Nee hoor. Laatste weken zijn ze aan het zakken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het in de peilingen goed zag ik gisteren CDA ook
Safe space!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, voor natuur, maar not in my backyard.
Slechter dan wat we de afgelopen tijd hebben gehad, kan het niet gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Timmermans wint en premier wordt, dan ben ik heel benieuwd hoe het met Nederland zal gaan.
Interim voor Bud die in een burnout zitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb even een notitie gemist dan denk ik.
O gisteren hoorde ik toch wat andersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor. Laatste weken zijn ze aan het zakken.
Links. Dat is eng.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
En wat is er eigenlijk precies allemaal mis met Timmermans en Jetten dan?
Ik volg het niet echt maar ik zie nooit echt inhoudelijke redenen waarom zij zo erg zouden zijn.
Hallo Jack van Gelderquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor. Laatste weken zijn ze aan het zakken.
Nou...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter dan wat we de afgelopen tijd hebben gehad, kan het niet gaan.
En dit.quote:
Het is 1 grote draaikontencarrousel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gisteren hoorde ik toch wat anders
Kan natuurlijk nog van alles veranderen we gaat het vanzelf wel zien
Gecondoleerd en sterktequote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh mijn ex stiefpa is overledengevonden door zijn eigen zoon in huis, waarschijnlijk al eerder overleden. Had het altijd aan zijn hart.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh mijn ex stiefpa is overledengevonden door zijn eigen zoon in huis, waarschijnlijk al eerder overleden. Had het altijd aan zijn hart.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ingewikkeld verhaalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Links ruimt de puinhopen van rechts op, daarna maakt rechts weer een bende van.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou...
[..]
En dit.
[..]
Het is 1 grote draaikontencarrousel.
Ja daar ben ik het ook wel mee eens. Daar schieten we als land niets mee opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is niet alleen hun, het zijn alle partijen. Niemand wil elkaar een handreiking doen. Het verschil tussen links en rechts in sommige gevallen nog nooit zo duidelijk geweest. De verdeeldheid is enorm. DENK heeft zelfs toegegeven om uit principe tegen elk voorstel van de PVV te stemmen, puur omdat ze een hekel hebben aan de PVV. Ik mis de samenwerking tussen alle partijen gewoon. Ze hoeven het niet op alle punten met elkaar eens te zijn. Maar lekker op je eigen eiland blijven zitten is ook niet de oplossing.
Nou, niemand wil de puinhopen op gaan ruimen heb ik het idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Links ruimt de puinhopen van rechts op, daarna maakt rechts weer een bende van.
Daar snakt heel Nederland naar. Maar als er oplossingen worden aangedragen moet eerst iedereen eroverheen zeiken. En zo'n afgezeken oplossing wil vervolgens niemand.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie liever echte oplossingen ipv de hete brij draaien (dan maakt het mij niet uit of van links of rechts komt)
Die was pittig gisteren avondquote:
Ja, grote fans van die partij zien natuurlijk nog de winst tov 2023. Maar de laatste maanden is er juist een trend omlaag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gisteren hoorde ik toch wat anders
Kan natuurlijk nog van alles veranderen we gaat het vanzelf wel zien
Stem midden. Alsjeblieft stem midden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie liever echte oplossingen ipv de hete brij draaien (dan maakt het mij niet uit of van links of rechts komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |