SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Wel lastig friet halen op een zondag. En nu ook elke dag, maar dat terzijdequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar past het ook beter bij.Stukje hard core biblebelt
Even een paar weekjes wachten, dan zullen ze wel weer gedumpt worden. Sowieso niet handig om zulke dingen tijdens een hittegolf te kopenquote:
Op zondag is ALLES dicht daar. Terwijl in Sliedrecht horeca wel open was op zondag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lastig friet halen op een zondag. En nu ook elke dag, maar dat terzijde
Walgelijke heidenen daarquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zondag is ALLES dicht daar. Terwijl in Sliedrecht horeca wel open was op zondag.
Het was gewoon iets wat ik deed toen ik nog niet de luxe van een airco had. En dat werkte voor mij prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die lui in het huistemperatuurtopic die zelf goede isolatie en/of goede airco hebben en anderen die dat niet hebben de les gaan zitten lezen van hoe het moet
Dat was ook een meisje.quote:
over biblebelt gesproken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Conducteur: “laat uw fouten van gisteren niet de schoonheid van vandaag bederven.”
Tijd voor de rubriek Haags Helptquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Het was gewoon iets wat ik deed toen ik nog niet de luxe van een airco had. En dat werkte voor mij prima.
Jeetje, zou even de CO waarden checken of de ventilatie het nog wel doetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Conducteur: “laat uw fouten van gisteren niet de schoonheid van vandaag bederven.”
Oordopjesgenotquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
over biblebelt gesproken.
Onze wapperaar stond ook aan. Wakker geworden van het "ruisje", minimaal 2x. Twijfelde of ik hem uit moest zetten, toch maar niet gedaan.
Dan drijf je je bed uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
over biblebelt gesproken.
Onze wapperaar stond ook aan. Wakker geworden van het "ruisje", minimaal 2x. Twijfelde of ik hem uit moest zetten, toch maar niet gedaan.
Jeetje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was ook een meisje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Over twee weken klagen over de regen en wind.
Kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Heerlijk, kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws: komende nacht wordt beter!
Ik juich het toequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Passie-banaan ijsje was goedgekeurdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk dat ik deze week elke dag minder aantrek. Zaterdag zit ik in m'n blote kont als het zo warm blijft.
Moeten de meesten eerst zien te zorgen dat die 26 graden in de slaapkamer omlaag gaat. Lijkt me nogal een opgave als de temperatuur buiten vandaag tot minimaal 27-28 graden komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:44 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws: komende nacht wordt beter!
Wel eens gedaan, tijdens een meeting gezegd dat de camera kuren hadquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk dat ik deze week elke dag minder aantrek. Zaterdag zit ik in m'n blote kont als het zo warm blijft.
Morgen, dinsdag & woensdag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
O nee alleen morgen nog. Over anderhalve week ben ik klaar met m'n megaklus en dan is het schijtweer natuurlijk.
Oh had meer verwacht qua prijs. Hmmmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
https://duux.com/product/whisper-flex-2-smart-soft-peach/
Het was om half 7 al warmquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik vind het nu al warm.
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.quote:
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.quote:
Ik vond het net op de fiets wel lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
21 graden buitenyeah sure op je weerstationnetje ja
door geen zuchtje wind, gebeurt er helemaal niets
Ohropaxquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.
[..]
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.
Wandeling was hier nog steeds warm, zelfs toen we uit de bebouwde kom gingen. Er was totaal nergens verplaatsing van lucht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het net op de fiets wel lekker.
Nee, wel die speciaal voor nachtrust. Draag ze altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja misschien wel, ben wel wat gewend. Ik wil wel een plafondwapperaar. Ooit.
[..]
Gewoon van die schuimrubber dingen? Lijkt me alsnog niet fijn slapen.
24 graden nu al.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik vind het nu al warm.
Hopelijk ook rap naar beneden.quote:
Ok ieniminibracequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben het zat
De hond is het zat
De buuf is het zat
Zelfs de duivel vindt het niet kunnen.
Klaar opbokken met dit weer.
Opschepper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |