ah oke dan hoef ik het sowieso niet te kijkenquote:
Misschien dat anderen hem geweldig vinden en ik gewoon afgestompt benquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke dan hoef ik het sowieso niet te kijken
Oh ja nou onze smaak daarin is aardig hetzelfde dus ik denk dat ik hem dan ook niet echt wat vind.quote:
ik had via google lens even moeite gedaan om te kijken wat of de titel was, aangezien die nergens op dat plaatje stond... en toen las ik al de synopsis en dacht... nehquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat anderen hem geweldig vinden en ik gewoon afgestompt ben
Nee, maar ik vermoed al een paar jaar dat er ergens in de struikchaos achter in mijn tuin een nestje zitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is nog heul geen winter.
dan mag jij daar nooit opruimenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed al een paar jaar dat er ergens in de struikchaos achter in mijn tuin een nestje zit
En een merelnestje
Dat was ik ook niet van planquote:
Ja whatever. Maar gewoon mooi zijn is geen reden om je niet weg te jagenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuur moet zijn gang kunnen gaan Fles!
Zo extreem links ben ik dan ook weer wel.
Wacht maar, jij doet straks het maskertje af en je bent weer een jonge godquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens heb ik al een jaar een maskertje liggen met hyaluron en zwarte thee extract en dat ga ik zo na de lunch even op mijn gepijnigde snoetje leggen. Voor intensieve vitalisering en zo. En 68 % minder rimpeldiepte en een 71 % stralendere huid. Alsof dat ergens op slaat.
Dus we moeten straks een zonnebril op tegen je gezichtstraling?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens heb ik al een jaar een maskertje liggen met hyaluron en zwarte thee extract en dat ga ik zo na de lunch even op mijn gepijnigde snoetje leggen. Voor intensieve vitalisering en zo. En 68 % minder rimpeldiepte en een 71 % stralendere huid. Alsof dat ergens op slaat.
Zie je er straks weer uit als een god.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou sowieso niet gaan wandelen nu zonder drinken mee te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wandelen ging goed, fles water mee.
Nee, zeker nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou sowieso niet gaan wandelen nu zonder drinken mee te nemen.
Nee, Hedwigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Volgens mij zijn al mijn vuilniszakken kapot. Handig.
Nee die mag niet in het keukenkastje komen want staan ook allemaal chemische middelen.quote:
Gloeiende katquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die mag niet in het keukenkastje komen want staan ook allemaal chemische middelen.
De rest is nog kutterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua plannen zou CDA voor mij het ook altijd winnen van een PvdAGL ellende of D66. Maar ja dat geloof. Geloof zou never nooit een vinger in de pap moeten hebben in de politiek
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aangenaam ik ben de nieuwe burgemeester
Ken het verhaal nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, dat Europese id verhaal is wel extreem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |