Ik volg het ook niet. Geen idee wat er nu weer aan de hand isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
En wat is er eigenlijk precies allemaal mis met Timmermans en Jetten dan?
Ik volg het niet echt maar ik zie nooit echt inhoudelijke redenen waarom zij zo erg zouden zijn.
Niets!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Ik volg het niet echt maar ik zie nooit echt inhoudelijke redenen waarom zij zo erg zouden zijn.
Dank voor de tip, ooit aandenken als het heel warm wordt voor de hondquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
Eens even kijken.. de Eurom Coolstar 65 kost ongeveer 75 euro en koelt echt prima. Je kunt er koud water in doen of ijsblokjes.
Als je geen airco hebt, zou ik je die aanraden. Wij hebben deze beneden staan en in combinatie met rolluiken op tijd dicht, is dit echt prima voor een woonkamer/keuken.
/einde bericht.
Ik heb hem ook even opgeslagen, vanwege de kleur vooral natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Meteen reclame voor die ventilator van jou nadat ik op dat linkje had geklikt.@:cherrylips
Voor dit jaar is mijn huidige ventilator nog wel prima maar ga er wel over nadenken om volgend jaar zoiets te kopen.
Het is niet alleen hun, het zijn alle partijen. Niemand wil elkaar een handreiking doen. Het verschil tussen links en rechts in sommige gevallen nog nooit zo duidelijk geweest. De verdeeldheid is enorm. DENK heeft zelfs toegegeven om uit principe tegen elk voorstel van de PVV te stemmen, puur omdat ze een hekel hebben aan de PVV. Ik mis de samenwerking tussen alle partijen gewoon. Ze hoeven het niet op alle punten met elkaar eens te zijn. Maar lekker op je eigen eiland blijven zitten is ook niet de oplossing.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Oh heb je KLB SC ook achter je gelaten. Dacht dat je hier gewoon voor de gein kwam kutten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Er zat hier net een valk op de stoep, waarschijnlijk zat er een prooi hier tussen de wilde planten.
Heb hem even weggejaagd toen hij bij de buurvrouw zat
@:kaneelstokje @:flippingcoin
KUT SC?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb je KLB SC ook achter je gelaten. Dacht dat je hier gewoon voor de gein kwam kutten.
Waarom wegjagen? Zijn toch mooie beesten?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Er zat hier net een valk op de stoep, waarschijnlijk zat er een prooi hier tussen de wilde planten.
Ik doe altijd een zak over mijn torenventilator als ik hem na de zomer in de kast zet ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even opgeslagen, vanwege de kleur vooral natuurlijkMaar zag dat je die stang ook kunt inschuiven, dan kan ik hem op een tafel zetten. Hij is wel een stuk goedkoper dan de kleine Dyson die ik laatst bijna had gekocht. Alleen wordt het misschien wel een stofnest met die bladen en als hij tien maanden per jaar in de berging staat.
waarom jaag je hem weg?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Arm beestquote:
in 1996 jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig wel. KLB SC was ooit wel leuk.
Hij zat op iets te jagen in mijn voortuin, doet hij maar lekker in iemands anders achtertuinquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wegjagen? Zijn toch mooie beesten?
Knap dat ze dat kunnen achterhalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)itgesloten~a7334290/
Lekker dan
Aangenaam ik ben de nieuwe burgemeesterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb je KLB SC ook achter je gelaten. Dacht dat je hier gewoon voor de gein kwam kutten.
Ik heb even een notitie gemist dan denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aangenaam ik ben de nieuwe burgemeester
is hoe de natuur werkt, gewoon lekker laten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij zat op iets te jagen in mijn voortuin, doet hij maar lekker in iemands anders achtertuin
Jaja, voor natuur, maar not in my backyard.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij zat op iets te jagen in mijn voortuin, doet hij maar lekker in iemands anders achtertuin
Die branden vorig jaar (?) in Los Angeles waren ook aangestoken toch.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knap dat ze dat kunnen achterhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |