nooit eerder voorgekomen?quote:
En dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Big Brother regering.
Leuk.
Geweldig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al zal Jetten er straks ook wel bijkomen.
Goede vraagquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie dat anders nooit heeft, zijn deze specifieke resonanties dan nog nooit eerder voorgekomen?
Ik volg het ook niet. Geen idee wat er nu weer aan de hand isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
En wat is er eigenlijk precies allemaal mis met Timmermans en Jetten dan?
Ik volg het niet echt maar ik zie nooit echt inhoudelijke redenen waarom zij zo erg zouden zijn.
Niets!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Ik volg het niet echt maar ik zie nooit echt inhoudelijke redenen waarom zij zo erg zouden zijn.
Dank voor de tip, ooit aandenken als het heel warm wordt voor de hondquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
Eens even kijken.. de Eurom Coolstar 65 kost ongeveer 75 euro en koelt echt prima. Je kunt er koud water in doen of ijsblokjes.
Als je geen airco hebt, zou ik je die aanraden. Wij hebben deze beneden staan en in combinatie met rolluiken op tijd dicht, is dit echt prima voor een woonkamer/keuken.
/einde bericht.
Ik heb hem ook even opgeslagen, vanwege de kleur vooral natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Meteen reclame voor die ventilator van jou nadat ik op dat linkje had geklikt.@:cherrylips
Voor dit jaar is mijn huidige ventilator nog wel prima maar ga er wel over nadenken om volgend jaar zoiets te kopen.
Het is niet alleen hun, het zijn alle partijen. Niemand wil elkaar een handreiking doen. Het verschil tussen links en rechts in sommige gevallen nog nooit zo duidelijk geweest. De verdeeldheid is enorm. DENK heeft zelfs toegegeven om uit principe tegen elk voorstel van de PVV te stemmen, puur omdat ze een hekel hebben aan de PVV. Ik mis de samenwerking tussen alle partijen gewoon. Ze hoeven het niet op alle punten met elkaar eens te zijn. Maar lekker op je eigen eiland blijven zitten is ook niet de oplossing.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Oh heb je KLB SC ook achter je gelaten. Dacht dat je hier gewoon voor de gein kwam kutten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Er zat hier net een valk op de stoep, waarschijnlijk zat er een prooi hier tussen de wilde planten.
Heb hem even weggejaagd toen hij bij de buurvrouw zat
@:kaneelstokje @:flippingcoin
KUT SC?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb je KLB SC ook achter je gelaten. Dacht dat je hier gewoon voor de gein kwam kutten.
Waarom wegjagen? Zijn toch mooie beesten?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Er zat hier net een valk op de stoep, waarschijnlijk zat er een prooi hier tussen de wilde planten.
Ik doe altijd een zak over mijn torenventilator als ik hem na de zomer in de kast zet ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even opgeslagen, vanwege de kleur vooral natuurlijkMaar zag dat je die stang ook kunt inschuiven, dan kan ik hem op een tafel zetten. Hij is wel een stuk goedkoper dan de kleine Dyson die ik laatst bijna had gekocht. Alleen wordt het misschien wel een stofnest met die bladen en als hij tien maanden per jaar in de berging staat.
waarom jaag je hem weg?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Arm beestquote:
in 1996 jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig wel. KLB SC was ooit wel leuk.
Hij zat op iets te jagen in mijn voortuin, doet hij maar lekker in iemands anders achtertuinquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wegjagen? Zijn toch mooie beesten?
Knap dat ze dat kunnen achterhalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lekker dan
Aangenaam ik ben de nieuwe burgemeesterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb je KLB SC ook achter je gelaten. Dacht dat je hier gewoon voor de gein kwam kutten.
Ik heb even een notitie gemist dan denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aangenaam ik ben de nieuwe burgemeester
is hoe de natuur werkt, gewoon lekker laten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij zat op iets te jagen in mijn voortuin, doet hij maar lekker in iemands anders achtertuin
Jaja, voor natuur, maar not in my backyard.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij zat op iets te jagen in mijn voortuin, doet hij maar lekker in iemands anders achtertuin
Die branden vorig jaar (?) in Los Angeles waren ook aangestoken toch.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knap dat ze dat kunnen achterhalen.
Nee hoor. Laatste weken zijn ze aan het zakken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het in de peilingen goed zag ik gisteren CDA ook
Safe space!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, voor natuur, maar not in my backyard.
Slechter dan wat we de afgelopen tijd hebben gehad, kan het niet gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Timmermans wint en premier wordt, dan ben ik heel benieuwd hoe het met Nederland zal gaan.
Interim voor Bud die in een burnout zitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb even een notitie gemist dan denk ik.
O gisteren hoorde ik toch wat andersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor. Laatste weken zijn ze aan het zakken.
Links. Dat is eng.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Hallo Jack van Gelderquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor. Laatste weken zijn ze aan het zakken.
Nou...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter dan wat we de afgelopen tijd hebben gehad, kan het niet gaan.
En dit.quote:
Het is 1 grote draaikontencarrousel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gisteren hoorde ik toch wat anders
Kan natuurlijk nog van alles veranderen we gaat het vanzelf wel zien
Gecondoleerd en sterktequote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh mijn ex stiefpa is overledengevonden door zijn eigen zoon in huis, waarschijnlijk al eerder overleden. Had het altijd aan zijn hart.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh mijn ex stiefpa is overledengevonden door zijn eigen zoon in huis, waarschijnlijk al eerder overleden. Had het altijd aan zijn hart.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ingewikkeld verhaalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Links ruimt de puinhopen van rechts op, daarna maakt rechts weer een bende van.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou...
[..]
En dit.
[..]
Het is 1 grote draaikontencarrousel.
Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Daar schieten we als land niets mee opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is niet alleen hun, het zijn alle partijen. Niemand wil elkaar een handreiking doen. Het verschil tussen links en rechts in sommige gevallen nog nooit zo duidelijk geweest. De verdeeldheid is enorm. DENK heeft zelfs toegegeven om uit principe tegen elk voorstel van de PVV te stemmen, puur omdat ze een hekel hebben aan de PVV. Ik mis de samenwerking tussen alle partijen gewoon. Ze hoeven het niet op alle punten met elkaar eens te zijn. Maar lekker op je eigen eiland blijven zitten is ook niet de oplossing.
Nou, niemand wil de puinhopen op gaan ruimen heb ik het idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Links ruimt de puinhopen van rechts op, daarna maakt rechts weer een bende van.
Daar snakt heel Nederland naar. Maar als er oplossingen worden aangedragen moet eerst iedereen eroverheen zeiken. En zo'n afgezeken oplossing wil vervolgens niemand.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie liever echte oplossingen ipv de hete brij draaien (dan maakt het mij niet uit of van links of rechts komt)
Die was pittig gisteren avondquote:
Ja, grote fans van die partij zien natuurlijk nog de winst tov 2023. Maar de laatste maanden is er juist een trend omlaag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gisteren hoorde ik toch wat anders
Kan natuurlijk nog van alles veranderen we gaat het vanzelf wel zien
Stem midden. Alsjeblieft stem midden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie liever echte oplossingen ipv de hete brij draaien (dan maakt het mij niet uit of van links of rechts komt)
Die hadden ze beter van die tafel kunnen verwijderen.quote:
Ik overweeg CDA.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stem midden. Alsjeblieft stem midden.
CDA voor de conservatievere koers, D66 voor de progressieve. Hoe groter die twee samen zijn, hoe kleiner de kans dat er een radicale partij nodig is voor de meerderheid.
Ja Thomas is goed he, vond Oranjezomer top toen hij het presenterenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hadden ze beter van die tafel kunnen verwijderen.
Helene had beter vervangen kunnen worden door Thomas van Groningen die avond.
Die Jack kunnen ze beter van heel de tv verwijderenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hadden ze beter van die tafel kunnen verwijderen.
Helene had beter vervangen kunnen worden door Thomas van Groningen die avond.
Cda is een grote voorstander van dat Internet ID ding, dat je nu overal ziet.quote:
Oh, dit is best wel dicht bij een extreme dealbreaker voor mijquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cda is een grote voorstander van dat Internet ID ding, dat je nu overal ziet.
Ik stem never nooit op iets dat een link met geloof claimt.quote:
Lekker, hier is dat pas om 22:00 het gevalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
Volgens buienradar koelt het hier eind van xe middag alweer af
22 graden om 19u
Gecondoleerdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er een lekker wijf op een spoorwegovergang staat en er komt een trein aan dan jaag ik 'r ook weg. Mag dat niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wegjagen? Zijn toch mooie beesten?
Ik moet dit principe helaas laten varen nu NSC ter ziele is gegaan. Maar mijn afkeer jegens de enorme radicalisering van zo'n beetje alle alternatieven is groter dan dat principe.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik stem never nooit op iets dat een link met geloof claimt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er een lekker wijf op een spoorwegovergang staat en er komt een trein aan dan jaag ik 'r ook weg. Mag dat niet?
Heb gister een grote bak vol gesnedenquote:
Qua plannen zou CDA voor mij het ook altijd winnen van een PvdAGL ellende of D66. Maar ja dat geloof. Geloof zou never nooit een vinger in de pap moeten hebben in de politiekquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet dit principe helaas laten varen nu NSC ter ziele is gegaan. Maar mijn afkeer jegens de enorme radicalisering van zo'n beetje alle alternatieven is groter dan dat principe.
Natuur moet zijn gang kunnen gaan Fles!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er een lekker wijf op een spoorwegovergang staat en er komt een trein aan dan jaag ik 'r ook weg. Mag dat niet?
Nomnomnomquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb gister een grote bak vol gesneden
Die vond ik niet zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
Ik zie nu dit @:cherrylips ken je deze film al? Zoja is het de moeite waard.
[ link | afbeelding ]
ik mis ergens dat de titel NIght Swim isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
Ik zie nu dit @:cherrylips ken je deze film al? Zoja is het de moeite waard.
[ link | afbeelding ]
ah oke dan hoef ik het sowieso niet te kijkenquote:
Misschien dat anderen hem geweldig vinden en ik gewoon afgestompt benquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke dan hoef ik het sowieso niet te kijken
Oh ja nou onze smaak daarin is aardig hetzelfde dus ik denk dat ik hem dan ook niet echt wat vind.quote:
ik had via google lens even moeite gedaan om te kijken wat of de titel was, aangezien die nergens op dat plaatje stond... en toen las ik al de synopsis en dacht... nehquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat anderen hem geweldig vinden en ik gewoon afgestompt ben
Nee, maar ik vermoed al een paar jaar dat er ergens in de struikchaos achter in mijn tuin een nestje zitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is nog heul geen winter.
dan mag jij daar nooit opruimenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed al een paar jaar dat er ergens in de struikchaos achter in mijn tuin een nestje zit
En een merelnestje
Dat was ik ook niet van planquote:
Ja whatever. Maar gewoon mooi zijn is geen reden om je niet weg te jagenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuur moet zijn gang kunnen gaan Fles!
Zo extreem links ben ik dan ook weer wel.
Wacht maar, jij doet straks het maskertje af en je bent weer een jonge godquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens heb ik al een jaar een maskertje liggen met hyaluron en zwarte thee extract en dat ga ik zo na de lunch even op mijn gepijnigde snoetje leggen. Voor intensieve vitalisering en zo. En 68 % minder rimpeldiepte en een 71 % stralendere huid. Alsof dat ergens op slaat.
Dus we moeten straks een zonnebril op tegen je gezichtstraling?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens heb ik al een jaar een maskertje liggen met hyaluron en zwarte thee extract en dat ga ik zo na de lunch even op mijn gepijnigde snoetje leggen. Voor intensieve vitalisering en zo. En 68 % minder rimpeldiepte en een 71 % stralendere huid. Alsof dat ergens op slaat.
Zie je er straks weer uit als een god.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou sowieso niet gaan wandelen nu zonder drinken mee te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wandelen ging goed, fles water mee.
Nee, zeker nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou sowieso niet gaan wandelen nu zonder drinken mee te nemen.
Nee, Hedwigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Volgens mij zijn al mijn vuilniszakken kapot. Handig.
Nee die mag niet in het keukenkastje komen want staan ook allemaal chemische middelen.quote:
Gloeiende katquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die mag niet in het keukenkastje komen want staan ook allemaal chemische middelen.
De rest is nog kutterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua plannen zou CDA voor mij het ook altijd winnen van een PvdAGL ellende of D66. Maar ja dat geloof. Geloof zou never nooit een vinger in de pap moeten hebben in de politiek
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aangenaam ik ben de nieuwe burgemeester
Ken het verhaal nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, dat Europese id verhaal is wel extreem
ik denk ditquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cda is een grote voorstander van dat Internet ID ding, dat je nu overal ziet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dit is best wel dicht bij een extreme dealbreaker voor mij
Verdomme
Zegt me nog steeds niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:22 schreef Nizno het volgende:
dat Internet ID ding, dat je nu overal ziet.
Mij ook nietquote:
…quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij staat er hier meer uitgelegd:
https://commission.europa(...)-digital-identity_nl
EDIT: verkeerde link.
ah oke das idd beter dan tweakersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij staat er hier meer uitgelegd:
https://commission.europa(...)-digital-identity_nl
EDIT: verkeerde link.
Heb je meegekregen wat er in Engeland gaande is? Omwille van de kinderen zijn talloze sites nu verplicht om dmv verificatie van id of gezicht je leeftijd te verifiëren. De EU wil dat ook.quote:
Gaat niet daarover. Als het wel daarover ging, dan neem ik alles terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:27 schreef Nizno het volgende:
https://www.digitaleoverh(...)dentiteit/id-wallet/
heb ik toch liever een site van de overheid dan alleen users als nattekitten die dingen beweren...
Dat wist jij alquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:28 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hey ben jij hier ook!?
Wat een leuke bijkomstigheid..
Zet je een joker in?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat niet daarover. Als het wel daarover ging, dan neem ik alles terug.
Maar waarom zou ik het dan gebruiken?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
Gebruik blijft altijd vrijwillig
Het gebruik van de EDI-wallet is vrijwillig. Wil of kun je de EDI-wallet niet gebruiken? De huidige diensten van overheden en andere aanbieders blijven beschikbaar via de gebruikelijke manieren. De EDI-wallet is een extra optie en geen vervanging van de bestaande mogelijkheden.
Paniek om niks dus. En door
Dit zijn twee afzonderlijke dingen. Ik ben niet tegen de Europese DigiD.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:
Als je die links bekijkt dan klinkt het weer meer als een uitbreiding van DigID. En daar heb ik dan weer niet zoveel moeite mee.
Zolang de alternatieven maar gewoon blijven bestaan
Dit dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:
Als je die links bekijkt dan klinkt het weer meer als een uitbreiding van DigID. En daar heb ik dan weer niet zoveel moeite mee.
Zolang de alternatieven maar gewoon blijven bestaan
Niet meegekregen nee. Maar dat is wat anders dan die link van Stig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je meegekregen wat er in Engeland gaande is? Omwille van de kinderen zijn talloze sites nu verplicht om dmv verificatie van id of gezicht je leeftijd te verifiëren. De EU wil dat ook.
Dit is een gigantische inbreuk op onze privacy en betekent het einde van het vrije internet. En dat allemaal voor een probleem wat amper goed onderbouwd is, maar als je tegen bent ben je natuurlijk voor kinderporno.
Leg dan even in je eigen woorden uit wat het probleem is volgens jou en waar je je zorgen om maaktquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zijn twee afzonderlijke dingen. Ik ben niet tegen de Europese DigiD.
Heb ik net gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leg dan even in je eigen woorden uit wat het probleem is volgens jou en waar je je zorgen om maakt
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leg dan even in je eigen woorden uit wat het probleem is volgens jou en waar je je zorgen om maakt
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je meegekregen wat er in Engeland gaande is? Omwille van de kinderen zijn talloze sites nu verplicht om dmv verificatie van id of gezicht je leeftijd te verifiëren. De EU wil dat ook.
Dit is een gigantische inbreuk op onze privacy en betekent het einde van het vrije internet. En dat allemaal voor een probleem wat amper goed onderbouwd is, maar als je tegen bent ben je natuurlijk voor kinderporno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |